Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Kde končí podvod a začíná podnikání

 Pavel
Pavel (neregistrovaný)
10. 10. 2005 10:19 Nový

Jeden příklad z OBI

celé vlákno
Další, velmi často používaná finta, je nesprávné uvedení ceny zboží. Konkrétní příklad prodejna OBI Modřany. kde je nabízena laserová vodováha "TORPEDO" za 349,- Kč, u pokladny vám ale namarkují 399,- Kč. Toho jsem si všiml až doma, druhý den jsem se šel pozeptat, paní u pokladny opět namarkovala 399,- Kč, když jsem ji řekl o ceně uvedené u zboží, trvala na svém, pak zavolala na vedení, kde ji řekli, že správná cena je 399,- Kč, 349,. Kč byla prý cena "v akční nabídce", která již ale skončila a brigádníci nepřeznačili zboží. Dobře. Byl jsem tam znovu po dvou týdnech a hádejte jaká cena byla u zboží? Jistě jste uhádli, že 349,- Kč. Upozornil jsem na to prodavače, ten byl velice udiven, že mu vedení ani pokladní nic neřekli. Tento postup se používá prakticky ve všech obchodních centrech a vychází se z toho, že část zákazníků si nevšimne, nebo všimne, ale zboží přesto zakoupí no a je vyděláno, že?
Petr Zámečník
Petr Zámečník (neregistrovaný)
10. 10. 2005 11:12 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
Máte pravdu, toto je velmi nepříjemný "trik", proti kterému není účinná obrana. V jednom případě jsem se pokoušel obrátit na Českou obchodní inspekci - ale bez výsledku. Viz článek Okrádání nebo opomíjení?
 Pavel
Pavel (neregistrovaný)
10. 10. 2005 11:44 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
V některých obchodech (určitě v Tescu, ale viděl jsem to i jinde) jsou čtečky kódů, na kterých si zákazník může každou cenu zkontrolovat. Povinná instalace takových přístrojů by byla dost účinnou obranou.
rdk
rdk (neregistrovaný)
10. 10. 2005 11:52 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
Obrana je. Proste prodavacka zbozi namarkuje na kase, ja si vsimnu rozdilu, reknu ji to a pokud mi to nechce dat za puvodni cenu, tak to nemusim vzit.

Kdyby tohle udelal kazdy, tak prodavacka bude remcat na vedouciho sekce tako dlouho, dokud to na polici nezmeni.
Petr Zámečník
Petr Zámečník (neregistrovaný)
10. 10. 2005 11:59 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
Jiné, obdobné řešení je také příště nakupovat v jiném obchodě. Obojí ale nelze využít ve všech případech...
LK
LK (neregistrovaný)
10. 10. 2005 13:12 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
Zrovna u OBI máte nárok zboží vrátit zpět, tak bych to udělal. Něco podobného se mi stalo v Bille, sice remcali, neomluvili se, ale zboží jsem dostal za "regálovou", nikoliv "pokladní" cenu.
KartmenZino
KartmenZino (neregistrovaný)
10. 10. 2005 13:13 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
Osobně toto považuji za jeden z nějsprostších podvodů, mimo jiné proto, že se nejvíce dotýká lidí, kteří v obchodě utratí více peněz (objemnější nákup) a zasloužili by si proto naopak lepší přístup než zákazník s jednou položkou (a větší šancí, že si podvodu všimne).
Jinak zákon toto řeší velmi konrétně. "Zboží se prodává za cenu, která je daná". Osobně jsem byl zatím vždy úspěšný v dožadování se prodeje věci za uvedenou cenu, jen dvakrát jsem musel argumentovat tím, že pokud mi nebude vyplacen rozdíl v zaplacené a uváděné ceně, obrátím se na ČOI s paragonem a fotografií, ze které je patrná jiná než účtovaná cena, jako důkazem.
 TV
TV (neregistrovaný)
11. 10. 2005 13:16 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
V OBI se mi stalo totéž s autodobíječkou a rozdíl přesahoval 500 Kč.
 Martin
Martin (neregistrovaný)
30. 10. 2005 15:20 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
nejen OBI
také u benzínové pumpy u Globusu jsem se setkal s tím, že na poutači měli cenu benzínu o korunu levnější než na stojanu, když jsem je na to upozornil, s úsměvem (spíš výsměchem) mi řekli, že skutečná cena je "něco mezi" (účtovali samozřejmně tu ze stojanu)
 Ferda Mrawenetz
Ferda Mrawenetz (neregistrovaný)
31. 10. 2005 10:32 Nový

Re: Jeden příklad z OBI

celé vlákno
Naprostá klasika!
 Skyline
Skyline (neregistrovaný)
11. 10. 2005 10:41 Nový

Podvody s cenovkami + autor a super-hyper

celé vlákno
Tento trik byl naprostym standardem v jedne z brnenskych prodejen Meinla, vedouciho uz jsem znal a prumerne jednou tydne mi vracel penize, jak ze spatneho filmu. Koukal na me pohledem vraha, uz kdyz me v prodejne videl. Vymluvy typu "jee, ono to bylo v akci a uz to neni", "jee, on to nekdo spatne zadal do pocitace" apod. uz ani nepocitam. Nicmene delaji to i jini - Interspar a Albert (jinde jsem si toho bud nevsiml, nebo to nedelaji).

Dalsi "vychytavkou" je uvedeni spatne cenovky pod produkt - proste "omylem" date cenovku "Sus. Kakao. Opa. 145 g, cena 11.90" pod vyrobek "Sus. Coko. Opa. 150 g, cena 18.90" a je vydelano. Zakaznikovi arogantne reknete, ze se "blbe podival", cedulku presoupnete tam, kam patri (samozrejme oci v sloup a vyraz "necum a vypadni") a druhy den, svete div se, je cedulka tam, kde puvodne. Na zabiti.

V Carrefouru je toto velmi caste v useku vina (holt Frankovka 0.75 litru je porad Frankovka, ze - jen nektera stoji 65.90 a jina 87.90), zminena prodejna Meinla to delala predevsim u cukrovinek.

Osobne doporucuju vsimat si, co nakupujete a okamzite kontrolovat, co za cenovky skace na displeji u kasy. Po zaplaceni pak s uctenkou vejit znovu do prodejny a sporne polozky prozkoumat, pokud jde opravdu o podvod, tak okamzite volat vedouciho. Funguje to 100%, jen v Intersparu mi zubni kartacek za 25.90 (uctovany za 49.90) sebrali a vratili mi tech 50 kc (samozrejme slo o skoncenou akci, kterou nekdo "omylem" nezrusil).

Jo a jeste jedna finta - zcela bezne (potvrzene nekolikrat u Alberta) se delaji "akce", kdy se ke zbozi prihodi takove to oznaceni "super-hyper cena" a nova, cervena cenovka - se stejnou cenou. Takze treba Kinder MaxiKing stoji normalne 13.90, v akci "-30%" pak kupodivu opet 13.90. A nemyslim, ze by manazer prodejny neumel matematiku, naopak myslim, ze ji umi az moc dobre.

A uplne na zaver - nechapu to o prodeji proslych vyrobku a zminku, ze jde "o zcela ojedinely pripad". Bud ma autor clanku nulove zkusenosti s tim, jak to v marketech chodi, nebo z nejakeho duvodu nechce priznat barvu. Prosle syry i uzeniny se naprosto bezne prodavaji treba v Makru a podle kamaradu, kteri brigadnicili jinde (Hypernova, Tesco, Delvita) to bylo to stejne v bledemodrem.
Petr Zámečník
Petr Zámečník (neregistrovaný)
11. 10. 2005 12:35 Nový

Re: Podvody s cenovkami + autor a super-hyper

celé vlákno
Děkuji vám za velmi zajímavý a podnětný příspěvek. Jen bych rád uvedl na pravou míru vaše tvrzení v posledním odstavci. V článku nepíši, že jde "o zcela ojedinely pripad", ale "a můžeme jen doufat, že [je] skutečně ojedinělý." Čili netvrdím, že si myslím, že jde o ojedinělý případ, ale že bych byl rád, kdyby tomu tak skutečně bylo.
 Skyline
Skyline (neregistrovaný)
11. 10. 2005 19:22 Nový

Re: Podvody s cenovkami + autor a super-hyper

celé vlákno
To myslite vazne?

1) Tak bud vite, ze neni ojedinely, a pak je zminka o doufani uplne mimo (jako kdybych vedel, ze mi zahyba pritelkyne, ale zaroven bych rekl "muzu jen doufat, ze to neni pravda" - nad cim doufat, kdyz uz pravdu znam?!?)

2) Nebo to nevite a pak to smysl dava, nicmene pak je take pravdou, ze nemate s tim, jak to v marketech chodi, zkusenosti (kdybyste je mel, vedel byste, ze nema cenu doufat).

Myslim, ze plati 2), akorat to berete jako osobni utok a tak se (zcela zbytecne) snazite obhajit neobhajitelne. Takze nejen, ze nijak nevyvracite, ze nemate zkusenosti (coz konec koncu neni zadna hruza, pokud si to dokazete priznat), ale jeste ukazujete, ze jesitnost vitezi nad profesionalitou. To uz je vsak vase vec, me je to jedno a cilem meho prispevku nebylo se vas dotknout nebo se hadat, ale poukazat na fakt, ze (tak jako i jina media) mluvite o problemech Meinla jako o necem novem, neznamem a neobvyklem. I ja bych byl rad, kdyby to byla pravda, z vlastni zkusenosti vsak vim, ze to tak neni.
Petr Zámečník
Petr Zámečník (neregistrovaný)
11. 10. 2005 19:42 Nový

Re: Podvody s cenovkami + autor a super-hyper

celé vlákno
Zapomínáte na třetí možnost - nemám dostatečně průkazné podklady k tomu, abych mohl někoho veřejně nařknout z podvodného jednání. V případě Meinla došlo k šetření SZPI, která podvodné praktiky prokázala. Nemohu tvrdit, že další řetězce podnikají stejným způsobem, když k tomu nemám důkazy. Vy je máte? S nimi by se jistě dalo pracovat.
 Skyline
Skyline (neregistrovaný)
12. 10. 2005 9:01 Nový

Re: Podvody s cenovkami + autor a super-hyper

celé vlákno
Vy mi porad nechcete rozumnet. Pokud o necem vite, ale nemate dukazy, tak proc pak pisete o doufani? Ja netvrdim, ze mate psat "tam a tam to delaji taky", ale mate si nechat od cesty komentar, ktery naznacuje, ze to treba jinde nedelaji. Timhle slovickarenim se ale nikam nedostaneme, takze uz se k tomu nebudu vracet.

Zpet k dukazum - nemam, krome vlastni zkusenosti, samozrejme. Kdyz jdete jako student do Makra, tezko tam propasujete diktafon a fotak, i kdybyste mel v planu neco odhalit (zamestnanci prochazi osobni kontrolou pri prichodu i odchodu). Uz vubec nemluvim o tom, jak byste tyto vecicky pouzil (diktafon snad, fotak tak mozna nejaky model pro Jamese Bonda). A osobni svedectvi je bohuzel malo, bez fyzickych dukazu je to jen slovo proti slovu. Takze dal muzete jen davat k dobru historky o tom, proc uz do onoho obchodu nechodite nakupovat, pripadne cemu se tam vyhnout.
 Libor
Libor (neregistrovaný)
2. 11. 2005 10:36 Nový

Re: Podvody s cenovkami + autor a super-hyper

celé vlákno
Abych nebyl za blbce, ktery se spatne podival, tak pro jistotu kontroluji EAN na vyrobku a na cenovce na regalu, vetsina marketu toto cislo pod carovym kodem na cenovce uvadi.
 Rodiče dětí
Rodiče dětí (neregistrovaný)
31. 10. 2005 10:30 Nový

Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
Již několik měsíců "řádí" na olomouckých základních a mateřských školách firma Photodienst Brno s.r.o., zneužívajíc sprostě naše dětičky. Jak to dělají? Zřejmě po dohodě se školou, aniž by se někdo ptal rodičů, zda o to mají zájem, se přihrnou do tříd a nafotí všechny děti. Dítě pak dostane igelitový sáček s několika fotografiemi a "nabídkou" zakoupení fotografií za nehorázné ceny - 4 shodná větší foto za 185,- Kč, s pár malými fotkami navíc za 250,- Kč a pár tretkami navíc za 310,- Kč. Vypadá to jako fér akce, je to přece jen nabídka, můžete odmítnout, ale jen zdánlivě. Dítě bylo zneužito, protože mu několikrát opakovali, že tyto krásné fotičky mu jistě rodiče zakoupí a doma pláče, že je chce, takže většina rodičů je donucena na akci přistoupit s pocitem, že se stali obětí vydírání. Považujeme tyto praktiky za podlé a odporující pravidlům seriózního podnikání. Rodiče, kteří mají obavu se podepsat, aby svým dětem neuškodili.
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
8. 11. 2005 10:02 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
Taky se mi stalo. Stačilo vystoupit na schůzce rodičů nebo zavolat řediteli školy. Sice na mně koukali jako na blba, co nemá peníze na nějaké fotky, ale příště se to neopakovalo.
PS: nešlo o Photodienst, ale o Fotografii a bylo to ještě za socialismu. Hotové fotky si mohli tak akorát strčit někam. Stačí to udělat dvakrát a firma si to rozmyslí, přece jen je to ztráta.
ŘIDITEL
ŘIDITEL (neregistrovaný)
3. 4. 2007 11:39 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
PHOTODINST NA ŽÁDNÉ ANI NA NAŠÍ ČI VÁŠÍ ŠKOLE NIKOMU NIC NENUTÍ, FOTILI U NÁS NA ŠKOLE,, PKUD BY DOŠLO K NĚJAKÉMU NÁTLAKU OSOBNĚ BYCH SE POSTARAL, ABY MI NA ŠKOLU JIŽ NEVKROČILI, VIDĚL JSEM, ŽE TO JSOU PROFÍCI. POCHOPITELNĚ V DOBĚ DIGI.FOŤÁKŮ SI MŮŽEM NAFOTIT FOTKY SAMI, ALE NEBUDOU SE TOLIK LÍBÍT RODIČŮ A PRARODIČŮM. POKUD NĚKDO FOTKY NECHCE, TAK SI JE NEVEZME O ŽÁDNÉM VYDÍRÁNÍ A ŘÁDĚNÍ SE NEDÁ MLUVIT. RODIČE JSOU INFORMOVÁNÍ A MUSÍ S FOCENÍM SOUHLASIT. UMOŽNÍ VÁM TO NĚKDO KDYŽ SI CHCETE VYZKOUŠET TŘEBA TELEVIZI- VZÍT SI JÍ DOMU NA TÝDEN VYZKOUŠET A POTOM JÍ VRÁTIT???
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 4. 2007 16:18 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
Řiditeli, zkus udělat schůzi rodičů, vyber od každého po pětikoruně a kup si novou klávesnici. Na tý stávající se ti nějak rozbil Caps Lock.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
4. 10. 2007 9:58 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
Televize vám pane řediteli nikdo nenosí do škol ukazovat dětem!
nedy
nedy (neregistrovaný)
25. 11. 2007 16:33 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
U nás ve městě tato firma fotila v mateřské škole,kterou navštěvuje má dcerka.S fotkami jsem spokojená a udělaly velkou radost i babičkám.Sáhněte si do svědomí.Nikdo vás nenutí nechávat si tyto fotky dělat,ale kdo v dnešní uspěchané době si najde celé dopoledne na šlechtění a cestu k fotografovi.Ulehčí vám to práci ,ušetří čas a hlavně jsou to vzpomínky pro vás i vaše děti.Copak vy se ze sentimentu občas neprobíráte školními a školkovými fotkami a nevzpomínáte?
Hana
Hana (neregistrovaný)
10. 4. 2008 20:13 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
Dobrý den, vůbec nechápu, o co tady jde. Dnes jsem si vyzvedla fotky své dcerky od jmenované firmy ve školce, vůbec nemám problém s pocitem nátlaku. Fotky jsou nádherné, profesionální. Kdybych je nechtěla, nikdo by mě k tomu nedonutil je zaplatit a převzít. Záleží spíš zřejmě na personálu školky (fotky ukazovaly učitelky nám, ne dětem) a taky na rodičích. To je jako kdyby někdo říkal, že je obchodníci vydírají skrze děti, když v obchodě nabízejí bonbóny. Ty také dítě chce a záleží jen na rodiči, zda stanoví dítěti hranice, nebo se nechá pláčem svého dítěte vydírat a musí mu za každou cenu koupit to, co chce. A ceny mi nepřipadají nepřiměřené - jsou to profesionální fotky, kompozičně, barevně výborné, je jasné, že k focení takových fotek je potřeba drahé techniky, dekorace....není to nacvakané na nějaký kompaktní foťák, jak to umí každý primitiv.
Sylvie
Sylvie (neregistrovaný)
10. 6. 2008 21:40 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
Dnes jsem si ve školce vyzvedla fotografie dcery a jsou moc pěkné. O focení jsme byli školkou informováni a oproti jiným školkám, kde mají děti jen 1 společnou fotku, má dcera několik snímků a to velmi zdařilých. Nikdo nás ke koupi celého souboru fotek nenutil, mohli jsme si i koupit půl set. Já jsem koupila celý set + v něm jsou 2 stojánky na fotografii a kalendář-sice v půli roka, ale nelituji. Takže za 360,- má radost celá rodina. Fotek dcery máme spousty, ale za tyhle profi jsem ráda.
alena
alena (neregistrovaný)
23. 10. 2008 14:02 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
100% souhlasím, měla jsem tutéž zkušenost a podezření, že vedení mateřské školy v |Praze 10 bylo k souhlasu s touto akcí "motivováno". Děti byly foceny neupravené, vytažené rovnou ze hry a rodiče pak výše uvedeným způsobem vydíráni. Navíc nebylo jasné, co se pak dále s fotografiemi a negativy děje. Bylo to opravdu nechutné zneužití dětí i rodičů.
Zuzana
Zuzana (neregistrovaný)
19. 3. 2009 17:41 Nový

Re: Vnucené fotky od Photodienst Brno s.r.o.

celé vlákno
Byla jsem spokojena s praci teto firmy a nemuzu si stezovat. Rodice kteri nemaji silu svym detem rict ne, si za to muzou sami. Zuzana
 Marek Brdička
Marek Brdička (neregistrovaný)
20. 12. 2005 13:40 Nový

Dotaz

celé vlákno
Máte někdo zkušenosti s firmou Woman and Man Exklusive s.r.o.?
nabízející tzv. autoprogram (pro své OZ) a také pro ziskuchtivce
velmi dobré úročení z obchodů na Forexu? kdy vám vaše peníze udělají další slušné penízky
stačí vložit oproti SMĚNCE jistou sumičku a čekat - nejméně jeden rok na první ovoce. zaráží mě, že na jejich netových stránkách není žádný odkaz na podobné finanční transakce, které sami nabízejí.
co si o tom myslíte?
Karel Mrkvička
Karel Mrkvička (neregistrovaný)
4. 10. 2006 10:19 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno
Asi tak před rokem jsm se bavil s kamarádem jak a kde se dají zhodnotit peníze.Ja jsem mněl v té době nainvestováno 60 tis. v podílových fondech.Kamarád mi řekl že má nainvestováno ve Woman and Man Exklusive.Nechtělo se mi veřit že to muže fungovat.Byl jsem přesvědčený že je to další z mnoha letadel.Za pár měsícu mi kamarád ukázal výpis z účtu kam mu doopravdy přišly zhodnocené peníze.Atak jsem zainvestoval taky.A je to asi 14dni co mi přišely od WME zhodnocené peníze.Takže mé zkušenosti s firmou jsou dobré.
guest
guest (neregistrovaný)
28. 7. 2008 10:01 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno
Před 3 lety mi jeden známý také nabízel tento produkt. Už nevím jak to přesně bylo, ale mám pocit, že po roce se mi měl vrátit celý můj vklad a po dobu dalších asi 5 let by mi (už vrácený) vklad vynášel asi 20 procent ročně. Nešel jsem do toho, páč jsem byl varován, že jak někdo dnes nabízí tak vysoký úrok, je to buď letadlo nebo je tam takové riziko, že to může taky prodělat. Zajímaly by mě zkušenosti dalších lidí s tímto produktem, děkuji za ně.
xxx
xxx (neregistrovaný)
20. 1. 2009 23:26 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno
Riziko na Forexu záleží na tom jak dobře to obchodník umí. Dovedu si představit že nějaký obchodník se tak snaží víc vydělat, protože na Forexu získá mnohem víc než těch 20%.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 1. 2009 17:30 Nový

Re: Dotaz

celé vlákno
Já mám ve firmě peníze a také snimi spolupracuji již 5 let a jsem velmi spokojená také můžete mít peníze i na jiných produktech a dostávat úrok klidně i každý měsíc. A nejenom já, ale i moji známí.
Phil
Phil (neregistrovaný)
4. 10. 2007 12:59 Nový

častější kontrolní nákupy

celé vlákno
Zrovna minulý týden v Makru - hlášení: Nabízíme výhodně chlazená kuřata - kilogram za něco přes 30,--. Tak jsem si jedno vzal. Na kase naskočila cena přes 60,-- (tolik snad nestojí ani v nejdražší maloobchodní Delvitě) , tak jsem se ohradil. Následovalo zjišťování, kde se stala chyba. Zjištění: ta zlevněná kuřata jsou přece z Kostelce, a vy máte z Vodňan, takže je to v pořádku. Tak si to kuře někam strčtě - povídám v trochu slusnější formě. A) V regálu měli jen jeden druh (jednoho výrobce) - jestli druhého dodavatele měli někde v regálu s botama, tak tam jsem nebyl. B) Když to hlásili, měli upozornit i na to, že snížená cena se týká jen jednoho dodavatele.
Většina lidí nad takovýmto nadhocením nákupu mávne rukou a raději zaplatí více, než aby se dohadovala, čekala na zjištění správné ceny a zdržovala navíc lidi ve frontě za sebou.
No a ještě když byl Carrefour, tak tam jsem si kupoval olej do auta za 99,-- litr, na pokladně naskočila cena 149,90. Pokladní s tím nic dělat nemohla, ale poslala mne na informace. Tam mne kupodivu dali za pravdu, že cena v regálu je 99,-- a rozdíl mi tedy vyplatili.
Jak se dá zákazník okrást: je záměna pečiva, které vám markují na pokladně. Tam vám hodí špatný kód (možná z neznalosti jednotlivých druhů pečiva - protože na pokladnách jsou vesměs brigádnící nebo cizí státní příslušníci) a už platíte (zpravidla) více.

Poctivost obchodníků je třeba zvyšovat častějšími kontrolními nákupy inspekčními orgány a ne jim omezovat kompetence, snižovat počet inspektorátů a jejich zaměstnanců. Trh rozhodně sám vše nevyřeší, jak nám mylně mazal med kolem úst jeden obrýlený politik s knírkem.
jan buba
19. 4. 2008 15:04 Nový

HODNOCENÍ ČOI

celé vlákno
čoi je vstřícná a účinlivá instituce nezbytná pro hospodářský život tohoto státu i pro občanská práva. V její existenci a funkci je velká kapacita působení na úroveň etiky českéo obchodu.
jan buba
19. 4. 2008 15:13 Nový

HODNOCENÍ ČOI

celé vlákno
čoi je vstřícná a účinlivá instituce nezbytná pro hospodářský život tohoto státu i pro občanská práva. V její existenci a funkci je velká kapacita působení na úroveň etiky českéo obchodu. Písecký.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 11. 2008 18:18 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
BESTOUTDOORS.cz-velki podvod, okradaji lidi.
HROMADNO ZALOBO e-mail smlova@seznam.cz
Pokud jste zaplatili registračni poplatek a nikdo se vam dosud neozval,ozvete se
mě..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
8. 11. 2008 13:49 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
No jen tak mimochodem, kdybyste si precetli pravidla na webu Bestoutdoors, tak zjistite, ze Vas i muj inzerat bude zverejnen az po pripsani penez na ucet firmy UP-Promotion. Takze me opet udivuje, jakto, kdyz jsem tedy nezaplatil bezi muj inzerat na jejich webu jiz dva a pul roku???!!! No asi je to k zamysleni,ze... A mimochodem, pokud na to pujdu zdravim selskym rozumem, pokud bych byl majitelem teto firmy tak asi nebudu zverejnovat o nekom NIC na svem webu, dokud mi nezaplati, neni to tak? Nebo Vam nekterym chytrakum tady prijde normalni,ze zverejnim kazdy inzerat od kazdeho, kdo mi podepisu smlouvu, pockam si pekne v klidku 2roky a potom sup, najmeme si pravnika, posleme soudni platebni prikaz, kde pan pravnik chce po nas 8000Kc za soudni vylohy a firma UP-Promotion samozrejme uroky. Opravdu cestny a poctivy cesky obchod, no jo v necem se Cesi bohuzel nezaprou, coz je smutne a opravdu k zamysleni. Jen si spocitejte na kolik si tahle firma a pan majitel asi prisli od nas, kdyz mi do telefonu pan Brodan tvrdil, ze ROCNE podavaji az 1500 soudnich platebnich prikazu, to Vam prijde normalni u takovehle firmy??? Sorry lidi, me NE!!! Jen by me tak zajimalo kolik tahle firma za rok 2008 nebo 2007 uskutecnila realnych potisku aut reklamou. At se ukazou, kdyz si jsou sebou tak jisti, cisla budou mluvit jasne
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 11. 2008 11:09 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
Vážení,patřím taky mezi ty naivní.Takže,smlouvu musíte vypovědět minimálně 30 dnu před datumem jejího sepsání a pošlete jí doporučeně na jejich adresu.Toho,že Vám neodpoví se nebojte.Vy jste jim písemnou výpověd poslali a tímto to pro Vás končí.V případě ,že to těch 30 dnů nestihnete(byt o jeden den),máte smůlu a smlouva se Vám automaticky prodlužuje o 1 rok a musíte zaplatit dalších 990kč a to do 14dnu(zaplatte jinak budete muset zaplatit dalších 1200kč.)Je to výborně vymyšleno.Jediná věc kde je můžete dostat na lopatky?Hlídejte si umístění Vaší reklamní plochy na jejich portálu.Jestliže tam není tak můžete odstoupit okamžitě od smlouvy pro neplnění toho k čemu se oni zavázali.Takže pozor na datumy a varujte ostatní
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 11. 2008 12:47 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
Pokud by se jednalo o firmu Bestoutdoors, v žádném případě smlouvu nepodepisujte, jen chtějí z lidí penize!!!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 12. 2008 17:41 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
bestoutdoors jsou podvodníci a nic více!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 11. 2008 10:51 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
Prosim vložit další zkušenost s touto podvodný firmou:bestoutdoors

http://www.spotrebitele.info/domacnost_bydleni/zkusenosti/zkusenosti.php?id_firma=646&partner=0
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 11. 2008 13:31 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
Jsou to podvodnici a lumpi okradaji slušne lidi a ještě vyhrožuji soudama zloději. Lidi dejte si na ně pozor na ty lumpy !
uživatel si přál zůstat v anonymitě
11. 12. 2008 17:54 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
BESTOUTDOORS.cz-ale já přece mohu odstoupit ze zákona od smlouvy kdykoliv, ne ?" - Tak to je bohužel velký omyl. Naopak - (nejen) v našem právním řádu platí zásada "pacta sunt servanda", tedy "smlouvy se mají dodržovat". Odstoupit od smlouvy je možno pouze tehdy, když to ujednání stran ve smlouvě připouští, nebo když to (v určitých případech, ne paušálně) stanoví zákon. Tu smlouvu, o které je tu řeč, jsem už viděl a možnost odstoupení žádnou nesjednává a ani žádný případ odstoupení zakotvený v zákoně se na tuto smlouvu podle mě napasovat nedá. Takže zbývá jen pečlivě si ohlídat kalendář a včas před výročím smlouvy doručit (ne odeslat) jasné sdělení o nezájmu na pokračovat ve smlouvě v dalším období. Ta firma na to nemá povinnost odpovídat, ale stačí, když budete mít doklad, že jste to sdělení firmě doručili (tzn. doručenku)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 4. 2009 11:55 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
Na tyto lidi jsme krátcí,podvodníci si to umí zařídit, a nepomůže ani právník,jen jsem si myslela, že jsem sama, a ono je nás více.HRŮZA CO SE DĚJE S LIDMI!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 10. 2009 21:11 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
kde ses učil číst?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 11. 2008 13:21 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
UP PROMOTION,s.r.o. z Vás bude vytahovat jen peníze a žádnou reklamu nedostanete.Já jsem s nimi velmi špatně dopadla!V loni vytáhli 3000.-Kč a dnes mi přišel po roce dopis,že smlouva stále platí ať zaplatím 990,-Kč.Dejte si velký pozor a nedoporučuji Vám podepisovat smlouvu!Budete toho litovat ,jak já ted!Uvažuji,že udělám reklamu já jim a dám to do OBČANSKÉHO JUDA!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 11. 2008 17:25 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
5000Kč/mesíc!-LEŽ mám BMW 7 řady, luxusní kára a tak jsem jí nechal polepit a víte, co mi dali na auto ...? Představte si BMW 7 řadu, r.v. 2007 a , lak v prdeli! a platí mi bobánkové 800,-kč za měsíc!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 11. 2008 18:11 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
Tak to je do nebe volající, co se děje v téhle republice, jaké krásné zákony jsou schváleny, aby se mohl někdo něčeho podobného dopouštět. Po přečtení některých částí tohoto fóra, jsem blahořečila intuici. Nic nepodepisovat. Navíc mám zkušenost, že nám před lety shořelo auto po polepení reklamou. Holt konkurence nikdy nespí. Díky za vaše příspěvky na tomto Fóru a držím palce s žalobou. Když si sečtete kolik mají reklamních ploch. Píší na jejich webu cca 24800 a vynásobíte to v průměru 1400,-Kč dostanete neuvěřitelnou částku 34,720,000,-Kč. Takže naše slavná policie by stím měla něco dělat. Držte se a nenechte si to líbit
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 11. 2008 11:20 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
BESTOUTDORS.cz. jsem zaregistrovaný rok a nikdo se mi neozval, až dnes jsem dostal složenku na zaplacení 1490,- Kč pro registraci na další rok. Nikoho jsem o prodloužení smlouvy nežádal a nebyl jsem nikým upozorněn na skutečnost, že se smlouva automaticky prodlužuje. Nevím proč platit za službu, která mi nepřinesla žádný užitek???
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 11. 2008 10:18 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
BESTOUTDOORS.cz.- jsem zaslal doporučený dopis s dodejkou (mimochodem je jedno na kterou z těch dvou adres pošlete ,přebírá to táž osoba ) ,kde jsem uvedl moje i jejich iniciály a napsal ,že s jejich firmou UP Promotion vypovídám smlouvu ,nepřeji si ,aby byly dále zveřejňovány údaje se mnou spojené na jejich portálu Bestoutdoors.cz a žádám jich o okamžité stažení mého inzerátu ( To proto abych včas viděl ,jestli jsem dosáhl svého a měl dost času zareagovat ).Jméno a podpis ,ale poučil jsem se ,že kromě pracovní smlouvy ,kupní smlouvy a smlouvy o provedení řemeslné práce již nikdy žádnou smlouvu nepodepíši .Mějte se hezky a děkuji vám ,že jsem se díky vašim příspěvkům dokázal vymoci z područí jedné ,,povedené´´ firmy
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 12. 2008 16:50 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
BESTOUTDOORS.cz- podvodník který od lidí vytáhne 35 milionů Kč.
Pitrisek
Pitrisek (neregistrovaný)
21. 12. 2008 10:36 Nový

RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno
Má zkusenost na:
http://chlan.blog.denik.cz/

email:pitrisek@click.cz
Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.52.broadband7.iol.cz
10. 2. 2012 20:36 Nový

Re: RE: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno

VÝZVA VŠEM POSTIŽENÝM
Určitě se podívejte na http://podvodbezreklamky.webnode.cz/princip-obrany/ je to velmi přehledný o tom jak dál.
Doporučuji se sdružit pod touto hlavičkou,
tento týden proběhl, prý uspěšně, soud v Benešově s 23 postiženými, 23 je dost ale postižených nás je jistě daleko víc,
jak prolejzám net tak to typuju na tisícovku, musíme se nějak spojit a ty parchanty zrušit, trik se změnou příslušnosti k soudu je sice pěknej, ale zasloužej si tvrdší přístup, a nato je potřeba dobrej právník kterej dokáže že jejich podnikání je v rozporu s dobrými mravy atd.

a proč? Protože milí pane Brodane z UP promotion: " Informace, které jsou sdělovány při uzavírání smlouvy, stejně jako obchodní praktiky postupitele považuji za klamavé jak ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele (zákon. 634/1992 Sb. zejména § 4 a 5), tak i např. ve smyslu § 45, odst. 3 Obchodního zákoníku (to ovšem jen pro ilustraci, neboť se Obchodního zákoníku jakožto spotřebitel nedovolávám). Také spojení jména vaší společnosti s obdobnou formou šikanózního výkonu práva u dalších kontroverzních „podnikatelských projektů“, jako např. Naturamed či Courlux vhodně dokresluje celkový obraz vašeho pojetí práva a dobrých mravů.
Nelze než uzavřít, že smluvní vztah s vaší společností – minimálně v té části, která je předmětem momentálního obtěžování mé osoby z Vaší strany – je podle § 49a občanského zákoníku neplatný, neboť úkony směřující k jeho uzavření, byly z mé strany učiněny v omylu, vycházejícího ze skutečnosti, jež je pro jejich uskutečnění rozhodující.
Společnost postupitele pohledávky jakožto osoba, které byl takový úkon určen, tento omyl vyvolala nebo o něm přinejmenším musela vědět. Vzhledem ke všem okolnostem – tedy především ke zcela netypicky velkému množství stejně poškozených osob, se kterými jsem přímo i zprostředkovaně v kontaktu – jsem si dokonce jist, že tento omyl byl ze strany společnosti postupitele vyvolán úmyslně. "

Luboš.

Rozzuřenááááááááá
Rozzuřenááááááááá (neregistrovaný) 188.120.198.---
31. 10. 2010 4:25 Nový

Další na řadě v jejich podvodech

celé vlákno

I když tady příspěvky končí rokem 2008, tak firma vydírá neustále, ale pod názvem BEZREKLAMKA - už si to dali i do názvu, že žádný reklamy nedělaj, ale peníze vybíraj pořád a ještě jsou tak drzý, že na smlouvu č.22663 z r. 2007 se meilem ozvali až nyní 26.10.2010 a napočítali to, že za to že vlastně oni nic - celý roky se neozvali, nic nezařídili a nyní chtějí do tří dnů 12.888kč.
Do nebe volající a naši zákonodárci tenhle chlív podporují, jinak by to takový roky jim nemohlo fungovat.
A navíc oni dále rozhazují své zelené lístečky o výhodné reklamě, protože zrovna minulý týden jsem jej našla za stěračem.
Bohužel nás tyto stránky ani žádné jiné nezachránily, nenapadlo nás to vůbec hledat, až nyní když se zloději z BESTOUTDOORSu ozvali.
Tak tomu říká vláda podnikání, uvázat si kravatu, před jméno titul a okrádat a okrádat. Tak jestli tohle p. Bro... na tý VŠ naučili, tak by té škole snad měli i vzít licenci, učit okrádat lidi. To jsme si vyfasovali intelektuáli.

Lidka
Lidka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
31. 1. 2011 21:44 Nový

Re: Další na řadě v jejich podvodech

celé vlákno

Naprosto s Vámi souhlasím jak vláda tohleto podporuje,je to sviňárna 1.třídy jak okrádají slušné obyčejné lidí a stále se nic neděje.I já tak dopadla a snažím se hledat příspěvky,jestli jim už někdo nerozbil hubu nebo nedal k soudu.Už takové množství lidí podvedli,okradli o poslední peníze a oni se nám jen smějí,že na ně nemáme a naše peníze nehorázně utrácejí,když Vás lákají mažou Vám med kolem huby ale pak jsou sprostí,arogantní a neštítí se okrádat a vyhrožovat soudy a exekucí,jak maminky s dětmi tak důchodce.Jsou to paraziti a česká vláda je v tom ještě podporuje!!!

Rozzuřenááááááááá
Rozzuřenááááááááá (neregistrovaný) 188.120.198.---
31. 10. 2010 4:50 Nový

BEZREKLAMKA

celé vlákno

POZOR i když tyto zprávy končí rokem 2008, tak firma BESTOUDOORS nyní si dala výstižnější pravdivější název BEZREKLAMKA funguje a vydírá lidi neustále. Ze smlouvy z r. 2007 se nám ozvali nyní poprvé za ty roky a chtějí do tří dnů 12888kč za to, že nic neudělali - neozvali se na jejich stránkách jsme se nenašli, tak jsme mysleli, ano naletěli jsme, je to na rok, ale jaké bylo překvapení 26.10.2010 po otevření meilu - chtějí v něm za to všechno NIC 12.888kč.
Jen tak dál - nesmím napsat víc, co si o tom myslím, protože by to bylo smazáno.
A firma dále podniká v napočatém - minulý týden jsem zase našla její výhodnou nabídku za stěračem, takže POZOR!!!!!!!!!!!!

Rodič
Rodič (neregistrovaný) ---.214.broadband12.iol.cz
16. 11. 2010 11:04 Nový

Re: Kde končí podvod a začíná podnikání

celé vlákno

Dnes si naše dcerka přinesla ze školy oznámení o fotografování výšše uvedenou firmou. A poněvadž jsem sám profesionální fotograf (zabývám se technickou a reprodukční fotografií, čili žádná konkurence), podíval jsem se na web jmenované firmy. Ukázkové fotky jsou IMHO naprosto otřesné, žádný skutečný profesionální fotograf přeci nemůžu odevzdat takovou práci.
Lidi, proboha, takové kýče nám budou nabízet, jen pokud to bude někdo kupovat.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem