Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Kdo má nárok na invalidní důchod?

web
web (neregistrovaný)
16. 1. 2008 15:33 Nový

posudková

celé vlákno
Největším problémem jsou posudkoví lékaři, dost možná také zákon, ze kterého se při posuzování vychází, a také uznávání a odebírání ID na politickou objednávku. V důsledku toho má invalidní důchod spousta zdravých lidí (a k tomu třeba ještě 2 zaměstnání), na druhou stranu jsou tu desetitisíce vážně nemocných, kterým je invalidní důchod odpírán.

Docela by mě zajímalo, jak je to s tou požadovanou dobou pojištění v jiných zemích, to v článku nebylo. Znamená to, že v těch zmíněných zemích se k délce pojištění nepřihlíží?
vážně nemocný
vážně nemocný (neregistrovaný)
16. 1. 2008 19:16 Nový

Re: posudková

celé vlákno
Taky mám špatnou skušenost s posudkovým lékařem.Chová se k pacientům nepěkně,lépe řečeno jako hovado.Každý pacient od něho odchází s pláčem a nevlídným slovem.Taky jsem to zažila na vlastní kůži a to ve Frýdku-Místku.Myslím si že na tyto lékaře nemá ani primař kapacita ,který doporučí nemocnému klid a tito posudkáři jedině pacienta duševně i nervově deptají.Proto bych je vyhodila z křesla a dala na jinou práci.Mám s něma nepekné skušenosti a to jsem odpracovala 35 let bez nemocenských dávek.
Martin
Martin (neregistrovaný)
25. 1. 2008 0:20 Nový

Re: posudková

celé vlákno
Já mám s posudkovými doktory také úžasné zkušenosti. Je mi 18 a mám 4 vady zraku (daltonismus, nystagmus, astigmatismus a světloplachost). V 15-ti mi posudková sebrala průkaz ZTP/P s odůvodněním, že vidím na 500m, i když podle očního doktora vidím 10x hůř než člověk se zdravýma očima a nepomůže mi ani operace.

Jsou to prostě ku*vy.
Re
Re (neregistrovaný)
25. 1. 2008 18:20 Nový

Re: posudková

celé vlákno
Pokud vidíte 10x hůře než člověk se zdravýma očima, usuzuji, že máte zrakovou ostrost 1/10 a podle vyhlášky č.157/1997 poklesla Vaše schopnost výdělečné činnosti o 35 až 40%. Máte tudíž nárok tak tak na ČID a průkaz ZTP. Nárok na PID byste měl při zrakové ostrosti 1/60 - praktická slepota.
Je to smutné, ale je to tak. Nechci se zastávat posudkových lékařů, ale Váš případ ( i můj ) je problém uvedené vyhlášky.
PS: požadavky na průkaz ZTP/P jsou rozdílné pro dítě a pro dospělé, proto na ni nemáte již nárok.
Nena
Nena (neregistrovaný)
24. 10. 2008 16:28 Nový

Re: posudková

celé vlákno
Taky s nimi nemám dobrou zkušenost ,např. v Blansku na OSSZ tam je taky suprová paní dr.
Sama jsem odcházela s pláčem od ní.Mám Crohnovu nemoc a ona mi řekla že tomu mám předcházet vitamínama a nějakýma opatřeníma!
papá
papá (neregistrovaný)
27. 3. 2009 18:43 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
29. 3. 2010 23:02 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: Vulgarizmus
Broni
Broni (neregistrovaný) 188.175.51.---
10. 10. 2011 17:29 Nový

Re: posudková

celé vlákno

Dnes jsem byla ve Frýdku na ČSSZ u MUDr Jiříka.Mám druhý stupeň postižení a žadala jsem o plný invalidní důchod.V roce 1992 jsem měla těžkou dopravní nehodu při níž jsem měla utrpěla těžké poškození dolních končetin takže chodím s pomocí francouských holí.Věkem se můj zdravotní stav zhoršuje,že se nemohu ráno ani postavit na nohy a jěště pateř a moje psychyka apod. Chyba byla v tom,že jsem lékaři předložila i psychyatrický posudek. Mému psychyatrovi jsem povídala vše co mě trápilo a myslela jsem si,že to zůstane jen mezi námi.ale nebylo tomu tak.Tento posudek natolik ovlivnil posudkáře,že mi sdělil že za mnohé problémy si mohu sama a když se nechovám vzorně tak na plný důchod to není.VŮBEC HO NEZAJÍMAL MŮJ FYZICKÝ ZDRAVOTNÍ STAV,ale řešil můj minulý osobní život. Prý se mám odvolat a mám si dát pozor,ať prý při odvolání ješťe nepříjdu o to co mám.Odvolávat se samozřejmě nebudu,protože posudkáři se navzájem znají a přece kolega nepodrazí kolegu. Nemohu pracovat/kdo by taky zaměstnal ženu 52let chodící s pomocí fr.holí. Jak je možné,že o nás těl.postižených lidech rozhodují "lékaři" kteří nás vidí jen tři minuty a ovlivní ho : vizáš,oblečení,prstýn­ky,tloušťka,je­ho minulý osobní život.apod.Jsme zkorumpovaná země a je mi líto,že se ZTP lidí nikdo nezastane. Jestli mi někdo poradí a pomůže z asociace postižených budu ráda. Z ČID mohu zaplatit jen nájem.

KAREL
KAREL (neregistrovaný) 188.175.51.---
10. 10. 2011 18:31 Nový

Re: posudková

celé vlákno

JÁ MÁM TAKY Z ČSSZ VE FRÝDKU-MÍSTKU ŠPATNÉ ZKUŠENOSTÍ. MŮJ KAMARÁD MÁ ŠVAGROVOU PSYCHYATRA A TA MU NAPSALA TAKOVÝ POSUDEK ,ŽE NAPROSTO ZDRAVÝ ČLOVÉK DOSTAL PID. ZDRAVÝ ČLOVÉK MÁ PID A OPRAVDU NEMOCNÝ NEMÁ MÁ NÁROK NA NIC

Renata
Renata (neregistrovaný) 213.192.3.---
10. 12. 2009 19:59 Nový

Re: posudková

celé vlákno

svatá pravda ja se nemohu ani hnout jsem doma od roku 2006 rok nemocenská a pak částečný důchod na víc nemám nárok a hnout se nemohu dodnes všude mě manžel vozí po 3letech mě chtějí vyškrtnout i z PÚ tak se asi na starý kolena půjdu past protože nebudu mít odpracováno a do prace jít nemohu vzhledem k mému stavu,raději bych neměla bolesti s radostí bych jim vratila časteční důchod a šla do práce jen mi to nejde a mám stále i přes léky velké bolesti zad pod kontrolou lékařů měla jsem papíky nesmím dělat v sedě ani ve stoje v chladu a v zimě tak nevím dojdu o holi tak 50metrů a mám toho dost a na nic nárok je to smtný v našem státě a co znám lidí jak běhaj a pracují doma a mají plný důchod a ještě chodí do prace a ja jen sedím v bolestech a nemám nárok na nic.

PAM36
PAM36 (neregistrovaný) 217.29.14.---
29. 12. 2010 17:27 Nový

Re: posudková

celé vlákno

tak s tímto souhlasím jsem nemocná mám pracovní omezení mám ichdk 2 stůpeň k tomu osteoporozu teď se mi přidala skolioza mám křivou pateř tak že mě tlačí na ploténky stále mě bolí záda dopadám na levou nohu takže pajdám protože neujdu 50 metrů do kopce stojím blokují se mi nohy v noci bolestmi nespím bolí mě záda a kyčel ráno půl hodiny než se rozhybu podala jsem si žádost o ZTP invalidní kartu abych mohla parkovat u nemocnice blízko ale posudková se mi vysmála prý nejsem vážně nemocná nemám nárok já bych jím přála aby v noci bolestmi nespali a ráno šli do práce aby je chytili záda a kyčle najednou aby spali v křesle jako já aby si to užili a vychutnali co je bolest- navíc mě hrozí cukrovka a štítná žláza je mi 54 let ale všem co rozhodují o našem zdravotním stavu bych přála mít tyto bolesti aby poznali co to je mít otrávený život určitě vím že každý by byl raději zdraví než trpět jako pes a to by chtěli víc peněz za co že nás přivedou do hrobu .

fabiana
fabiana (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
1. 2. 2012 17:47 Nový

Re: posudková

celé vlákno

Jenomže je to tak ale na druhou stranu ,je ten problém že mánžel neslyší na 100% a neschvály mu plny invalidní duchod a to se my zdá poněkud nespravedlivé

BLEK.
BLEK. (neregistrovaný)
16. 1. 2008 22:14 Nový

Psychopatie

celé vlákno
Na psychopatii se invalidní důchod nedává.
web
web (neregistrovaný)
17. 1. 2008 2:38 Nový

Re: Psychopatie

celé vlákno
Však ta tě nijak neomezuje.
Eduard Nud
Eduard Nud (neregistrovaný)
4. 12. 2009 10:35 Nový

Re: Psychopatie

celé vlákno
Myslíte?
Eduard Nud
Eduard Nud (neregistrovaný)
4. 12. 2009 10:36 Nový

Re: Psychopatie

celé vlákno
Myslíte?
PAM36
PAM36 (neregistrovaný) 217.29.14.---
3. 1. 2011 20:22 Nový

Re: Psychopatie

celé vlákno

nejsi náhodou uchyl vysmíváš se nemocným lidem aby tě cholera sklátila

mergle
mergle (neregistrovaný)
19. 1. 2008 21:07 Nový

posudkoví lékaři

celé vlákno
Taká mám velmi špatné zkušenosti s posudklovým lékařem. v roce 2002 musel můj manžel přejít z jedné praáce na druhou z vážných zdravotních důvodů, přišel o polovinu platu a dnes nemá žádnou šanci lépe placenou práci najít, pracuje za minimální plat. Když v roce 2002 žádal o částečný invalidní důchod posudkový lékař mu s úsměvem zdělil, že pokud pro něj nic nemá, ani on mu nemůže pomoci. Tento posudkový lékař tam sedí dodnes a slušní lidé nemají šanci, jen naši spoluobčané tmavší pleti se nám vysmívají, znám jich v okolí několik.
Určitě by měla platit jasně daná pravidla !!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 5. 2008 18:02 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno
No prostě řečeno,oni mají strach z CIKANU a aby to nebyl rasový podtext,a za to musíme platit my poctiví a skutečně nemocní
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 10. 2008 10:57 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno
To je normalni oni jsou totiz invalidni uz od narozeni a za to musime platit )) MY ))poctivi a skutecne memocni ,a aby to nebyl rasovy podtext --,,,
KA
KA (neregistrovaný)
1. 10. 2008 11:06 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno
TO normalni ,oni jsou totiz invalide uz od narozeni, aby nebyl rasovy podtext, plati poctivi a skutecne,, NEMOCNI,,
kevés,
kevés, (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
20. 9. 2011 16:18 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno

Mám odpracováno 36 let šachty, tet jsem po operaci srdce, na invalidní důchod nemám nárok, jsem tmavší pleti, tak nevím proč píšete takové hlouposti.

BARA
BARA (neregistrovaný) ---.208.broadband11.iol.cz
10. 5. 2010 23:36 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno

MY JSME TAKE POCTIVI A MUŽEM ŘICT ŽE DELAME MI NA VAS A TAKE NEMAME NAROK NA DUCHOD

25alla25
25alla25 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
13. 12. 2010 23:24 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno

ANI TU NEMOC JIM NEPŘEJETE HAHA.

nespoluobčan "spoluobčanů"
nespoluobčan "spoluobčanů" (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
27. 12. 2009 1:01 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno

Někde jsem četl, že v Maďarsku existují cikánky, které se v těhotenství bijou do břicha, aby se jim narodilo dementní děcko, že prý za to po porodu dostanou víc peněz na péči… tak kde to jsme, docela bych věřil tomu, že to dělají i u nás… a když to nejde tak, tak to jde i jinak – vulgaritou a vydíráním vůči bílým, i vůči úřadům a komisím… a slušnej skutečně nemocnej bílej pak má smůlu…

asi hipochondr
asi hipochondr (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 1. 2010 13:14 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno

ano dělají to i unás v čechách . strýc si vzal cikánku , její bratr má dceru která je na heroinu i se svím partnerem . čekají už třetí dítě , ta se do břicha ani mlátit nemusí . jen makejte at maj z čeho žít .

BARA
BARA (neregistrovaný) ---.208.broadband11.iol.cz
10. 5. 2010 23:23 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno

TO JE NECHUTNE CO PIŠETE O ROMKACH MLATIT SE DO BŘICHA TO JE NA BLYTI TEN KDO TO PIŠE URČITE BI NEBYL ŠTASTNEJ KDY SE MU NARODILY MRZACI

BlaBla
BlaBla (neregistrovaný) ---.202.broadband9.iol.cz
23. 2. 2010 9:08 Nový

Re: posudkoví lékaři

celé vlákno

Posudkovej doktor umí jen kecat,jinak by léčil lidi.Tože cikáni maj důchody je tím,že jsou diskriminováni a utlačováni.Aspoň mají čas pást štětky.

Šašek
Šašek (neregistrovaný)
23. 6. 2008 0:29 Nový

Nespravedlnost

celé vlákno
Systém invalidních důchodů je nespravedlivý. Mají ho mnohdy líní lidé, kterým nic není a skutečně nemocní lidé ho nepobírají, protože nepodplatili posudkového lékaře. Znám paní, která má 10000 tisíc plného invalidního důchodu, směje se, že za svou nízkou mzdu pracuji. Svůj důchod už pobírá 13 let! Dostala ho poté, co se pohádala v práci, sama podala výpověĎ A DO PŮL ROKU MĚLA PLNÝ INV. DŮCHOD! Rozumíte tomu? Já ne! V tomto státě je možné všechno!
Nena
Nena (neregistrovaný)
24. 10. 2008 16:29 Nový

Re: Nespravedlnost

celé vlákno
Hnus !
SAROLTA
SAROLTA (neregistrovaný)
8. 1. 2009 21:23 Nový

Re: Nespravedlnost

celé vlákno
Souhlasím s předchozím názorem.Mam své zkušenosti opřidělování a odnětí invalidních duchodu.Jsem po operaci bederní páteře kde bylo nutné zpevnění 10. šrouby a mezi obratly podložení tantalovou destičkou.Velké bolesti mě každodenně omezují ve všech oblastech již 4 roky.Po operaci jsem již 2 roky a bolesti jsou čím dál krutější.Ale lékař mě přesvědčoval že se muj stav zlepšil.CÍTILA JSEM SE PONÍŽENÁ A JAKO BYCH SI VYMÝŠLELA,NEUMĚLA JSEM SE BRÁNIT .Na základě této zprávy mi byl odebrán plný inv.duchod.A do budoucna to vypadá,že mi vemou i ten částečny.Vidím kolem sebe plné invalidní duchodce kteří jezdí na kole,chodí se opíjet na Stodolní,stěhuje těžký nábytek ap.,zatím co já jsem štastná když mi někdo pomuže nakoupit ,obout boty ,pověsit vyprané prádlo.Je to opravdu nespravedlivé.Co si já osobně myslím ,že udělování invalidních duchodu není podle zdravotního stavu ,ale je to otázka peněz aby se ušetřilo ze státního rozpočtu.Člověk at si sam poradí jak umí
míša
míša (neregistrovaný)
25. 11. 2009 19:47 Nový

Re: Nespravedlnost

celé vlákno
Plně s vámi souhlasím,jsem už po 3tí operaci bederní páteře,mám 1implantát ploténky,8 šroubů a 2 lanka,ale bolesti jsou bohužel neustále.Pomohlo mi to snad jen k tomu,že jsem neochrnula,ale lékaři na LPK si myslí,že jsme v tom momentě zdraví.Vždy mě zajímalo,jak je možné,že operatér-primář,napíše pro LPK vyjádření a zminovaní lékaři toto nerespektují a ještě dokáží říct,že už jsem zdravá.Tito lékaři sedi v kancelářích,vidí pacienty poprvé,ale ODBORNĚ posoudí můj zdravotní stav!!!Nejsem sadista,ale přála bych těmto lékařům jeden den po takovéto operaci,aby poznali jen kouse bolesti,kterými my trpíme téměř každý den.Když nakupuji,prosím o pomoc s vodami a těžšími věcmi,doma nákup vyndají děti,ale jak dál?Poradí nám naši DOKONALÍ posudkáři?Každé ráno,než vstanu,přemýšlím,kolik prášků zase budu muset zobnout,abych přežila s co nejmenšími bolestmi.Má snad tento problém někdo z LPK???Máme rodiny,děti a zdraví v prčicích,tak proč nemůžeme žít v klidu???Jo,ženská hold musí vydržet víc,než ků´ń.Zobejte léky,skoro nic nestojí a cvičte a posilujte,pak mazejte makat,tak to vidí LPK.
velká nespravedlnost
velká nespravedlnost (neregistrovaný) ---.core.ttnet.cz
13. 10. 2010 10:19 Nový

Re: Nespravedlnost

celé vlákno

souhlasím s vámi. Měla jsem část.inv.důchod. Jsemnyní po druhé operaci a na neschopence,bylo mi doporučeno zažádat o plný inv.důchod a u posudkové komise mě bylo oznámeno že nemám nárok ani na částečný-sebrali mě ho.Nikoho nezajímá že nemůžu najít práci vhodnou k mému zdr.stavu,stále na neschopence a živým 5 dětí .Až budu na vozíku a stav bude horší,můžu prý zažádat znova!! To je bordel. Také znám lidi,kteří pobírají i plný inval.důchod,pra­cují a doma lezou po střechách.!!!!!!!!!!!­!!! Já už nebudu mít teĎ ani peníze nato, abych chodila po doktorech.

maty56
maty56 (neregistrovaný) ---.comtes.cz
11. 6. 2011 13:26 Nový

Re: Nespravedlnost

celé vlákno

Odvolejte se k nejvižšímu soudu a pak do Haagu tak jsem postupoval já a dostal jsem i zpětně od roku XY

Prcek
Prcek (neregistrovaný) ---.trustnet.cz
22. 7. 2011 10:29 Nový

Re: Nespravedlnost

celé vlákno

Tak tomu taky nerozumím, navíc čekám pozvánku ke komisi ohledne páteře, kdy mi nepomohly ani lázně a operace je tak riskantní, že ji lékaři v nemocnici odmítají provést. Také se mi začala rozvíjet Artroza a levou rukou už téměř nic neudělám, obávám se, že když si ke komisi neponesu hlavu v podpaždí, neuspěji ani na částený, který mi bez debat navrnul specialista, ke kterému chodím. Pracovně jsem omezena úplně ve všem, nesmím pracovat trvale v sedě, ve stoje, v nucené poloze jako třeba v předklonu, nesmím zvedat těžká břemena, nastydnout, ....Podporu nepobírám, protože jsem na pracáku už dýl než půl roku, na sociální dávky nemám nárok protože vlastním auto, bez kterého se v odlehlém místě kde bydlím existovat nedá, ale na to aby mi někdo dal práci jsem moc nemocná a na důchod moc zdravá! Akorát mi nikdo neřekl, z čeho mám platit účty, jestli mám jít krást, nebo co? Jsem bezradná a nevím co dělat. Každou dobrou radu kam se obrátit a co dělat přijmu na : novakova.z12@sez­nam.cz Děkuji všem.

nespokojenost
nespokojenost (neregistrovaný)
3. 10. 2008 10:32 Nový

RE: Kdo má nárok na invalidní důchod?

celé vlákno
Před skončením pracovní smlouvy jsem měla úraz,po ASK kolene(prý jsem v něm neměla nic moc za problém) a dlouhých rehabilitacích mi byla PN po 9 měsících posud.lékařkou ukončena,i když jsem stále docházela na traumatologii,kde se rozhodovalo,zda budu muset jít opět na operaci.Na toto obv. ani posud.lékařka nebrala ohled.Běhen 1 měsíce(¨v jiné ordinaci-v místě bydliště se stále nic neřešilo)jsem podstoupila druhou ASK kolene(natržený meniskus).Vzhledem k tomu,že jsem téměř rok na nohu napadala,zhoršila se mi v kyčli artroza z II.st. na skoro III.st.Přestoupila jsem k jinému obv.lékaři a tem mi navrhl inv.důchod.V sr pnu jsem měla úraz páteře,komr.zlomenina TH 8(hrudní obratel),1.9.jsem dostala korzet(zákaz dlouhého postávání předklonů,zvedání těžkých věcí apod).1.10.jsem byla u posud.lékaře ohledně inv.důchodu.Vzhledem k tomu,že mám pokročilé stadium osteoporozy,a ten zlomený obratel,byl mi přiznán ČID.Neschopenku si prý mám jít zrušit a mohu si přivydělat.Jak ale mohu někam nastoupit,když nemohu nic dělat,korzet budu mít ještě asi 4měsíce a měla bych ho kvůli osteoporoze nosit stále.A také,kdo mě s korzetem a mým problémům zaměstná,to ví asi jen ten tam nahoře.
Podotýkám,že po ukončení léčby obratle,půjdu pravděpodobně na výměnu kyč.kloubu.
zdraví samo
zdraví samo (neregistrovaný) 82.117.140.---
14. 1. 2010 4:58 Nový

Re: RE: Kdo má nárok na invalidní důchod?

celé vlákno

ty seš ale simulantka to je hnus, stiď se!

uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 10. 2008 15:55 Nový

RE: Kdo má nárok na invalidní důchod?

celé vlákno
...už se nemohu dočkat až u nás bude euro - to budu brát plný invalidní důchod v přepočtu 212,50 :-)) ((((((((((((((((((((((((((((((
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 10. 2008 15:57 Nový

?

celé vlákno
...už se nemohu dočkat až u nás bude euro - to budu brát plný invalidní důchod v přepočtu 212,50 :-)) ((((((((((((((((((((((((((((((
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2009 22:26 Nový

Co dál?

celé vlákno
Moc tomu ještě nerozumím. Když mojí mamce posudkový lékař odmítl inv. důchod (slovem IDIOTA, když mu mamka řekla,že nemůže pracovat v sedě - tak jí řekl tady v Litoměřicích,ať si najde práci v leže!!!!) Co dál? Má podat žálobu na rozhodnutí na kraj.soud Nebo žádost o inv.důchod na OSSZ do Prahy? Díky moc za rady.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 1. 2009 8:09 Nový

Re: Co dál?

celé vlákno
Když ODS snižuje daně bohatým, musí se snižovat i výdaje pro ty chudší. jednou z možností jsou i redukce různých sociální dávek či důchodů. A aby se tyto výdaje mohly snížit, musí se upravovat zákony, vyhlášky, nařízení a jejich výklady tak, aby se výdaje na tyto dávky vešly do zredukovaných příjmů z daní či jiných srážek. A tak co kdysi splňovalo nárok na přiznání důchodu, dnes nestačí. Z reakcí kolegů z práce či známých vím, že pro každou kategorii zdravotního postižení (a tím i přiznání nějaké dávky) musí postižený splňovat nějaká kritéria, která nezvládá. Dřívejc byly tyto nároky benevolentnější. Tzn., že chyběly-li vám obě nohy, měl jste nárok na invalidní vozík a důchod. Dnes, abyste uvedené dostal, vám musí chybět ještě obě ruce /co na tom, že nemáte čím ovládat vozík, ani ten nadstandardní elektrický/. Ale stát a bohatí podnikatelé ušetří, když si mohou dát do podnikání i luxusní auto za několik milionů, jen aby nemuseli platit daně. ... Faktem je, že řada lidí, co nějaký důchod měla, o něj z "úsporných důvodů" přišla nebo jim byl změněn na částečný. Co na tom, že práci nemohou sehnat ani zdraví, natož lidé s nějakým handicapem. Důležité je to, že stát ušetří nějaké peníze v určité kolonce a za ty pak může organizovat třeba zahraniční mise a následné rekondiční pobyty vojáků v rekreačních zařízeních v jejich pracovní době za plný plat bez jakýchkoliv poplatků na pobyt, stravu atp. Prostě socialismus pro některé.
Na Nově občas proběhly podobné kauzy jako ta Vaše. Lidé se buď odvovali na krajský úřad, který shledal pochybení. A když ani kraj neshledal pochybení, tak bylo možné dát stížnost na MPSV pro tvrdost zákona. A jejich tiskový mluvčí vždy uvedl, že zákon /nařízení, vyhláška, výklad/ se dá vyložit i jinak - i ve prospěch nemocného nebo že orgán nezohlednil všechny aspekty. Buď sami vydali nějaké rozhodnutí o přiznání dávky, důchodu, nebo si nemocný dal znova žádost a ta mu musela být pod dohledem ministerstva kladně vyřízena.
Bude to chtít ale asi spolupráci s právníky nebo s Novou, protože jako řadový občan se nedostanete k informacím o různých skulinkách či dvojích výkladech zákonů. A na internetu konkrétní radu na svůj konkrétní případ taky nenajdete, nanejvýš všeobecné rady podobné té, co jsem tady uvedl nyní já.
litující...
litující... (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
27. 12. 2009 1:19 Nový

Re: Co dál?

celé vlákno

Lituju, že jsem před 20 lety napomáhala jako bývalá studentka revoluci… jako samoživitelka s malým dítětem, která má po přestálých životních traumatech mnoho zdravotních psychosomatických problémů, ale ne asi dostatečně „zralých“ v dnešních poměrech pro ID,tak mám pocit, že komunisti osmdesátých let už nebyli až tak hnusní, jako např. v 50. letech, a že se o sociálně slabé a zdravotně handicapované občany rozhodně líp starali, než dnešní ODS a spol. !!! I když o cikánskou menšinu se taky uměli skvěle postarat… to zase jo! Ale kolik chudých teď pobíhá po ulici, no hanba! To za tzv. totáče nebylo! Cítím znechucení a budu volit komunisty!!! Ať se síly a protisíly střetnou a víc vezmou bohatým a zároveň víc dají chudým a bezmocným! Takto jsem si to tehdy fakt nepředstavovala, ale když se dnes dívám na záběry z ciziny tzv. západní – z doby před 25 lety, vidím, jak rychle jsme tu u nás „zvládli“ vybudování těch davů novodobé chudiny, a jak vlastně střední třída skoro ani neexistuje, protože mnoho lidí nedosahuje platově ani na tzv. průměrný plat… a to ani mnozí úředníci státní správy atp… tak kde to jsme!? ID byli za totáče lidem víc dostupné, a teď je to asi jenom kšeft… kdo něco dá, nebo se mýlím? Ráda bych… tak kdo mne o tom přesvědčí? Má vůbec někdo s posudkovou komisí kladnou zkušenost?

foxhound
foxhound (neregistrovaný) ---.64.broadband4.iol.cz
6. 4. 2012 11:29 Nový

Re: Co dál?

celé vlákno

tak to já mám,a skvělou

BlaBla
BlaBla (neregistrovaný) ---.202.broadband9.iol.cz
23. 2. 2010 9:18 Nový

Re: Co dál?

celé vlákno

Váš názor je pravdivý,ale místy hloupí.Až nebudou v tomto státě tři úředníci na jednoho pracujícího a nebudou mít čas na výlety,popřípadě budou mít finanční postihy(jako v soukromém sektoru)za špatně ovedenou práci,bude i na důchody.Zatím MOSV vyhazuje peníze jen z okna.

Suschi
Suschi (neregistrovaný)
28. 8. 2009 19:09 Nový

Re: Co dál?

celé vlákno
Stížnost, žaloba na doktora. Pokud jste rapl, v temné uličce mu ukázat jak se pracuje v leže... .
julien
julien (neregistrovaný)
5. 5. 2009 18:12 Nový

Mám nárok na částečný důchod?

celé vlákno
Dobrý den chcy se zeptat zdali mám nárok na částečný důchod, jsem 7 měsíců po operaci břycha odoperovali mi 35cm střev zjistili Crohnovu CHorobu v term. ilea a zužením průchodnosti je mi 35 let doma mám 3 děti a práci ve které pracuji na dvě směny 12h děkuji za odpověď.
anonym
anonym (neregistrovaný)
28. 8. 2009 19:10 Nový

Re: Mám nárok na částečný důchod?

celé vlákno
Předpokládám, že tu nejsou žádní posudkoví lékaři... omg.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 11. 2009 16:40 Nový

Re: Mám nárok na částečný důchod?

celé vlákno
Jsem diabetik picham čtiřikrat deně dva druhý inzulinu mam narok na invalidni duchod ?dekuji
evík
evík (neregistrovaný)
13. 11. 2009 0:09 Nový

Re: Mám nárok na částečný důchod?

celé vlákno
já bych řekla ,že máte nárok aspon na částečný důchod ataky byste si mohl zažádat na sociálním oddělewní o příspěvěk na péči blízkou -třeba by vám přiznali i 4000 korun -papa evík
asi hipochondr
asi hipochondr (neregistrovaný) ---.karneval.cz
3. 1. 2010 13:49 Nový

škoda že nejsem z ústí n/l . tam stojí PID 30000 KČ .

celé vlákno

již rok marodím s projevi IBD , přesná dignoza není již možná . obvodní doktor mně doporučil zažádat o ID to jsem udělal . mezitím se múj stav zhoršil , řek jsem si že to dva dny po kterých jsem se měl dostavit k posudkové komisi vydržím . v podstatě jsem tam ani bejt nemusel , napsli si tam co se jim hodilo . na otázku kolik stolic nyní máte ? jsem odpověděl 30 . po krátkém pohledu na mne píše 20 . nebyl jsem ve stavu abych mohl odporovat . den na to ve tři ráno odjíždím do nemocnice , následujií rychlá vyšetření , díky jejímž výsledkúm je mi řečeno že v tomto stavu mně nemohou operovat . po dvaceti dnech na kapačkách , je mně amputováno tlusté střevo . je jasné kčemu je posudková komise .

bagr
bagr (neregistrovaný) 93.91.49.---
10. 2. 2010 12:51 Nový

Re: škoda že nejsem z ústí n/l . tam stojí PID 30000 KČ .

celé vlákno

Jsou to hajzlíci a v tomto roce dělají velikou očistu v inv.důchodech. Mám zkušenost.V úterý jsem byl u komise a doktor se na mě celou dobu ani nepodíval jen dělal,že listuje v papírech a přitom už měl jasno,že PID už nedostanu. Měl jsem ho 2.roky.A tak se taky stalo!!!Bylo to hodně rychlé. A to jsem onkologicky nemocný.Řekl,že je to nařízení vlády.Do 10.minut jsem vypadl jak fretka. Tak někde se šetřit musí,aby vláda mohla nadále používat letadla a jiné.Je to hnus-palice na ně a hnát je od koryt!

bagr
bagr (neregistrovaný) 93.91.49.---
10. 2. 2010 12:55 Nový

změny v důchodech

celé vlákno

Komentář je o políčko výš.

loty
loty (neregistrovaný) ---.148.broadband9.iol.cz
25. 2. 2010 23:46 Nový

proč jte tak krutí?

celé vlákno

Protože jsme nemocní ,nemůžeme se hnout jsme státu na obtíž.
Pracovala jsem jako soustružnice ,fizicky těžkou práci a tahání i 5metrových tyčí k opracování mi přidala práce pro chlapa..Vydělávala jsem však pěkné peníze,abych uživila svou rodinu.Po sedumnásti letech se mi najednou uvolnila celá bederní páteř. Po operaci ,kde mě museli sešroubovat 10.šrouby a podložit mezeru tantalovou destičkou mám šílené bolesti a beru opiáty ,z kterých jsem omámená .Jsou to stavy že člověk nemá chut žít ,protože nemůžu pracovat ,nezvládnu sedět ,ležet ,chodit a trápím se v bolestech ,protože mi poškodili při operaci nevové bunky v blízkosti míchy. Při posudkových komisích na to neberou ohled ,protože chodím .Odebrali mi i částečný důchod a asi ze mě bude další bezdomovec .Ptám se ,kde se ztratila lidskost a pochopení pro trpícího člověka,?Mám chut to trápení skočit ,ale léčím se u psichiatra ,v brzké době na jeho péči nebudu mít ani těch 30kč a na léky už vůbec ne . Takových lidí jako já je v naší republice mnoho ,ale je také mnoho takových ,kteří jezdí na kole ,opíjí se na Stodolní ,sami si vymalujou byt -berou plný invalidní důchod a smějou se nám do tváře -mám osobní zkušenosti. Nové zákony přitvrdili opravdu nemohoucím lidem -určitě se jedná o ůspory financí na nesprávném místě.

aod
aod (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
28. 2. 2010 22:47 Nový

Re: proč jte tak krutí?

celé vlákno

ja mam plny invalidni duchod,a presto si v lete zajezdim na kole a zajdu si taky na Stodolni a dam si drink,a proc ne?Nebo to znamena,ze mam uz cely zivot jen trcet doma a brecet,jak je mi zle? Neni mi jeste ani 40,mam chronicke selhani ledvin,trikrat tydne stravim 6 hodin na dialyze,cpu do sebe kila leku,mam spatny tlak,zavrate,ne­mocne srdce,spatne kosti z nedostatku vapniku,kozni problemy s prebytku fosforu,nemuzu poradne pit a jeste musim dodrzovat stupidni dietu.Casem mi odejde srdce,plice,streva a buhvi co jeste.Abych se uzivil,tak jsem si nasel i lehkou praci,ktera mne i tak silene unavuje.Takze vetsinu dne jen spim a je mi blbe.
Takze mne dost nastve,kdyz nekdo,komu v podstate nic neni,mi bude jeste vycitat,ze si obcas nekam zajdu,nebo vyjedu na kole.
Zamyslete se nad sebou a mozna si budete vic vazit toho,ze jste na tom jeste dobre,protoze jinak si to s vama rad vymenim.

agent
agent (neregistrovaný) 213.155.255.---
9. 3. 2011 11:17 Nový

Re: proč jte tak krutí?

celé vlákno

Tak chod dál na ty ,,Drinky"a pak na dialýzu! Jseš normální debil!

agent
agent (neregistrovaný) 213.155.255.---
9. 3. 2011 11:18 Nový

Re: proč jte tak krutí?

celé vlákno

Tak chod dál na ty ,,Drinky"a pak na dialýzu! Jseš normální debil!

aod
aod (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
20. 1. 2012 14:46 Nový

Re: proč jte tak krutí?

celé vlákno

debil si ty ty ubozaku

TONY
TONY (neregistrovaný) ---.karneval.cz
10. 3. 2010 22:39 Nový

Re: proč jte tak krutí?

celé vlákno

Ano souhlasím s Vámi,ale né každý by měl mít plný ivalidní důchod mám souseda v baráku,který měl před třemi roky maniodeprese bere plný plný inal.duchod skoro 14000kč a,když si stěžuji na práci jak nám neplatí a kolik hodin musím být v práci na víc jen se usmívá a nedivím se chodí do kina do divadla, do restaurace prostě žije jinak než já a nemusí proto nic udělat jen si postěžovat u psychiatra jak má deprese při hledání práce prostě do hlavy není vidět ani popsat se to nedá je prostě v pohodě jen ted se klepe,aby mu ho nevzali a nedivím se asi bych šílel o něco takového přijít ,ale je to prostě nefér někdo je na tom mnohem hůř a důchod mu vezmou a ten kdo by mohl dělat nemusí kdyby měl třeba jen částečný musel by se starat alespon trochu takhle ho nenutí nic a dělám na něho já žádné stavy nemá jen užívá léky a je mladý člověk ,ale asi bude dál žít na náklady nás všech místo těch co by to potřebovali mnohem vícccccccccccccccc

biwoi603
biwoi603 (neregistrovaný) 79.98.158.---
9. 3. 2010 13:01 Nový

dokumentace.

celé vlákno

Musí posudkový lékař posuzovat stav podle staré zdravotní dokumentace annebo si vyžádat novou, od nového ošetřujícího lékaře specialisty na kterou upozorní posuzovaný žadatel?

Zdenek
Zdenek (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
17. 3. 2010 13:47 Nový

posudkový lékaři,hyeny"???

celé vlákno

Tady máme posudkovou takovou…

Máte úplnou pravdu,většina těchto pracovníků na OSSZ,snad ani nejsou lidi.Takový lidi co neumějí,nechtějí postiženým pomoci,nebudou dlouho tam kde jsou a dělat to co dělají.Mám často pocit,jako by záviděli nemocným,těch pár drobků,které stát těmto lidem dává,nicméně již nevidí to,s čím se tito nemocní musejí potýkat a to doslova.Z hlediska lidskosti, jsou tito zaměstnanci(vět­šina) ČSSZ a OSSZ spíše někde na počátku vývoje.Jsou vlastně postižení,které sice nejde vidět ale jde cítit.Z toho hlediska,přijde také jejich čas.

ošetřovatelka
ošetřovatelka (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
26. 4. 2010 12:51 Nový

jak získat inv.důchod ?

celé vlákno

Pracuji 15let jako ošetřovatelka v DD,práce je to fyzicky náročná.Mám velké bolesti-koxartroza 3.st.,kyfoskolioza z přetížení,bolesti ramen.....Po 12hod.službě se jen vleču,ale podle lékařky nemám nárok ani na částečný inv.důchod-přitom za komunistů bych už byla ve starobním !Z okolí vím že důchod na záda má kdekdo,nejen cikáni.Mám dojem že nás dnešní vláda chce udřít-hlavně že ušetří na nemocných aby sami měli víc na své prebendyA udržovat si zdravotní stav trochu snesitelný lázněmi je taky drahý špás,člověk přijde o velkou část platu takže zbývá přežívat a koukat na mladé jak hledají práci-smutná vyhlídka !

ff
ff (neregistrovaný) ---.sstzr.cz
18. 6. 2010 8:22 Nový

invalidní důchodci

celé vlákno

polovina invalidních důchodců pobírá důchod a nic jim není je to bordel v tomto státě

mates
mates (neregistrovaný) 77.48.231.---
10. 11. 2010 11:26 Nový

sohlas

celé vlákno

zrovna včera jsem navštívil posudkáče,a výsledek?Paní doktorka vytáhla ze složky již vyhotovenou a podepsanou zprávu, a oznámila mi,že už nemám nárok. Přitom se neobtěžovala ani podívat v jakém jsem stavu. Trvalý blok hrudní páteře,skolio­za,plotýnka která si občas brnkne o míchu,pět obratlů srostlých po jedné straně,další plotýnka kosek nad ní,snížené krční plotynky. V Olomouci mi řekli, že operaci nedoporučují, protože po ní už možná z postele nikdy nevstanu. Ovšem paní posudková mi sdělila,že v tom nevidí problém a defakto když jsem operován nebyl,tak mi vlastmě asi tolik neschází. To je právní stát? Demokracie? No to si někdo dělá srandu. Likvidovat ty nejslapší

kut
kut (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
17. 6. 2011 0:21 Nový

Re: Kdo má nárok na invalidní důchod?

celé vlákno

Tak ja mám od dětstvi DMO a k tomu spoustu navazujících zdravotních problému,tak mi dali I.st a ještě se pan posudkový lékař tvářil jako král světa.Takže můžu být ráda,že mi v téhle době dali aspoň ňeco.
Ale nikoho nezajima,že jako postižená matka samoživitelka musim živit rodinu a platit najem a do práce mě jen tak nikdo nevezme.

Anna
Anna (neregistrovaný) 188.175.51.---
4. 11. 2011 19:36 Nový

POSUDKOVÝ LÉKAŘ

celé vlákno

Posudkový lékař Jiřík z Frýdku - Místku , zdravotní stav pacientů zlehčuje a bagatelizuje.Jen aby, Vám nemusel příznat PID. Dokonce Vám i jako věštec řekne kam by jste měl jít pracovat. A přitom Vás nikdy neléčil-NAŠTĚSTÍ.
Jak je možné , že mu tohle chování prochází? Nebo tento lékař naší společnosti vyhovuje?

Andy679
Andy679 (neregistrovaný) ---.198.broadband4.iol.cz
2. 12. 2011 17:36 Nový

Má nárok na průkaz ZTP?

celé vlákno

Dobrý den,mamce byl v říjnu přiznám plný invalidní důchod.Selhávají jí ledviny a pracovní schopnost se jí snížila o 70%.Chtěla jsem se zeptat,jestli má nárok na průkaz ZTP a slevu na jízdné.Předem děkuji za odpověď.

clovek
clovek (neregistrovaný) 89.203.217.---
14. 12. 2011 12:26 Nový

posudkové komise

celé vlákno

Posudková komise je nezdravě autonomní orgán a její rozhodování je hodně zatížené svévolí posudkových lékařů. Skutečnost, že mají v něčem téměř absolutní moc, je původcem mnoha nespravedlností horších o to, že nemocným lidem zlomí zbytek osobní síly a nadále již nemají vůli podstoupit odvolávací kola. Do těch jdou často ti pouze "hlučnější", kteří mají razanci a sílu se něčeho domáhat.
Statut TP/ZTP/ZTP-P zahrnuje pouze část těžkých zdravotních postižení a stavů vedoucích k úmrtí. Jde pouze o postižení pohybových schopností nemocného - pohybový a smyslový aparát. Těžká onemocnění vnitřních orgánů, které vyřadí člověka z běžného života a mnohdy vedou přes zdlouhavé utrpení ke smrti, jsou velmi často lékařskými komisemi přehlížena. Za desetiletí vím o lidech, kteří byly v dost špatném zdravotním stavu s vnitřními onemocněními odmítnutí komisí se slovy, že mají všechny končetiny. Po několika letech "života", který byl k byl velmi krutý, zemřeli. Naopak mnoho z těch, kteří ZTP od komise obdrželi je tu dodnes a jak je vídám, jsou poměrně spokojení.
Legislativní předpisy, co musí adept na ZTP splnit, jsou zvláštním výsekem z nemocí a postižení. Stanovují seznam podmínek uvedením rozsahu konkrétních postižení. Nezohledňují ale situace, kdy nemocný trpí ve více bodech "těsně pod limitem" - obvykle je takový člověk v horším stavu než kdyby překročil pouze jednu podmínku. Posudkové komise bohužel často rozhodují pouze jako stroj.

jannys.angel
5. 1. 2012 10:26 Nový

nelékař , arogantní zloděj

celé vlákno

Taky jsem byl minulý rok na "posouzení zdrav. stavu" a byl jsem neskutečně překvapen, když pan "lékař" mi snížil invaliditu na -30% což už nenáleží ani do 1. stupně invalid. !! Tak se můj stav podle něho zlepšil !! A přitom se za ty 2 roky prudce zhoršil !!!! Je to až neuvěřitelné co za peníze tito nelékaři dovedou a vůbec je nezajímá co bude s Vámi dál- on splnil plán !!! Dá vám radu odvolejte se ale tam to je hrozná fraška a sedí tam jeho známý nelékař teoretik Krygel , který se vám přímo vysměje do očí !!! Podat na ně ůstavní stížnost na ty lidské zrůdy , jelikož nemají ani zdaleka nis společného s lékaři ! Arogantní hyeny ! A ještě vám řekne že musí plnit plán , že se nenechá vyhodit z práce - to je odporný hnus lidi !!!!!!

jannys.angel
5. 1. 2012 10:29 Nový

Re: nelékař , arogantní zloděj Jiřík a spol Frýdek Místek

celé vlákno

Nejhorší že nic neposuzují , je všechno připravené a ta radost jak vám bere ID je neuvěřitelná !!!! Máte jednu ruku a jednu nohu - jste zdravý !!

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.i2net.cz
12. 2. 2012 19:46 Nový

Re: nelékař , arogantní zloděj

celé vlákno

Milý pane, máte pravdu, posudkáři jsou lékařský odpad a bylo by třeba je postavit do řady a nemilosrdně postřílet, osobně bych se tohoto aktu i rád zůčastnil, tyto hyeny nemají mezi náma lidma co dělat.Bohužel tento stav ČSSZ v Praze nadmíru vyhovuje, státní kasa je rozkradená, a tak pojdme hurá na invalidy.Tuto funkci chce jen málokdo zastávat a tak tam sedí opravdu zkrachovalci a bezpáteřní jedinci kteří v normální lékařské praxi neuspěli.Posudkáři jsou dokonce bodově hodnoceni z odvedené práce, to, v čem to spočívá, si dovedete jistě představit.Loni v červenci jsem prodělal kontrolu invalidity a byla mi ze 3 stupně poňížena na stupeň 2, jelikož jsem to považoval za nehorázný počin, podal jsem námitku a při ní dopadnul dopadnul ještě hůře, námitková svině mi ji sundala ještě dokonce na 1.stupeň.Mezi trojkou a jedničkou jsem spadnul dolů o rozdíl bezmála sedmi tisíc jen na 5400kč a jelikož jsem samoživitelem, budu brzy asi i bezdomovcem.Letos 10.1.jsem podal tedy žalobu na ČSSZ Praha, jsem zvědav jak dopadnu, pokud neuspěji podám kasační stížnost k nejvyššímu správnímu soudu, pokud nebude úspěšná okamžitě žádám o zvýšení stupně invalidity a tak to půjde pořád dál až se s toho třeba poserou, já jim sviním dám.Těžko radit Vám, jak se zachovat, jen se ale nenechat.Podejte si rozhodně a co nejdříve novou žádost o zvýšení stupně invalidity.Na posudkovou lékařku jsem podal i stížnost na ústředí LPS v Praze pro porušení profesního postupu lékaře.Držím Vám palce, s pozdravem M.Ř.

martina
martina (neregistrovaný) ---.31.broadband10.iol.cz
17. 1. 2012 20:00 Nový

Re: Kdo má nárok na invalidní důchod?

celé vlákno

taky mam spatnou skusenost s posudkovym lekarem mam rostrousenou sklerozu jsem porad unavena mota se mi hlava po lecich mam horecky a bolesti kloubu vetsinu casu jsem tedy nepouzitelna a kdyz do toho dostanu ataku tak jsem treba mesic temer slepa a na posudkovym mi rekli ze nemam narok ze mi nic neni

Litoměřice
Litoměřice (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 2. 2012 5:39 Nový

Re: Kdo má nárok na invalidní důchod?

celé vlákno

U nás to zřejmě funguje bezvadně - zrovna předevčírem jsem viděl dlouholetého invalidního důchodce. Je to ale lékař... Vyskočil ze svého auta v bílém plášti jako veverka. 20m od vchodu do bytového domu má své vyhrazené parkoviště s obrázkem panáčka na kolečkách a stejný ideogram vozí za sklem svého vozu. Vypadá, že je s důchodem šťastný a spokojený.

renule
renule (neregistrovaný) ---.175.broadband14.iol.cz
14. 3. 2012 19:57 Nový

žadost o invalidni duchod

celé vlákno

dobry den chci se vas zeptat muj bratr je važně nemocny ma rakovinu kostni dřeně,je mu 42 let jezdi do brna a ma napsane 70 procent invalidyty chci se vas zeptat nema narok na žadne penize ani duchod ten mu zamitly a životni minimum taky nema rok apul byl v nemocnici ma drahe leky ,tet je problem že se to nema z čeho platit na uřadě mu řekli,že nema na nic narok co musi udělat a by dostal něco mama ho živy z duchodu 7000 kc než onemocněl neměl praci ma jen odpracovane 8 let a 135 dni na uřadě mu řekli,že by si měl zaplatit rok apul pojištěni kteremu chybi a to je 85000 mužete mi řici co člověk,ktyry ma smrtelnou nemoc nema narok ani na životni minimum co ma udělat navic dnes mu v brně řekli,že se rakovinotvorne bunky vratili tudiž bude znova nemocnice a lečba bolestiva a hlavně nebudeme mit z čeho ji zaplatitprosim poradte mi co mužem dělat tet už ho nikdo nezaměstna nikdy mysleli ,že bude už v pořadku děkuji za odpověd

Jura
Jura (neregistrovaný) ---.15.broadband3.iol.cz
27. 3. 2012 18:55 Nový

Nechci důchod

celé vlákno

Kolega je po operaci páteře, v kříži, a hned za ním přišel posudkovej, že mu daj důchod na dva roky. Jenže on chce zpět do práce i kdyby měl nějakou dobu marodit. Připadá mi, že je to zase o penězích teď mu musí dávat 17-18.000 Kč na nemocenskou a důchod by dostal pod 9.000,-Kč. Co s tim???

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem