Partner serveru

Wüstenrot

Názory k článku
Mohou záložny konkurovat bankám?

novaak
novaak (neregistrovaný)
2. 11. 2009 4:19 Nový

Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
že zákon, který umožnil vytunelovat celou řadu kampeliček a ošidit stovky členů spořitelních družstev, byl z dílny vlády jistého Vašíka Klausů. Neříká vám to jméno něco?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 11. 2009 9:09 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Proto je nutné brát takovéto skutečnosti v potaz při volbách. Je ještě Vašík čestným předsedou nebo čestným členem modrého ptáka?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 11. 2009 15:31 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Ne, už se s nimi názorově rozešel a taky z ODS vystoupil. To ale nic nemění na faktu, že polostátní firma ČEZ darovala Vašíkovi Klausů juniorovi 100 miliónů na jeho soukromé gymnázium. Jo, to se to pak vládne, že áno...
HNF
HNF (neregistrovaný)
2. 11. 2009 16:11 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Nedarovala, soudruhu, jen si koupila znacku toho gymplu, cimz ji v podstate znicila. A typrachy nesly nikomu z rodiny Klausu.
Ale chapu ze na VUML se takove detaily nevyucuji, jen pomlouvani a nenavist.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 11. 2009 16:47 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
A co se studuje na právech v Plzni? Že dodržovat právo můžou jen ti dole, protože ten nahoře - a je jedno, jestli to je Řápková nebo Hosman nebo někdo jiný - jen "špatně pracoval s prameny" (tedy jinými slovy: celé to obšlehnul, jen to chudák zapoměl citovat) nebo si nějak nepamatuje, u koho že to obhajoval dizertační práci, přičemž se zjistí, že zápočty z předmětu má o rok dříve, než se na předmět zapsala... Státnice taky dělala mimo fakultu a nikdo nemůže dohledat, která komise ji zkoušela. Leč tituly nelze odebrat, byly už uznány. Tak proti tomuhle zlatokopectví byli soudruzi z VUML břídilové. A tahle svoloč se nestydí nám vládnout!!!
Což ovšem nic nemění na faktu, že to se nám to buduje kapitalismus, když dáme manželku do mnoha správních rad, neb ona přece může podnikat co to dá, a synkovi nasypeme do korýtka ze státního, protože jinak bychom podryli jeho podnikatelského ducha? Že by na té škole začínala svá studia další garnitura správců konkursních podstat a exekutorů? Komunisti halili krádeže majetku do cintů o lepším a spravedlivém státě, kapitalisti otevřeně kradou ze společného a ani se přitom nezačervenají. Která garnitura je horší? Ta současná, co nám ukazuje, jak se (ne)mají dodržovat zákony? Nebo ta předtím? Obě garnitury si přitom zákony upravily podle svého.
Jak praví starý český bonmot: když je nasypeš do pytle a zatřepeš, vždycky je navrchu lump.
Paly
Paly (neregistrovaný)
3. 11. 2009 9:16 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Předem chci podotknout, že jsem přesvědčen o tom že na plzeňských právech je svinstvo, ale mám pár připomínek(jo a nejsem právník):

"špatně pracoval s prameny" (tedy jinými slovy: celé to obšlehnul, jen to chudák zapoměl citovat)

V tom jak citovat je na samostatnou vysokou školu. Často si nejsem jist, zda to mám dobře nebo ne.


si nějak nepamatuje, u koho že to obhajoval dizertační práci

to si taky nepamatuju - ani na jednu komisi bych si nevzpomněl (u obhajoby diplomky možná předsedu, u SDZ (na právech je za to JuDr.) 2 členy, obhajoba dizertačky mě možná čeká(jestli mě někdy něco napadne :D), ale komisi zapomenu do týdne)


Státnice taky dělala mimo fakultu

Většinou se zve jen cizí komise (aby se zamezilo podvodům), mimo fakultu se častěji dělají až obhajoby(ze stejného důvodu)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 11. 2009 19:35 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Ano, napsals to správně, na VUMLU se totiž VYUČOVALO, na rozdíl od plzeňských práv, kde se tituly rozdávaly, aniž by "studenty" někdo na výuce vůbec viděl...
HNF
HNF (neregistrovaný)
3. 11. 2009 11:24 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Vyuka pomluv a nenavisti ? No to se mate cim chlubit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 11. 2009 12:12 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Jo pardon, já nepochopil, že chlubit se mohou pouze lžidoktoři z plzeňských práv, kde se učili krást a podvádět... To dle vášnivých ODSáků přece je důvod k chlubení, ne?
Tomáš
Tomáš (neregistrovaný)
2. 11. 2009 19:05 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Měl jsem za to, že Klaus se pouze vzdal čestného předsednictví, nikoli členství?
AAA
AAA (neregistrovaný)
2. 11. 2009 15:55 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
kdo naletel na jejich sliby desitek procent zisku, si nic jineho nezaslouzil.
gofry aura:80
4. 11. 2009 10:52 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
To ma zaujíma - ten zákon to skutočne umožňoval, tj. bolo to plne legálne? Alebo to bol zo strany kampeličiek obyčajný podvod, ak ý môže aj dnes urobiť ktokoľvek?
Patrik Chrz aura:92
4. 11. 2009 11:56 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Obojí. Pravomoci a možnosti investování kampeliček byly širší, na druhou stranu ani tyto zákonné limity některé kampeličky nedodržovaly (také proto byli někteří členové z vedení zavřeni).

Např. dnes je omezena maximální výše půjčky jednomu podniku na velikost základního kapitálu záložny.

Jak se říká "po bitvě každý generálem" a "kdo nic nedělá, nic nezkazí". Finanční znalosti a zkušenosti byly slabé na všech stranách (zákonodárci, dozorčí orgány, kampeličky, policie) a když se k tomu přidalo ještě ne úplné (ať úmyslné či neúmyslné) neodržování určených pravidel, tak byl průšvih takřka jistý.

Ano, existovala 100 % cesta jak tomuto zabránit - jednoduše kampeličky nepovolit.
gofry aura:80
4. 11. 2009 12:41 Nový

Re: Jen bych chtěl připomenout,

celé vlákno
Nepovoliť niečo nie je riešením - minimálne preto, že ak ľudia budú o danú službu stáť, tak nutne vznikne "čierny trh" s touto službou.

Je tiež rozdiel, ak kampeličky porušovali zákon - ťažko potom možno hovoriť, že Klaus povolil kampeličkam okrádať ľudí.

To, že mali kampeličky väčšie právomoci a možnosti investovania a že bola menšia kontrola zo stranky štátu je tiež v poriadku. Otázka je, či boli ich zákazníci informovaní o tom, ako kampeličky s peniazmi nakládajú. Ak áno, potom je všetko v poriadku, ak nie, jedná sa obyčajný povod, ktorý zákon tak ako tak trestá.

Riešením nemôže byť väčšia kontrola zo strany štátu (Jto zaručí, že štát nastaví vhodné podmienky? A kto bude kontrolovať štát?), ale pravdivé informovanie klientov, čo sa s ich peniazmi robí.
Fery Mara
Fery Mara (neregistrovaný)
3. 11. 2009 16:35 Nový

Myslel jsem si, že se zde dozvím něco o kampeličkách v praxi...

celé vlákno
a misto toho si tady bolševici "trhají občanky".... Jak se ty diskuze pomalu, ale jistě, stávají čím dál více politicky nenávistné, i na odborných serverech. Doporučuji soudruhům www.neviditelnypes.cz ,tam se můžete vyřádit do aleluja. Najdete tam spřízněné duše. Pokud jste si od tud ovšem neodskočili sem.

Běžný účet u Fio družstevní záložny mám více jak 3 roky a jsem velmi spokojen. Účet je bez poplatků, což v mém případě (odešel jsem z ČS) znamená roční úsporu přes 30 tisíc Kč. Vřele doporučuji.
jindra
jindra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 3. 2010 17:34 Nový

Re: Myslel jsem si, že se zde dozvím něco o kampeličkách v praxi...

celé vlákno

To je fakt.Místo aby diskutovali věcně,všichni se tu přetahují jestli Losna nebo Mažňák.

anezka
anezka (neregistrovaný)
9. 11. 2009 10:50 Nový

tady se dozvite vic

celé vlákno
Chrt shani babu jo? malem jsem se smichy po...

http://profil.lide.cz/patrik/profil/
Chrt :D
Chrt :D (neregistrovaný)
9. 11. 2009 10:57 Nový

Re: tady se dozvite vic

celé vlákno
to je dobrej LOOOSER
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem