Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jak ušetřit za benzín a další pohonné hmoty

uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 10:01 Nový

0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
"Malé soukromé čerpací stanice mívají vlastní věrnostní program" - znamená to omezené možnosti tankování, hodící se na vesnici, kde jedu v neděli odpoledne na návštěvu, ale pak za rok mnoho nenatankuji. Pokud jezdím více a po větší rozloze, tak 100 km od bydliště nebude k dispozici ta "má", menší, regionální s věrnostním programem. Musím tedy onen věrnostní program oželet a pokusit se najít takovou pumpu, kde mají levněji i bez věrnosti (zastrčené pumpy - nemám na mysli dvory státní statků a JZD, ale takové ty ne na hlavních tazích, pumpy HM ...)
Zcela vylučuji tankovat na věrnostní program řětězců typu Shell nebo Benzina. Co je mi platné, že v rámci věrnosti mi dají 0,50 slevu na litru, když mají většinou (výjimky se určitě najdou) dráž o 1 - 2 koruny oproti konkurenci, která je mnohdy vyloženě za rohem. Tak blbý nejsem ale dost takových blbých se přesto najde. Pominu řidiče služebáků, kteří za nákup do firemního auta dostanou pak do soukroma bagetu nebo úžasný přívěšek na klíče. Neberu v úvahu ani "kvalitnější" PHM u značkových řetězců, protože od známého, co jezdí s cisternou, vím, že všichni jezdí do nějakých rafinérií a tam všichni berou stejnou kvalitu. A jestli pak PHM něčím napančují, to se dá udělat u kterékoliv značky a stejně to nemusíte poznat, protože ten pančovaný šmejd se prodává ze stejně vysokou cenu jako ten nepančovaný (netýká se jen benzínů, ale třeba i potravin - mléka, sýrů, uzenin - taky nepoznáte sráč*ky, protože obchodníci už přišli na to, že např. sojový párek budou prodávat za stejnou cenu jako ten opravdu masový. Člověk zkrátka musí mít prověřený okruh obchodů nebo čerpaček, u kterých ví, že za nepředražený peníz nezadře motor ani nedostane srač*u.
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 10:09 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Přijde mi, že popisujete situaci v jiné zemi než v ČR. A to jezdím celkem dost po celé republice, a že by Benzina byla o tolik dražší je prostě nesmysl. Vždy se drží na úrovni podobné ostatním pumpám v okolí s vyjímkou značky ONO, která neprodává kvalitní pohonné hmoty, takže jí asi Benzina nebere jako konkurenci.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 10:56 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Á, další komik zaměstnavatel Benzina, že :-D? Že je Benzina drahá, ví každý, kdo nejezdí jen kolem hnojiště, a že má TankONO nekvalitní PHM tvrdí lidi s benzínek s předraženými PHM...
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
23. 12. 2008 11:34 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Nechci s enikoho zastavat, tankuju spise u kapacu, kde maji krome nejlevnejsiho benzinu take vysuvne terminaly na karty, coz je treba v desti k nezaplaceni, ale to, ze pumpy ONO redi vodou je znama vec. NEdavno tu bal urcity skandal s tim, ze ONO nevyhovelo pri kontrolach COI a nakonec se to proseklo. Takze do meho auta mi to nesmi. Ovsem do otcova ZIgulika je to idealni.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 12:00 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Kecy v kleci... Na benzín od TankONO jsem ujel několik desítek tisíc km celkem se 4 auty bez jakéhokoli problému.
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 12:53 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Zdravíme PR oddělení společnosti TankONO.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 13:39 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Dost vedle, pochybuju, ze si TankONO ze svých zisků může dovolit PR oddělení, to může Benzina se svou cenou o 3,- Kč na litru vyšší ;-).
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 13:41 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Pochybuji, že má Benzina 3 Kč marži na litru. Spíš to bude kolem 1,5 až 2 Kč na litru.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 14:30 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
No tak v tom případě majitelé TankONO prodej benzínu dotují, protože rozdíl cen dělá až ty 3,- Kč na litru...
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 14:50 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Pak je tady ale ještě jedna možnost, která je výrazně pravděpodobnější....
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 18:27 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Samozřejmě máte pravdu... Lidi jsou blbci, stojí frontu u TankONO na benzín, místo co by si vedle u Shellu nakoupili bez fronty, zničí si motor, ale znovu se tam vracejí... :-D. No comment.
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 21:25 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Máte pravdu. Hodně lidí jsou skutečně blbci. Naštěstí to není většina.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 12. 2008 20:05 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
se zniceným motorem?a prijedou znovu? že by masochisti? jsi blb
uživatel si přál zůstat v anonymitě
25. 12. 2008 22:13 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Požádej pana ošetřovatele, aby se ti, až ti bude dávat prášečky, pokusil vysvětlit pojem "ironie". I když dost pochybuju, že to se svým IQ chcíplýho hada pochopíš.
H.
H. (neregistrovaný) 80.188.79.---
18. 1. 2012 8:45 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno

ááá, ozval se jeden z masňáků!! Máte dva absolutně stejné chleby. Jeden je u jednoho stánku za 30kč a druhý je u stánku hned vedle za 60Kč. Jen debil si půjde koupit ten za 60Kč. uplně stejné to je s Sheel a Ono. Tak klidně jezděte dál na tu Vaši žlutou sračku.

V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 12:49 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Nikoliv, není tomu tak. Mýlíte se často? Jinak byste měl vzít na vědomí fakt, že obchodní marže benzínek je cca 0,5 - 2 Kč za litr. Tedy žádný extra vejvar, jak se může na první pohled zdát.
Yarda
Yarda (neregistrovaný)
18. 6. 2009 8:55 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Vám přijde marže 0,5 - 2 Kč málo?
Můj odhad je takový, že běžná pumpa obslouží minimálně 40 aut za hodinu, s průměrným tankováním 30 litrů nějakých 12 hodin denně, řekněmě ... tzn. 14400Kč * 30 dnů do měsíce = 432 000 litrů * ta marže a to jsem odhadoval opravdu skromě.
Honza
Honza (neregistrovaný) 80.188.79.---
18. 1. 2012 8:40 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno

Jsou to všechno svině zasraný! Kdo machruje se Shelkou, Benzinou a podobnejma zmrdama ať tam klidně jezdí, beztak PHM neni kvalitnější než kdekoli jinde např na Onu!

Raymen
Raymen (neregistrovaný)
11. 1. 2009 20:57 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Dobrej, tak až pojedete z Olomouce na jeseník, přes Šumperk a Zábřeh na Moravě, tak se asi budete divit. Jetu Shell,, Slovnaft, Benzina, a par soukromníků.A benzina má vždy víc o 0,80 až 1,50 Kč. Nepočítam teda Shell. Rsm
Patrik Chrz aura:91
24. 12. 2008 11:19 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Ty věrnostní programy jsou přednostně zaměřeny na firmy; tedy přesněji řečeno jejich řidiče-zaměstnace. Tomu je buřt kolik benzín stojí, hlavně že dostane kafe/bagetu/autíčko nebo jiný dárek.

Ve velkých firmách to zatím prochází, ale malé firmy už si začínají hlídat, kde řidiči tankují :D
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
26. 12. 2008 21:13 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
V malé firmě dostane řidič kartu na benzín a příkaz, kde má čerpat, načež bonusy si vybírá majitel firmy.
Josef Š.
Josef Š. (neregistrovaný)
26. 12. 2008 22:44 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Paní Jarmilo, tím chcete říct,že tyto fígle u velkých firem,či podnikatelů nefungují ? Jistě že prostý šofér-zaměstnanec z toho má houby.Ale zapište si,že čím větší je podnik/atel, tí větší je jeho hrabivost.Ten uzavře jakoukoliv dohodu s jakoukoliv pumpou,protože se mu to stejně vrátí- +odpisy z daní. Nebo to snad takto nechodí ? Karty a tzv slevy a výhody jsou jen drzý výsměch běžným řidičům.Ti,pokud jim na to skočí,stávají se jen zajatci majitelů pump,kterým ještě za to platí. Rozumný člověk si cenu benzinu odvodí sám. -Prostá úvaha :jedna benzinka má cenu 22.-Kč,druhá 27.-Kč .Obě dobře vydělávají.Vůbec si nemyslím,že pokud mi ta druhá dá nějakou "výhodnou kartu",že mě zrovna u ní příjde benzin levněji. Přeji hezký Nový rok..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 12. 2008 19:27 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Tím jste chtěl říci, že u ČEZu mají všichni nakázáno tankovat u Shellu a Roman inkasuje všechny dárečky ;-)? BTW nechtěl byste nám raději popřát "hezký nový rok", ten jeden den nás nevytrhne ;-)?
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
30. 12. 2008 19:54 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Pokud je pro vás ČEZ "malá firma", co je pro vás firma velká?
studna
studna (neregistrovaný)
29. 12. 2008 10:40 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno
Jestli chcete opravdu ušetřit 10-14% a ještě vylepšit spalování a emise,tak se mi ozvěte a já vár poradím
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.90.broadband10.iol.cz
25. 10. 2010 13:26 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno

Připadá mi, že to hodnotíte takhle od stolu a nemáte vůbec žádné zkušenosti, jaký je rozdíl mezi levnou benzinkou a těmi drahými, jak jste uváděl - Shell nebo Benzina aj. Doplácí na to spousta mých kamarádů a ani já tomu sám doposud nevěřil, proč by se mi mělo vyplatit kupovat ty předražené PHM, dokud jsem si nevyzkoušel ujet 2 x 100 km přibližně stejnou trasu a tankoval jsem poprvé u levnější maloobchodní benzinky a podruhé právě u zmíněné předražené Benziny. Asi mi nebudete zrovna vy věřit, ale spotřeba při druhém tankování byla shruba o 1,2 l na těch 100 km menší než při tankování u levné benzinky. Dražší PHM je totiž kvalitnější a nemusím tedy např. do kopce nebo celkově šlapat tolik plyn oproti levné PHM. Nezajímají mne tedy ani tolik věrnostní slevy jako samotný fakt, že při nákupu u dražší benzinky šetřím peníze už i tak samo o sobě.

knap
knap (neregistrovaný) ---.95-102-101.t-com.sk
15. 3. 2012 19:10 Nový

Re: 0,50 sleva na litru - ale dráž o 1-2 Kč oproti konkurenci

celé vlákno

Ak chcete opravdu ušetriť PHM o 10-14% a vylepšiť spaľovanie a emisie,vďaka použitiu novej technológie,tak sa pozrite na web.
http://www.vierapsk.myffi.biz/ a http://www.academyffi.com

Jaromír Adámek aura:63
23. 12. 2008 10:35 Nový

Nechci slevu zadarmo.

celé vlákno
Nechci slevu zadarmo.

Celé mi to příjde postavené na hlavu. Platit za kreditní kartu, aby člověk dostal slevu několik procent a ještě pak měl další starosti s placením, či s šíleným úrokem, pokud zapomene zaplatit, či se spozdí.

Raději bych ušetřil čas a nervy a věnoval se něčemu produktivnímu.

Stejně slevy nabízejí jen velké pumpy, kde je cena nadsazená (jak už se tu psalo) a vyplatí se mnohdy nakupovat o malých, kde člověk nemusí mít nějaké slevové kupóny, či co-brandové kreditní karty od kdoví koho a dostane dobrou cenu hned.

Jistě, pro někoho, kdo se živí rozvozem zboží, to může být výhodné, i když takoví už mají jistě vytypované svoje levné stanice a jistě i domluvené lepší ceny.

Připadá mi to jako různé slevové kupóny v restauracích. Minulý rok jsem chodil do jedné restaurace na menu za 70 kč a nosil sebou takovou kartičku, kde mi dávali razítka, že 11tý oběd bude zdarma, pak jsem měl jiné starosti, a když jsem se tam vrátil po měsíci, a měl tu slevovou kartičku od nich plnou, tak najednou mi řekli, že už akce neplatí :). Teď chodím do restaurace, kde jsou ultra-levní a oběd mám za 58 bez tringla. Kašlat tyhle slevy. Je to fakt jak slovy klasika "Nechci slevu zadarmo"...
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 12:56 Nový

Re: Nechci slevu zadarmo.

celé vlákno
Mám kartu AXA od Unicredit. Díky slevě 1% z každé platby plus 0,5 Kč z litru benzínu plus další slevy v obchodech mi na penzijko přibyde každý měsíc cca 400 Kč. Ročně to máme cca 5 tisíc, které se mi navíc odečtou z ročního vyúčtování daně z příjmu. Úroky neřeším, mám nastaveno automatické 100% inkaso, takže s kartou nemám žádnou administrativu, nic neřeším, jen platím. Jestli je to výhodné nebo ne, nechám na Vás. Mně osobně to výhodné celkem přijde.
amazon
amazon (neregistrovaný)
23. 12. 2008 14:19 Nový

Re: Nechci slevu zadarmo.

celé vlákno
To že utratíte 40 klacků kreditkou značí jen to, že se marketing výborně povedl nic víc ;-)
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 14:27 Nový

Re: Nechci slevu zadarmo.

celé vlákno
Takže kdybych ty samé peníze utratil debetní kartou, tak bych udělal lépe? Vy nejste moc chytrý, že ne?
Jaromír Adámek aura:63
24. 12. 2008 10:35 Nový

Re: Nechci slevu zadarmo.

celé vlákno
To musíš platit ale opravdu hodně.

"slevě 1% z každé platby plus 0,5 Kč z litru benzínu plus další slevy v obchodech mi na penzijko přibyde každý měsíc cca 400 Kč"

Vím že AXA má u některých partnerů i 3%, kdybych počítal průměr 2%, což je dost nereálné, spíš to bude méně, tak bys musel kartou každý měsíc nakoupit za 20 000 Kč.

Buď jsi někdo, kdo strašně utrácí, a nebo jsi někdo, kdo zdatně využívá "zákoutí" této karty a peníze různě "točíš". V obou případech nejsi její typický uživatel.

Já jsem si počítal jestli se mi karta vyplatí taky, a došel jsem k tomu že ne.

Navíc už je tu ten fakt, že s kartou statisticky lidi zaplatí o několik desítek procent víc, než s běžnými penězi, takže i když ti dají zpět procento, či tři, tak ta karta pracuje proti tobě.
V
V (neregistrovaný)
24. 12. 2008 16:03 Nový

Re: Nechci slevu zadarmo.

celé vlákno
Ta karta se vyplati v podstate vzdy, pokud kartou rocne zaplatite vic jak 35 tisic. Ja kartou platim tak ci tak. Bud debetni nebo touto kreditni. Dost jezdim, takze dost projedu pres Benzinu.
Jaromír Adámek aura:63
24. 12. 2008 21:52 Nový

Re: Nechci slevu zadarmo.

celé vlákno
Jasně, já třeba ale 3 tisíce měsíčně kartou neplatím. Ještě celkem dost používám hotovost, protože u nás kartu neberou všude. Je to ale dobrá karta, taky jsem o ni uvažoval. I proto, že jsem měl nejblíž prodejnu Plus, teď je to Penny, a nevím, jestli převedli tu 3procentní dohodu i na ně.

Stejně je to ale jedno, protože tolik nezaplatím, a moje platební morálka není nejlepší, tak nebudu riskovat nějaké komplikace...
jezevec
jezevec (neregistrovaný)
23. 12. 2008 10:40 Nový

To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
Zaplatíte 30-80 korun měsíčně za kartu, na kterou dostanete 30-50 korun slevu na jednu nádrž, často ještě omezenou na roční limit. Zisk je tedy téměř stovku ročně, pokud se trefíte na optimální balanc mezi cenou karty a maximální slevou. A to se vyplatí!!!!
Jinak zmínil bych ještě slevovou kartu GE - která sice platí jen u Benziny, ale je zadáčo a nafurt, a je na ní sleva padesátník za litr ropy kdekoliv v ČR. Tuším že se dávala k některým autům a je dokonce přenosná pučovací.
V
V (neregistrovaný)
23. 12. 2008 12:48 Nový

Re: To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
Zaplatit 30-80 Kč měsíčně a získat 30-50 Kč na jednu nádrž, což u lidí, kteří tankují třeba 6 nádrží měsíčně, je celkem slušná sleva.
Dalibor Z. Chvátal aura:93
23. 12. 2008 15:44 Nový

Re: To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
Pro mě jsou slevové karty také výhodné, ikdyž kreditní kartu používám obecne velmi často, ne jen pro slevu PHM. Ročně na kreditku utratím okolo 1-3 mega, takže když mi vrátí zpět 1 % z transakce, i při odečtení poplatku za kartu jsem v plusu. A když k tomu mám i slevu na PHM, vydělávám více. Tyto karty jsou hlavně pro aktivní držitele a předpkládají, že s kartou platíte většinu zboží nebo služeb. Já s ní skoro i spím. :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 18:31 Nový

Re: To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
Nevypadlo Vám z příjmení písmenko ;-)?
Dalibor Z. Chvátal aura:93
24. 12. 2008 9:49 Nový

Re: To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
Někdy tam dodávám "ů". :-)
Pan Maruda
Pan Maruda (neregistrovaný)
24. 12. 2008 13:18 Nový

Re: To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
a copak se skrývá za tím Z. ?? :-)
Dalibor Z. Chvátal aura:93
24. 12. 2008 14:47 Nový

Re: To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
Že by jméno? :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 12. 2008 19:34 Nový

Re: To jsou opravdu SUPER nabídky!!!

celé vlákno
fakt? :-) jen jsem tehda jeste nevedel, ktere to je. :-) no kazdopadne je netradicni. ;-)
Johanes
Johanes (neregistrovaný)
24. 12. 2008 9:56 Nový

Na co složité slevy

celé vlákno
Kašlu na slevové programy předražených benzinek, natankuji tam kde je to levné i bez trapných slev ...
V
V (neregistrovaný)
24. 12. 2008 22:48 Nový

Re: Na co složité slevy

celé vlákno
Jste naivní :-)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem