Spočítejte si...

Zavřít

Letní okurková sezóna za námi, jakých finančních novinek se dočkáme ještě do konce roku?

Redakce finančního serveru Měšec.cz začátkem září, kam se datuje počátek tohoto Desetníku, zajásala. Hromadí se počet tiskových zpráv a pozvánek na tiskové konference. Okurková sezóna je definitivně za námi, společnosti se předhání v prezentování svých novinek a jak to tak vypadá, o nové produkty či služby nouze rozhodně nebude.

DESETNÍK 115/2007 (3. 9. 2007 – 16. 9. 2007)

Léto má své nepopiratelné kouzlo. Většina z nás si vybírá dovolenou, nemusíme na sobě nosit vrstvy oblečení, více se věnujeme pohybovým aktivitám a možná i zdravěji jíme. Pro novináře je ovšem toto období hrůznou noční můrou. Nazýváme ho „okurkou“, protože se prostě nic neděje. Letošní prázdninové měsíce nebyly zase až tolik na informace chudé jako v jiných letech, ale i přesto byly pozvánky na tiskové konference vzácností. Na to si však nemohou stěžovat novináři, kteří se věnují domácí politické scéně. Konference jedné z nejmenovaných politických stran se koná klidně i dvakrát denně, když na to přijde.


Okurky si ale nechme už pouze na saláty – novinky se hromadí, do konce roku rozhodně bude o čem psát. Například i o tom, že se plánuje „Den protestu proti bankovním poplatků“, který organizuje portál www.bankovnipoplatky.com. Lidé mohou na tomto portálu hlasovat o nejvhodnějším termínu protestu nejpozději do 30. září 2007.

Tisková zpráva: „Den protestu proti bankovním poplatkům

Anketa

Zapojili byste se případně do protestu proti bankovním poplatkům?


Jaké novinky se objevily ve finanční oblasti?


Nebojme se červených čísel

Pokud někdo pochybuje o tom, že společnost, která se propadla hluboko do červených čísel, se ještě někdy ocitne v zisku, může rovnou na své pochybnosti zapomenout. České aerolinie ve čtvrtek ohlásily, že za prvních sedm měsíců vykázaly zisk ve výši 182 milionů korun, v samotném měsíci červenci byl zisk 357 milionů korun. Výsledky svědčí o tom, že se společnosti daří plnit strategii, která počítá v letošním roce s návratem společnosti do zisku.

Hned o den později přišly s další zprávou, která tu první zpečetila. ČSA chtějí smazat svou historii se vším všudy a nasazují nové logo. Jeho autorem je současný zaměstnanec Českých aerolinií, mladý grafik Michal Kotyza. Jeho zhruba půlroční práce by se měla zúročit nejen v odstranění postkomunistické image, kterou České aerolinie u části zahraniční klientely mají, ale i v přehlednější a jednodušší prací s vizuální identitou. Rebranding bude probíhat postupně a neměl by pro společnost znamenat žádnou finanční zátěž. ČSA si vypomůžou i tím, že letadla na nový vizuální styl přebarví až v okamžiku, kdy bude nutné provést plánovou údržbu společně s novým lakem, který se musí měnit zhruba po pěti letech.

ČSA: nový design - letadlo

Velká ekonomická sestra

Pokud jste to stále neznamenali, tak vězte, že společnost Internet Info se rozrostla o jednu ekonomickou redakci navíc. Od konce srpna je online nový business server Podnikatel.cz, který tak rozšiřuje řady zpravodajských projektů o nový titul, jenž představuje komplexní informační základnu pro úspěšné podnikání. Šéfredaktorem projektu se stal Michael Hovorka, který dočasně řídí i server Měšec.cz. Již brzy však finanční doménu předá svému nástupci, jehož jméno bude včas zveřejněno.

Kromě nového business serveru oznámila společnost Internet Info i převzetí služeb Jagg.cz a MojeLinky.sk, čímž reaguje na velký potenciál služby, založené na současném boomu komunitních webů.


Finanční novinky:

Anketa

Jak máte nejraději okurky?