Hlavní navigace

Názory k článku Jaké je autopojištění u České pojišťovny?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 10. 2006 0:19

    anonymní
    Jak už byl tisíckrát řečeno je jediným kritériem tohoto ručení cena. (Jestli své peníze dostane poškozený do 5 nebo 500 dnů je nám větrem). Jednoduchým pohledem na net zjistíte, že v této disciplíně jednoznačně vede Triglav. Proč má tak málo klientů nevím. Jen vím, že když mě dala ČSOB pojišťovna výpověď platil jsem cca 3600 ročně (aniž bych někdy boural a tedy uplatnil škodu) a dnes u Triglavu platím 1874,- Kč ročně (kategorie do 1350 ccm). Takže hurá všichni k ČSOB a do České.
  • 17. 10. 2006 7:19

    VlK (neregistrovaný)
    Až na to, že poškozený se může vykašlat na to, aby čekal na pojištovnu a vymáhat ty peníze po tobě.... Stejně jako, pokud mu pojištovna řekně, že zaplatí jen opravu a výměnu apod. A vzhledem k tomu, že existuje pojištění právních rad, už to tak nemožné není... PS: neznamená to, že doporučuji CP... naopak a haním Triglav (neznám ji)
  • 17. 10. 2006 6:24

    Zdeněk (neregistrovaný)
    Nevím z jak aktuálních informací článek vychází, ale nedávno mi bylo na pobočce ČP sděleno, že připojištění čelního skla stojí 1500 Kč. Proti 500 docela rozdíl.
  • 17. 10. 2006 9:02

    Marek (neregistrovaný)
    Bohuzel ceska pojistovna nevyplaci ani po uplynuti 4mesicu. Temer kazdy s kym jsem za posledni rok mluvil a ukradli mu auto, coz se bohuzel v CR a v Praze stava casto, dostal sve penize nejdrive po 6 mesicich, nekteri dokonce po 9 mesicich. A to nemluvim o silene srazce jako amortizace temer novych aut. Takze jak uz to v tomto state byva, pojistovny si masti kapsy a zlodeji se nam smeji do oci.
  • 17. 10. 2006 9:08

    Phil (neregistrovaný)
    K ČP již nikdy!
    Po letech bezeškodního průběhu nám Česká pojišťovna vypověděla havarijní pojištění s tím, že pojistné již "neodpovídá době" a ať si uzavřeme novou pojistku, za mnohem vyšší cenu. K tomu nějaké období nepojišťovala starší vozy. Šel jsem ke Kooperativě. Tam mi pracovník udělal pojistku na nějaké období. Sice jsem nadával, že si pracovník dělá zadní vrátka, aby měl po čase opět provizi z "nové" smlouvy. Před uplynutí období mne sám kontaktoval a jestli chci pojistku "prodloužit" Jaké bylo mé překvapení, když mi ji "prodloužil" formou nové smlouvy, ale hlavně za podstatně menší peníz /+ bonus k tomu/. Vysvětlil mi, že opravy jsou v plných cenách za nové díly a kdyby mi auto ukradli, tak bych dostal stejně jen časovou cenu vozidla, a to jak u starého, tak i u nového pojištění. Tak prý nemá cenu platit tak vysoké pojistné. Tak nevím, auto mi zatím nikdo neukradli, tak nemám s plněním zkušenosti.
    Co se týče povinného ručení, tak tam je pojištěnému celkem jedno, jak pojišťovna škodu vyřeší, protože plnění jde poškozenému.
    Většina servisů má s pojišťovnami smlouvy, takže za opravu havárky motorista stejně neplatí a servis si to s pojišťovnou vypořádá bez účasti motoristy. /Pokud ovšem pojišťovna něco neodmítne proplatit/.

    U ČP mám jen životní pojištění z období socialismu, které vyprší až po letech, takže pokud mi jej nezruší oni, setrvám u nich. Už mi sice vnucovali transformaci na Dynamika, ale když jsem se na netu dočet, o jaké výhody přijdu u starého pojištění, tak jsem je hnal. Když jsem přecházel z platby pojistného srážkou ze mzdy na trvalák z BÚ, tak mne nakrkli, že mi vysekli upomínku na jeden chybějící splátku, i když platby plynule na sebe navazovaly. Po mnoha dopisováních, kdy mi nebyli schopni vysvětlit, kde nedoplatek vzniknul (poslali mi vždy upomínku s udáním měsíce, kdy jsem zaručeně zaplatil - já tedy upomínku nezaplatil, chvíli byl klid a pak zase upomínkla s jiným měsícem, i když jsem už platil trvalákem z BÚ pravidelně každý měsíc - a tak stále dokola, dopisování, telefonáty ...) jsem to vzdal a chtěl zaplatit. Nešel mi však podat příkaz z internetu. Tak jsem šel do pobočky ČS provést úhradu v hotovosti. Tam mne nakrkli po druhé, když chtěli nemalý poplatek za platbu v hotovosti.
    ČP je obdobný moloch jako ČS a svou hrabivou politikou si mne nezíská. V ČS mne taky mockrát nakrkli a tak vesele hurá jinam. A ono to jinde taky funguje, a dokonce lépe a levněji. Jen se k tomu jít jinam rozhoupat ...
  • 17. 10. 2006 9:21

    Phil (neregistrovaný)
    "Tak jsem šel do pobočky ČS" ... sorry, plete se to. Správně má být do pobočky ČP, protože ČP má účet u eBanky, ne u ČS.

    Ale i u ČS po mne chtěli nehorázný poplatek za vklad 3.osobou, když jsem chtěl zaplatit pojistné Kooperativě. Tak jsem šel k pracovníkovi Kooperativy, co má právo brát peníze od klientů (všichni zaměstnanci nemohou) a on mi vysvětlil, že s těmi mými penězi půjde do ČS, a tam to složí na účet Kooperativy, ale bez poplatku. A asi to tam i složil, když jsem do dnešního dne nedostal žádnou upomínku ani výpověď.

    Co se podaří zavést za nový poplatek jedné bance, druhá hned okopíruje - viz vklad 3. osobou nebo poplatek za příchozí platbu či poplatek za výběr bankomatu (vlastního) či poplatek za výběr z cizího bankomatu. Tyhle věci bývaly bez poplatků a většinu z nich zavedli rakušáci z Erste, i když tam doma by si to nedovolili. Prý co český klient unese a je ochoten zaplatit. A i když to zaplatit nechci, nic jiného mi nezbývá, nepsaný kartel jasně nastavil mantinely i u té ostatní "konkurence".
  • 17. 10. 2006 9:17

    Jarmila (neregistrovaný)
    V České pojišťovně to frčí, co tam mají ten nový systém... Až na to, že kolegovi hledali 14 dnů, kdo tam vložit hlášení o nehodě, že na to asi neměl oprávnění, nebyl jejich pracovníkem, ale IČAřem, který prý žádné hlášení nikam vkládat nemůže, oni jeho jméno nemají a jeho neznají, přesto ale seděl na jejich přepážce a dal mému kolegovi firemní vizitku s logem. Kolega řval do telefonu a 14 dní se snažil prolámat ten obecně pojišťovnický bordel.
  • 17. 10. 2006 14:58

    zavináč: @ (neregistrovaný)
    Á, dobrý den paní či slečno Jarmilo,
    učitě jste to Vy, co jste nejednou zastávala moje názory - jestli jste v minulosti reagovala na článek Kolik stojí pobyt v nemocnici? ::::::::::: nebo "Když klient "smrdí"... " /http://www.mesec.cz/clanky/kdyz-klient-smrdi/nazory// - tam taky rozebíráme bouchače smluv, oblékání, svícení ve dne atd. atd.

    To v pojišťovně České spořitelny (kdysi Živnostenská pojišťovna) se stalo, že klient uzavřel na pobočce pojišťovny s kmenovým zaměstnancem nějakou pojistku a pojišťovna mu pak odmítla plnit. Z důvodu, že pojistku uzavřel zaměstnanenec, který daný typ pojistky neměl oprávnění uzavírat. Tisková mluvčí České spořitelny Klára Gajdušková se tenktrát vykrucovala, že si klient měl ověřit, zda jedná s kompetentním pracovníkem pojišťovny (on byl kompetentní, dokonce snad měl jmenovku, ale zkrátka pro daný typ pojištění neměl zmocnění). Pojišťovně ani nevadilo, že na pojistku chodily pravidelně peníze a klienta neupornila na to, že smlouva není údajně platná, ani peníze nevracela. Až když měla plnit, hledala problémy. To by zachvíli po mne mohli chtít, abych si předem prolustroval pokladní v marketu, zda může přijímat hotové peníze nebo karty, jinak že budu platit někomu jinému, který s obchodem nemá nic společného. Že vyjede z kasy účtenka s označením prodávajícícho obchodu? Nedůležitý detail... Nebo že si pokladní uleje tržbu pro sebe, tak budu platit ještě jednou? Dvakrát, třikrát ...?
  • 13. 11. 2006 0:41

    raf (neregistrovaný)
    Stát se to sice mohlo, ale právně je to zcela mimo. Jednak existuje něco jako § 16 ObchZ, kde se říká, že "podnikatele zavazuje i jednání jiné osoby v jeho provozovně, nemohla-li třetí osoba vědět, že jednající osoba k tomu není oprávněna" a dále také § 20/2 ObčZ, kde se zase říká, že překročí-li pracovník právnické osoby své oprávnění, tuto osobu to stejně zavazuje, pokud se právní úkon týká předmětu činnosti právnické osoby a pokud jde o překročení, o kterém druhý účastník nemohl vědět. Obě podmínky byly splněny.
  • 17. 10. 2006 10:08

    ja (neregistrovaný)
    Omlouvam se za prispevek krapet mimo tema, ale vidim, ze tu jsou lidi, kteri prisli do styku s touto firmou, tak se poptam.

    Manzelka ma u CP kapitalove zivotni pojisteni na 15 let a cca po deseti letech prisel dopis s klasickymi kecy, ze pojistka je zastarala, nekryje dostatecne rizika,... Nemate s tim nekdo zkusenost? O co CP jde? Jen o novou provizi z dalsi smlouvy, nebo chteji zvysit placenou a pojistnou castku, nebo se ta pojistka pro ne stala nejakym zpusobem nevyhodna?
  • 17. 10. 2006 12:40

    Phil (neregistrovaný)
    Jak jsem uváděl: životní pojistka uzavřená za socialismu. jednoho podvečera telefonát jménem České pojišťovny: jde nám jen a jen o blaho klientů, vaše pojistka je zastaralá. Pojistku vám převedeme na Dynamik, což je nejúžasnější produkt. Pro zprostředkovatele. Chtěl jsem schůzku na pobočce pojišťovny. Prý abych se nemusel obtěžovat a docházet do pobočky, tak někde doma. Zásadně domů nevpouštím pojišťováky, dealery hrnců a jim podobnou chamraď. Následovalo několik schůzek na zahradě /ještě by mohli nabízet pojištění nemovitosti .../a já si mezitím zjišťoval podrobnosti. Věděl jsem již od začátku, že na 99,9 % na změnu nepřistoupím. Po prodejkyni (která snad ani nebyla zaměstnankyní ČP, ale byla perfektně vybavena názornými grafy a modelovými případy) jsem požadoval, aby mi sdělila klady i zápory, vysvětlil jí, že takové vnucování pro blaho klienta nemám rád a že se takto pojišťovna o mne měla starat, když mi vzniknul výše zmiňovaný údajný nedoplatek na splátce pojištění. No, asi jsem jí to neříkal dost jasně, stále na mne chrlila jen klady. Zápory to prý žádné nemá. Já z internetu věděl, že u nového pojištění přijdu o garantované zhodnocení, které je u starých smluv dáno. Tudíž na tom tratím. Tak když ona na mne takto, tak já taky tak. Jezdila za mnou vytrvale, ta provize asi stála za to. Sousedi si asi mysleli, že mám milenku. Když mne to pak už nudilo, řekl jsem ji, že s ní nic neuzavřu, protože mi zamlčela podstatné zkutečnosti. Byla z toho očividně nakrklá, ztráta času a projetý benzín a k tomu žádný uzavřený obchod asi udělaly své.

    Proto pokud mohu radit a nějaký rejpal-bouchač smluv mne tady za to nenapadne: nechte to při starém; pokud má vám nabízený produkt takové supervlastnosti, tak si sjednejte nově i ten, ale starý nechte dožít. Pokud pravidelně platíte, neměli by mít možnost vám pojistku vypovědět.
    Musím upozornit i na jednu závažnou věc, která se pár lidem stala: nezaplatili nějakou splátku (pomineme důvody), pojišťovna jim (u pro pojišťovnu nevýhodných smluv zásadně nedoporučeně) poslala upomínku (možná, nebo se někde ztratila), klienti nereagovali a pro klienta výhodná pojistka byla zrušena.
    Pokud mi čas dovolí a já to někde najdu, tak tady na diskuzi umístím odkaz na www diskuzi k Dynamiku - bylo tu tuším jinde než na Měšci..
  • 17. 10. 2006 13:34

    ja (neregistrovaný)
    Dekuji za obsahlou odpoved. V mych ocich maji pojistovaci podobnou duveryhodnost, taktez jsou nekde na urovni jehovistu, prodejcu hrncu, vysavacu, telefonnich sluzeb a Amway.

    My jsme s pojistkou na tom tak, ze o tom kdysi davno jeste rozhodovali rodice a ted o novem produktu urcite neuvazujeme. Slo mi spise o to, zda tu pojistku nechat dobehnout nebo ji zrusit. Jeste jednou projdu smlouvu, ale kdyz jsem ji vcera proletl, tak jsem si zadneho (konkretni procento) slibeneho zhodnoceni penez nevsiml. Kdyby ve smlouve tento udaj nebyl, tak predpokladam, ze se na nas vztahuje v soucasnosti platna technicka urokova mira, takze zadna slava to pro nas neni. Je to tak?
  • 17. 10. 2006 16:02

    mirek (neregistrovaný)
    Napište název té pojistky . Mohlo to být zřeba SPP 1 nebo SPP 2 , případně S 5 ? Bez konkrétního údaje je každá rada drahá ,ale obecně lze říct , že ty staré "socialistické" pojistky mají jednu z rizikových položek,která se z těch nových smluv nějak vytratila . / samozřejmě ,že ne ze všech / Ta položka se jmenuje "pro smrt ,která nenastala úrazem" . To slovo nenastala úrazem je velmi důležité ! To je opravdová životní pojistka ,protože z ní se plní i když člověk umře jakoukoliv přirozenou smrtí . Tedy nejenom úraz . Ale z hlediska peněžního plnění v případě úrazu jsou tyto staré pojistky většinou opravdu velmi nízké . Proto ale není třeba rušit životku . Každá slušná pojišťovna má i samostatné úrazivé pojištění za několik stokorun ročně bez nutnosti "spořit".
  • 17. 10. 2006 17:24

    ja (neregistrovaný)
    Nazev pojistky je "3S", cca 3/4 pojistneho jde na pojisteni smrti (jakymkoli zpusobem) nebo doziti a 1/4 na urazove pojisteni. Zaplaceno 10 let, zbyva 5 let.

    Zrusit nebo nechat dobehnout? Proc?
  • 18. 10. 2006 8:07

    Jarmila (neregistrovaný)
    Nechte to doběhnout. Pokud máte ale malou částku, kterou by rodina dostala v případě Vaší smrti, nic Vám nebrání uzavřít pojistku další, takže budete mít dvě souběžné. Na tu starou určitě neplatíte nijak převratnou částku.
    Já to měla taky tak, když mělo dítě úrazovou pojistku se spořením, tenkrát tuším Sdružené pojištění mládeže. Když jsem to uzavírala, platila jsem 60,- Kčs/měsíc. Trvalo to 16 let. Ke konci pojistné doby byla ta částka doslova směšná. Po uplynutí jsem dostala 16.000,- a uzavřela pro dceru novou.
  • 2. 11. 2006 12:46

    panjo (neregistrovaný)
    Přátelé, asi od r.1999 jsem měl životní pojištění u Č.pojišťovny. R.2004 mě kontaktoval pojišťovák, že je nějaká změna a musíme to probrat. V podstatě řekl, že starý produkt- mé pojištění končí, tedy ho ukončíme, nebo že se sjednáme pojištění nové, lepší, finanční částka se výhodně převede a vše poběží dále. Já řku tedy dobrá, Dnes vím jaká to byla chyba, Asi po 4 měsících jsem psal doporučený dopis na centrálu do Prahy, do Brna, jaké praktiky používají, že chci dát vše do pův.stavu, leč marně. Dnes mám od r. 2004 Dynamik,platím měsíčně něco přez 400,- Kč a jsem z toho pěkně naštvanej. Poslední výpis teď před třemi týdny - Poj.č.pro př.smrti..50 000,-Běž.poj.zap.od poč.poj. ..9 600,-Mimoř.poj.zap.od poč.poj. ..17 511,-Hodn.výběrů..0 Kapit. hodn.běž.poj. ..4 085 Kapit. hodn. tv.mim.poj. ..18 274,-Kč /Jsem hasič,44let, konec smlouvy 2022/ Nyní bych se rád optal, není za těchto podmínek lepší smlouvu ukončit a jak nejlépe. Děkuji všem za radu. panjo
  • 18. 10. 2006 8:52

    mirek (neregistrovaný)
    Zrusit nebo nechat doběhnout? To je otázka velmi individuální a jen Vy sám si ji můžete rozhodnout .Záleží na mnoha okolnostech a na tom ,k čemu má pojištění sloužit . Osobně bych jí nechal určitě doběhnout ,ale dokud jste hlavním živitelem rodiny a jste fit a zdráv, zkuste se poohlédnout už teď i po nějaké jiné ,protože při sjednávání životního pojištění se většinou vždy / existují výjímky / vyplňuje zdravotní dotazník. Právě ten zdravotní dotazník může být u takto termínovaných pojištění / 5-15let / pastí ,protože v té době může člověk onemocnět a pojišťovna nemusí novou smlouvu přijmout a ve dvouměsíční lhůtě od sjednání ji může bez udání důvodů vypovědět . To není jen hypotéza .To je konkrétní situace z mé sedmileté praxe .
  • 29. 10. 2006 11:56

    Jan  Vávra
    Tato pojistná smlouva je jeden z nejlepších produktů Č.p.. v PŘÍPADĚ SMRTI SE VYPLÁCÍ 3NÁSOBEK ČÁSTKY SJEDNANÉ PRO DOŽITÍ. PRAVDĚPODOBNĚ ALE BUDETE MÍT DOSTI NÍZKÉ KRYTÍ JAK ŽIVOTNÍ TAK I ÚRAZU. dOPORUČUJI PONECHAT A DOPOJISTIT SE DALŠÍM POJIŠTĚNÍM. jINAK K OTÁZKÁM ZHODNOCOVÁNÍ: POJIŠTĚNÍ NENÍ SPOŘENÍ NEBO INVESTICE. tVORBA KAPITÁLOVÉ HODNOTY JE ONOU TŘEŠINKOU NA DORTU. Ovšem někoho přesvědčovat o smysluplnosti pojištění asi nemá cenu. Každý by měl vědět, zda "jít s kůží na trh" a eliminovat riziko ztráty příjmů, nebo se raději pro případy nenadálých událostí pojistit :-) Přeji pěkná den
  • 18. 10. 2006 9:07

    mirek (neregistrovaný)
    Od pojištění nečekejte nikdy velké a zázračné zhodnocení . Na spoření jsou zcela jiné produkty . Životní pojištění má hlavní úkol zajistit rodinu pro případ úmrtí živitele .Úrazové má za úkol zajistit Vás pro další život ,pokud by se stal nějaký velký malér . Nic víc -nic míň. A obojí vůbec nemusí být drahé . Jen je třeba rozlišovat mezi životním a kapitálovým pojištěním . Mnohým lidem to splývá v jedno ,ale zásadní rozdíl bývá v v ceně .Je to možná k nevíře ,ale už jsem viděl rizikové životní pojištění s pojistným 7 Kč/měsíčně na pojistnou částku 100 000 :o)
  • 18. 10. 2006 10:35

    ja (neregistrovaný)
    Diky za odpovedi. Dobehnuti pojistky jeste zvazim. A kvuli rodine se poohlednu po nejakem ciste rizikovem (zadne sporeni) zivotnim pojisteni, sporit pres pojistovnu nepotrebuji, to dokazi mnohem lepe bez nich.
  • 20. 4. 2007 16:28

    anonymní
    mezi dynamikem nastaveným na max pojistnou částku a rizikovým je minimální rozdíl a přicházíte o výho dy KŽP - daně, sleva na úrazové pojištění, zproštění od placení atd. S rizikovým pojištěním nakonec můžete zaplatit více než platíte a nenašetříte ani kačku
  • 17. 10. 2006 13:56

    kamil (neregistrovaný)
    Těch pět dnů je od dodání posledního dokumentu ze strany klienta nebo servisu a s třemi měsíci ze zákona to nemá vůbec nic společného..... Takouvouto základní informaci byste si mohli dopředu ověřit.
  • 17. 10. 2006 14:58

    anonymní
    Problém spočívá v tom, že bližší informace o tom, co je myšleno v reklamě zdůrazňovanou pětidenní lhůtou kromě zmíněné poznámky „Škody z pojištění aut řešíme v 95 % případů do pěti pracovních dnů od dodání všech podkladů. Zdroj: statistika České pojišťovny“, není nikde k nalezení - ani na stránkách ČP, ani v pojistných podmínkách, a nezjistíte to ani na pobočce či infolince, resp. odpověď je opět nejasná. Poslední dokument, který by měl dodat klient, je podle mě ohlášení škody, resp. podepsání protokolu o prohlídce poškozeného vozidla, popřípadě faktury z autoservisu, pokud není škoda proplácena rozpočtem nebo přímo autoservisu. Jenže to není dost dobře možné aby jen na základě těchto dokumentů pojišťovna klientovi proplatila škodu do pěti dnů, když jen interní schvalovací proces trvá déle, nemluvě o šetření pojistné události. Nějak nerozumím poznámce, že proplacení škody nemá nic společného se zákonou tříměsíční lhůtou na šetření pojistné události. Pokud by pojišťovna proplácela škodu před ukončením šetření, jak by pak řešila případy, kdy zjistí, že nárok byl neoprávněný? Co pojistné podvody? :-)
  • 17. 10. 2006 16:20

    mirek (neregistrovaný)
    z povinného ručení jsou možná novinkou u České pojišťovny ,ale k tomuto produktu jsou AS u pojišťovny Allianz samozřejmostí / i pro případ poruchy / od samého počátku rozdělení pojistného trhu od roku 2000 V minulém měsíci jsem si sjednal nové povinné ručení znovu u této pojišťovny ,ale tentokrát přes internet a výsledná cena byla o 1050 Kč nižší . Se stejným bonusem dokonce ,se slevami za věk , bydliště ,sjednání přes internet a za 300 Kč i s možností rozšířit asistenční služby na dvojnásobek . A že fungují ,to jsem si vyzkoušel na vlastním autě před měsícen. Prasknul mi rozvodový řemen a zůstal jsem na silnici . Po zavolání na bezplatnou linku se se mnou po čtyřech minutách spojila odtahovka a za necelou hodinu jsme už s naloženým autem odjížděli do servisu .Funguje to. Fakt nekecám ! :o)
  • 17. 10. 2006 17:07

    anonymní
    Kolegyne tuhle mela uraz, samozrejme u CP. Vysledky si vyhodnocuji az po leceni, takze takhle cekala rok, potom si ji kvuli neschopnosti na pobockach prehazovali jak horky brambor, kam vsude ma chodit. Finalne po pozvani k jejich "nezavislemu" doktorovi byl vysledek ten, ze nejsou zadne trvale nasledky, ackoli zjevne byly.
    Vysledkem bylo par korun a nekolik desitek hodin zabitych behanim po pobockach a operacnim lekari.
    Mel jsem parkrat jednorazovou pojistku u CP, ale uprimne jsem celkem rad, ze jsem ji nemusel vyuzit, asi by mi to ani nestalo za to ;)
  • 18. 10. 2006 8:20

    nick (neregistrovaný)
    chyba je v tom, že spousta lidí neví, že si na odborný posudek může sama zvolit znalce z oboru jak na zdraví, tak na škodu a pojušťovna to musí akceptovat a posudek zaplatit spolu s náhradou škody-se znalcem na trvalé následky určeným ČP mám špatnou zkušenost stejně jako z celou pojišťovnou. Po dlouhých tahanicích ,kupě lží a podání stížnosti na kontr. oddělení mi přišla odpověď cca za půl !!roku, ani slovo omluvy je to shit podnik
  • 24. 10. 2006 11:18

    Dick (neregistrovaný)
    Jak slyším názvy těhle bývalých polostátních molochů, prchám. I kdyby měli o pár set výhodnější podmínky, stejně to nebude fungovat... plynárny, vodárny, spořitelna, pojišťovna, telecom, rozvodné závody, vzp...
  • 3. 11. 2006 15:51

    jane (neregistrovaný)
    Já mám zase jiné zkušenosti. Záleží na lidech. Moje matka měla taktéž šeredný úraz, léčení téměř rok a po dvou letech vytažení šroubů. Plnění za úraz dostala nadvakrát. Nejdříve zažádala po půl roce o část a po skončení úrazu o doplacení. Vše jsem ji zařizovala sama. Od vyplnění oznámení, které jsem odnesla její ošetřující lékařce, ta mi to po týdnu předala vyplněné a poté odevzdala na přepážce ČP a po 14 dnech moje matka obdržela peníze. Druhou část si zažádala až po vytažení šroubů a následně podala oznámení o trvalé následky, neboť zde nastala omezená hybnost (bohužel jizvy nejsou trvalé následky, musely by být v obličeji). Plnění za trvalé následky také slušné a to díky tomu, že si nechala předělat starou smlouvu na novou a zvýšit násobek úrazu. Kdyby si ponechal smlouvu původní měla by 4x méně za úraz a 5x méně za trvalé následky. Nejspíš to byla neznalost a neschopnost lidí z přepážky, my s nima u nás problémy nemáme.
  • 22. 2. 2007 22:13

    Užaslík (neregistrovaný)
    Tak pozdravuj strejdu, kterej tam dělá už od totáče.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).