Spočítejte si...

Zavřít

Libo-li úvěr? Žádný problém!

Když začnu slovy "Kvůli České spořitelně jsem odjížděl na dovolenou o půl dne později, než jsem měl původně v úmyslu", asi to nebude vypadat, že chci Českou spořitelnu chválit. Ale je to tak.

Čtenářská zkušenost:

Potřeboval jsem hotovostní úvěr ve výši 100 000 Kč. V devět hodin ráno jsem tedy navštívil nymburskou pobočku České spořitelny, vybaven občanským průkazem, vyplněným potvrzením o výši příjmu (staženým z webu ČS) a tímtéž od manželky. Protože jsem s většinou bankovních ústavů již nějakou zkušenost měl, očekával jsem standardní postup – několikadenní ověřování bonity klienta, zjišťování rizik apod. – proto jsem si o úvěr zažádal v den dovolené, domnívaje se, že po návratu z ní bude vše připraveno.

Jaké bylo mé překvapení, když mi paní za přepážkou oznámila „přijďte si v půl druhé, peníze budou připraveny“.

Na dovolenou jsem tedy odjížděl později, zato však s ústy dokořán, protože tak bleskové vyřízení žádosti o úvěr jsem opravdu nečekal – a od České spořitelny už vůbec ne.

Miroslav Hlavicka
(text prošel redakční úpravou)

Reakce České spořitelny:

Děkujeme za pozitivní ohlas. Pokládáme za samozřejmé, že klientům vycházíme maximálně vstříc a těší nás, pokud jim naše služby přinášejí uspokojení. Podobné pozitivní ohlasy jsou tou nejlepší motivací pro naše úsilí zlepšovat služby na úroveň běžnou v nejlepších bankách západní Evropy s USA.

Klára Gajdušková
tisková mluvčí České spořitelny

Redakce

Tabulka č. 499
V záplavě špatných zkušeností kladný ohlas zahřeje na duši. Proto jsme rádi, že na návrh pana Hlavicky můžeme udělit České spořitelně Zlatý dukát za neprodlené vyřízení žádosti o úvěr.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Anketa

Jak dlouho jste čekal/a na vyřízení žádosti o spotřebitelský úvěr?

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 9. 2002 0:16