Partner serveru

Wüstenrot

Názory k článku
Malá spořitelní revoluce: nové kreditky, nový Servis 24, nové technologie

next9
next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 6:23 Nový

KK ČS

celé vlákno

Nabídka nových kreditek je už pár dní na webu spořitelny. Není mi ovšem jasné, okud se vzalo info o limitu bonusu 150,-/měsíc u karty "Odměna". Spořitelna uvádí limit 350,- měsíčně, stejně jako u karty "World". Stejně tak by mě zajímalo, zda jsou tyto nové karty vybaveny podporou bezkontaktního placení. Na obrázku karty logo PayPass není, nicméně spořitelna deklaruje "nejmodernější čip zajišťující rychlost a bezpečnost plateb" a URL obrázků karty obsahuje řetězec "bezkontaktni". Jak to tedy s podporou PayPass je?

dalich . aura:94
8. 8. 2012 6:58 Nový

Re: KK ČS

celé vlákno

Během pilotního projektu byl u karty Odměna původně stanovený bonus na max. 150 Kč za účetní období, ten však ČS zvýšila na 350 Kč. Na infolince ČS někteří pracovníci měli evidentně starší informace, na webu ČS je to správně. Pokud jde o bezkontaktní technologii, nyní KK ČS bezkontaktní nejsou (kromě Visy), ale časem budou (až projdou kolečkem schválení).

next9
next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 6:44 Nový

Mastercard world

Tech vydavatelu karet typu "World" bude víc. Napriklad KB vydava nekolik kreditek teto kategorie.

Lojza
Lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
8. 8. 2012 7:39 Nový

nastavení účtu

celé vlákno

koukám, že online nastavení osobního účtu, které nedávno v tichosti zrušili, se v nové verzi webu asi nevrátí. Asi se jim nelíbilo, že si klienti mohli zrušit nepoužívané služby až moc jednoduše.

user
user (neregistrovaný) ---.lam.cz
8. 8. 2012 8:36 Nový

Re: nastavení účtu

celé vlákno

reseni je snadne, zrusit rovnou cely ucet:-)

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
8. 8. 2012 8:17 Nový

Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

...podle výraziva ještě ne:

"Spořka to má vychytané", "Milovníci ....si mohou nové kreditky doslova nabouchat..." případně se podepsal pod PR článek nějakého odborníka z ČS, o čemž by svědčily obraty jako: "S novými kreditkami ČS prodělá jen málokdo" apod.
Kreditky ať si nabouchá spořka, vydávat KK dětem od 10 let, hmm....

next9
next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 8:40 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

Nehodlám zde krmit trolla, ale tón vašeho příspěvku vypovídá spíše něco o vaší ynteligenci. Navíc ani neumíte číst. Spořitelna KK dětem od 10 rozhodně nevydává.

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
8. 8. 2012 8:56 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

Určitě, ó nejmoudřejší. Najdi si tam tuhle větu: "Můžete mít až 4 nové kreditky. Jednu hlavní a tři dodatkové, které lze vydat dětem od 10 let věku. "

next9
next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 9:24 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

Coz znamena, ze sporielna KK diteti od 10 let kreditní kartu nevydá - doporucuji vam to jit s desetiletym deckem vyzkouset, a pak nam poreferujte, jak to dopadlo.

Sporitelna vyda pouze karu dodatkovou a to v pripade, pokud o to drzitel kreditni karty (účtu ke kreditní kartě) požádá (napriklad pro sve dite).

Evidentně nechápete rozdíl mezi "kreditní kartou" a "dodatkovou kartou ke kreditní kartě".

nono
nono (neregistrovaný) 95.105.252.---
8. 8. 2012 11:20 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

ale vysledek je stejný, ne ? děcko má nakonec kartu se kterou může nakupovat aniž by měl majitel účtu na kontě peníze :-))

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
8. 8. 2012 11:40 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

kdepak, to bude pouze dodatkové dítě :)

next9
next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 11:56 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

Výsledek je, že děcko získává platební prostředek, pokud to držitel hlavní karty a revolvingového úvěru uzná za vhodné (typicky rodič), a může utrácet pod jeho dohledem a za podmínek, které mu stanoví.

Je to přesně naopak. Majitel revolvingového účtu dostane kartu pro své děcko. Je úplně jedno, jestli mu dá kapesné na jeho dětský účet, debetní kartu k vlastnímu účtu s omezenými limity, nebo dodatkovou kartu k jeho kreditní kartě. Děcko nemá své vlastní peníze a utrácí pouze to, co mu rodič dá k dipozici. Dodatková karta ke kreditce na tomto faktu nic nemění, a tudíž je pohoršování nad tímto produktem úplně zcestné.

dalich . aura:94
8. 8. 2012 10:11 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

Děkuji za názor. Některé texty píšu záměrně uvolněně a s mírnou nadsázkou. Už pár let :) Jen je potřeba citlivě zvážit zaměření textu.

Pokud jde o pozitivní pohled, ten je spravný a záměrný. Mohu veřejně rozcupovat ČS věčným a vděčným tématem o poplatcích. Hodně čtenářů pak bude chrotat blahem s pocitem, jak udělali dobře, že od tohoto dinosaura už dávno odešli. Spokojení klienti spořky existují, jen se neprojevují příliš nahlas. Pokud by tomu tak nebylo, ČS by měla výrazně odlišné finanční výsledky. Tento článek může někomu připadat jako jinak napsaný PR text. Souhlasím, ale média nemusejí jen kritizovat. Osobně jdu cestou, kdy pochválím produkt či službu, pokud je dobře postavená. Hřeje mě pak pocit z dobře odvedené žurnalistické práce odborného novináře, jiné výhody neexistují.

Ale zpět ke kreditkám. Když se podíváte na CHK a na novou nabídku KK ČS, jde o výrazné zlepšení pro jednak stávající klienty ČS, ale i pro nové. Nové kreditky už nejsou poplatkovým robotem, nýbrž se chovají normálně. Ano, existují lepší produkty konkurence, a to je jen dobře. Každý si musí sám rozhodnout, co od banky potřebuje a co mu k čemu chce kartu používat.

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
8. 8. 2012 11:43 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

omlouvám se, ale ten začátek vypadal jako dílo zákeřného hackera, snažícího se mediálně znemožnit nezávislého dalicha. Teď ještě kdo napsal tenhle post do diskkuze ;)

dalich . aura:94
8. 8. 2012 12:48 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

Jojo, hackeři jsou rošťáci, bacha na ně :) Ale nebojte, dalich je furt nezávislej. dalich české banky k životu ani nepotřebuje, ale není taková potvora, aby nechal přijemce platit výpalné za příchozí platby ze zahraničí, tak jen z úcty k nim stále setrvává u českých subjektů a pocivě platí bankovní poplatky. dalich preferuje české firmy, proto pro vklady hotovosti používá výhradně služby České pošty, protože když už má někdo vydělat, ať to aspoň zůstane v naší krásné zemi :-))

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
9. 8. 2012 13:51 Nový

Re: Podle fotky autor vyrostl z puberty....

celé vlákno

Ja jsem treba spokojeny klient CS. Nemam duvod na ni nejak nasazovat. Ma sve prednosti a ma i sve mouchy. Jako kazda banka. Kreditky nejsou moje hobby. Pro me jsou treba k nicemu.

nemám rád vyčuránky
nemám rád vyčuránky (neregistrovaný) ---.krasl.com
8. 8. 2012 8:19 Nový

Vyčuraná šiditelna

celé vlákno

1. Po tom všem co mi šiditelna vyvedla, bych si u nich žádný produkt nesjednal.
2. I kdybych se nějakým hnutím osudu rozhodl využít šiditelních služeb, tak bych se po bližším zkoumání na složité šiditelní produkty vykašlal. A šel do banky, která mi řekne " naše karta stojí padičku měsíčně, vracíme 1%, max. pětikilčo".

next9
next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 8:46 Nový

Re: Vyčuraná šiditelna

celé vlákno

Z tohoto ohledu jsou nové kreditky ČS přesně pro vás. Stojí 39/59 měsíčně, vrací max 350 :-)

Méďa Béďa aura:56
8. 8. 2012 22:28 Nový

Re: Vyčuraná šiditelna

celé vlákno

Koukám, že pracovníci spořky mají evidentně problémy s diakritikou a gramatikou... Takže zkus tohle:

Je to pro Vás, strká se to do váz, a když se to z váz vytáhne, tak z toho kape.

Next9
Next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 8. 2012 7:36 Nový

Re: Vyčuraná šiditelna

celé vlákno

Naopak. Pán je zrejme zamestnanec z Citiphone. Zatim co ty mas pri jakekoli zmince o Citibank rudo pred ocima, me je sporka uplne ukradena, a jsem schopny k ni kriticky napsat cokoli uznam za vhodne. Viz Idiotske poplatky.

Diakritiku snad ani nebudu komentovat, vysvetlovat nejakemu decku ze rada profesi pouziva temer vyhradne anglickou klavesnici asi nema smysl. Hlavne si porad hledej zasupny problem, zatim co ostatni diskutuji o produktu, tvoje sikuze vzdy stoji na strefovani se do nazorovych oponentu. Na zadny kloudny argument vyjma urazky ostatnich jsi nikdy nemel.

Méďa Béďa aura:56
12. 8. 2012 22:59 Nový

Re: Vyčuraná šiditelna

celé vlákno

Vysvětli mně, odborníku, jak je to s tím problémem s diakritikou... Ty "zasupny" probléme, na anglický klávesnici asi nemáš "t", že?
Mej se v Tresti...

Radecek
Radecek (neregistrovaný) 193.164.219.---
8. 8. 2012 9:57 Nový

A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Proč si pořizovat kreditku od ČS, která vrací 1 % a max. 350, když Citi Life kreditka vrací 2 %, max. 2000.
Jediné, co člověka od Citi odrazuje, je její způsob prodeje. Ty otravné agenty bych nakopal.

MrMarkus
MrMarkus (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 10:57 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Pěkně tak. Stačí se podívat na kdo volal/who called me stránky, Citi Bank jsou nejotravnější. Dorazilo mě praxe, kdy volají více lidem současně a kdo to první zvedne, s tím mluví. I když to někdo další zvedne, uslyší jen zavěšení. S tímhle přístupem k zákošům tu neuspějí.

Next9
Next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 11:21 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

nejde jen o prodejce. Ani komunikace primo s bankou nestoji za nic. Volat na Citiphone je skutecne zazitek a jine komunikacni kanaly se pouzit prakticky nedaji. Navic banka neumoznuje u kreditek nastavit transakcni limity, pripadne je bez ohledu na nazor klienta zmeni, ci mu dokonce zvysi uverovy ramec.

Kazdy si musi odpovedet sam, zda mu ty 2% stoji za to. :-)

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.emea.ibm.com
8. 8. 2012 11:36 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Mel jsem s CitiShopping problem na dovolene, volal jsem po navratu na jejich linku 2x abych zjistil cim byl zpusobeny a vzdy to probehlo v pohode, info jsem dostal presne. Uverovy ramec jsem si hned na zacatku snizil a i kdyz se nekolikrat pokouseli mi nabidnout jeho zvyseni, tak to po mem odmitnuti neudelali. Shodou okolnosti jsem mel pred tim kreditku CS (ucet jsem tam zrusil uz davno), po jine jsem se poohlizel kdyz zavedli poplatek za vypis. Ja jsem s City spokojen a ty 2% mi za to stoji :-).

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
8. 8. 2012 11:45 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

asi tak, za 2% ze dvou stovek to asi nikomu nestojí, za 2% z dvou set tisíc už to člověk vydrží...

next9
next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 11:59 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Snad si nemyslíte, že s 200 000,- obratem mesicně budu pouzivat Citi Life :-D))))

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
8. 8. 2012 13:14 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Jasně že ne, myslel jsem si, že bys jí používal, kdybys měl obrat nejvýš 198 638,95 Kč

Radecek
Radecek (neregistrovaný) 193.164.219.---
8. 8. 2012 13:28 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Tak 200 tisíc měsíčně se nevyplatí, protože maximální odměna je 2 tisíce. Ale 200 tisíc ročně už udělá pomalu každá alespoň průměrná rodina. A kdo vám dá dneska 4 tisíce jen tak?
Ale jinak se nenechte mýlit, bohatí lidé si většinou umějí dobře spočítat, co se jim vyplatí a věřte tomu, že ti klidně tuhle kreditku používají. Něčím platit musí a proč neplatit něčím, co je výhodné.

Next9
Next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 14:03 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Jenže 200 000 ročně a 200 000 měsíčně, to je víc jak řádový rozdíl!

Bohatí lidé využívají prémiové karty typu VISA Infinite, které ani jeden z nás od banky nikdy nedostane. Služby navázané na tyto karty se jim vyplatí mnohem více.

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
8. 8. 2012 14:40 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

ale prd, vyplatí se v první řadě bance :)

dalich . aura:94
8. 8. 2012 14:41 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

Někteří diskutující Visu Infinite mají :-)

Next9
Next9 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 8. 2012 15:00 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

My moc dobře víme, že někteří (ý) diskutující má téměř všechny karty :-)

Myšpulín
Myšpulín (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 8. 2012 0:12 Nový

Re: A není lepší Citi Life?

celé vlákno

To by ale znamenalo, že jsou zároveň chudí duchem. Teď jsem koukla na ceník ČS k infinity apod. xkluzivní mabídku pro majetné a není tam vůbec nic, co by mi jako socce s kladným zůstatkem na účtu nedalo FIO či mBank a pokud se týká CITI tam jsou ty podmínky tedy jednodušší a při 100% inkase nemusím řešit žádné splátky.

fran
fran (neregistrovaný) 193.179.187.---
8. 8. 2012 13:12 Nový

Plaba mobilem

celé vlákno

Mě spíše než karty zaujala platba iphonem. Vypadá to, že to v celé Evropě má spuštěné jenom 1 banka. Že by nakonec ze spořky byla moderní banka? Už se těším až to bude dostupné!!!!!

DaDa
DaDa (neregistrovaný) 62.40.76.---
8. 8. 2012 13:33 Nový

Re: Plaba mobilem

celé vlákno

joooooooooooo, karta v iphonu zni super!

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
8. 8. 2012 14:48 Nový

Hm...

celé vlákno

Měl jsem několik kreditek, od ČS samozřejmě také. Byla to taková ta Chytrá karta. Nevypadalo to špatně, aktivoval jsem si program SPHERE a další věci, o kterých jsem si byl jistý, že je využiju. Ovšem pak to přišlo. Každý z těch programů má nějaké ale, nejčastěji jsou to termíny a limity. A častěji jsou problémy u těch prodejců. Nejhorší byl ale ten program SPHERE. Počítal jsem, že s ním zaplatím na dovolené hotel a také různé drobnosti. Ovšem ouha, nelze aplikovat na zboží v akci a nebo jinak zlevněné. Krasný příklad byla prodejna Bílá myš, kde měli PC hru zlevněnou o cca 10 korun a nemohl jsem uplatnit slevu cca 7%. Když mě takto vyjeb**li ještě tři splečnosti včetně toho hotelu, CHK letěla zpět. Žádná kreditka není pro zákazníka výhodná, a tváří-li se tak, pak jsou to mimikry. Podotýkám, že nežiju v Praze a nenakupuju v těch obchodech, které dávají velké slevy. Zboží je zpravidla minimálně o dvojnásobek těch slev předražené. Takže už žádnou kreditku, nemám čas sledovat ty termíny na bezúročné a hrát si s dvacetikorunouvým navýšením penzijka.

kapitán Nemo
kapitán Nemo (neregistrovaný) ---.zelena.cz
8. 8. 2012 15:18 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Není podstatné, jak velká je velká sleva, (a většinou ani kde), velká sleva má skoro vždy nějaký háček. Podstatné je, jestli je sleva na vše.
Zatím je ve většině obchodů za stejnou cenu zboží při platbě kartou i cash.
Není potřeba "sledovat ty termíny na bezúročné", stačí po obdržení výpisu zadat příkaz se splatností k potřebnému datu.

Nemám rád tuhle frázi, ale opravdu stačilo napsat "Kreditní kartu z principu nechci"

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
9. 8. 2012 10:47 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

No, slevy jsou jak kdy. Je tam výjimek jako máku. Nemyslím si, že by si některý obchod dnes dovolil penalizovat platbu kartou, na to je příliš silná konkurence a brzo by skončil, ale spíše jsem se setkal u jednoho malého knihkupectví s tím, že nabízeli při platbě v hotovosti slevu. Ovšem abych nějak cíleně chodil kvůli desetikoruně, to ne. Nakupuji knihy buď v hypáčích a nebo na netu. Obojí platím kartou. A s tím obdobím? No, jde to, ale stejně to musím sledovat. Navíc je problém pak sledovat měsíční průběžný tok peněz, když něco koupím na konci ledna a platím na začátku března. Skutečně nevidím důvod, proč tedy kreditku, kromě odměn a bonusů, které ovšem jsou zajímavé až při velkých objemech zboží, já jsem rád, když přes kartu protočím měsíčně 3 tisíce.

Radecek
Radecek (neregistrovaný) 193.164.219.---
9. 8. 2012 11:37 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Když měsíčně utratíte 3 tisíce, to žijete o suchém chlebu, ne? Nebo jaký je důvod, že své nákupy neplatíte kartou? S manželkou máme oba asi tak průměrný příjem, máme dvě děti a měsíčně utratíme kartou přes 20 tisíc. Kartou platíme potraviny, drogerii, elektroniku, dovolenou, benzín, dobíjení kreditu na mobilech a spoustu jiných věcí. V podstatě existuje jen pár věcí, co kartou platit nejdou - Vietnamci je neberou, malé vesnické předražené krámky taky ne, Němci a Rakušáci v supermarketech, nějaké ty trhy, zmzlina..., odhadem tak 20 % plateb nejde, ale zbytek není problém. Samozřejmě do toho nepočítám věci, které mám řešené převodem z účtu, jako je elektřina, plyn, voda, TV, rozhlas, pojistky. No a při těch 20 tisících měsíčně to dělá pěkné 4 stovky a to se vyplatí.
Období sledovat nemusím. Přijde mi faktura za minulý měsíc, tak ji hned uhradím, stejně jako když mi přijde faktura na cokoliv jiného.
Tok peněz je problém, pokud s nimi neumíte hospodařit a utrácíte jenom proto, že to jde. Navíc samozřejmě není problém se podívat kdykoliv do internetového bankovnictví, kolik už jsem utratil, ne?

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
9. 8. 2012 12:55 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Dotyčný bude z venkova (rozuměj - nebydlí v praze), může být bez manželky a bez dětí, případně v okolí nejsou obchody, kde by brali karty, případně jsou, ale maj draho.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
9. 8. 2012 13:36 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Bingo! Okoli Plzne je v podstate venkov. Proti Praze bezesporu. Nedavno jsem byl na Zlicine v te Metropoli a skoro jsem se tam bal. A to je jenom okraj Prahy. A skutecne nemam ani manzelku, ani deti ani v mem okoli nejsou obchody v prijatelne siri sortimentu a cene. Ovsem vsechno se snazim platit prevody, tedy najem, energie, kantynu, casopisy a noviny, pojistky, MHD, servis auta a podobne. Kartou jedu v podstate pouze benzin a obcasne drobnosti pres internet.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
9. 8. 2012 13:46 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Odpoved na lokalitu viz. nize. Nicmene mate pravdu, pro rodinu vaseho typu je karta jiste vhodne reseni a prinosne. Dokonce jste me presvedcil i o tom, ze i zde ta kreditka ma svoje opodstaneni. Nicmene muj zivotni styl je jiny, mnohem chudsi. Na dovolenou nejezdim, elektroniku moc nekupuju a temer netelefonuji. A kdyz prece, jedu to inkasem. Do elektronickeho bankovnictvi koukat muzu (a koukam cca 2x denne), ale nic tam nevykoukam. A kupodivu znam vice lidi zijicich jako ja.

Radecek
Radecek (neregistrovaný) 193.164.219.---
9. 8. 2012 14:26 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Tak jenom pro upřesnění. Žiju na vesnici, kde nějaké krámky jsou, ale karty nebere ani jeden. Navíc jsou drahé a tak jezdíme nakupovat jinam.
Dříve jsem byl také celkem spokojený klient ČS, ale tak dlouho mě vytáčeli, až jsem jednoho dne došel do Fio Banky, založil si tam účet a půl roku ho souběžně zkoušel s tou ČS. Zjistil jsem, že jediné, co mi vadí, jsou jejich platební karty. A tak jsem se podíval kolem a objevil Citi Life kreditku. A pak jsem zrušil účet u ČS a místo nějakých 120 korun měsíčně nyní platím 0 a ještě dostávám od té Citi (průměrně od počátku co jí mám to dělá 497 korun měsíčně). Je ale pravda, že všechno nejsou jen mé útraty, protože dost často nakoupím na internetu něco pro někoho jiného a ten mi to pak zaplatí v hotovosti - tím si zajišťuju příjem hotovosti a nemusím ji vybírat z bankomatů, které nemám zrovna při cestě.
Ono ušetřit se dá všude a když člověk "sbírá" korunku ke korunce, nakonec se má na tom světě celkem dobře.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
9. 8. 2012 17:38 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Dekuji za objasneni. Ja mam konta ve vsech zajimavych bankach, dlouho jsem pouzival i eMax od mBank, ale pak spadly uroky a neni to zajimave. Mam samozrejme i FIO a s temi novymi kartami by to melo byt lepsi. Mam ji ve stole, sice aktivni, ale jeste jsem nenakupoval. Tam me nejvice vadilo, ze ty stare karty nebyly on-line co se tyka blokaci. Jejich kreditky a treba i kontokorent jsou mimo muj zajem. Mam vsechno v CS a mam to vsechno zadarmo. Znamy odbornik Patrik mi dal navod, jak na to jit. Realizuji to a nemuzu si to vynachvalit. Samozrejme, ze obcas jedu na kreditce od brachy a nebo pres nekoho protocim nejaky internetovy obrat. Ovsem skutecne to neni majorita.

phil
phil (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 8. 2012 23:55 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Rád bych se zeptal na to tajemství, jak mít u CS vsechno zadarmo a jeste si to vynachvalit?
Mel jsem u CS Premier ucet i karty Infinite a když jsem si pořádně spočítal všechny podmínky a porovnal je s konkurencí tak jsem od CS utíkal velmi rychle.

Jája
Jája (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
10. 8. 2012 0:45 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Potřebuješ mít příjem na účet 100 000 Kč a máš to zadara. Já jsem skončil u Citigold i bez toho příjmu.

avathar
avathar (neregistrovaný) 195.113.197.---
10. 8. 2012 8:52 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

to neni přesné...je potřeba OBRAT 100t, tedy za měsíc musí dorazit 1x100t nebo 2x50t nebo 4x 25t nebo.....

phil
phil (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 8. 2012 11:14 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Ano, pokud ti přijde každý měsíc na účet min. 100tis. nebo máš zůstatek na účtu min. 5 mil. je účet zdarma. Za těchto podmínek, ale od banky očekávám "nadstandardní" podmínky a služby a to CS neumí a nechce. Jak mne poucil jeden manazer CS tak banka o klienty, kteří se ve finančních službách orientují ani moc nestoji, protože mají dost hotovosti od babicek, dedecku a ostatnich klientu, kteri se v tom nevyznaji a je jim jedno jaky maji urok, karty nebo polatky.

cml11
cml11 (neregistrovaný) 62.209.192.---
14. 8. 2012 21:02 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Tady bych si dovolil říct, že ten váš manažer mluvil nejspíš o sobě než o bance jako takové. Co jsem měl zatím možnost poznat, tak ČS patřila vždy k bankám, které dokázaly vyjít vstříct v individuálních případech nadstandardním způsobem. Stačí když jste v péči někoho, kdo ví kam se uvnitř banky s takovými věcmi obracet a je ochoten to pro vás udělat. U mě má ČS v tomto směru plusové body.

kapitán Nemo
kapitán Nemo (neregistrovaný) ---.zelena.cz
12. 8. 2012 23:53 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Tak to mi prosím vysvětlete, jaký je pro mne faktický rozdíl mezi slevou při platbě v hotovostia přirážkou při plstbě kartou

To je jen reklamština

thr aura:85
thr
14. 8. 2012 10:59 Nový

Re: Hm...

celé vlákno

Tyhle "slevy u partnerů" jsou právě klasická "reklamní ojebávka"... U kreditek funguje perfektně CitiLife - ať koupíte cokoli kdekoli, máte zpátky dvě procenta - to smysl dává, dostanete i z běných nákupů za normální ceny atd.
Jenže jak dojde na různé geniální katalogy jako vámi zmíněné Sphere, tak je to celé nanic - i kdybych pominul vámi zmíněné problémy na straně partnerů, tak obvykle zjistíte, že dostanete slevu jen u dražších prodejců, takže ve výsledku jste v lepším případě na nule. Docela jsem to svého času zkoumal u více bank, ale prostě to nikde nedávalo smysl :-(

divnoláska
divnoláska (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 8. 2012 8:26 Nový

Certifikát

By mě zajímalo, když si na tom demu vyexportuju PDF historii, jakej je to root certifikát, když vůbec nefiguruje na:
http://www.csas.cz/banka/appmanager/portal/banka?_nfpb=true&_pageLabel=downloads_subportal01&rootId=10&selnod=83

Sosan
Sosan (neregistrovaný) 31.186.189.---
30. 11. 2012 13:54 Nový

Chyba v článku - pojištění se platí zvlášť za každou kartu

Pojištění proti zneužití karty (zahrnující i transakce se zadaným PIN), se platí u karty Odměna za každou dodatkovou kartu samostatně, stejně, jako tomu bylo u Chytré karty. V článku je chybně uvedeno, že se platí pouze jednou za kartový účet a vztahuje se i na všechny dodatkové karty k účtu vydané, což není pravda. Takže kupříkladu v případě pojištění P30 (do 30 tisíc) si zaplatíte při jedné normální a jedné dodatkové kartě ročně 2 x 320 Kč = 640 Kč.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem