Zase priklad neceho, co na Zapade (USA, zap. Evropa, ...) funguje zcela automaticky a zadarmo, nebot si banky svych klientu vazi a vychazeji jim vsemozne vstric, avsak u nas pretransformovane do nasich "malych ceskych pomeru". Vysledkem je to, ze obycejny klient ceske banky se muze na pojisteni na normalni karte (lepsi nez VISA Classic, EC/MC mu stejne nedaji) v podstate uplne vykaslat.
Sjednal jsem si ke kartě u eBanky jejich pojištění Quality a nyní navíc dostal k Visa Business pojištění Top zdarma.
Po podrobném prostudování podmínek jsem ale zjistil, že to pojištění je naprosto na nic a pojišťovna (Česká) se v něm vysvléká takřka ze všech odpovědností. Prostě takřka 600 Kč v čudu...
To jste na tom ještě dobře, že jste smluvní podmínky dostal. Když jsem přebíral kartu v eBance, tak se mi omluvili, že smluvní podmínky k pojištění nemají, ale najdu je na jejich netu. Na netu smluvní podmínky byly, ale starého Amcica (AIG), i když eBanka již dlouho spolupracuje s ČP.
Tak jsem nelenil a zavolal na infolinku ČP, kde operátorka vůbec nevěděla o co se jedná - chtěla vědět číslo smlouvy a tak podobně. Když jsem ji řekl, že žádné číslo smlouvy nemám, tak odpověď nevěděla.
Na infolince eBanky lepší informace neposkytly - odkázaly mne na infolinku ČP, o jejíž pojištění se jedná.
Chtěl bych tedy vidět, kdybych náhodou někde v zahraničí musel toto cestovní pojištění využít (ještě, že mám ke Sphere kartě pojištění od Generalli).