Hlavní navigace

Názory k článku Klient má pravdu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 6. 2003 7:24

    bubajlo (neregistrovaný)

    ale dam vam par tipu o cem muzete napsat pristi clanek.

    Tak treba o eBance: Mel jsem na jednu z karet nastaveno zasilani provedenych transakci (blokaci) na mobil. Ovsem ne vzdy zprava dorazila, obcas se nekde ztrati, ovsem poplatek je odecten. Udelejte z toho clanek! Nejlepe s nejakym poutavym nadpisem, treba "EBANKA OKRADA KLIENTY!!".

    A ted neco kladneho. Mel jsem na pobocce k vyzvednuti platebni kartu, ale zdrzoval jsem se mimo svou pobocku, tak jsem jen zvedl telefon, zavolal svemu bankeri a on zaridil preposlani karty do Prahy na mnou zvolenou pobocku, kde jsem si ji nasladne vyzvedl. To je parada, co? Udelejte z toho clanek! Mohl by se jmenovat treba "NAS KLIENT, NAS PAN!!"

    Pro zmenu treba neco i o komercce, at je trochu zmena. Mel jsem na pobocce sadu karet k vyzvednuti, ale byl jsem na delsi sluzebce, tak jsem kontaktoval centralu v Praze a ta zaridila preposlani na zahranicni adresu. Dokumentace bez overeni, pracovnik DHL zasilku nepredal me, ale prvni osobe kterou na uvedene adrese nasel, potvrzeni o prevzeti jen majlem... Udelejte z toho clanek!! Mohl by se jmenovat napr. "KB NEBEZPECNE ZASILA KARTY DO ZAHRANICI!!". Ale mohl by se jmenovat i jinak, treba "KONEC BYROKRACIE A ZBYTECNEHO PAPIROVANI!! KB SPLNI VASE PRANI BEZ ZBYTECNEHO ODKLADU A PREKAZEK!". To uz zalezi na vas, nevim z jake strany to vidite.

    Uz se moc a moc tesim na dalsi smysluplne clanky, nejlepe na ty na ktere jsem vam dal tip! Tipu mam pomerne dost, kladnych i zapornych, podle potreby dodam!!

    Pápá

  • 25. 6. 2003 11:59

    Pavel (neregistrovaný)

    Nehrajete někdo s panem Lašákem volejbal? Vypadá to tak.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).