Hlavní navigace

Názory k článku Máme zájem o klienta

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 2. 2003 16:45

    Bubák (neregistrovaný)

    Zajímalo by mne, jak si Měšec ověřuje pochvalné dopisy čtenářů, za něž pak uděluje zlaté dukáty. Vždyť takový dopis může napsat kterýkoli pracovník banky či jejího tiskového oddělení. Pak by cena zlatý dukát neměla žádnou cenu.

    Jinak ze své zkušenosti musím říci, že jsem si také bral hypotéku, a to u ČS. Všechno naprosto vpohodě, příjemná slečna mě měla na starosti od začátku do konce. Akorát jako problém vidím, že teď mě má na starost už čtvrtá "osobní bankéřka" (mimochodem mnohem ošklivější než ta první). Prý si bankéřky musely mezi sebou klienty prohodit. To si myslím je špatný přístup.

  • 1. 3. 2003 23:34

    Redakce (neregistrovaný)

    Samozřejmě, že nemáme reálnou možnost zjistit, že navrhovatelem Zlatého dukátu není někdo, kdo má na podobné pochvale svůj vlastní zájem. Musíme doufat, že tímto způsobem nikdo nepodvádí, a pokud bychom získali podobné podezření, Zlatý dukát bychom zcela jistě neudělili.

  • 1. 3. 2003 7:04

    Fredy (neregistrovaný)

    To mi trochu připomíná skrytou reklamu. Pochvalný dopis a rychlá reakce banky.... No budiž. Nevím, podle čeho hodnotí manželé Krčkovi kvalitu hypotéky, ale pokud je to jen podle přístupu pracovníka banky, tak je to velice málo. Hypotéka je na dlouhou dobu a tak by se k tomu mělo přistupovat. Nedávno jsem pomáhal konsolidovat jednu velice nevýhodnou hypotéku, naštěstí fixovanou jen na jeden rok. Konsolidací se mi podařilo ušetřit klientům přibližně půl milionu korun. Jediné, na co si klienti nestěžovali, byl právě přístup banky. Ten byl prý bezchybný. Možná, že něco v tom duchu „když ptáčka chytají, pěkně mu zpívají“. Rád bych věřil, že to v tomto případě neplatí. Ale to bychom museli znát podrobnosti této hypotéky.

  • 27. 6. 2003 19:30

    Klienti KB (neregistrovaný)

    Jsme klienti KB na nám. Svobody v Brně, kteří se rovněž zajímali o možnosti hypotéky u tohoto bankovního ústavu. Bohužel jsme neměli takové štěstí, jako manželé Krčkovi. Nenarazili jsme totiž na paní Veselou, nýbrž na "zbylé" pracovnice úvěrového oddělení. V průběhu našich návštěv nám pracovnice dávaly nepříjemným způsobem najevo, že podávání informací o poskytování hypoték je pro ně obrovskou zátěží a co si to vůbec dovolujeme je obtěžovat naší návštěvou. Po prvé na nás vrhla pracovnice pohrdavý pohled, i když jsme po zaklepání stáli pořád ve dveřích a slušně se ptali, zda-li můžeme jít dál. Místo pozvání jsme se dočkali chladné otázky, co chceme. Udiveně jsme se zeptali, zda jsme na oddělení hypoték. Prý ano. Odpověděli jsme, že se tudíž jdeme zeptat na hypotéku. Paní nás opět odbyla otázkou (pořád jsme stáli v pootevřených dveřích), jestli už jsme rozhodnuti pro KB - řekli jsme, že nemůžeme být zatím rozhodnuti pro KB, když ještě nemáme o hypotékách KB žádné informace. Reptajíc a kroutíc hlavou nám nakonec dovolila jít dál a sednout si. Její odpovědi na naše otázky ohledně hypotéky však byly strohé, úsečné a často vůbec neodpovídala na to, co se jí ptáme. Otráveni jejím nepříjemným chováním jsme se nakonec dalších otázek vzdali a odešli. V následujících několika týdnech jsme obešli další banky poskytující hypotéky a zde byl přístup naprosto vstřícný a příjemný, prostě diametrálně odlišný od nepochopitelného přístupu pracovnic KB. Přesto jsme se rozhodli dát KB ještě šanci a na oddělení hypoték jsme přišli znovu. Byla zde jiná pracovnice, která nás nejdříve sama pozvala do kanceláře (po asi 15 minutách strávených na chodbě spolu s další čekající dvojicí), ale když jsme se začali ptát na skutečnosti ohledně hypotéky, které nás zajímali a které jsme potřebovali vědět, z ničeho nic se nás nepříjemným a netrpělivým hlasem zeptala, zda máme ještě hodně otázek, že má moc práce a nemá na nás čas. Udiveně jsme se na sebe podívali a v duchu si pomysleli, že KB asi o klienty na hypotéky zájem nemá, jinak by takovéto pracovnice nemohla zaměstnávat. Po této zkušenosti jsme rozhodnuti jednat už pouze s paní Veselou, o které se příspěvek Krčkových zmiňuje velice pěkně. Zatím jsme to štěstí neměli, protože když jsme se u ní chtěli telefonicky objednat, omluvila se nám, že má tolik klientů, že by na nás měla čas až za několik týdnů. Nyní tedy trpělivě čekáme a přemýšlíme, čím nás ještě KB může překvapit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).