Ano módní trend několika posledních let - boj proti kouření - , co se tím zaobírá placených lidí, to je zbytečných peněz. Ale už by se ten trend mohl obrátit jinam. Nikdo nikdy neprokázal jednoznačně škodlivý vliv kouření. Takové řeči, že bych tady byl déle, ale o kolik? Nebo že bych neměl tuhle nemoc. Že jsou kuřáci více nemocní.
Přeci kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde, to platí a platit bude, a v tomto případě je to naprosto pravdivé.
Ať zasednou do těch různých spolků a organizací, které bojují proti kouření také kuřáci, a rázem bude vše jinak.
Těch různých výzkumů a prohlášení pánů doktorů, že je něco takle, a ono za pár let, nebo desítek let je to úplně obráceně, se poslední dobou množí. Zkoumá se předně jenom jaké to má negativní vlivy, ale že to má také vlivy pozitivní, to se nikde zcela úmyslně nepíše. Ať to také někdo zveřejňuje a tak často, jako to proti.
Ať také někdo prozkoumá počet zdravotních pracovníků, kteří vyloženě profitují z boje proti kouření a výzkumu tohoto. A co to stojí zbytečných peněz.
Další, co si myslím, že někomu cokoliv zakazovat, nebo ho omezovat, je omezování osobní svobody. Nebo to neplatí vždycky?
Názory k článku
Kouříte? Přicházíte o zdraví i o peníze!
Mirka (neregistrovaný)
19. 11. 2004 10:10
Nový
Re: Kouření
celé vlákno
Je mi jedno, jestli kouření poškozuje kuřákovi zdraví, nebo ne. Rozhodně mi však není jedno, že mně jako nekuřačce kuřáci dnes a denně znepříjemňují život - třeba posezení v restauraci nebo obyčejné čekání na nádraží.
Takže ať si každý kouří, jak chce, ale nesmí tím obtěžovat mě. A poškozování zdraví vlivem kouření bylo podle mého dokázáno již tolikrát, že to nevidí jen ten, kdo to vidět nechce.
Takže ať si každý kouří, jak chce, ale nesmí tím obtěžovat mě. A poškozování zdraví vlivem kouření bylo podle mého dokázáno již tolikrát, že to nevidí jen ten, kdo to vidět nechce.
Karel Fleischmann (neregistrovaný)
19. 11. 2004 13:08
Nový
Re: Kouření
celé vlákno
Ano, Mirko, zase citujete jen to, co se kde dočtete. Jaké důkazy pro to jsou. Jsou takové ty typy, kde bylo u určitých osob pozorováno tohle, u některých ne. To je důkaz? Někdy mi když takovéhle hodnocení proti kouření čtu, úplně připadá, že nekuřáci jsou nesmrtelní.
S tím smradem kouře máte pravdu. Ale na záchodě to voní? Zemědělci pohnojí pole, to také smrdí a proč já to mám cítit? Někdo pálí ohýnek, grilování, to je vlastně stejný kouř, je s tím zaplavené celé údolí a to je v pořádku? Nyní v zimě topení v rodinných domcích v kotlících na ústřední topení, tam se pro kouř a smrad nedá vůbec chodit, je tím zahalená celá obec, ale není kam tam odsud zmizet. A smrad z aut, který je mnohonásobně nebezpečnější, mě také vadí. Asi to také zdraví nepřidá. No a co se s tím dělá. V tom případě by chtělo bojovat na všech frontách a ne jen na jedné.
S tím smradem kouře máte pravdu. Ale na záchodě to voní? Zemědělci pohnojí pole, to také smrdí a proč já to mám cítit? Někdo pálí ohýnek, grilování, to je vlastně stejný kouř, je s tím zaplavené celé údolí a to je v pořádku? Nyní v zimě topení v rodinných domcích v kotlících na ústřední topení, tam se pro kouř a smrad nedá vůbec chodit, je tím zahalená celá obec, ale není kam tam odsud zmizet. A smrad z aut, který je mnohonásobně nebezpečnější, mě také vadí. Asi to také zdraví nepřidá. No a co se s tím dělá. V tom případě by chtělo bojovat na všech frontách a ne jen na jedné.
Dehet & Kadmium (neregistrovaný)
19. 11. 2004 13:37
Nový
Re: Kouření
celé vlákno
Karel Fleischmann je NARKOMAN, který si těmito demagogickými argumenty omlouvá svoji neschopnost s drogovou závislostí skončit. Co třeba ještě "Na něco uřít musíš", "Kdybys věděl, co dejcháš, co jíš, atd.", a co třeba oblíbená historka o dědovi, který kouřil celý život a dožil se 90ti let?. Jo, a Země je placatá, protože mi to ještě nikdo přesvědčivě nedokázal, všechno to jsou jenom fotomotáže a podvrhy, přece to vidím na vlastní oči.
Karle Fleischmanne, jak si představujete DŮKAZ? Karle Fleischmanne, DOKAŽTE mi, že kouření NENÍ škodlivé. Čekám.
PHILLIP MORIS je NEJVĚTŠÍ DROGOVÝ DEALER NA SVĚTĚ.
Karle Fleischmanne, jak si představujete DŮKAZ? Karle Fleischmanne, DOKAŽTE mi, že kouření NENÍ škodlivé. Čekám.
PHILLIP MORIS je NEJVĚTŠÍ DROGOVÝ DEALER NA SVĚTĚ.
Karel Fleischmann (neregistrovaný)
20. 11. 2004 1:16
Nový
Re: Kouření
celé vlákno
Předně, když něco píši, tak se představím, za co se skrýváte? Také jsem mohl uvést o svém jméně nějaký blábol, ale proč? I když jsem ho uvedl správně, tak stejně nikdo neví kdo jsem a odkud jsem, tak proč si ještě vymýšlet?
A pokud se někdo nepředstaví pořádně, nemá cenu s ním vést jakékoli diskuze.
A pokud se někdo nepředstaví pořádně, nemá cenu s ním vést jakékoli diskuze.
Pavel (neregistrovaný)
19. 11. 2004 10:24
Nový
Re: Kouření
celé vlákno
Pozitivní vlivy se taky zveřejňují. Když pominu pozitivní vliv na státní rozpočet (který je diskutabilní), pak kouření je zcela jednoznačně prevencí proti jedné velmi vzácné formě chronického zánětu tlustého střeva (zatím u kuřáka nebyla pozorována!). Otázka je, jestli to vyváží vysokou pravděpodobnost rakoviny plic, hrtanu, ústní dutiny, infarktu a dalších a dalších smrtelných chorob.
Karel Fleischmann (neregistrovaný)
21. 1. 2005 8:01
Nový
Re: Kouření
celé vlákno
Ano, souhlasím s tou pravděpodobností, protože tyto nemoci, ale i jiné mají nekuřáci také. To, že člověk onemocní nějakou nemocí, je už člověku dáno při narození, ať to chceme přiznat, nebo ne, s tím se bohužel nic nenadělá. Ten, kdo má dáno, že tady bude do 100, tak tady do 100 bude, ať pije, nebo kouří, nebo dělá něco jiného. A jsme u toho, co jsem psal výše, co lidí z takovýchto nesmyslných bojů proti, profituje. Z našich kapes. Zbytečně.
Kdyby to onemocnění se dalo prokázat, tak by se jednoznačně řeklo - jseš kuřák a onemocníš tím a tím. A proč to asi nelze?
Kdyby to onemocnění se dalo prokázat, tak by se jednoznačně řeklo - jseš kuřák a onemocníš tím a tím. A proč to asi nelze?
Miroslav Masný (neregistrovaný)
24. 1. 2005 16:32
Nový
Neutrální názor.
celé vlákno
Myslím si, že je to každého věc. Ale souhlasím s prostory pro kuřáky, aby neškodili nekuřákům. Dneska se stal z kouření trend zabíječe času a častého požitkaření. Měli bychom se ohlížet v některých věcech zpátky. Vždyť pro indiány to byl určitý rituál, který nedělali každou hodinu tak jako dnešní kuřáci. Takže shrnuto ve zkratce: Všeho moc škodí a tak je to, dle mého názoru, i s kouřením. A osvěta by zde určitě neměla chybět.
Martina (neregistrovaný)
22. 11. 2004 8:16
Nový
To je jen o kouření
celé vlákno
ale nikdo už nevidí škodlivé vlivy přehnaného hnojení, skládkování plastů a další. IMHO kdyby s tím chtěl stát opravdu něco dělat, tak na to nenasadí vysokou spotřební daň a neprofituje z toho sám, nebude za státní léčit následky atd. Vždyť je to stejné jako s alkoholem, je to prostě státem podporovaná droga. Pokud je kuřák následně nemocný, léčí se zdarma a ostatní mu na to jen přispívají, nehledě na to, že se silný kuřák s klidem prokouří do plného invalidního důchodu.
LK (neregistrovaný)
23. 11. 2004 14:25
Nový
Re: To je jen o kouření
celé vlákno
Máte docela optimistické představy o moci státu. Co si myslíte, že by se stalo, kdyby stát zakázal chlast? Statisíce, možná miliony lidí, pro který "jen tak se ožrat" je něco úplně super, bez chlastu se bavit nedovedou by ho stejně ignorovali a klidně by volili kohokoliv, kdo by si legalizaci chlastu dal do programu. Viz prohibice v USA počátkem minulého století. Obdobně s cigaretama. Drogy stát drží v prohibici jen díky tomu, že se nedokázaly tolik rozšířit a tudíž po nich společenská poptávka není tak vysoká - i díky tomu. Tak z toho aspoň dobře profituje.
Karel Fleischmann (neregistrovaný)
21. 1. 2005 8:08
Nový
Re: To je jen o kouření
celé vlákno
Martino, řekl bych, že těch nemocných nekuřáků je daleko více. Vidím to kolem sebe.
Karel Fleischmann (neregistrovaný)
21. 1. 2005 8:12
Nový
Re: To je jen o kouření
celé vlákno
Ale je to dobré, pokud nekuřáci mají pravdu, budou tady déle, alespoň o měsíc, nebo o půl roku? A budou důchodem vyprazdňovat státní kasu.
elTondo (neregistrovaný)
24. 11. 2004 14:22
Nový
Věta naopak
celé vlákno
Náruživý kuřák za rok prokouří dovolenou u moře pro dva.
Co kdyby se napsalo: Turista za 10-denní dovolenou u moře pro dva profláká slušnou roční zásobu kuřiva.
:-)
Co kdyby se napsalo: Turista za 10-denní dovolenou u moře pro dva profláká slušnou roční zásobu kuřiva.
:-)
Martin M. (neregistrovaný)
2. 12. 2004 0:46
Nový
Re: Věta naopak
celé vlákno
Konečně rozumnej příspěvek. Ať tedy zdražej žrádlo, bude míň obézních. Ať zdražej chlast a zavřou hospody, bude míň alkoholiků. Nesnáším rozumy nekuřáků (nejlépe těch vyléčenejch, co závvyděj každýho šluka). Melou furt o h....
Martin P. (neregistrovaný)
5. 7. 2005 10:45
Nový
Re: Věta naopak
celé vlákno
O spoustu argumentů se lze přetahovat. Pro mne je důležité, abych si mohl na veřejných prostranstvích vybrat, jestli budu někým vyuzen či ne. To považuji za podstatnou záležitost. Já tím, že nekouřím nikoho neobtěžuju. Naopak však ano.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 3. 2008 20:13
Nový
Re: Věta naopak
celé vlákno
Jasně, nechci aby mě měl někdo ve veřejných prostorách za špek slaninu či sýr, kterej si může vyudit. Jestli si chce někdo kurvit zdraví tak prosím, ale ať tím neobtěžuje ostatní.
NOmKi (neregistrovaný)
109.80.27.---
12. 2. 2011 18:52
Nový
Jste ...
celé vláknoNechápu proč se pan Karel ihned přifaří ke každému komentáři, je to už celkem trapné, protože se vás na váš názor nikdo neptá!!!!