trochu ironie ze dnem vydanim clanku to raifce opet umrelo :/
Vážený kliente,
omlouváme se, ale došlo k dočasnému přerušení spojení mezi Vaším počítačem a Klientským systémem. Prosím, zopakujte Vaši akci a pokud se spojení neobnoví, obraťte se na naše telefonní bankéře na čísle 800 900 900 (hovor je na účet Raiffeisenbank).
Ještě jednou se omlouváme za způsobenou komplikaci.
Hold kvalitu je třeba hledat jinde, třeba je problém se spelingem, příště zkuste raději www.erbank.cz , tam to funguje bleskem :-)
Moc se nedivím, že šéf softwarový firmy prosazuje své řešení na úkor třeba vlastního vývoje v bance. V průběhu času je pak docela průšvih, když jste na takové firmě plně závislí a za každou blbost musíte platit horentní sumy, jinou možnost nemáte.
Je pak taky divné, že třeba IB u Fio je opravdu promakaná aplikace, ve srovnání s tím je IB u AirBank nepovedený školní úkol z programování: ačkoli ho používám dost často, je potřeba se pokaždé i k základním operacím proklikat metodou pokus-omyl.
Mám účet mj. u Artesi, která používá IB od zde zmiňované Arbes Technologies a je to utrpení, tak primitivní internetbanking jsem jinde neviděl. Navíc to má neustále výpadky, vloni ten výpadek trval asi čtyři dny, nedalo se vůbec přihlásit do IB a nikdo nevěděl, jestli na Artesu nevyhlásili nucenou správu nebo jde opravdu jen o výpadek IB (tehdy se to spojilou s aférou okolo Savova). Esemesky chodí pozdě, po zadání příkazu trvá snad hodinu, než se platba realizuje. V podstatě to nic neumí, jenom zadat příkaz a tím veškerá funkčnost končí.
Asi jsem stara skola ale nic lepsiho nez STARE IB od FIO v CEZku neexistuje. Ucty mam u asi 10 bank, tzn. mam srovnani.
Vse ostatni je jen hra na efekt, neprakticky dyzajn we stylu windous 8, 10, kdy je treba mit HD a nejlepe UHD 4K rozliseni monitoru abyste nekde v rohu zahlidli svuj stav uctu fontem velikosti 10 pixelu.
Proste jak kdysi bobtnanly systemy na velikost HDD a vykon procesoru, tak ted bobtnaji na rozliseni monitoru ovencene animovanymi serepetickami.
Myslim ze brzo prijde nejaky frikulin s aplikaci kde vam stav uctu vyskakuje pred oblicej ve 3D.
A masa uzivatelu se stokorunou na uctu to moooc oceni :)
Nejlepe tlacitka pujcka, hypoteka, kontokorent a povolene precerpani v kazdem rohu obrazovky. A graf smerujici strme nahoru.
Absurdní závěry o generačních přestupech mezi bankami - děti nebudou ve stejném bankovním ústavu jako rodiče. Např. v KB, ČS. Proč neřekne, že nebudou ve FIO. Mám tam účet a světe div se synové tam jsou taky. Zřejmě jim vyhovuje to co mně, jednoduchý přístup k penězům s téměř nulovými náklady. Pan Denemark je dovedný fabulátor a zřejmě je nutné se tak dívat i na jeho závěry o IT bankovnictví: