Hlavní navigace

Názory k článku Když jde o odškodnění, aerolinky hrají o slovíčka

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 7. 2009 9:47

    MoB (neregistrovaný)
    Jednou mi zničili zavazadlo, obsah byl OK, týkalo se to jenom kufru. Nedočkal jsem se žádného odškodnění a navíc mi zapřeli, že jsem jim poslal originál účtenky od poškozeného kufru. Byla to Central Connect Airlines (CCA) a trasa z Vídně do Ostravy. Nekomunikují, a když už komunikují, tak lžou a podvádějí. Jejich přístup si pamatuju a ví bůh, že jim to při vhodné příležitosti vrátím...
  • 28. 7. 2009 10:09

    anonymní
    Rodičům se stalo, že již zrušili let z Ruzyně do Thajska (AeroSvit). Nedali jim nic, řekli jim, ať si vezmou hotel a že jim ho proplatí. Celkem kvůli zrušení letu ztratili den dovolené a navíc jim z Bangkoku logicky uletěl návazný let.

    Po návratu jsem rodičům řekl o náhradách, tak se na AeroSvit obrátili. Nejdřív nechtěli slyšet, pak že to pošlou právníkům do Kyjeva a pak jim dali 250€ každému. Přitom měli nárok na 600€. neměli už sílu se s nima dohadovat.

    Bratrovi se zase stalo (také při letu do Thajska, ale jindy :-), že hledali dobrovolníky, zaplatili mu tuším 400€, hotel a přebookovali let s přestupem jinde, takže namísto v devět večer do Bangkoku přiletěl v devět ráno a měl těmi 400€ zaplacenou podstatnou část dovolené :-)
  • 29. 7. 2009 16:54

    dracul (neregistrovaný)
    me nepustili v lisabonu do letadla protoze jsem se jejich megafrontou neprodral k okynku 45 minut pred odletem ale az 40 minut (typuju ze kdyby v letadle meli jeste misto tak to neni problem)

    nejlepsi bylo ze clovici z TAP portugal tvrdili ze to je na letence napsany, ale student agency nic takovyho na letenky nepise. takze podivny chovani nemaj jen lowcosty
  • 29. 7. 2009 23:25

    fffilippp (neregistrovaný)
    Dejte rovněž pozor na ostatní poplatky a platby. Já si koupil letenku s Wizzair Londýn Praha Londýn + dopravu na letiště v Londýně. Poté, co let nevhodně posunuli a situace neměla jiné řešení jsem let stornoval a protože změna nebyla z mé viny, dostal jsem celou cenu letenky zpět. Ale ouha, bez dopravy na letiště (2 × £ 20). Reklamoval jsem vrácení, ale byl jsem odkázán na dopravce Hungary Express a to, že jde o můj vztah s touto třetí společností a Wizzair to nemůže ovlivnit (přitom na začátku jsem provedl 1 online platbu směrem k Wizzairu). HuExpress odmítl jízdné vrátit, že to nejde a max. mi to můžou přebookovat i ve prospěch jiné osoby, což se mi nakonec povedlo, ale strávil jsem tím času... Věřím, že leckdo mávne či musí mávnout rukou. Takže pozor na obchodní politiku Wizzair.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).