Hlavní navigace

Klamavá reklama?

1. 8. 2003
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Banky, stavební spořitelny a další finanční instituce využívají k šíření informací mimo jiné i své internetové stránky. Když přestane web aktualizovat, podává nepravdivé informace. Dopouští se tím instituce klamavé reklamy nebo "jen" mate své zákazníky?

Na internetových stránkách Raiffeisen stavební spořitelny www.rsts.cz bylo ještě 14. 7. dopoledne (a pravděpodobně ještě potom) uvedeno úrokové zvýhodnění, které prý RSTS poskytuje, čímž se dostává na špici stavebních spořitelen v poskytovaných výhodách.

Domnívám se, že se jedná o klamavou reklamu, neboť toto zvýhodnění bylo zrušeno již k 31. 5. 2003 (několikrát ověřeno i na informační lince spořitelny). Jeden a půl měsíce klame RSTS své potenciální klienty. Navrhuji udělit RSTS cenu Zlámaná grešle.

Petr Rychvalský

(text prošel redakční úpravou)

RB - chybné údaje k 14. 07. 2003 RB - chyba 14.. 07. 2003

Vyjádření Raiffeisen stavební spořitelny

Kvůli přípravě nových stránek aktualizovali kolegové nejspíše jenom ty nové v přípravě. Každopádně děkuji vašemu čtenáři za dokonalé otestování našeho webu.

dan_z_prijmu

Daniela Škarková
ředitelka odboru marketingu

Grešle srpen 2003

Raiffeisen stavební spořitelna uváděla na svých internetových stránkách přibližně jeden a půl měsíce zastaralé informace. Přestože důvodem byla příprava nové prezentace, což není jednoduchý proces, neospravedlní to zklamání řady klientů a potenciálních zákazníků, kteří chtěli využít již neplatné nabídky. Nikdo jim již nenahradí čas investovaný do pořízení zrušených zvýhodnění. Proto Raiffeisen stavební spořitelně udělujeme Zlámanou grešli.

Na druhou stranu musíme ocenit pružnost, s jakou byly neplatné informace ze stránek po upozornění odstraněny. V současné době je již v provozu nová prezentace s kompletně platnými nabídkami.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvky můžete zasílat i vy! Těšíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz. Autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce.

Jsou neaktuální stránky finanční instituce klamavou reklamou?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).