Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Koupili jsme přes internet Viagru. A málem přišli o peníze (TEST+video)

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) 78.80.28.---
12. 11. 2010 3:31 Nový

Viagru nekupuji

celé vlákno

... nepotřebuji ji totiž. Na poruchu osobnosti Viagra nepomáhá.

Honza
Honza (neregistrovaný) 217.77.165.---
14. 11. 2010 4:18 Nový

Re: Viagru nekupuji

celé vlákno

A ona porucha osobnosti bráni v navázání kontaktu s pravou rukou?

Martinasda@seznam.cz
Martinasda@seznam.cz (neregistrovaný) 188.175.139.---
23. 9. 2011 1:48 Nový

Já s tím nemám problém ji koupit

celé vlákno

Dělám to už 3 roky. Byl jsem dost nervozní před sexem a teď už nemám problém. Spíš manželka nadává že mi furt stojí :D. Kdo potřebuje poradit, tak mi napište na mail.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 4:23 Nový

automaticky se spouštějící video

celé vlákno

vypněte to automatické spouštění videa, je to otravné když vám něco začne jen tak hrát a vy to na celé stránce hledáte.

dalich . aura:93
12. 11. 2010 10:19 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

To bych rád, ale "nejde" to (technicky). :-(

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 15:13 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

Samozřejmě že to jde když se chce. Vám jde jen o to video, přehrávač můžete použít jiný, například
http://www.platipus.nl/flvplayer/download/1.0/index.php

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
12. 11. 2010 11:41 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

Tady je nějaké video?

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 15:05 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

Jsem rád že i chovancům z ústavů dávají možnost číst si na internetu, ale prosím omezte to jen na to čtení. Děkuji.

A.
A. (neregistrovaný) 178.216.149.---
14. 11. 2010 17:27 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

me to taky nic neprehrava bez kliknuti asi to mate v tom ustavu porouchany. Ale jsem za vas take rad, doba jde kupredu.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
15. 11. 2010 14:59 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

Ne, nic neopravili, přehrává to pořád.

dalich . aura:93
16. 11. 2010 12:41 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

A neopravíme, redakční systém si s tím neporadí :-(

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
16. 11. 2010 16:29 Nový

Re: automaticky se spouštějící video

celé vlákno

Proč by si s tim neporadil? To snad nedovoluje upravit článek??

soused
soused (neregistrovaný) ---.clnet.cz
12. 11. 2010 7:04 Nový

Až tady nebudou

celé vlákno

zlodějské farmaceutické koncerny prodávat své výrobky předražené o 400%,nebudou mít lidé potřebu nakupovat levnější ,,náhražky".

boss
boss (neregistrovaný) ---.mrp.cz
12. 11. 2010 10:27 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

Přesně tak. Nejdřív jsem si nechal předepsat u lékaře, ale v lékárně chtějí 2 tisíce za 4 kousky. Tak jsem risknul 4rx a již druhým rokem si užívám za 25 Kč za jednu, přitom mi stačí i půlka. Kartu mimo nákup blokuji, ale žádnou podvodnou transakci jsem nezaregistroval.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 15:12 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

Radši si řekněte vašemu doktorovi ať vám předepisuje generika (neznačkové léky), to máte bezpečnější. Je možné že má víc za ty dražší, ale předepsat vám může ty samé ale levnější.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 15:26 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

Aha, tak jestli jde o viagru tak to odvolávám, tam si ještě budete muset pár let počkat.

njn.
njn. (neregistrovaný) 93.99.163.---
12. 11. 2010 21:58 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

tady je nazorne videt k cemu jsou dobry patenty... na jednu stranu bez nich by viagra treba nebyla nebo az o hodne hodne pozdeji. na druhou pak o tom je ten clanek.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 23:33 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

Tím pár let myslím opravdu pár let - její patent musí vypršet v nejbližších letech.

Patrik Chrz aura:91
13. 11. 2010 6:57 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

Patentová ochrana léků je 20 let (srovnejte např. s patentovou ochranou autorských děl, která je 80 let po smrti autora, takže celkově třeba i 150 let. Před uvedením léků navíc musí firma investovat vysoké částky do různých testů).

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
13. 11. 2010 20:00 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

Vždyť říkám že musí vypršet v nejbližších letech.

No daleko efektivnější by bylo patenty zrušit a ušetřený peníze investovat do nezávislýho výzkumu.

js
js (neregistrovaný) ---.4.broadband13.iol.cz
15. 11. 2010 0:53 Nový

Re: Až tady nebudou

celé vlákno

Patentová ochrana autorských děl není. :-) Je to autorskoprávní ochrana, která vzniká automaticky, na rozdíl od patentové ochrany, která vzniká registrací příslušným úřadem (po procese, který stojí nemalé peníze). Doba trvání majetkových autorských práv je 70 po smrti autora, případně posledního ze spoluautorů. Takhle to je v EU a pochybuji, že by to jinde bylo delší. :-)

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
12. 11. 2010 7:59 Nový

Perfektní práce!

celé vlákno

Perfektní práce! Klobouk dolů.
Jen bych k tomu přidala drobný postřeh: Viagra byla původně lékem na plicní nedostatečnost, snižuje totiž tlak v plicích. Rozšiřuje cévy a léčí tzv. horskou nemoc a plicní hypotenzi. "Působení na pány" a používání v tomto směru bylo zjištěno až dodatečně.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
12. 11. 2010 9:36 Nový

Re: Perfektní práce!

celé vlákno

Zato jejich kolegove z Vitalie, ti to opet vysperkovali... :)

Petr
Petr (neregistrovaný) 65.197.242.---
12. 11. 2010 9:08 Nový

SUPER ČLÁNEK!

celé vlákno

Jen tak dále.

Martin Soušek
Martin Soušek (neregistrovaný) 89.176.101.---
12. 11. 2010 10:06 Nový

Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Obchodníci jen reagují na poptávku lidí, kteří nemají čas obíhat doktory a nemají peníze na předražené originální přípravky

Aby se zamezilo rejdům podvodníkům, je třeba:

- prodávat některé léky volně v obchodě (jako třeba v USA)
- zrušit předepisování léků
- umožnit legální prodej po internetu a dodávky poštou
- umožnit existenci alternativních léků od druhovýrobců

A je to. Dokud tohle nebude, tak budou spamy, padělky a podvodníci.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
12. 11. 2010 10:35 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Dodejte k tomu:
- předepisování je nutné, pokud je tam nějaké riziko (i Viagrou se lze předávkovat!!)
- zrušení DPH při internetovém prodeji, alespoň v Evropě
- vymahatelnost práva při podvodu

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
12. 11. 2010 12:08 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Predavkovat se lze i Paralenem. Smrtelne.

*****
***** (neregistrovaný) 93.99.163.---
12. 11. 2010 22:01 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

smrtelna je i destilovana voda v dostatecnem mnozstvi a taky neni na predpis.

Patrik Chrz aura:91
13. 11. 2010 6:55 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Kdyby jen destilovaná. Otrávit se dá i obyčejnou vodou. Je znám případ smrti po vypití většího množství vody (v rámci soutěže).
http://clanky.vareni.cz/intoxikace-vodou/

Dle mého názoru by na předpis měly být pouze ty prostředky, u kterých je zvýšené riziko, že budou použity k výrobě drog. A i tady by část z nich mohla být prodávána volně po předložení občanského průkazu (jak se o tom uvažovalo u léků obsahujících v malém množství efedrin a pseudoefedrin).

VM
VM (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 11. 2010 0:31 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Ať se prodávají volně i ty co jdou použít k výrobě drog. Pořád je to lepší než čichat ředidlo. Kdo se chce zabít, ten si způsob vždycky najde.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 15:19 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Předepisování je u některých léků nutné, když se třeba antibiotika neužívají správně, můžou vzniknout typy nemocí rezistentní proti nim. A jiné léky je nutné předepisovat proto, že jsou nebezpečné a někdo může mít ten chytrý nápad, že je někomu podstrčí aby mu ublížil, nebo prostě proto že je debil. U té viagry je to riziko myslím si zvlášť vysoké.

AAA
AAA (neregistrovaný) 212.136.56.---
12. 11. 2010 16:26 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Zajimave ovsem je, ze nekde to nutne je a nekde to nutne neni...

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
12. 11. 2010 23:34 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Je to nutné všude, nevím jak jste přišel na to, že to někde nutné není.

JirkaM
JirkaM (neregistrovaný) ---.121.broadband10.iol.cz
14. 11. 2010 0:54 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

V rozvojových zemích to nutné není. Takže vy se můžete chovat zodpovědně, antibiotika dobírat, ale rezistentní kmen například tubery Vám někdo přiveze stejně.

Patrik Chrz aura:91
14. 11. 2010 7:00 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Stačí jim je přestat zadarmo vozit. Jenže to by museli naši pseudohumanisté začít myslet :(

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
14. 11. 2010 13:46 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

To jako zavést embargo?

Patrik Chrz aura:91
14. 11. 2010 15:21 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Ne, stačí když jim to přestaneme zadarmo rozdávat díky tzv. humanitárním organizacím a mezinárodním pomocem.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
14. 11. 2010 15:25 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

A on snad někdo něco takového dělá?

Patrik Chrz aura:91
14. 11. 2010 16:03 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Každou chvíli lze číst v novinách o tom, jak nějaká nevládní organizace posílá do Afriky či jinam dodávky léků či jiného materiálu.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
15. 11. 2010 7:56 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Kdyby to byly jen léky, ale na vývoz do Afriky se sbírají také staré brýle nebo zubní protézy. Četla jsem reportáž zubaře (nevím v jakém časopise to bylo, bylo to v čekárně u zubaře a nemělo to titulní stranu), byl na treku v Indii a viděl prodejce zubních protéz na ulici. Jako lékaře ho obor zajímal. Takže se dozvěděl, že dotyčný, co chce nové kousáky, si zajde za prodejcem a vyberou kousáky podle toho, co je zrovna na skladě. Jestli mu to sedí nebo ne, je šumák. Stejně tak s brýlemi, kdo je má, je vzdělanec a king. Jestli na ně vidí, je vedlejší.
Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k smíchu.

Patrik Chrz aura:91
15. 11. 2010 8:36 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Coz o to, to neni problem, my se vlastne zbavime odpadu a z nespravneho pouziti NAM nehrozi problem.
Ale nespravne pouziti antibiotik tam, muze zpusobit problemy zde.

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
15. 11. 2010 15:03 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Přestaňte pořád opakovat ten nesmysl že to tam někdo z nás posílá a rozdává zdarma. Třetí svět už neexistuje, rozvojové země už nejsou tak zaostalé jako bývaly.
A když už jsme u toho, situace v indii se změní:
http://www.sun2surf.com/articlePrint.cfm?id=53476
http://www.dnaindia.com/health/report_superbug-fallout-antibiotics-on-counter-sale-ceased_1459733

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) 62.168.1.---
15. 11. 2010 19:37 Nový

Re: Kde je poptávka, je i nabídka

celé vlákno

Ty brýle sbírali skauti, měli vývěsku i v lékárně. R. 2009
Ten lékař byl v Indii, ale podle fotek, co tam přidal jao ilustrace, byl někde v chudých částech. Reportáž někdy tuším 2008.

Krakonosh
Krakonosh (neregistrovaný) 89.233.128.---
12. 11. 2010 17:00 Nový

Bravo

celé vlákno

Pane Chvatale, bravo ! Vase clanky maji vzdy spravny riz, jsou vecne a ctive a maji napad ! Mate ode mne pochvalu, pokracujte dal ve sve praci !

Sexinka
Sexinka (neregistrovaný) ---.digitalniservis.cz
12. 11. 2010 19:10 Nový

Pro autora pana Chvátala

celé vlákno

Pane Chvátale, děkuji za článek o ničem, který na tento server vůbec nepatří!
Vůbec jsem netušila, že máte problémy s erekcí. :-)

dalich . aura:93
12. 11. 2010 20:19 Nový

Re: Pro autora pana Chvátala

celé vlákno

Rádo se stalo. Možná jste si toho nevšiml, ale ten článek není jen o viagře. A jsem si jistý, že v mužském rodu tento názor píšu určitě správně. BTW, když se o problémech mluví a píše, hned je to lepší ;-)

J.
J. (neregistrovaný) ---.reverse.destiny.be
13. 11. 2010 2:20 Nový

Chválím

celé vlákno

Dalibore, bravo, opět další velmi kvalitní a zajímavý investigativní článek! Obdivuji Vaši snahu a energii se pouštět do takovýchto kauz, které donedávna dělaly třeba jen Na Vlastní Oči a Reportéři ČT. Jen tak dál

Petr
Petr (neregistrovaný) 223.206.162.---
13. 11. 2010 5:55 Nový

Inspirativní článek

celé vlákno

Zajímavý článek na zvláštní téma, ale ono to nakonec je i o těch penězích. Uvažoval jsem po jeho přečtení, že bych si taky zkusil objednat přes internet. Protože jsem ale teď v zahraničí, napadlo mě zkusit si zajít do lékárny a poptat se. Sortiment měli vyčerpávající (všechno bez předpisu), od originálů Viagry přes originály analogických přípravků po generika. Nejlepší nabídka: 6 platíček kamagry po 4 tabletách za 1000,- - a to tablety po 100 mg.
Bohužel zase výsledek, že v ČR je to s opruzem (předpis) a navíc brutálně předražený. Ještě bych pochopil, kdyby doktor mohl vydat nějaký nekonečný předpis, na který by si to pak člověk mohl dlouhodobě kupovat, ale chodit tam případně pravidelně, čekat hodinu dvě v čekárně a při tý příležitosti chytit všechny možný nemoce je opravdu nepřijatelný, to už se vyplatí risknout ten internet.

bourač
bourač (neregistrovaný) ---.95.broadband6.iol.cz
14. 11. 2010 8:49 Nový

Re: viagra je pro mne zbytečný a nepotřebný produkt

celé vlákno

nicméně mám potřebu autorovi poděkovat za zajímavý článek - riziková platba kartou na netu, obchodník sice zašle zboží, ale jako boční přivýdělek prodá vaše údaje zločincům

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.161.broadband11.iol.cz
16. 11. 2010 8:18 Nový

Re: viagra je pro mne zbytečný a nepotřebný produkt

celé vlákno

Tak tohle byl extrémní případ, když to zkoušel na vysloveně rizikovým serveru. Přece jen jsou servery normální, kde se platí přes PayPal nebo zajištěnou platbu a které funguje spolehlivěji než české.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
14. 11. 2010 10:23 Nový

Nu...

celé vlákno

Ono je to složitější. Ne každý lék účinkuje a rozhodně účinkuje na každého jinak. Pro někoho je dávka pod limitem reakce a pro jiného může být už smrtelná. A zrovna třeba ta Viagra je dost nebezpečná, zvýšený tlak krve, infarkt a tak, to není legrace. Otázku ceny ponechávám otevřenou, ale bezpečnostní problémy rozhodně nestojí za nákupy přes pochybné zdroje bez receptu. Ono kolikrát ani lékař pořádně neodhadne dávkování a typ potřebného léku, v podstatě se to zkouší. A že by mi pomohl lékárník, to jsem zažil pouze jednou, ale byl jsem na to připraven, protože to bylo skutečně do očí bijící. Trochu o tom něco vím, počítal jsem s tím a jsem rád, že mě upozornil. Na jiné dotazy už ovšem odpovědět neuměl. Je to do značné míry byznys.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
15. 11. 2010 8:01 Nový

Re: Nu...

celé vlákno

Známý bere nějaké léky., Bral je víc než rok. Když přišel do lékárny pro novou várku, lékárník mu je nevydal, že v tomto dávkování jsou neúčinné. Vrátil se k lékaři, tam to konzultovali tři na konciliu a došli k tomu, že to je fakt neúčinné. Tak mu napsali něco jiného. Kdyby na to lékárník náhodou nepřišel, léčil by se neúspěšně dál.

Nasranej čtenář
Nasranej čtenář (neregistrovaný) ---.sh.cvut.cz
14. 11. 2010 15:11 Nový

VYPNĚNTE TU AUTOMATICKY SE SPOUŠTĚJÍCÍ AUDIOSRAČKU

celé vlákno

To je neuvěřitelné! Při zpuštění této straánky se mi automaticky spouští odporné hlasité audio. takhle vypadá spam z redakce Měšec.CZ????

VX
VX (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
14. 11. 2010 16:31 Nový

buy-pharma.com very good

celé vlákno

Od buy-pharma.com jsem nakoupil už mnohokrát, zásilka přišla pokaždé 7 den. Zkoušel jsem různé léky na erekci, antibiotika i analgetika a zatím mám nejlepší zkušenosti. Prodávají totiž generické látky, které se vyrábí v indii. Sehnat něco v čechách ani nelze nebo s šíleným opruzem přes lékaře na předpis. V Brazílii jsem zažil lékarnu kde bylo k dostání cokoliv bez předpisu a prodávalo se i po jednotlivých tabletách, protože chudí by si nemohli dovolit zaplatit předražené léčiva. Stejně tak v thajsku Vám lékárník prodá generickou viagru naprosto bez problému. Zažil jsem že ve frontě poměrně trpělivě magistr v Thajské lékarně vysvětloval detaily jak brát lék a konzultoval případné komplikace. Tak by to mělo být i u nás ale tady si mastí kapsu farmaceutické koncerny, které účině lobují u vlády a SUKL tomu pomáha. Spousta léků jako např. Kamagra zde není registrovaná protože proč by to indický výrobce dělal ? Podplácet zkorumpované úřady v čechách, proč ?

Méďa Béďa aura:47
14. 11. 2010 17:45 Nový

Re: buy-pharma.com very good

celé vlákno

V Německu a jiných evropských civilizovaných státech ta Kamagra registrovaná je? BTW docela by mne zajímalo, jak thajský magistr vysvětluje, jak brát Viagru, aby účinkovala ;-).

Spalovač benzínu
Spalovač benzínu (neregistrovaný) ---.235.broadband12.iol.cz
15. 11. 2010 15:08 Nový

Re: buy-pharma.com very good

celé vlákno

Ale on se tu nemůže registrovat, protože licence u nás ještě nevypršela. Počkejte si až vyprší a pak vám bud stát za pár korun.

(proboha doufam že mě tyhle problémy nikdy nepostihnou, když vidim co to s lidma dělá...)

prudič
prudič (neregistrovaný) ---.106.broadband4.iol.cz
16. 11. 2010 14:28 Nový

VIAGRA???na co???

celé vlákno

...ty vogo, co furt máte s tou VIAGROU, jako na co bych to měl používat? je mně 33 let a když se podívám na svlečenou ženskou, ještě se mně nestalo, že by se ten dole nepostavil a nebyl "tvrdej jako kámen", stejně jako ve 20, to jako fakt někdo potřebuje nějakej prášek, aby se mu postavil????? Jako když mně bude 50 tak to snad ještě nějak chápu, že už to není jako "za mlada"...

Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.245.broadband13.iol.cz
22. 11. 2010 16:15 Nový

chybka

celé vlákno

Na několika místech máte obsah účinné látky v gramech místo miligramech. Tipuju, že Viagra 50 g by konzumenta zabila...

Mochor
Mochor (neregistrovaný) ---.wifiinternet.cz
5. 5. 2011 21:39 Nový

viagra

celé vlákno

Dlouho jsem váhal, jestli tenhle článek mám vůbec napsat a hlavně ani nevím kam bych ho měl napsat, aby si ho mohlo přečíst co možná nejvíce čtenářů. Tým AMANTE my tuhle možnost nedal i když jsem po zakoupení jejich produktu chtěl napsat recenzi, nebylo kam a pochybuji, že by článek nechail na svých stránkách protože je podle pravdy a ne podle toho co by si přáli. Z toho důvodu také žádám případné čtenáře o umístění mého článku na lepší místo v internetu. DÍKY.
Pánové většinou neuvádíte věk a také ani většinou nevíte o čem píšete.
Mi je 47 a bohužel mám problémy z erekcí, je to prostě nemoc která může postihnout i mladší a nikomu to nepřeji, protože sex s milovanou ženou je přeci krásný. Na tom se jistě shodneme všichni. Nejdříve jsem zkoušel prášky na přírodní bázi volně prodejné jako AMANTE a jiné, bez účinku prostě vyhozené peníze oknem a ne malé. K lékaři se mi jít ze studu nechtělo, tak jsem zkusil VIAGRU z internetu. Byla objednaná v CZ a údajně vyrobená v Anglii a cena za balení, 4x 100 mg byla 600 Kč a platba na účet až po obdržení balíčku, účinek se přihlásil okamžitě. Vzápětí se rozpoutala kampaň proti VIAGŘE z internetu, jak muže ublížit a bůh ví co ještě, tak jsem zašel k lékaři a vše mu vysvětlil. Po absolvování trapného vyšetření mi napsal recept. Po příchodu do lékárny jsem obdržel balení VIAGRA 4x50mg za cenu 1 340 Kč. placeno hotově. Balení bylo k nerozeznání od toho z internetu a vyrobeno v Anglii, i když nejsem naivní a vím co je v dnešní době možné, troufám si tvrdit že bylo shodné s tím co jsem zakoupil na internetu, včetně účinku. Jediný rozdíl byl v ceně a to dost velký, protože za jedenu tabletu 100mg koupenou na internetu za 150 Kč bych v lékárně zaplatil 670 Kč a to považuji za okrádání které nemíním podporovat. A je mi jedno jestli někdo má nebo nemá licenci ,(která mimochodem už brzy skončí) myslím si že vložené peníze do výzkumu VIAGRI (která měla původně sloužit k léčbě úplně jiné nemoci) už mají stokrát spět. Bůh nás ochraňuj před takovými obchodníky (zloději). A teď se vyjádřete pánové,ale prosím jen ti kterých se problém týká a používají zmíněné preparáty a neznají problém jen z toho co si přečtou na internetu. Koupili byste VIAGRU na internetu nebo ne? Já tedy určitě, již jsem to udělal a koupím si ji znova. A takové narážky jednotlivců, jako já VIAGRU a k čemu možná dnes k ničemu ale promluvíme si o tom třeba zítra.
A snad nastane doba, že v budoucnu VIAGRU a podobné preparáty nebude potřebovat nikdo, ale to je spíše utopie.
Pánové a snad i dámy, které si přečetli můj příspěvek,díky za váš čas a přeji vám co možná nejvíce krásných a milostných zážitků strávených se svým partnerem.

Martinasda@seznam.cz
Martinasda@seznam.cz (neregistrovaný) 188.175.139.---
23. 9. 2011 1:45 Nový

Re: viagra

celé vlákno

No tak já už jí léta kupuji okolo 30 Kč. Za 150 to koupíš tak na inzerát v anonnci, ale to bych neriskoval.

Martin
Martin (neregistrovaný) 188.175.139.---
23. 9. 2011 1:42 Nový

Žádný problém

celé vlákno

Kupuji Viagru, Cialis naprosto běžně v zahraničních obchodech. Přítelkyně zase Wellbutrin. Děláme to tak už roky, máme spolehlivou lékárnu v Anglii a nikdy nebyl problém. Kdo by chtěl poradit, tak mi napište na martinasda@sez­nam.cz

petr
petr (neregistrovaný) ---.hspa.orange.md
20. 11. 2011 18:46 Nový

viagra generický 50mg

celé vlákno

Objednával jsem viagra 50mg z www.viagra-free.com

nezn
nezn (neregistrovaný) ---.mrp.cz
11. 1. 2012 11:24 Nový

Re: viagra generický 50mg

celé vlákno

Taky jsem ji léta objednával z Indie po 20 kaček za tabletu k plné spokojenosti. Až ted tomu EÚ zatla tipec: Zásilky rentgenují a vracejí zpět :-( Nevíte někdo, jak by se dal Sildenafil vyrobit podomácku? Protože platit za stejnou tabletu 5 stovek evropským farmaceutickým koncernům nehodlám, nekoupím už u nich ani indulonu!

kennygee
kennygee (neregistrovaný) 116.71.172.---
24. 1. 2012 18:17 Nový

Re: Ubuntu Linux tips for Java developers

celé vlákno

i agree with this comment pron movies leave bad impact on young generation.if young generation do like these things then that nation not get their goals and not get development for your country

buy codeine online

jjj
jjj (neregistrovaný) ---.torservers.net
24. 1. 2012 23:13 Nový

Re: Koupili jsme přes internet Viagru. A málem přišli o peníze (TEST+video)

celé vlákno

Na tejto stranke hovoria nie ine o tej zazracnej modrej pilulke . Je to pravda ?

http://erex24.sk/o-viagre/

Kocour
Kocour (neregistrovaný) 217.20.182.---
9. 2. 2012 13:10 Nový

Viagra bez předpisu

celé vlákno

Originální Viagra 100mg a 50mg od Pfizer, Cilais, Levitra, Kamagra a další léky v důvěryhodné internetové lékárně http://www.europe-pharm.com/ch/

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem