Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Vlákno názorů k článku
Multilevel - cesta k bohatství či do pekel?

Jarda
Jarda (neregistrovaný)
27. 9. 2006 2:07

Amway

Kdysi jsem byl tajnustkarstky vylakan na meeting Amwaye. Podle me se tez chovaji, jako clenove sekty, i kdyz se jedna o legalni MLM. Nasledky to na me nezanechalo, jen jsem se tam tehdy dost chlamal a byl jsem neustale napominan okolosedicimi cleny (pssst, pssst...), kteri prednasku shledavali poutavou a nanejvyse zajimavou a poucnou. Ba i poznamky do bloku si cinili. Nejvice se mi libilo, jak vsem svitily oci, kdyz si predstavovali, jak uz jsou milionari, stejne jako na podiu trapne recnici "smaragd" nebo jak tomu rikali, nesetrici upocenym humorem. Nebo jako nejaky byvaly popelar z New Yorku, na jehoz prednasku nekde na stadionu si vsichni hodlali zakoupit nelevne listky. Vsichni byli svatecne nastrojeni a naladeni, v kravatach, ktere snad nasli v popelnici a suknich po mamince. Kdyz jsem se jim ale pokousel vysvetlit, ze na tomhle systemu vydela jen ten, kdo do nej naskoci nekde na pocatku a ostatni utrou nos, protoze se trh zasyti a smytec, se zlou jsem se potazal. Velmi by me zajimalo, jak se jim ted, po letech, dari. Nekteri si predstavovali, jak s Amwayem vyrazi do Ameriky (A anglicky umis? Ne.... Tak se uc, kdyz nic, zbyde ti aspon to.).
BTW, uz do Cech dorazily ty americke vysavace za nejakych 30000Kc, s turbinami vyrobenymi podle poznatku nejnovejsich technologii vyroby proudovych motoru a "schopne vyluxovat matraci durchun durch"? A co Tupperware? Take nic?
Karel
Karel (neregistrovaný)
27. 9. 2006 7:17

Re: Amway

Amway je tu stale a dari se mu stale dobre - porad je tu dost lidi, kteri je neznaji a na kterych se da vydelat. Sektarske meetingy maji stale stejne, lzive zvani na "seminare" jim taky zustalo, americke usmevy a naucene fraze o faktech taky, sortiment zbozi maji siroky (vcetne podobnych perel jako jste popsal) a Amerikou se ohaneji taky stale. I kdyz tu Ameriku zminuji jiz jen jako kolebku vzniku sveho "byznysu" a kdyz uz je nejhure, tak americkym rozsudkem zastituji legalnost podnikani v Cesku. Samozrejme zapominaji dodat, ze i v te Americe to povazuji za legalni jen v pripade, ze je to o prodeji zbozi a ne o staveni pyramidy a vysavani vlastnich clenu.
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
27. 9. 2006 14:16

Re: Amway

Otazka ale je, jake procento z tech, kteri o Amwayi jeste neslyseli, se do nej pohrnou v okamziku, kdy o nem uslysi. Rekl bych, ze dnes lidi jsou jiz mene naivni, nez po listopadu a casteji vidi, ze neni vsechno plutonium, co se trpyti.
kumi
kumi (neregistrovaný)
19. 12. 2006 22:03

Re: Amway

Odpověď je, že právě proto, že lidé jsou již méně naivní a častěji vidí skutečnost a napřed si shání fakta a informace než se do něčeho bezhlavě pustí, bude se Amway ČR. dařit lépe, protože právě ti naivkové, kteří radši hloupě poslechli pomluvy místo toho, aby sami zjistili oč jde dělali negativní reklamu a šířili pomluvy dál.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 8. 2009 16:58

Re: Amway

Jsem spokojenej zakazník firmi Amway.Pro mě je firma Amway SERIOZNÍ.A to je pro mě jako zákaznika duležity.Tak že co se tu piše o Amway jsou BLÁBOLI A LŽI.Tak se tu mějte.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 8. 2009 17:31

Re: Amway

Koukám, že vám z Amway taky hrabe. Nebo jste spolužák ze zvláštní školy těch Amway dealerů, co tu zaplevelují diskuzi?
Démon
Démon (neregistrovaný)
11. 8. 2009 23:37

Re: Amway

Já odebírám výrobky od Amway už 10 let.Musím říct že výrobky od Amway nejsou určeny jen pro BOHATY nebo tak něco jak se tady piše.Já mám ČID,kterej je něco málo přes 5000 + příspěvek na bydlení.Tak že mám celkem 7900.I přesto si můžu dovolit kupovat výrobky od Amway.A víte proč je kupuju?A proč jsem SPOKOJENEJ zákazník?Protože to jsou velmi kvalitní KONCENTROVANÉ produkty,které mi ŠETŘÍ čas a PENÍZE.Tak se dá i zmála vyjít a ušetřit.Tak co vy na to?Přeju hezký den.
Šlechtic
Šlechtic (neregistrovaný)
12. 8. 2009 15:04

Amway

PŘESNĚ TAK!!!Hezký den přeju.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 23:35

Re: Amway

Firma Amway patří rozhodně mezi SERIOZNÍ firmi na českém trhu.A pokud vím tak to je to hlavní.Rozhodně bych každýmu podnikání s Amway doporučval.Nebo s jakou koliv firmou,která pracuje na stejném nebo podobném principu jako Amway.Protože by se tak dal i snižit stav NEZAMĚSTNANÝCH a dát tak možnost druhým uplatnit se na trhu PRÁCE.Co si o tom myslíte??Já říkám prima příležitost pro KAŽDÉHO.Co vy na to?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 8. 2009 14:01

Re: Amway

NIC JSTE NEPOCHOPILI.
st.h
st.h (neregistrovaný)
24. 11. 2006 18:51

Re: Amway

dobry den, zrovna jsem pred par dny absolvoval na pozvani od me zname tento "meeting", je az s podivem, kolik lidi se behem tehoz dne zaregistrovali a byli ochotni zaplatit poplatek cca 3 000 ,- Kc. Postupy, ktere jste jmenoval o zazracnem byznysu z domova, o pracovani na tomto projektu denne max 2 hod.... je s neuverenim, jak to ti lide hltali... Bylo nas tam priblizne 15 lidi,. Po teto uzasne prednasce o byznysu ( nic konkretni - jmeno firmy, predmet podnikani atd. nebylo receno!!!) az po prednasce jsem byl pozvan od me zname na pratelske cafe... No a tamse z nicehoznic pokracovalo v dalsim prednaseni a "nuceni" do registrace... To vse zahaleno do rousky tajemna, ale bohuzel, netusim jestli jsou ti lide, kteri se hned registrovali tak jednodussi, nebo skolytele tak dokonali psychologove...no kazdopadne kdyz si vas nekdo v teto fazi prizve do tohoto "byznysu", jak o tom vsichni tak radi mluvi, jste urcite jen ten, ktery bude konzumovat dokonale a drahe vyrobky, nikoli ten, ktery na tom bude vydelavat tisice a desetitisice...
kumi
kumi (neregistrovaný)
19. 12. 2006 22:15

Re: Amway

Je vidět, že jednodušší jste VY. Kdybyste nebyl a pochopil, nebo si jen přečetl smlouvu která Vám byla na pozdější schůzce nabídnuta, zjistil byste, že po zaregistrování a složení těch asi 3000,- si můžete půl roku zkoušet výrobky, služby a možnosti, které Vám spolupráce s Amway nabízí. Budete li jen trochu zručný v počítání na prstech zjistíte, že výrobky jsou kvalitní a u značné části (co se týče drogerie tak takřka všude) jsou levnější než porovnatelné na českém trhu. Pakliže by se Vám to nezdálo výhodné, či byste došel k závěru, že produkty či systém jsou nekvalitní, vrátil byste obaly od použitých výrobků a byly by Vám za ně vráceny všechny peníze. Po té byste na základě stejné nespokojenosti vrátil registrační smlouvu a firma by Vám podle svých závazků opět vrátila plnou částku, kterou jste při registraci složil. Takzvaně nula od nuly by pošla. Vy byste o žádné peníze nepřišel, ale věděl by ste alspoň o co jde a jaké výrobky jsou. Doporučuji Vám tedy Vaši známou kontaktovat a vyzkoušet výše uvedený postup. Je zajímavé, že když v dnešní době někdo po někom chce, aby mu podepsal jakoukoli registraci či smlouvu bojíme se o náš podpis aniž si na těch papírech přečteme oč jde a co bychom v tom případě vlastně podepsali.
mates
mates (neregistrovaný)
8. 4. 2008 12:26

Re: Amway

Jen takový dotaz : Kdo zaplatí tedy spotřebované výrobky, když to takhle udělá každý druhý...Nebo jste opravdu přesvědčen, že jde o takovou kvalitu, že se to nemůže stát? To už by za těch 50 let existence měla Amway monopol!
Allf
Allf (neregistrovaný)
26. 7. 2009 12:34

Re: Amway

Využívám výrobky Amway a znám dost lidí, kteří je využívají spokojeně několik let a nikdy nic nevrátili. Proč? Jelikož jsou výrobky opravdu kvalitní a co se týče úklidu domácnosti, jsou i levnější. Monopol Amway nemá proto, protože existují lidi jako vy, kteří píšou na internety snůšku svých blábolů, které jsou založeny jen na jejich pocitu a ne na faktech. Druhou věcí, proč Amway nemá monopol je ten, že peníze neinvestuje do reklam a nevystavuje své zboží v regálech drogerií, nýbrž sází na osobní doporučení a rozsáhlou distributorskou síť. Každému doporučuji si o tom něco přečíst, než začnete psát bláboly na internet, které jsou založeny na emocích člověka, který vám to u piva v hospodě povídal... (není to mates přímo na tebe, je to spíš k těm výše postaveným příspěvkům) Přeji hezký den:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 10:35

Re: Amway

Ahoj, tvůj názor a vyjadření co se týče Amway se mi moc líbyl. Sám bych na ty to bláboli lepši nezaregoval.I já mám velmi dobré zkošenosti s Amway výrobkama,můžu jen ptvrdi to že lespší produkty neznám pač je už víc jak 13let odebírám sám.Tak že ti držím palec ať se ti v podnikání s Amway daří a ať ti výrobky Amway i nádále dobře slouží jako mě.Přeju hezký den.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 11:24

Re: Amway

Koukám, že po výrobcích Amway se blbne...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 22:55

Re: Amway

Je vidět že jsou tady mezi Váma samozvaní znalci přes podnikání v MLM.Já chápu že Vás podnikání MLM neoslovilo.Ale měli by jste si uvědomit že svím neseriozním jednáním poškozujete dobré jméno ne jenom Amway,ale i dalších seriozních firem.Které podnikají v systemu MLM.Je více méně jasné že většina z Vás vůbec nepochopila o čem Amway podnikání vlastně je.Podle Vás pisálků se jedná o vnucování.Nějakých pracích prášků,jaru na nádobí a jiných prostředků.Já su spokojenej s výrobkama od Amway.Šetřijou mi PENÍZE!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 11:24

Re: Amway

A ty sajrajty od Amway piješ? Nebo jsi vychodil jen dvě třídy obecné? Ty "líbyle".
Ali2000
Ali2000 (neregistrovaný)
27. 7. 2009 10:39

Re: Amway

Ahoj, tvůj názor a vyjadření co se týče Amway se mi moc líbyl. Sám bych na ty to bláboli lepši nezaregoval.I já mám velmi dobré zkošenosti s Amway výrobkama,můžu jen ptvrdi to že lespší produkty neznám pač je už víc jak 13let odebírám sám.Tak že ti držím palec ať se ti v podnikání s Amway daří a ať ti výrobky Amway i nádále dobře slouží jako mě.Přeju hezký den.
Ali2000
Ali2000 (neregistrovaný)
27. 7. 2009 14:56

Re: Amway

Všem pisálkům bych rád řekl ať si nejdřív zjistí sami co je a není legální obchod.Někteří z Vás se pasovali na znalce přes MLM.Ja Vam doporučuju aby jste se koukli na stránky.Asociace osobního prodeje.A pak se koukněte na www.amway.cz Jo a ještě bych rád řekl že Vám nikdo nevnucuje podnikání s Amway a ani jejich výrobky.Spíš by mě zajímalo jestli někdo z Vás zná lepší podnikání než Amway.Myslím legální a než ty,které ješte spolupracují s (APO)??
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
4. 1. 2007 16:01

Re: Amway

No, mi kamarad nabidl vstup do tohoto obchodu s vyrobky Amway a několika dalšich firem. Nejsem naivka, ale nejsem ani blbec, ktery bez toho aby si dal praci a zajimal se o fakta hnedka křičel že to je letadlo nebo podobně. Jen by mě zajimalo co vam na Amway tak vadi, jo, když se setkate s kamardem, ktery vam to nuti jako o duši, tak to je blby. Mi řekl o co jde, byli jsme v kavarně 5hodin a pořad se o tom bavili ale z me iniciativy, nebot jsem se ho ptal na všechno možne a podobně. Řeknete mi, co je na Amway zle?
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
12. 8. 2009 23:06

Amway

Já nevím jak vy,ale já jsem chtěl vždycky podnikat.A být finančně nezávislej.Tak pokud můžu investovat do svýho podnikání jen neceli 3000 tis.A tím pádem zajistít sebe a rodinnu (třeba dát děti na studia).Moct si zaplatit slušnou dovolenou,a nemuset si pučvat na ni.Tak Amway podnikání vidím jako ideální možnost,jak sám sebe zapojit do PRACOVNÍHO procesu.Tak být Váma tak se nad tím vším ZAMYSLÍM.A začnu přemýšlet o tom co mi Amway podnikání může nabídnout.A jak mi může Amway podnikání změnit pozitivně život.
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
12. 8. 2009 23:14

Amway

Dodatek: Tak že pokud budete mít zájem o Amway podnikání.Obrate se na mojeho kamaráda.Napište mu na email:Ali2000@centrum.cz Předmět je Amway podnikání (mám zájem).Tak Vám přeju hezký den.
Méďa Béďa aura:47
13. 8. 2009 0:13

Re: Amway

Běž už s tím do pihele, to si fakt myslíš, že jsou všichni blbí jako ty jsi chytrej a podle hrubek a stylu nepoznají, že všechny tyhle oslavné bláboly píše jedna a táž osoba???
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 8. 2009 10:42

Amway

Nauč se psát česky. A pak kritizuj!!!!!

Běž už s tím do pihele, to si fakt myslíš, že jsou všichni blbí jako ty jsi chytrej a podle hrubek a stylu nepoznají, že všechny tyhle oslavné bláboly píše jedna a táž osoba???
vapax
vapax (neregistrovaný)
12. 1. 2007 22:51

Re: Amway

Reknu vam to takhle.... schvalne se zeptejte vsech lidi kolem sebe co neco dokazali(jsou to uspesni podnikatele, delaj proste byznys a maj hodne penez) na to, co si myslej o primem prodeji o multilevelu a treba i konkretne o amway....ja mam to stesti, ze znam mnoho takovych lidi a vsichni mi jednotne rikali, ze delat multilevel marketing je ta nejlepsi skola, jak se naucit podnikat.... vzdelani, ktere tam clovek dostane, nikde jinde nesezenete..... obchodni dovednosti co ziskate jsou k nezaplaceni a kdyz ste uspesni a staente se lidrem, tak vam garantuji, ze kazda firma, ktere napisete do zivotopisu, ze ste dosahli velkych uspechu v Amway, tak vas okamzite nasadi na ty nejvyssi managerske posty.... je proste uz oveeny, ze ten kdo se prokouse k uspechu tady, tak je schopnej a dokaze, co si zamane....
Duvod proc vetsina lidi rika osklive veci na tento styl podnikani je jednoduse ten, ze to bud sami nezkusili, nebo se bojej ze by neuspeli a radsi budou ti Pepici, kterri umi akorat kecat a kteri vedej vsechno nejlip, ale hovno dokazali....
Za vse mluvi tohle: Kdyz byl Donald Trump v jedny show v americky televizi a komentator se ho ptal, co by delal, kdyby ted prisel o vsechny penize a zacinal by zase na nule,, jak by se dopracoval zase k penezum, tak on mu odpoveděl, že by se zaregistroval v nakym kvalitnim multilevelu a behem roku ci dvou by tam vydeklal prvni milion, pote by dale investoval do nemovitosti. Lidi v obecenstvu zacali bucet a vypadali nastvane. On jim na to rekl, že to je ten duvod, proc oni sedi tam a on tady. Pro ty co by neznali Trumpa- je to jeden z nejbohatsich lidi Ameriky.

Je na kazdym z nas, jestli si nechame radit od lidi, co zadny penize nikdy nevydelali a nevydelavaj a nebo od lidi, co vydleavaj miliony a vice. Zkuste se nad tim zamyslet.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 1. 2007 23:22

Re: Amway

Vzhledem k tomu, že ty kecy s Trumpem jsou prokazatelně urban legends (něco, co hodně lidí tvrdí, že se stalo, i když to není pravda, a lavinovitě se tyto nesmysly šíří dál), viz např. http://answers.google.com/answers/threadview?id=527526 , tak nepochybuji, že i to ostatní, co píšete, jsou podobné žvásty.
vapax
vapax (neregistrovaný)
3. 2. 2007 22:55

Re: Amway

Priznavam se, ze tohle jsem prevzal, protoze se mi to dost libilo a dsot to i podtrhovalo moji osobni zkusenost....ale i kdyby to ve skutecnosti nebyla pravda ze v naky show byl, tak mi je naprosto jasny, ze multilevel uznava... na svych tvrzenich ohledne uspesnych lidi v byznyse a jejich doporucenich si opravdu stojim...
nekdo to nepochopi nikdy, to je kazdeho vec,
ja si mylslim, ze podnikat v multilkevelu jako je amway je absolutne nejlepsi pruilezitost pro kazdeho, jak si splnit svoje sny...
rikejte si co chcete, ale kdyz chccete zalozit s.r.o. tak si pripravte 200 tisic na taliri pro urad a pak nakou hodne dobrou myslenku v cem ze to vlasten budete podnikat... a kdyz neuspejete??? tak ste prisli o 200 tisic...
zkuste si to schvalne porovnat s multilevelem- v amway si nakoupite za 4000 vyrobky a kdyz s nimanejste spokojenej, tak vam vrati penize, kdyz s nima spkojenej ste a rozhodnete se, ze je zapropagujete dal a za to si vydelate penize, tak si muzete vydelat kolik chccete...je jen na katzzdym, jak se prosadi....
lidi akorat hledaj vymluvy proc neco nemuze fungovat, proc oni by neco nemohli delat...jsou to vsechno jen kecy, kteryma si omlouvaj svoji lenost....
didav
didav (neregistrovaný)
25. 6. 2007 9:54

Re: Amway

jen maličkost, ta šou se konala a je z ní záznam. Znamená to, že to nejsou žvásty a stejně tak vše ostatní?
Kaa_cz
Kaa_cz (neregistrovaný)
29. 3. 2007 19:42

Re: Amway

ano .. je na mně, či zůstanu chudý ale rovný, nebo křivák co jde po penězích. Na to nemám žaludek. Pro ty křivé jsem neschopný .. ano neschopný obelhávat svoje nejbližší, vydělávat na nich a při tom jim tvrdit, že to dělám pro ně. Mám prostě jiný žebříček hodnot než hrabat prachy. Takže se mi nelíbí, jak tečou nahoru diamantům prachy z každého mravenečka. Souhlasím s přiměřeným ziskem každého v řetězci výroba-velkoobchod-prodejce. Jenže u klasického prodeje je všechno průhledné .. výroba prodá velkobchodu a z dalšího pohybu produktu nic nemá .. velkoobchod prodá prodejci a z dalšího pohybu nic nemá. Jasné jak facka. Kdežto v MLM je krásně ututlán pohyb "milionu malých částek" směrem nahoru. Z pohledu někoho z retězce: prima, i já chci být diamant ... ale z pohledu spotřebitele? ti hajzli mně natáhli víc než v běžném obchodě !!! sice jsem zaplatil stejně, ale někdo si víc namastil kapsu .. to co ušetří na přepravě koncentrátů, absenci kamenných obchodů .. to nedarují spotřebiteli, ale napakují se sami. Tak co vlastně dělají pro spotřebitele ? jak pořád tvrdí ? bohapusté naučené KECY, nic víc..
economist
economist (neregistrovaný)
16. 5. 2007 8:20

Re: Amway

Aha, takze pokud na vas vydelava majitel "kamenneho" obchodu, tak Vam to nevadi... ale pokud je to distributor p.e. amway ci jine site certifikovane APP ČR, pak je to pro Vas "hajzl ktery Vas natahl"?!

Musim priznat, ze potom nechapu Vase myslenkove pochody a bohuzel ani logiku ve vasem nazorovem vyjadreni nenachazim.
Prijde mi logicke ze by Vam vadilo oboje, ale takto??

Jen jeste muj postreh - v certifikovanem MLM netecou zadne penize, nybrz body, ktere znamenaji ve svem dusledku vlastne hodnotu obratovou.
Zabyvam se MLM z pohledu ekonoma - tedy ne jako distributor.
Otec byl v CR uznavanym pravnikem , a pro lidi, kteri doplatili na svou naivitu vymahal a vysuzoval penize o ktere prisli pri pyramidovych hrach a tzv. letadlech... Myslim proto, ze mam k dispozici informace a fakta - ne tedy pouze nazor jako Vy.

Neucastnim se sice zadneho MLM aktivne, ale doslova nesnasim, kdyz nekdo pomlouva bez patricnych znalosti - tot duvod me reakce na Vas prispevek.

S pozdravem
Ing. Kubeš
Kaa_cz
Kaa_cz (neregistrovaný)
17. 6. 2009 18:25

Re: Amway

Ja zase nějak nechápu vás.
1) Vy vidíte body, které jsou nakonec proměněny na peníze, já vidím ty finální peníze. Body jsou jen pomocné fluidum. Pro mne bezvýznamné.
2) Ve výsledku defakto neušetřím, takže amway ditributoři si při menších nákladech rozdělí větší zisk.
3) Vadí mi hlavně to, že mi TO cpe kamarád. Víte, jaké je slušné obchodování mezi kamarády ? BEZ ZISKU. Jen za nějakou symbolickou odměnku.
Je úplně něco jiného, když si jedna ženská zřídí třeba Oriflame a sobě a pár kámoškám nakupuje za lepší ceny .. a nevezme si od nich přirážku. Stačí jí, že má větší obrat, aby jí věřili, že prodává. TO je KAMARÁDKA.
Na druhou stranu, kamarád, který mi něco cpe za cenu stejnou jako cizímu, to je hajzl, který na mně chce vydělávat a přestává být kamarádem.
Takže pro vás zjednodušeně, abyste to pochopil: hajzl není každý, kdo mi něco prodá. Hajzl je kamarád, který na mně vydělává.
Hezký den pane ekonomický inženýre. Asi vám chybí znalosti s oblasti lidských vztahů. :-D
Žasnu
Žasnu (neregistrovaný) ---.pool85-55-18.dynamic.orange.es
12. 5. 2010 18:41

Re: Amway

Promiňte…to je ale blbec…Drahý pane,kde žijete? Zřejmě přetrvávající komunistické pozůstatky…jak smutné!

Kaa_cz
Kaa_cz (neregistrovaný)
17. 6. 2009 18:37

Re: Amway

Mimochodem, jste mimo ... jsem tu právě proto, že syn začal "podnikat" v amway, takže "principy" mám z první ruky. Tak sklapněte .. vy domobrano MLM.
A pokud se týká mého "popisu" .. píšu co za tím prakticky vidím, nememoruju ty jejich "předpisy víry amway".. prostě vlastními slovy, vlastním pohledem za použití vlastního mozku .. ale to se jim moc nelíbí.
Toho nejbližšího "nadřízeného", když byl u nás synovi předvést, jak se to dělá, jsem tak zdeptal převedením jeho keců do praxe (jaké to má opravdu přínosy pro zákazníka), že odešel bez kšeftu a nakousnutý, že toho možná nechá. Skoro jsem ho přesvědčil, jaké je to nemorální svinstvo, dělat kšefty u známých. A že ten jejich obchod není pro mně vlastně vůbec výhodný. :-D.
pavel
pavel (neregistrovaný)
1. 4. 2008 12:18

Re: Amway

nedělá tě křivákem to, co máš, ale co miluješ. Jestli máš peníze na základě toho, že jsi dokázal vybudovat stabilní byznys, tak ti právem náleží a není na tom nic špatného. Jestli ale pouze miluješ peníze a lidskou stránku dáváš na vedlejší kolej, tak jsi... (pro to nemám slušný výraz)

Můžeš použít lidi, abys vybudoval peníze nebo můžeš použít peníze, abys vybudoval lidi. Co z toho se ti líbí více?
Kaa_cz
Kaa_cz (neregistrovaný)
17. 6. 2009 18:28

Re: Amway

Souhlas. Já tvrdím, že amway dává lidskou stránku na vedlejší kolej. Protože vydělávat na kamarádech je hnus. A ještě se u toho tváří, jako že nám pomáhají.
IMHO: lidi penězma nevybuduješ, jenom zkazíš :-)
Lukas
Lukas (neregistrovaný)
14. 7. 2009 22:11

Re: Amway

nevisssssssssssssssssss
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 7. 2009 0:32

Re: Amway

Já vidím že většina lidí vůbec nechápe očem MLM vlastně je.Místo toho aby tady dopravdy přiznali že nepochopili očem MLM je.Než že jse jim prostě v tomto systemu nedařilo vydělat peníze.To by totiž museli přiznat,že oni sami jsou ti neschopni.Radši sami budou psát spoustu NESMYSLŮ!!!Já znám Amway a vím že je to SERIOZNÍ firma,která má své místo na českém trhu.A vůbec vše co je legální.
Joe Head
Joe Head (neregistrovaný)
16. 11. 2007 22:08

Re: Amway

Vážený příteli!

Právě včera mě chtěli spolužáci z medicíny přemluvit k Amway. A bylo to velice zvláštní. Holka hodinu vykládala o rozdělení financí v populaci. A já se za každou větou ptal o co jde a co budu dělat. Nedozvěděl jsem se nic konkrétního.... A několika známými co se spálili jsem byl varován.

Pak jsem šel do encyklopedie a našel si MLM. Princip je takový, že si může vydělat každý do milionů to je pravda. Ale ten kdo je blíže k zakladatelům si prostě vydělá víc a všeobecně to dopadá tak, že většina se neuživí a je s tím spojen dost velký stres...
kolik
kolik (neregistrovaný)
13. 5. 2008 20:33

Re: Amway

Taky jsem byl na Amway prezentaci,delal si poznamky.Musim rict,ze z meho uhlu pohledu to dava smysl a je to prima sance.Cela leta jsme kupovali toto kvalitni zbozi za plnou cenu od souseda.Tak mi dava smysl si ho kupovat o tretinu lacineji a stavet dalsi odberatelska mista.Samozrejme pro podil z obratu.Jen mi neni jasne-proc mi tuto prilezitost neukazal rovnou soused?Nepochopil to?Nebo nechtel prijit o svych 30%?Nebo se bal,ze bych ho poslal nekam?Mozna mu to kdysi jen spatne vysvetlili,nebo naucili.Levnejsi podnikani s vetsimi zarukami jsem jeste nevidel.Pracuji 15 let na policejnim reditelstvi.Rozhodnuti zustava samozrejme na kazdem z nas.Jiste se najdou i lidi co nebudou delat nikdy nic.Je to jejich volba.
Lukas
Lukas (neregistrovaný)
22. 10. 2008 19:56

Re: Amway

Tak jsem byl včera na meetingu Amway a měl jsem z toho smíšený pocity.Spousta "keců" o tom jak si splním sny,jak budu mít tisíce a tisíce a že je to zaručený, že do půl roku budu mít navíc 18000 a pak se to bude zvyšovat a tak dále a tak dále.Pak bylo i to kafe...(koukám že to všude probýhá stejně) Je to zajímavá myšlenka, poohlédnul jsem so po netu, co to je vlastně zač a věřím že je možné si tam vydělat....ale,není to zas tak růžový jak to zní. Je to hlavně o štěstí a o tom kolik máte přátel ochotných jít do toho s vámi.....já osobně jsem z toho měl takový divný pocity...vůbec jsem nespal a přemýšlel jestli jo nebo ne...nakonec jsem se rozhodl, že mi to vyhovuje tak jak si žiju teď a že do toho nejdu....v tu chvíli se mi dost ulevilo....ani nevim proč. Já nepotřebuju mít haldu peněz....jsem rád za to co mám a nic mi nechybí. Ted by si mohl někdo říct "no jo alší línej....nebo (cituju kolika) "Jiste se najdou i lidi co nebudou delat nikdy nic"....takže to znamená že když chodim do obyčejný práce...že když si udělám to co v práci mám a jdu domu že jsem línej? že jsem něco míň?? Jak sem to tady četl, tak podle většiny asi jo, páč kdo není v Amwayi je nic?..........znám dost lidí co do toho s nadšením šlo a všichni na tom jen prodělali a nic si nevydělli i když se snažily....prostě když se okolí nechce přidat, nic s tim neuděláte...a když v tom zůstanete sami, jediný co vás těší je to, že máte slevu na zázračnou kosmetiku.....
vapax
vapax (neregistrovaný)
4. 12. 2008 15:23

Re: Amway

Zhruba po roce jsem se vratil k teto diskuzi a musim Vam vsem rict, ze vase prispevky chapu. Vim presne o cem mluvite, protoze za dobu co delam Amway jsem zjistil, ze "delat Amway" neznamena vzdy to same. V CR je plno lidi, co to dela ve skupine cloveka, kterej to uci jinak, nez by se melo. Existuji tady ruzne skupiny. Nake nemecke, nake polske a potom take americka vetev. Nektere skupiny jsou delany ciste za ucelem prodeje a ne postaveny na vzdelani, ta moje je postavena na samospotrebe,vybornem skolicim systemu a ne prodavani zbozi, ale prodavani myslenky chytre samospotreby.Skolici system rozviji cloveka po vsech strankach- mezilidske vztahy, obchodni dovednosti, komunikacni dovednosti a dalsi.... Myslim si, ze za ty dva roky, co to delam, tak jsem hodne osobnostne vyrostl. Zpet k tem skupinam. Bohuzel nektere ty skupiny stavi podnikatelskej plan Amway na spatnou kolej. Lzou lidem, ze si budou vydleavat statisice a miliony do pul roku, vsechno bude snadny, je to jisty a nebudete muset nic delat. Sorry, ale takhle to nemuze fungovat a taky nefunguje. Ja se vubec nedivim tem lidem, co na to nadavaji po zkusenostech s timto typem "delani Amway". Ja osobne kdybych videl takto postaveny marketingovy plan, tak bych do neceho takoveho nikdy nevstoupil. Muj sponzor mi narovinu hned rekl, co to bude obnaset, jaky zavazky to s sebou nese a ze je to drina, ale ze kdyz se vydrzi 2-5 let bejt napojenej na skolici system, tak ten system je udelanej tak, ze z vas vychova cloveka mysliciho na pravy strane kvadrantu a vy se zacnete i tak chovat. V Amway budete alepson na 21% a v zivote budete moci zacit podnikat uspesne i jinde, protoze ty principy uspechu se nemeni. Muzu potvrdit jeho slova, zacli jsme s brachou pred dvema roky a bracha ted udelal 21%, ja od toho nejsem daleko. Skolici system vyuziva i otec, ktery uspesne podnika a nektere nove veci se z neho naucil a velice si ho pochvaluje. Proto Vam vsem muzu naprosto uprimne rict, Amway je vyborna vec, ale kdyz Vam nekdo ukaze Amway, tak si dejte bacha, co Vam vysvetluje a jak to vysvetluje. Co budete muset delat a jak dlouho to bude trvat. Kdybyste nekdo chtel vice informaci, napiste mi mail na vapax@seznam.cz, rad zodpovim dotazy a pripadne muzeme navazat spolupraci.
nandi
nandi (neregistrovaný)
18. 2. 2009 15:23

Re: Amway

Som rád, že patríme k sebe v Amway. Tiež sme blízko ku 21-ke - za 3 mesiace.
Napísal si to presne, o čom to je. Každý by mal absolvovať prednášky, stretnutia ,
literatúru, CD-čka, atď., ktorými sa stretávame v Amway, platí to nie len pre MLM, ale pre každého na každom úseku života.

Prajeme Vám veľa úspechu
Nandi, Slovensko
vapax
vapax (neregistrovaný)
4. 12. 2008 15:31

Re: Amway

K prvni casti se vyjadrovat nebudu, to jsem vysvetlil nize, jen k te druhe: Bohuzel encyklopedie se trochu myli, alespon co se tyce Amway. Protoze Amway je postavena tak, ze ani moc nezalezi na tom, jak blizko jsi zakladateli, ale jako kolik vetvi a tim padem rozdilovych provizi si vytvoris. Praxe je takova, ze clovek kterej je treba 1000 mist za tebou v tymu si muze vydelavat 1000 krat vic nez ty. Vse je tady postavene na vlastni aktivite. Mam to z vlastni zkusenosti. Nekteri lidi co jsem zaregistroval zpocatku si vydelavaj kulovy, protoze nic nedelaj, ale nekde v hloubce pod nima se nasli leadri, kteri makaj a vydelavaj si slusny penize. Chapu ze na poprve to neni moc lehky vse pochopit, je treba nad tim sdnout a ten clovek co v tom dela, tak by ti mel bejt schopnej vse vysvetlit tak abys to pochopil. Bohuzel ne vsichni jsou toho schopni.
Jan Holý
Jan Holý (neregistrovaný) 89.203.191.---
27. 1. 2011 21:56

Re: Amway

Dobrý den ,

oslovuji úplně každého, přede vším hledám leadri pro jednu MLM společnost která působí od roku 1998 na mezinárodním trhu a přímý prodej tedy MLM sedmým rokem,tak tedy hledám všechny co vědí o čem mluvím vím že leadri z Amwaye jsou velmi nadšení tímto obchodem který je mimochodem půl roku v ČR čily to nejlepší čeká na nás a spolu to dokážeme tedy pokud máte zájem o spolupráci stačí napsat na e-mail : flavon.holyj@e­mail.cz

Těším se na vas

VPA 21%
VPA 21% (neregistrovaný)
7. 2. 2009 19:32

Re: Amway

Přesně tak.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 23:17

Re: Amway

Amway podnikání rozhodně patří mezi SERIOZNÍ podnikání.Samozřejmě se nejedná ožádné vymívání mozků a ani o žádnou SEKTU!Kdo si to myslí je hlupák!!!A neví o čem mluví.I když ten dotyčný si to myslí že ví o čem mluví.Každýho takovího SAMOLIBÍHO CHYTROLÍNA má chuť odkázat na stránky Amway + na ASOCIACI OSOBNÍHO PRODEJE.Otázka zní?Pomůžeto?Doufejme že jo.I když si to nemyslím.Doufejme jen že se tady nebudou už vyskytovat další bláboli co se týče Amway firmi a dalších SERIOZNÍCH firem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 7:40

Re: Amway

To vás v Amway nenaučili, že mezi větami se dělá mezera? To jste tam všichni takhle chytří a vzdělaní nebo jsou někteří ještě blbější?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 7. 2009 20:12

Re: Amway

To je úplně jedno jestli je ve větě mezera nebo ne.Hlavní je zdělení,tak že je jedno i kdyby tam byla nějaká hrubka.To se hold stává,ale tvé napadání je NESERIOZNÍ!!!Pač je tady diskuze okolo Amway podnikání.Ale seš nejspíš pan dokonalej čili 100%.Tak že mi co podnikáme v Amway jsme podle tebe hlupáci.Já mám jedo seš RÝPAL!!!
Pavel.Pstros
Pavel.Pstros (neregistrovaný)
29. 7. 2009 21:34

Re: Amway

nevim sice, zda jsou hlupaci lide co podnikaji v amway (osobne si vsak myslim, ze vetsina ano), ale clovek co napise m>I< vsichni a pouziva vyrazy typu "seš nejspíš" asi hlupak bude.
Ali2000
Ali2000 (neregistrovaný)
29. 7. 2009 0:02

Re: Amway

Jak tak pročítám ty Vaše názory na Amway podnikání nestačím se divit.Vydělávání na kamarádech je podle Vás hnus.Já rozhodně nesouhlasím.Určite Vás napadne proč?Protože kamarád je zákazník jako každej druhej.Navíc pokud je to opravdu kamará máte dvě možnosti.Bud ho budete brát jako zákazníka nebo Váš kamarád bude vaším obchodním partnerem.Což mu tím pádem pomužete k vydělávání peněz.A vaše kamarádství se tí víc utuží.Tak co vy na to?Přemýšleli jste někdy o tom takhle?A nebo velmi spokojenej zákazník?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 7. 2009 0:05

Re: Amway

Já říkám jen jedno.Mysli a vydělej peníze!
Ali2000
Ali2000 (neregistrovaný)
29. 7. 2009 22:16

Re: Amway

Víte já chápu že vidíte Amway podnikání jako podvod.Já Vám povím proč to tak je.Je to proto že někteří jedinci ze SERIOZNÍHO podnikání začli uplatnovat NESERIOZNI PRAKTYKY!!!Bohuzel je to všechno v lidech.Potíž je v tom že se NESERIOZNÍ PRAKTYKY šíří jak MOR.A díky tomu je podnikání s Amway těžší.Otázka zní co se stím dá dělat??A jak se učině bránit proti těmto praktikám??
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 7. 2009 8:24

Redakčně smazáno

1. 9. 2011 14:35 smazal dalich ., důvod: Nepřizpůsobivá diskuze.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 7. 2009 12:46

Re: Amway

NEURÁŽEJ!!!!!!!!!!
bumprassk
bumprassk (neregistrovaný)
7. 8. 2009 1:47

Re: Amway

Sháním někoho, kdo dělá Amway minimálně na pokec. Toto je vaše šance. Ozvěte se na e-mail bumprassk@seznam.cz, můj postoj je skvělý. :-)
Ali2000
Ali2000 (neregistrovaný)
8. 8. 2009 23:52

Re: Amway

Nazdar já dělám Amway podnikání.Tak jestli chceš tak mi napiš na email: Ali2000@centrum.cz.A já ti rád odpovím na veškeré tvé dotazi,pokud budu znát odpověd.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 8. 2009 1:19

Re: Amway

"dotazi"... Mám dojem, že v Amway se sešli absolventi silně zvláštních škol... BTW není tam taky Grossová?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 8. 2009 12:51

Re: Amway

Šárka Grossvá Amway podnikání dělá uspěšně.Jen nechápu ty narážky na její osobu?Jo a jestli tady někdo udělá nějakou tu chybu.Nemusí hned patřit mezi lidi ze zvlaštní školy.Tak fakt nechápu to NAPADÁNÍ A URÁŽENÍ!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 8. 2009 14:33

Re: Amway

Koukám, že vy ze zvláštních škol jste na kritiku svých projevů docela alergičtí, že? Když se neumíte vyjadřovat a vadí vám, že se vám kvůli tomu ostatní smějí, tak se diskuzí neúčastněte.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 8. 2009 19:53

Re: Amway

Posliš krytizuj,vyjadřuj se jak chceš.Jen by mě zajímalo co stím má dělat zvláštní škola?A to věčný navážení do druhých liddí tady.Já osobně nevidím nic na tom že tady někdo napiše nejakou tu chybu.Myslím že o to tady ani nejde.Ale zdá se mi že jsi nejspíš 100% . Čili naprosto bez jediné chyby.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 8. 2009 20:11

Re: Amway

Jak vidim nemá cenu se tady k čemu koliv vyjadřovat.Pač se to netýká firmi Amway.Vy se tu jen vzájemě NAPADÁTE.A k ničemu to stejně nevede.
Ali2000
Ali2000 (neregistrovaný)
9. 8. 2009 20:14

Re: Amway

PŘESNĚ TAK!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 8. 2009 23:14

MLM

Já myslím že SERIOZNÍ MLM má tady své místo.Rovněž si myslím že se tím dají vydělat zajimavé peníze.A tak zabespečit RODINNU.A zároven v tom vidím možnost,jak pomoct druhým uplatnit se na trhu práce a snížit tak stav NEZAMĚSTNANÝCH na ÚP.Dokonce to vidím tak že NEZAMĚSTNANOST by tak mohla klesnout až o 5%.Co si o tom myslíte vy?Rád bych slišel Váš názor.PS:jen SLUŠNĚ!!!!
Vojtěch
Vojtěch (neregistrovaný) ---.silesnet.net
10. 4. 2010 17:36

Re: MLM

Dle mého názoru se dá dělat mlm třemi způsoby a to kdekoliv na světě. ČR není vyjímečně :

1. Slušně a seriozně

2. Pro peníze

3. Anebo si můžete „seriozně“ založit vlastní „seriozní“ mlm

Nezaměstnaní z úřadu práce většinou jen zvednou zisky svým upline nákupem smluv a produktů na předzásobení a zůstanou na podpoře – časem si možná něco najdou. Snížit nezaměstanost byť třeba jen o 0,05 % díky mulťákům mi přijde méně než nepravděpodobné. Myslím, že tvůj názor je založen na vizi dokonalého světa – docela často zvyk mlm manažerů a nových dušiček.

Ali2000
Ali2000 (neregistrovaný)
9. 8. 2009 23:13

Re: Amway

Posliš krytika je jedna věc.Ale přiznat se druhým že jsi nic NEPOCHOPIL je věc druhá.Místo toho tady pišeš nějaky nesmyslny bláboli.A rozšiřuješ LEŽ,čímž poškozuješ dobré jméno firmi Amway.Samozřejmě tím poškozuješ i další SERIOZNÍ firmi.Tak být tebou tak se radši takvým debatám vyhnu.A to doporučuju Všem ostatním jako jseš ty sám.
Chocholoušek
Chocholoušek (neregistrovaný)
11. 8. 2009 23:08

MLM a Amway

Víte jak tady pročítám ty Vaše názory na firmu Amway a MLM.Tak někteří z Vás neví o čem mluví.Vlastně jednoduše řečeno nevíte o čem je tady řeč.Já Vám všem doporučuju si přečíst co o Amway a MLM píše pan profesor Jiří Jindra.Snad Vám jeho vyjádření na firmu Amway a MLM pomůže se v tom aspoň trochu vyznat a pochopit to.Za sebe říkám MYSLI A VYDĚLEJ PENÍZE!Přeju hezký den.
JM3
JM3 (neregistrovaný)
30. 10. 2009 19:26

Re: MLM a Amway

Je tady hodně názorů a tak připíšu svojí vlastní zkušenost (a doufám, že ne s moc chybami):

Já osobně jsem se setkal s podnikáním Amway asi tak, že přišel kamarád krátce po jeho zaregistrování a nadšeně mi to vysvětloval u piva. Snažil se mě někam pozvat na jakýsi meeting s tím, že tam se dozvím víc informací, ale sám jsem z něj jako nezkušeného vytáhl poměrně hodně - z větší části mi navíc vše sdělil sám.

Pozvání jsem nepřijal, neboť jsem zaujat nebyl. To by bylo vše. Ale konec to nebyl. Tenhle kamarád, kterého znám od narození, mě zkoušel opakovaně zvát třeba i slovy, že "bych si zasloužil, abych to viděl ještě jednou, protože neví, co mi to tehdy moc povídal a navíc teď už je zkušenější". Zkušeností v jednání s lidmi moc nepobral, protože absolutně nevím, ČÍM jsem si to mohl zasloužit a moje nedůvěra v Amway vzrostla, aniž bych byl jakýmkoliv způsobem kdy přímo konfrontován s firmou jako takovou. Může za to ten kamarád :-)

Po určité době jsem jej poslal v poměrně krátké době několikrát nevybíravým způsobem do p*dele, a tak dal pokoj. Do té doby nám domů prodal několikrát koncentrovanou pastu na zuby za "údajnou" nákupní cenu 200,-. Balení je větší, pasta koncentrovaná, kvalita ... to si každý musí odzkoušet sám. Byl jsem celkem spokojen, nicméně na truc jsem přestal nakupovat.


Asi půl roku na to (duben 2009) mi zavolal naprosto neznámý člověk s tím, že na mě dostal doporučení, že dělá v marketingu a reklamě a jestli bych si nechtěl vydělávat 5-10 měsíčně bokem ke studiu. Zvědavost zvítězila a tak jsem na domluvenou schůzku na Budějovické skutečně dorazil. Sdělil mi, že budu účasten na informační schůzce a že tam se dozvím všechno potřebné. Ten člověk byl evidentně student, ale vystupoval příjemně a tak mé podezření, že se jedná o Amway, zůstalo prozatím ukryto.

Na informační schůzce jsem popsal 2 stránky A4 s tím, že jsem si dělal poznámky, co kdy "pozvaný" člověk řekl a jak to řekl. Koncept se nápadně shodoval s tím, co mi půl roku předtím prezentoval kamarád v hospodě, a o to důkladněji jsem si psal. Po 47 minutách speaker (čti spíkr, česky mluvící, přednášející) sdělil mezi jinými firmami, se kterými spolupracují, firmu Amway jako zastřešující pro český trh. Dovysvětlil pár záležitostí a "šlo se na kafe".


Diskuse v kavárně byla zajímavá a postupně jsem byl představen dalším dvěma up-linům (čti aplajnům; česky lidé ve vzestupné linii), kteří se mě ptali, jak se mi to líbilo, jestli bych měl nějaký důvod to nezkusit a tak. Rozhodl jsem se provést takovou poslední zkoušku: dnes mě nedostanou! A tak jsem odpovídal, že si to chci rozmyslet a jim nezbylo (i přes až skoro nátlak) než si se mnou domluvit schůzku na příště. Ještě mi řekli, abych zatím nezkoušel vysvětlovat "plán" (prezentaci způsobu prodeje a odměňování) nikomu ze svého okolí a dostali ze mě seznam asi 10ti lidí, kvůli kterým se sejdeme a pozveme je na takovouhle schůzku, na které jsem byl.

Je pravda, že podnikatelský záměr Amway mi začal konečně dávat smysl. Pochopil jsem, jak to funguje a jak to může fungovat i pro mě (což je pravděpodobně účelem každé prezentace). A nakonec, po zvážení stanoviska bývalého spolužáka "pokud se chceš něco naučit, tak tam běž, lepší systém neznám, pokud chceš jen vydělávat prachy, tak je to ztráta času" a faktu, že na celou registrační soupravu v hodnotě necelých 3.000,- Kč je záruka spokojenosti 1/2 roku (a na všechny výrobky prodávané na stránkách amway.cz je záruka spokojenosti 90 dní při vrácení alespoň 1/3 výrobku nazpět) jsem se rozhodl to zkusit.


Je konec října a já jsem "v tom" již přes půl roku. Výdělek byl zatím pár stovek, protože první dva měsíce jsem měl maturitu a flákárnu, další dva měsíce prázdniny a rozhodl jsem se něco dělat až od září. Nestoupám v žebříčku provizí nahoru ani jsem v něm nebyl, nicméně výrobky jsou kvalitní a vím, že kdybych nebyl spokojen, můžu je kdykoliv vrátit. I doma se ukázalo, že nejsem šílenec a neobvolávám všechny své známé neustále dokola a nenutím jim "emvej", takže je klid a každý používá to, co potřebuje. Účastním se i tzv. seminářů (velké akce pro 1,5-2 tisíce lidí), na kterých se jednak mluví o správném postupu budování odběratelské sítě, způsobu jednání s případnými zákazníky (ačkoliv by to neměla být hlavní náplň práce), způsobu doporučování dalším lidem včetně možných reakcí na odmítnutí (nenutit každého, pouze vysvětlit nepochopení) aj.

Můžu všem, komu je tato příležitost nabídnuta, doporučit vyzkoušení systému. Je skutečně JEN na vás, zdali zkusíte nabídnout výrobky, se kterými jste doma spokojeni, vaší rodině a kamarádům; je na vás, zdali jim dáte plnou doporučenou maloobchodní cenu či využijete možnosti 30% slevy pro vás a třeba jim jí snížíte o 10, 15 % či o plných 30. Kamarád mi třeba lhal s tou cenou - 200,- je maloobchodní, ne jeho nákupní. Ale to byla jeho osobní chyba a ne chyba firmy. Firma zajistila, že za podmínek správného postupu je výhodný nákup i pro koncové uživatele - k tomuto účelu používá cenová srovnání s CENOU DÁVKY a nikoliv cenou za balení, což si může každý zpracovat sám a dosadit si tam vlastní hodnoty a zjistit si tak, zdali má propagující pravdu či ne. A pokud to má dobře spočítané, tak propagující tu pravdu má (měl by mít vždy).

Otázky a odpovědi:
- Nevadí Ti vydělávat na vlastní rodině či kamarádech? Nevadí, protože pokud bych měl vlastní kamenný obchod a oni tam chodili, platili by také plnou cenu. A slevové akce apod. můžu provádět v obou případech.
- Nevadí Ti, že na Tobě vydělávají všichni up-lini? Nevadí. Oni mi ten byznys ukázali a oni mě jej navíc učili první 4 měsíce skoro zadarmo. Můj obrat není tolik, aby je to "vyneslo ke statisícům" a za to, co mě naučili, a co bude vydělávat i mě, jim odměna náleží. A tu odměnu jim navíc dává firma, nikoliv já.

V případě jakýchkoliv připomínek mě kontaktujte na icq 203-326-038 a můžeme si popovídat :-)
Dalibor Z. Chvátal aura:93
26. 11. 2009 9:20

Re: MLM a Amway

Pěkně a upřímně popsané, díky :)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem