Jednou mi zničili zavazadlo, obsah byl OK, týkalo se to jenom kufru. Nedočkal jsem se žádného odškodnění a navíc mi zapřeli, že jsem jim poslal originál účtenky od poškozeného kufru. Byla to Central Connect Airlines (CCA) a trasa z Vídně do Ostravy. Nekomunikují, a když už komunikují, tak lžou a podvádějí. Jejich přístup si pamatuju a ví bůh, že jim to při vhodné příležitosti vrátím...
Rodičům se stalo, že již zrušili let z Ruzyně do Thajska (AeroSvit). Nedali jim nic, řekli jim, ať si vezmou hotel a že jim ho proplatí. Celkem kvůli zrušení letu ztratili den dovolené a navíc jim z Bangkoku logicky uletěl návazný let.
Po návratu jsem rodičům řekl o náhradách, tak se na AeroSvit obrátili. Nejdřív nechtěli slyšet, pak že to pošlou právníkům do Kyjeva a pak jim dali 250€ každému. Přitom měli nárok na 600€. neměli už sílu se s nima dohadovat.
Bratrovi se zase stalo (také při letu do Thajska, ale jindy :-), že hledali dobrovolníky, zaplatili mu tuším 400€, hotel a přebookovali let s přestupem jinde, takže namísto v devět večer do Bangkoku přiletěl v devět ráno a měl těmi 400€ zaplacenou podstatnou část dovolené :-)
me nepustili v lisabonu do letadla protoze jsem se jejich megafrontou neprodral k okynku 45 minut pred odletem ale az 40 minut (typuju ze kdyby v letadle meli jeste misto tak to neni problem)
nejlepsi bylo ze clovici z TAP portugal tvrdili ze to je na letence napsany, ale student agency nic takovyho na letenky nepise. takze podivny chovani nemaj jen lowcosty
Dejte rovněž pozor na ostatní poplatky a platby. Já si koupil letenku s Wizzair Londýn Praha Londýn + dopravu na letiště v Londýně. Poté, co let nevhodně posunuli a situace neměla jiné řešení jsem let stornoval a protože změna nebyla z mé viny, dostal jsem celou cenu letenky zpět. Ale ouha, bez dopravy na letiště (2 × £ 20). Reklamoval jsem vrácení, ale byl jsem odkázán na dopravce Hungary Express a to, že jde o můj vztah s touto třetí společností a Wizzair to nemůže ovlivnit (přitom na začátku jsem provedl 1 online platbu směrem k Wizzairu). HuExpress odmítl jízdné vrátit, že to nejde a max. mi to můžou přebookovat i ve prospěch jiné osoby, což se mi nakonec povedlo, ale strávil jsem tím času... Věřím, že leckdo mávne či musí mávnout rukou. Takže pozor na obchodní politiku Wizzair.