Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Janotův balíček nám zvýšil daně a státu to opravdu pomohlo

MartinV
MartinV (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
4. 8. 2010 0:17 Nový

Jako za komančů

celé vlákno

Tento článek je normální čistokrevná propaganda, obhajující zločiny pravice

Jorg
Jorg (neregistrovaný) 92.243.198.---
4. 8. 2010 9:15 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

No a jakpak bys řešil dluhy státu ty? Natiskl bys další bankovky? „Jako za komančů?“ Svatá prostoto…
Mimochodem, ty „zločiny pravice“..... Nemyslíš snad tohle? – http://www.ftp-kd.tym.cz/

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
4. 8. 2010 10:11 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Proč jako za komančů ? Můžeš říct jako v USA :)
Ale oni maj výhodu že dlužej ve svý měně a dolarem platěj i v cizině, takže si natisknou papírky a v zahraničí za ně dostanou zboží.

gogo
gogo (neregistrovaný) 193.179.131.---
4. 8. 2010 11:02 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Řešení kdy dluhy mají splácet ti, kteří je nezavinili je špatné. Kdo ty dluhy od roku 1989 udělal ať je zaplatí. Dokud nebudou mít politikové hmotnou odpovědnost za své činy, není o čem se bavit.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) 194.228.119.---
4. 8. 2010 11:16 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Jasně. My jsme ty politiky jenom volili, my za to nemůžeme, že nám tu nasekali nějaké dluhy. My ty dluhy přece platit nebudeme. Země má přes 1200 miliard dluhů. Bude se to rozpočítávat na ty politiky, co byly ve vládě, nebo i v parlamentu? Řekněme že i na ty parlamentní. A řekněme že parlamentem prošlo cca 1200 poslanců. Takže to máme miliardu na každého.
Kradli jako straky a kdo si nenakradl dost a nemá miliardu, tak je to jeho problém. Půjde ke zdi.
Ale přemýšlím, když se z těch poslanců fakt nepodaří vyrazit celých 1200 miliard, tak co s tím dluhem bude? My, obyčejní lidé ho platit nesmíme, to je nepřípustné, to je jasné.
Řešení teda zatím nevidím. Ale na výboru česko-řeckého přátelství už to nějak vymyslíme.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
4. 8. 2010 11:38 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Tak by je měli platit ti kdo socany volili. Jenže oni jsou zvyklí jen brát, ne dávat.

gogo
gogo (neregistrovaný) 193.179.131.---
4. 8. 2010 11:49 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Voliči volí především strany podle jejich volebních programů. Ne konkrétní lidi, vždyť dlouhou dobu byly jen 2 preferenční hlasy, to je docela málo. jenom 2 pref. hlasy proti 200 členům parlamentu. A vůbec v programu které strany bylo něco o sekání dluhů?
Snad mi nechcete namluvit, že když zvolíme politika a on ožralý někoho zajede autem, tak za něj všichni jeho voliči půjdou odsedět 3 dny do vězení jako poměrnou část trestu a ještě jim seberou řidičák. To byste mě pobavil.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) 194.228.119.---
4. 8. 2010 11:52 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

A vítězem o nejhloupější přirovnání diskuze se stává gogo. Jelikož jeho přirovnání je nepřekonatelné, tak prosím ostatní, aby pochopili, že nemá cenu v soutěži pokračovat.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
4. 8. 2010 12:03 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Taky se připojuji ke gratulaci vítězi.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
4. 8. 2010 12:24 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

I urazky se daji napsat vhodneji. Preci nemusite nekoho urazet, obzvlast kdyz mate pravdu a kazdy to vidi.

Petr*
Petr* (neregistrovaný) ---.abak.cz
4. 8. 2010 14:47 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Tak mi poraďte co mám udělat teď, Kalouska jsem nevolil a teď se o něm i ví že stát, tím že prodal akcie ČEZU sám sobě(jako ministr financí),ošidil o nějakých 11miliard (a ještě se tím tupec chlubí). Jak se ho zbavit když tedy za něj jako volič ručím? Vaše argumentace je hloupá,je to jako by ředitel zkrachovalého podniku říkal že on za nic nemůže ,to zaměstnanci. To že dluh nezaplatí vláda ani poslanci je jasné ale kdyby za svá rozhodnutí ručili alespoň svým majetkem by jistě pomohlo.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) 194.228.119.---
4. 8. 2010 15:19 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Jestli se vám nelíbí to, jak se chová nějaký demokraticky zvolený politik, tak máte nasledující možnosti:
1 .Odstěhovat se do země, kde takový politik není.
2. Demokratickým způsobem toho politika odstavit od moci (např. vyhrát volby a nevztít ho do vlády).
3. Nedemokraticky udělat revoluci a vládnout jako diktátor. Tato varianta má pro spoustu občanů velkou výhodu, že se pak mohou lépe vymlouvat, že oni proti politice své země nemohli nic dělat.
Moje argumentace možná hloupá je, možná není. 100% je ale problém v tom, jak moje slova chápete.
Vy mluvíte o odpovědnosti (ředitel tvrdí, že za nic nemůže). Ale já proboha o odpovědnosti vůbec nemluvím. Já přece netvrdím, že politici za to nemohou. Já mluvím o tom, kdo to bude platit. Váš příměr ředitel vs. zaměstnanci je hloupý. A je mi líto, jestli to někdo bere jako urážku, neurážím vás, napadám váš příměr.
Jestli chcete lepší příměr tak ředitel vs. akcionáři. Jestli ředitel nasekal špatným řízením firmy velké dluhy, tak ho můžete nechat poslat do vězení (jestli mu dokážete porušení zákona), můžete na něm škodu vymáhat do výše jeho majetku (tedy do výše toho majetku, který nepřevedl mimo dosah našich soudů). A když to stačit nebude, tak ty dluhy jsou prostě těch akcionářů. Oni jsou majitelé firmy, oni tam ředitele nasadili, oni se nechali přesvědčit, že je čestný a schopný i když něco z toho nebyl. Akcionáři to budou, kterým hrozí, že budou muset do podniku pumpovat další peníze a kterým hrozí, že když krachne, že přijdou o celý svůj majetek vložený do toho podniku. Kdo jiný by to měl být?
Jestli se v našem státě cítíte být spíše zaměstnancem než akcionářem, tak doporučuji začít pracovat na nápravě – viz body 1–3.
Navrhujete, aby politici ručili celým svým majetkem. Ale za co? Jaká pravidla by měli dodržovat? Že nesmí udělat moc velký deficit? A jak chcete stanovit kritéria? Jak velký deficit je přípustný v době malé krize? A velké krize? A jak velký je přípustný v případě vojenského ohrožení země? A jaké ohrožení země se počítá? Stačí, když varují tajné služby, že hrozí útok? Nebo musí už nepřítel startovat tanky? A které politiky budete trestat? Všechny z vládní strany, co byly v parlamentu i ve vládě? Nebo jenom z vlády? A co když hlasovali proti návrhu? A co když hlasovali pro dobrý návrh, který ale potom zmršili poslanci v parlamentu? Kdo bude určovat, jestli se země dostala do problémů, protože vládní výdaje byly moc velké, nebo proto že, vládní výdaje byly moc malé a ekonomiku zardousily?
Slovutní ekonomové se teď hádají, jestli se mají dál lít peníze do ekonomiky, aby se podpořila poptávka, nebo jestli se má už šetřit, aby se krotily dluhy. Tak co je to správné, že podle toho snadnou soudce rozhodne, komu se zabaví majetek?
A proč by potom měl jít někdo normální do politiky zlepšit vedení země, když mu bude hrozit něco tak drastického jako propadnutí celého majetku v případě, že se země dostane do potíží?

Petr*
Petr* (neregistrovaný) ---.abak.cz
4. 8. 2010 17:00 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Rozohnil jste se moc krásně ale zbytečně, vaše tři body nemá moc cenu komentovat jsou to argumenty 14letého dítěte (to jak ovlivňovat politiku v demokracii vím,reagoval jsem na váš příspěvek že za politiky ručí voliči,což samozřejmě není pravda,za politiky platí voliči,nikoliv ručí.)To samé můj příklad ,je pouze příklad a pokulhává(stejně jako váš,představenstvo může ředitele odvolat ,volič ne). Jinak samozřejmě ručení majetkem není problém vymyslet, nárůst dluhu státu je položka vypočítatelná velmi snadno (a pokud by politická strana neměla většinu a tím pádem by nemohla prosadit své záměry, tak by se tím pádem necpala do vládnutí),nic méně i to je jen neuskutečnitelná teorie. PS.Pro inspiraci se koukněte jak to funguje ve Švýcarsku.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) 194.228.119.---
4. 8. 2010 17:46 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Kde přesně píši, že voliči za politiky ručí a nikoliv platí, že se tvrdíte opak a tváříte se u toho, že mi oponujete?
Každý příklad a každé srovnání kulhá – už z principu. Nicméně ten můj kulhá asi tak 10× méně než ten váš. Psal jsem, že ten můj je lepší, ne že je dokonalý.
Nárůst dluhu státu je snadno vypočítatelná položka. To určitě ano. Ale poslední třetinu svého příspěvku jsem se ptal, jak posoudíte, jestli ten nárůst byl dobrý, nebo špatný. Nebo nejlepší možný. Zde žádnou odpověď nenabízíte.
A když teda žádná strana nebude mít přesvědčivou většinu, tak se raději do vlády nepustí nikdo, aby neriskovala, že bude ručit majetkem za vládu, kterou nebude mít zcela pod kontrolou. No takže se budou dělat pořád dokola předčasné volby? A do té doby bude vládnout kdo? Úřednická vláda? A kdo ji bude jmenovat? Kdo za ni ponese tu majetkovou zodpovědnost? Úředničtí ministři budou taky ručit celým svým majetkem? Abyste totiž nějaké sehnal. Aby se pak třeba nestalo, že nebude rozpočet ani schválen, ani sestaven a polovina lidí nedostane důchody a polovina škol nedostane peníze na platy učitelů.
Moje body 1–3 byly shrnutí toho, co v principu můžete dělat. Nepromyšleným nápadům bez domyšlených důsledků, jejichž autorem je 14leté dítě se mnohem více podobá tento váš návrh na zodpovědnost politiků celým majetkem.

Petr*
Petr* (neregistrovaný) ---.abak.cz
4. 8. 2010 17:58 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

„Jasně. My jsme ty politiky jenom volili, my za to nemůžeme, že nám tu nasekali nějaké dluhy. " když ironicky napíšete že "za to nemůžeme“ pokud za něco můžu tak za to i ručím, nebo ne?
PS.Každý dluh od určité výše je špatný (dokonce se dá spočítat od jaké výše). Nebojte oni by se politici našli.Samozřejmě je možné ručit majetkem či alespoň výplatou rozhodně lepší než neručit ničím.No nic končím s touto nikam nevedoucí diskuzí a teoretizováním .Mějte se.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
4. 8. 2010 21:26 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Když někdo napíše ironický příspěvek, tak není možné vzít kteroukoliv větu z daného příspěvku, otočit ji a vydávat za neironický názor pisatele.
Ne pokud se chcete řídit pravidly logicky a nechcete být za demagoga.

gogo
gogo (neregistrovaný) 193.179.131.---
5. 8. 2010 8:00 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Flasi, já taky původně reagoval na Váš ironický příspěvek. Tak co tedy vlastně tvrdíte, neironicky a vážně. Já to pochopil tak, že tvrdíte, že když voliči volí politiky a ti nasekají dluhy, tak že tyto dluhy mají platit všichni voliči. Myslel jste to tak? Pokud ano, tak proč bych měl mít já hmotnou zodpovědnost za dluhy, které vytvořil někdo jiný? To mi vysvětlete, když se Vám nelíbilo mé přirovnání. Politik přece není dítě bez občanky, za které mají zodpovědnost rodiče.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) 194.228.119.---
5. 8. 2010 8:56 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Petr se rozhodl z mého sarkastického příspěvku odvodit, že tvrdím, že za občané za politiky ručí. Je to zcela zbytečná debata, protože slovo „ručit“ lze v politické rovině definovat různě. Takže bavit se o tom, jak občané za politiky ručí fakt nemá cenu. Co je podstatné a co mělo vyplynout z mého příspěvku (po dekódování ironie) je to, že občané za své politiky platí dluhy.
Stát „vlastníme“ my – jeho občané. Patří nám jeho bohatství a patří nám i jeho dluhy. Jestli nějací politici stát zadluží, tak dluhy jsou v první řadě těch občanů. Je fakt zbytečné tahat sem hmotnou zodpovědnost. Bože – copak jste dostal skutečnou výzvy k zaplacení jedné desetimilióntiny dluhu za každého člena domácnosti? Skutečnou, po jejímž nezaplacení proti vám bude vedena exekuce a zabaví vám majetek? Ne ten Kalouskův reklamní leták.
Dluhy budete platit tak, že vám zvýší daně. Nebo je nesníží i když by bez dluhů snížili. Dluhy budete platit tak, že se sníží platy státním zaměstnancům a státní služby vám tak budou poskytovány od o něco méně kvalifikovaných lidí, kteří budou ochotni za ten plat pracovat. Dluhy budete platit tak, že se pro vás a ostatní občany prostě nepostaví tolik infrastruktury, kolik by se postavit mohlo a mělo. Dluhy budete platit tak, že vám sníží hromadu státních dávek a důchodů apod. Dluhy budete platit tak, že policie bude mít ještě menší rozpočet a až ji budete volat, tak vám častěji vysvětlí, že ji nepotřebujete a častěji přijede pozdě.
Takhle to myslím.
Kdo a jak myslíte, že by měl platit dluhy, co nasekají politici? Jestli politici, tak si fakt myslíte, že politici, co tu vládli mají někde ulitý majetek ve výši státního dluhu – tedy 1,2 biliónu Kč a stačí ho jenom někde vyštourat? Nebo kdo?

gogo
gogo (neregistrovaný) 193.179.131.---
5. 8. 2010 11:14 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Mě je to jasné, že to tak BUDE. A je mi taky jasné, že politici i když si třeba někteří dost řekněme přilepšili nemají majetky ve výši státního dluhu. Ale kdyby se už dávno nějaká ta hmotná odpovědnost politiků a vlády uzákonila a to taková, že by se jim třeba zabavil všechen majetek v případě, že vymyslí zákon, který umožní „tunelování státu“, dali by si na tom třeba víc záležet a takové zákony by nepustili do světa. Proto by bylo záhodno tuto odpovědnost uzákonit co nejdříve.
Co když to bylo tak, že poslanci dělali zákony schválně děravé… „podnikatelé“ si nakradli miliony a část z toho dali poslancům za šikovně napsaný zákon.
Smutné je to, že ten státní dluh budou platit lidé, kteří ho nezavinili, lidé, kteří chodí do práce a platí daně a nic neukradli. A Kožený s Krejčířem a Pitrem se jenom smějí. A Vladimír Železný nám v TV řekl, že 10 miliard za prohranou arbitráž jsme platili jen proto, že ten právník to na soudu prohrál… a těch proher při arbitrážích bylo taky dost.

zdena31
zdena31 (neregistrovaný) ---.29.broadband13.iol.cz
2. 12. 2010 13:10 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Vláda nikdy nic nezaplati, vždy na to doplacime jen ty co maj nišší platy, ty co maj vyší ty sahat do kapec nemusej za komanču to bylo uplně jiné, nešahali na davky co byli určené dětem, tahle vlada bere tam kde nemá, měli by se trošku myslím už krotit

xxxx
xxxx (neregistrovaný) 86.61.168.---
4. 8. 2010 18:11 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Ten,co ma nakradeny tisic mega a vyse je zraly na statni vyznamenani,nejlepe bileho lva 1.tridy. Splavne pochopil tatkuv povel:
zhasnout!

Sten
Sten (neregistrovaný) ---.seznam.cz
4. 8. 2010 19:36 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

V roce 1989 jsme sice neměli dluhy, ale ani nic jiného, co by stálo za řeč (všechny ty tzv. „vytunelované“ podniky jednoduše zkrachovaly). Takže bylo potřeba investovat. A pokud pominu dary, jsou investice možné dvojím stylem: něco za něco (jako se Škodou Auto, za investici dáme část vlastnictví) nebo na dluh (jako třeba na silnice, železnice nebo elektrárny, i když i teď se zvažují investice PPP, tedy něco za něco). Dluh stále nemáme velký, znepokojivá byla jenom rychlost zadlužování, navíc když často jde o nenávratné investice (které nasekali hlavně socani a komouši). Ale člověku, který nikdy v životě nepodnikal ani se o to nesnažil, to nemá cenu vysvětlovat ;)

jjjj
jjjj (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
5. 8. 2010 15:58 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

díky socanum mámetu tu velky investice např . foxon ten zaměsnává v čr 6000 lidí , panasonik, auto tpc, auto hundaj atd. každa investovana koruna do investic se nám vrátila 5 krát. protože investoři ,který jsem přišli investovat diky investičním výhodám ktery nastolili socani zaměsnávaj víc než 500000 lidí v čr , a tych 500000 lidí který zaměsnali investoři odváděj v čr daně ,důchodoví pojištění , zdravotní pojištění, nakupujou v našich obchodech tím pádem daj podnikatelům práci protože máj odbytiště kupní sílu a nový zakásky..Nebylo by lepší jsem nalakat investice a ty investice by zaměsnali lidi a ty lidi by odváděli daně ,důchodoví pojištění, zdravotní pojištění tím paádem by bylo na důchody na dálnice na zdravotnictví atd. a ta problemová pravicová vláda, co jsem přišla ta investiční pobídky zrušila . tak žádným případě nás nečeká prosperita , ale postupná bída

Flasi
Flasi (neregistrovaný) 194.228.119.---
5. 8. 2010 16:30 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

No občas se objeví různé výpočty, jak byly tyhle investice „výhodné“. Stát zaplatit spoustu peněz, aby připravil infrastrukturu pro investora, který dostal daňové prázdniny.
Ty částky na kolik takhle vyšlo jedno pracovní místo se liší. Ale v zásadě jsou od stovek tisíc po milióny. A drtivá většina těch firem, co sem takhle přišly tady mají víceméně montovny, u kterých se snadno mohou rozhodnout, že už tady zaplatily daní dost a že při dalším inovačním cyklu jejich technologie nebudou upgradovat linky v továrnách tady, ale postaví jiné jinde.
Tím, že dáte své peníze lidem ve své vesnici, a oni jich potom část utratí ve vaší hospodě, tím jako hospodský nezbohatnete.

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 8. 2010 17:28 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Šlo o slevy na dani z příjmu. Peníze jim tedy stát nedal. Jen jim odpustil platbu daně z příjmu.

Méďa Béďa aura:60
5. 8. 2010 21:34 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Sleva na dani z příjmu? Nebo úplné osvobození od daně z příjmu na pár let a k tomu jako bonus mnohohektarový zasíťovaný pozemek za 1,– Kč?

ttuj
ttuj (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
5. 8. 2010 23:07 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

no napřed se hnupe ukaž čím se živíš asi vexlem nebo státní a příspěvková sférou rozjet fabriku tu nikdo neumí to musí korejci nebo japonci kteří když se tady dělala auta se honili v palachu s lukama a mačetama tak stuj pysk drž hubu a nebuč,,,ranhojíče , učitele a správu honici západní platy těch pár lopat už nutáhne

Méďa Béďa aura:60
6. 8. 2010 7:38 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Kde jsou ty časy, kde se na netu pohybovali pouze inteligentní lidi… Dnes tam může každej blb, co si v hospodě naleje do hlavy svých 8 gambáčů, co?

ttuj
ttuj (neregistrovaný) 85.162.26.---
6. 8. 2010 10:23 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

když si tak inteligentní , tak založ fabriku , až výš, co to obnáší iteligente

Méďa Béďa aura:60
6. 8. 2010 11:11 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

„výš“? OK, víre…

V
V (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 8. 2010 18:07 Nový

Re: Jako za komančů

celé vlákno

Sleva nebo úplné osvobození na nějakou dobu. Co vidíte za zásadní rozdíl?

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
4. 8. 2010 7:18 Nový

Daň z nemovitosti?

celé vlákno

Proč je ve článku o státním rozpočtu zmiňována daň z nemovitosti? Ta je snad příjmem obcí a do státního rozpočtu se nedostane (maximálně jím proteče). Daň z nemovitosti je pro stát naopak nákladem (pokud nemá výjimku a není osvobozen, to nevím).

Jiří Hovorka aura:99
4. 8. 2010 8:49 Nový

Re: Daň z nemovitosti?

celé vlákno

Ano, máte pravdu končí v obecních kasách, ale bilancí státního rozpočtu „protéká“, počítá se do daňových příjmů, a proto o ní mluvím. Přidal jsem do textu odkaz na zprávu MFČR, kde jsou jednotlivé kapitoly vidět. http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/mfcr/xsl/tiskove_zpravy_56806.html

M.L.
M.L. (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
4. 8. 2010 23:52 Nový

Re: Janotův balíček nám zvýšil daně a státu to opravdu pomohlo

celé vlákno

Jisté je jen toto, každých posledních 100 let se veškerý kapitál a „pravda“ stává výhradním majetkem elity. Část sloužících je se svým údělem tak nějak spokojena (podnikatelé, státní aparát, silové složky), zbytek remcá. Ale jakmile elita začne hlasitě mlaskat a krkat a nakládat stále více daní na sloužící (kteří si dnes mohou namlouvat že díky možnostem iracionální voly jsou svobodní, dle mě je svoboda vybrat si oblast či děj kterého se nechci účastnit, a ejhle, dnes ač jsem nevolil ani jednu stranu která je posledních dvacet let u moci jsem nucen podporovat svými penězi devastaci přírody, zrušení ZVS a financování expediční armádx, nejsilnějšího letectva v evropě na počet obyvatel). Kdybych byl svobodný byla by mi dána možnost neplatit daně a jen svými svaly, umem a lstí pozabíjet či obrat konkurenty a upevnit si svoji pozici pokud bych byl schopný nebo zemřít pokud bych byl neschopný, protože takhle se kdysi elita dostala k moci, v džungli bez pravidel ale s možností že je někdo sejme se prosadili a začali se starat o své bezpečí. Dnes nemůžu zopakovat jejich úspěch (loupení, vraždy, vyvraždění protivníků), protože elita si vybudovala za moje peníze státní aparát na svou ochranu.
Talže ve zkratce, 1789, 1917, 2015??? Obrovské množství bezcených a bezmajetných lidí se nasere a špatně to dopadne )i pro ty lidi), ale jen proto že elita mlaská a krká tak nehorázně, že i největší hlupáksi to nesmí nechat líbit.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) 77.48.212.---
5. 8. 2010 6:57 Nový

Re: Janotův balíček nám zvýšil daně a státu to opravdu pomohlo

celé vlákno

„Správný hospodář se tará, aby bylo z ovcí stále co stříhat“ je citát z církevních hodnostářů středověku. Když čtu, co řekli vedoucí představitelé tohoto státu na Paumerově pohřbu, můžete dneska beztrestně i vraždit. Vždyť bojujete proti nespravedlnostem státního zřízení. Můžete se vymluvit i na to, že se tu od r. 1989 vlastně ani nic nezměnilo. Ani Mašínové přece kvůli tomu nepřijeli…

neuvedu
neuvedu (neregistrovaný) ---.6.broadband5.iol.cz
5. 8. 2010 16:48 Nový

Re: Janotův balíček nám zvýšil daně a státu to opravdu pomohlo

celé vlákno

Řada lidí prorokuje, že i našim občanům dojde trpělivost a něco se stane. Otázkou je kdy – osudové osmičky na konci letopočtu už proběhly a další jsou v nedohlednu.

Musíme si asi prožít ten kapitalismus, co tu nikdo po převratu nechtěl, od samého začátku, nic nepřeskočíme, jak si někteřé bájně mysleli.

Nox
Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz
5. 8. 2010 18:48 Nový

Re: Janotův balíček nám zvýšil daně a státu to opravdu pomohlo

celé vlákno

Lidi snesou hodne, ale az jim pujde opravdu o zivot hlady a az radicum budou pred ocima umirat deti, vezmou vidle a bude hotovo.

benzin
benzin (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 8. 2010 10:37 Nový

Re: Janotův balíček nám zvýšil daně a státu to opravdu pomohlo

celé vlákno

Zati to vypada spise tak, ze jidla je porad strasne moc, ze se plati lidem za to, aby neoseli. A celkove se lidem dari lepe. Dokonce i ti bezdomovci maji kde hlavu slozit (kdyz chteji).

ttt
ttt (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
5. 8. 2010 15:08 Nový

neučíme se z minulosti tet to máme

celé vlákno

zachvili tu budem mít první republiku, v naší milované první republice to bylo tak, že bylo za první republiky nezaměstnaných 1500000 lidí, bylo za první republiky 7500000 exekucí téměř na jednoho občana připadla 1 exekuce , lidi neměli, co jíst tak jedli šlupky od brabor odpadky, lidi se nechávali nakazit achválně sifilidou, aby se dostali do nemocnice, protože v nemocnici dostávali jídlo. Podle mého názoru jsem přijde ta situace, co byla za první republiky za 20 let . Každým rokem je to horší s naší ekonomikou a horší.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem