Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
mBank provokovala konkurenci, vysmívala se jí, že je drahá (VIDEO)

melda
melda (neregistrovaný) ---.itom.cz
8. 11. 2011 11:07 Nový

vy se divíte?

celé vlákno

ono když se podívate na hospodářské výsledky m bank, tak není divu že potřebuje nové klienty, jinak by to tu musela brzo zabalit...... toto píšu jako její dlouholetý klient.....

Patrik Chrz aura:91
8. 11. 2011 11:37 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Hlavne udelali obrovskou chybu zpoplatnenim 11. a dalsiho prevodu, cimz si vystvali aktivni klienty (kteri i dost protoci na karte a na uctu maji bezurocne slusny zustatek). Ted to sice zrusili a zdarma jsou jiz vsechny prevody, ale zpatky od Fio, Equa, Zuno ci Postovky je budou dostavat tezko. Tohle povazuji za vubec nejhorsi rozhodnuti v hstorii mB :(

bojler
bojler (neregistrovaný) ---.dsl.pool.telekom.hu
8. 11. 2011 13:01 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Patriku, na základě čeho tvrdíš, že vyštvali aktivní zákazníky a kolik jich bylo vyštváno?

Patrik Chrz aura:91
8. 11. 2011 14:07 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

No je to muj nazor, ale spudim dle meho okoli, kdy se nekolik lidi rozhodovalo mezi mB a alternativami, zejmena FIO. Mozna se mylim, ale proc by po necelem roce rozhodnuti menili, pokud ne proto, ze se ukazalo jako chybne?

Zedna
Zedna (neregistrovaný) ---.prospeks-it.cz
8. 11. 2011 16:36 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Podle mne to byla reakce na konkurenci.
V dobe, kdy mBank zavedla poplatek za 11+ platbu FIO jeste nebyla bankou (jen zalozna), takze v te dobe mezi bankami nemeli zadnou konkurenci, nyni po roce pusobeni FIO v roli banky a ne uz zalozny, kdy ma FIO 2x vyssi rychlost narustu poctu novych klientu oproti mBank, k tomu jeste tri nove nizkopoplatkove banky ZUNO/Air/Equa, to uz je mnohem vetsi konkurencni tlak, takze mBank holt musela zaradit poplatkovou zpatecku.
Tot muj nazor :-)
Jinak samozrejme souhlasim s tim, ze to zpoplatneni 11+ prevodu bylo chybne rozhodnuti.

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 78.102.8.---
8. 11. 2011 17:49 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

A jak konkrétně se projevovalo, že Fio byla "jen" záložnou? Čím se lišily její služby předtím a teď?

Patrik Chrz aura:91
8. 11. 2011 18:11 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Byla to významná psychická bariéra pro klienty (já s tím problém neměl, jsem u FIO od roku 2006) a proto ji banky nebraly jako konkurenci (však také počet jejich klientů nebyl pro banky nijak zajímavý).

nyck
nyck (neregistrovaný) 89.235.0.---
8. 11. 2011 19:01 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

FIO d.z. hlavně neměla žádnou reklamu a pod kanceláří RM-Systému si záložnu nepředstavuju. Já jsem u nich cca 3 roky.

Smutné je, že spousta lidí nadává na mBank jen kvůli úroku na eMax nebo neschválení úvěrového produktu.

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
9. 11. 2011 9:04 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Souhlas. Já jsem šel do FIO, až se stala bankou.

bojler
bojler (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 11. 2011 21:18 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Proc by rozhodnuti menili? Protoze treba Air bank, Zuno, Equa, rozsahla kampan Fia. Staci? :-)

Deinator
Deinator (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 11. 2011 14:54 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

moje vlastní zkušenost...když jsem zaplatil první poplatek, myslím za výběr v bankomatu, tak jsem odešel jinam, kde sice také mají poplatek za výběr, ale neříkají, že je to zadarmo.
Jinak, co mi vadilo na Mbank nejvíc je, že změnilo úroky na spořícím účtu a pár dní po tom, když jim začaly odtékat peníze vytvořily "nový" spořící účet, takže člověk pokud denně nesleduje jejich "novinky" nemá nikdy jistotu.

bojler
bojler (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 11. 2011 21:16 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Nemluvíte pravdu. Po žádné změně úroků nedošlo k odtékání peněz a zavedení nového účtu. Spořící účty jsou ze své podstaty o změně.

thr aura:87
thr
9. 11. 2011 9:48 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Tak to moment - nový účet u mBank bezesporu vznikl - eMAX Plus. A lidi to tehdy nasralo pořádně a peníze z mBank odtékaly, jen v okruhu mých příbuzných to tehdy dělalo cca půl miliónu a ani náhodou to nebyla moc velká výjimka.

Jaromír Adámek aura:63
8. 11. 2011 18:16 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Máš pravdu Patriku, taky jsem od nich odešel a to z několika důvodů:

1) co dali zdarma to zrušili. Byly všechny převody zdarma a zavedli zpoplatnění s tím, že někteří podnikatelé přes ně točí stovky přeodů. Když si člověk vezme, že za jeden převod banka zaplatí haléře a že jejich limit pak nastavili ne například na 100 za měsíc ale na 10, tak mě to strašně naštvalo, protože kdyby nastavili 100, tak je to funkční omezení, ale 10 je už limitující faktor pro každého a zavání to poplatky.

2) Další co masivně propagovali je výběr z bankomatu zdarma, který vždy propagovali jako jistou "kompenzaci" za to, že nemají pobočky. Když zavedli poplatek za výběr a nenechali byť jediný za měsíc opravdu zadarmo a ne jen když je zrovna měsíc v úplňku a zároeň někdo vyje, tak mě naštvali podruhé

3) Od svého založení měli super úroky, ale co provedli se spořícími účty eMax a pak tu rošádu na eMax plus a šílené 150 Kč poplatky (které jsem zaplatitl taky a ne jednou), tak jsem si řekl, jestli to mám zapotřebí. Navíc to demonstruje situaci, že neví co s penězi.

4) to že dlouho nepřiznali, že nařídili VISE, ať jim nad rámec běžného spreadu dává další 2 procenta a oni tak mají u cizích měň nějakých 5 procent a ještě dvě od obchodníka, tak to je brutus. Jo limity super, ale spready naprosto šílené.

5) Naslibovali toho spoustu a plnili jen to, co jim hlava v Polsku povolila

6) Nejsou stabilní banka. U mě je stabilní instituce někdo, u koho si zřídím účet a pět až deset let se nehýbá s ceníkem (až na minimální úpravy vzniklé zaváděním nových služeb). Opravdu nemám energii na to sledovat, co tam co čtvrt roku dělají, a že dělají skopičiny, na to jsem si prostě nikdy nezvykl. Chci stabilní instituci, která se o mě bude starat a ne abych se musel bát, co zase ten "kouzelník" vytáhne z klobouku. mBanka je prostě sázka do loterie a ideální banka pro toho, koho baví co chvíli študovat nové podmínky a nic lepšího nemá na práci. Už jen pro tohle jsem se na ně strašně ale strašně naštval. Protože něco naslibují a pak to jen mění k horšímu a člověk neví kdy. Chci mít klidný život a ne mít banku s kterou se cítím jak na horské dráze.

7) Jako třešnička na dortu minulý rok vyhráli cenu za nejlepší účet (hlasoval jsem taky) a v den kdy to vyhráli zavedli hned několik drastických poplatků. V ten den jsem se cítil být podveden, cítil jsem se prostě jako idiot a zrušil u nich kupu účtů

Zlaté FIO. Oproti FIO mi mBanka připadá jak děcko, které si hraje na pískovišti s bábovičkami a zkouší co mu okolí snese.

Patrik Chrz aura:91
8. 11. 2011 20:56 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Na druhou stranu bych mBank nenasazoval jen psí hlavu. Předně ukázala, že limit na kartě nemusí být jen pár desítek tisíc, dneska už si to lidi moc nepamatují, ale před jejím příchodem byl (dodnes platný :( ) limit 30 000 Kč / týdně u FIO jedním z těch vyšších u neprémiových karet.
Stejně tak embossovaná karta jako základní zdarma k účtu byla na tehdejší dobu revoluce, tehdy dokonce ani některými neembossovanými kartami nešlo platit přes Internet. Možnost aktivně spravovat limity přes Internet rovněž přinesla mBank, stejně jako neomezená historie transakcí není ani dneska u velkých bank samozřejmostí (např. ČS má jen 3 měsíce).
Bohužel nedokázala na těchto užitečných věcech stavět :( a zabila to nesmyslnými kroky (špatné kurzy, malý rozsah služeb).

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 11. 2011 17:41 Nový

Pro běžnou domácnost je mBank

celé vlákno

stále vynikajícím řešením. Jednou za dva měsíce dám 9 kč za výběr z bankomatu a jinak vše zadarmo. Možnost měnit zdarma limity na kartě samostatně pro platby na netu u obchodníka a na výběr z bakomatu on-line včetně převodu mezi různými účty mBank mě velmi vyhovuje. Kam se hrabe nepružná Poštovka, která mě letos zdražila dva účty (Zadarmo a pro Společenství vlastníků b.j.).

DaTel
DaTel (neregistrovaný) 88.103.231.---
9. 11. 2011 18:48 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Jen drobná oprava Patriku, ČS zobrazuje historii transakcí 13 měsíců na zpět, což si myslím, že je pro naprostou většinu klientů dostačující.

Patrik Chrz aura:91
9. 11. 2011 20:24 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Aha, no i těch 13 měsíců je málo, promlčecí lhůty jsou od 3 do 5 let, takže 13 měsíců je opravdu málo. Kolikrát už jsem dohledával platby i starší, takže by to pro mě bylo dost značné omezení (navíc zbytečné, požadavek na množství uchovávaných dat je minimální. Když umí neomezenou historii FIO, mBank, ING, Axa, Wüstenrot a pravděpodobně i ZUNO a Equa, tak ČS by to mohla umět taky.

Jan
Jan (neregistrovaný) ---.infra.grepnet.cz
9. 11. 2011 22:47 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Naopak ja bych uvital kartu, se kterou se pres internet neda vubec platit. Je pravda, ze u mbank jsem videl nastavitelne ruzne limity vyber/nakup/in­ternet, takze se tomu asi dalo zabranit. To je asi taky jedina vec, co mi na FIO vadi, ze nove vystavena karta je uz zneuzitelna na netu. Ale nevadi mi to, protoze FIO ma ted pravou pobocku v kazdym vetsim meste, ne nejaky stanek v obchodaku, penize si proste vybiram jednou za cas na pobocce a hotovo, aspon nezivim dalsi darmozrouty, co okradaj obchodniky o dalsi procenta, ktery muzou vydelat na me ;-)

patrikchrz
patrikchrz (neregistrovaný) ---.opera-mini.net
10. 11. 2011 6:21 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

U FIO lze karta (zdarma) vydat i k jednomu ze sporicich uctu, na ktery se penize prevedou jen par hodin (bohuzel synchronizace bankovniho systemu FIO a kartoveho centra neni uplne on-line, ale v davkach nekolikrat za den) pred vyberem ci platbou.
Kazdopadne FIO pripravuje vlastni karty, tak uvidime kdy a s cim prijde.

bojler
bojler (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 11. 2011 21:31 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

1) "co dali zdarma to zrušili" je blábol hodný bulváru. navíc bylo možné provést zdarma klidně 200 převodů, jen ne jednorázových.

2) já mám tři výběry měsíčně kdekoli v ČR a opravdu zadarmo. jeden výběr banku stojí zhruba 30Kč, takže výběry dotuje i těm, kteří neplatí kartami

6) "U mě je stabilní instituce někdo, u koho si zřídím účet a pět až deset let se nehýbá s ceníkem " - to už se někde stalo?

Patrik Chrz aura:91
8. 11. 2011 22:20 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Tak FIO má neměnný (změny jen ve prospěch klienta) sazebník od roku 2006, takže když se chce, tak to jde.

Michal Kára
Michal Kára (neregistrovaný) 78.102.8.---
9. 11. 2011 7:45 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Přesně tak, u Fia mám účet déle než u mBanky a zatímco mBank mezitím několikrát překopávala vázny / podmínky spořícího účet a poplatky, tak ve Fio je všechno pořád stejné, tedy až na úrok na tom spořáku.

Tomas
Tomas (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
8. 11. 2011 23:41 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

1) jasně, na všechno si dávat trvaláky ... jak levou rukou za pravým uchem
2) ne zdarma, za platby kartou. Jenže kdo platí kartou, vyplatí se mu spíš vracecí kreditka (já protočím 10-15 tis. měsíčně, takže CitiLife a 2-3 kila zpátky je lepší než ušmudlaný 3 výběry v ceně tak 18 Kč (u jiných bank)), navíc já je mám u Fio zadarmo taky, jen občas za 6Kč (z ATM ČSOB). Krom toho, kdo to má jako rodinný účet, potřebuje výběrů spíš víc a to se pak nedoplatí a vkládat hotovost je snad i nemožné.

Ale největší prasárna je ten spread, většina majitelů mKonta o něm ani neví!

Jaromír Adámek aura:63
10. 11. 2011 11:25 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Haha, přesně :).

No jasně, převody jsou zdarma, ale jen přes trvalák a nějakého masochistu.

A na co jsou super ovládané limity na Internet, když člověka zabijí spready. Pak mBanka je jen jako náhradní řešení...

Drumy
Drumy (neregistrovaný) ---.190.broadband4.iol.cz
10. 11. 2011 10:13 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

100% Souhlas. Přijde mi to tu jako agitace na FIO... je dobrá, ale podle mě tak pro podnikatele. mBank ostatním ukázala cestu.

A Vy, co říkáte něco o stabilní instituci co 5-10 let nehýbá s poplatky... ruku na srdce... je to cca ani ne 24 měsíců, co větší banky KB, GE, ČS, Reiffeissen . . . obsílaly klienty s dopisy, nebo jen zprávami na internetbankingu, v kterých se odkazovaly na nové sazebníky, upravené, ale pokud se klient do 30 dní nevyjádřil, brali to jako jeho souhlas. vtipné... tak tedy, kdo 5 let neměnil sazebníky?... ;)

Jaromír Adámek aura:63
10. 11. 2011 11:29 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Nechtěl jsem napadat, či ničit mBank :). mBank je fajn (v porovnání s velkou trojkou).

Ale ty časté změny poplatků mi opravdu vadí. A vadily mi i když jsem byl u KB a ČSOB. Za největší děs jsem považoval dopis od ČSOB v kterém mě asi před pěti lety informovala, že v rámci zkvalitňování a zlevňování služeb mi "zlevní" vedení mého nejlevnějšího podnikatelského konta z 120 na 150 Kč. Nebo podobné šílenosti, že mi dávali 0,01% úroků a tím mi dělali bordel v účetnictví.

Proto jsem šel i k mBank a FIO s tím, že konečně je tu banka, kde jsou nulové poplatky a že budu mít aspoň klid s papírováním. Zatímco FIO svůj slib dodržela, tak mBank se mnou pěkně ... Ale to je její věc. Už jí prostě nevěřím a můžou si za to sami.

Jaromír Adámek aura:63
10. 11. 2011 11:23 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

1)

a) výběry z bankomatů zdarma zrušili
b) zavedli poplatek za kartu k eMax
c) zavedli poplatek za 10+ převod

A nehraj si tu se mnou.

2) máš je jen proto, že platíš kartou a to je obdoba poplatku, kdyby jsi tou kartou neplatil, tak je nemáš. O tom kolik stojí výběr banku (1-1,5€ ví skoro každý). Jen mi jde o to, že to zpoplatnili. Banka je tu od toho, aby vydělávala na úvěrových produktech (což mBank neumí) a ne zaváděla poplatky za blbosti

3) Mě se to stává naprosto běžně. Pokud si založíš účet u solidní instituce, tak ti podmínky nemění. FIO mi podmínky k mému běžnému účtu nezměnila roky a u účtu co mám u švýcarů to samé. Že si mBank a ČSOB a jiné mění podmínky u aktivních účtů co čtvrt roku je děs a připomíná mi to hrátky s klientem. Normální instituce ceník nemění a jen ten produkt už nenabízí novým zákazníkům.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 11. 2011 17:34 Nový

To jste mě pane Adámku rozesmál

celé vlákno

Stabilní banka je ta co nemění 5-10 let ceník? Pak u nás žádná stabilní banka neexistuje.

pachrz
pachrz (neregistrovaný) ---.startdedicated.com
16. 11. 2011 17:47 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

pan Chrz vypadá jako kříženec E.T. a malárie a chtěl by všechno zadarmo

bojler
bojler (neregistrovaný) ---.dsl.pool.telekom.hu
8. 11. 2011 12:48 Nový

Re: vy se divíte?

celé vlákno

Vy znáte hospodářské výsledky? Já ano, přestože veřejně se dají dohledat pouze aktuální výsledky za ČR a SR dohromady. Obávám se, že vy ne.

Martin
Martin (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
8. 11. 2011 14:00 Nový

Hezký:)

celé vlákno

Ale stěma hovadama bankama to ani nehne, je to nezajímá, je nezajímají kvalitní služby je zajímají jenom kvartální výsledky a že klient zbytečně platí ročně pálky to ji je fuk.. to samý 3G pokrytí sítě v CR koupím si přenosnej internet od O2 a neustále volám na operátora proč mi jenom ten jejich do nebe vysvěcovaná 3G sít běží a to nekecám - nejčastěji 15-20 kbit/s
operátoři samý výmluvy a nikdo neví--- já vím, v téhle zemi je prostě všechno špatně od vlády po banky až po operátory..a vše se to snaží skrýt pod desetimilionové náklady na reklamy,aby oblby ovečky......

Patrik Chrz aura:91
8. 11. 2011 14:09 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

Bankami ani operatory to hybat nemusi, problem je, ze to nehne lidmi. Jak v ramci bank, tak v ramci telekomunikaci lze najit vyhodne nabidky, ale vyuzivany jsou zatim prilis malo :(

Méďa Béďa aura:47
8. 11. 2011 14:21 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

Jestli tou výhodnější nabídkou u operátorů myslíš VOIP, tak mně se třeba nepodařilo najít program, kde by na VF 845 nešel hlas do vnějšího reproduktoru... A nosit s sebou pořád sluchátka mne nebaví.

Patrik Chrz aura:91
8. 11. 2011 14:27 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

Tak treba take. Nebo 75 % slevu od Vodafone na tarify Nabito 119 a Nabito 350 http://mobilovinky.blog.mobilmania.cz/2011/06/vodafone-a-cd-75-sleva-na-tarif/ , nebo 50 % sleva na neomezeny tarif, atd. Neni podstatne, ze i tyto nabidky jsou horsi nez v Rakousku, ale ze ani na tyhle lidi nereaguji. Kdyby zacli hromadne prechazet, tak se do boje zapoji i ostatni operatori

P2010
P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 11. 2011 18:19 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

Jenze ta sleva je jen na smlouvu.

AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 11. 2011 22:54 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

neni

Tomas
Tomas (neregistrovaný) ---.72.broadband13.iol.cz
8. 11. 2011 23:44 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

U VF ne, tu slevu s inkartou máš aktivní 3 roky (což neznamená, že to musíš mít 3 roky) a ten neomezený tarif není omezen vůbec (a klidně ho taky můžeš zrušit po měsíci).

shorty
shorty (neregistrovaný) ---.starnet.cz
9. 11. 2011 1:43 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

Furt to je nevýhodný !! Je to jen nafouklý, že tam je 75 % sleva jinak je to úplně o ničem.

Vím o mnohem lepších nabídkách

Patrik Chrz aura:91
9. 11. 2011 6:32 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

Vim, ruzni sedi operatori, nebo jako u nas ve firme "prifareni se" k ramcovce zamestavatele. Jenze problem, o kterem mluvim je ten, ze lide nevyuzivaji ani tohle. Tady muzou mit za 88 Kc 70 volnych minut a oni stejne volaji petkrat draz. Na firmy se nelze zlobit, jen maximalizuji svuj zisk, kdyz jim lide davaji tak jasne najevo, ze o levnejsi volani nestoji!

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.216.147.---
9. 11. 2011 9:34 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

Bohuzel chybi neco obdobneho mezi tema 70 minutama a neomezenym volanim.

balu
balu (neregistrovaný) ---.144.broadband16.iol.cz
9. 11. 2011 10:49 Nový

Re: Hezký:)

celé vlákno

a kde?

Zedna
Zedna (neregistrovaný) ---.prospeks-it.cz
8. 11. 2011 16:42 Nový

Akce se mi libi

celé vlákno

Akce se mi libi, myslim si, ze diky takovymto akcim se o tom dozvi hodne lidi a medii. Mohli by neco obdobneho udelat i jinde nez jen v Praze.

mSlib
mSlib (neregistrovaný) 188.175.191.---
8. 11. 2011 21:02 Nový

Re: mBank provokovala konkurenci, vysmívala se jí, že je drahá (VIDEO)

celé vlákno

Jen aby se nenašel podobný vtipálek a nešel před mBank třeba s

"0 Kč v sazebníku zůstane 0 Kč navždy"

avathar202202
avathar202202 (neregistrovaný) 195.113.197.---
9. 11. 2011 15:44 Nový

Re: mBank provokovala konkurenci, vysmívala se jí, že je drahá (VIDEO)

celé vlákno

jenže to bylo jen do konce světa a ten už asi nastal, jenom o tom ještě nevíš :D

ki27
ki27 (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
9. 11. 2011 22:04 Nový

U mě mBank skončila

celé vlákno

Zavedením poplatku za výběr z bankomatu mě mBank vyloženě dožrala, kdysi byl výběr zadarmo. Na začátku jsem podepisoval smlouvu na mKonto - běžný účet a eMax spořící účet s 3,5% zhodnocením vkladu, nakonec vymysleli eMax Plus, snížili úroky k nule, zavedli poplatky na 11. převod a tím u mě mBank skončila. Po těch jejích výčůraných inovacích jsem vybral veškerou hotovost, mám v rámci mBank za celou dobu snad 5 účtů od mKonta, přes eMax, eMax Plus atd. a výše mých finančních prostředků, se kterými v tuto chvíli disponují je 147 Kč. Víc nic a to jsem tam měl ze začátku docela zajímavé peníze. Byli nenažraní, nemají nic.

Jaromír Adámek aura:63
10. 11. 2011 11:32 Nový

Re: U mě mBank skončila

celé vlákno

Aspoň někdo, koho to taky naštvalo.

---
--- (neregistrovaný) 82.142.88.---
10. 11. 2011 19:30 Nový

Re: U mě mBank skončila

celé vlákno

Já jsem svých pár set tisíc ze spořícího účtu tenkrát také přesunul jinam. Mně nenaštvali ani tak snížením té úrokové sazby, to se dalo i pochopit, ale tím způsobem, jakým to provedli (tzn. poslat mail vpředvečer změny).

xf
xf (neregistrovaný) ---.casablanca.cz
10. 11. 2011 23:25 Nový

Re: U mě mBank skončila

celé vlákno

Na druhou stranu, mBanka konečně dala lidem pochopit, co skutečně znamená to omleté heslo "Vztah mezi klientem a bankou je založen na vzájemné důvěře", a že to není jen heslo, ale pravidlo které funguje.

Sice, ke své škodě, poněkud nešťastným způsobem. Zato ku prospěchu FIO. A s jistými dočasnými komplikacemi, nakonec i ku dlouhodobému prospěchu klienta.
Což sice jistě nebylo jejich úmyslem, ale i tak jim za to patří dík.

Tomáš
Tomáš (neregistrovaný) 109.80.242.---
10. 11. 2011 17:03 Nový

reakce

celé vlákno

"Jak se vám reklama líbí? Podělte se o názory v diskuzi."

No, pokud se akce odehrála 24. 10., proč je ve videu datum 24. 11.? :)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem