Mne se stalo něco podobnýho u Komerční banky. Asi v devadesátým osmým jsem si zložil u nich studentské konto, protože jsem měl brigádu hned vedle jejich pobočky. Výpisy jsem si nenechal zasílat domů, vyzvedával jsem si je na pobočce. Když peníze přišly, obratem jsem je vybral, stálej zůstatek jsem na účtu udržoval kolem 1000 Kč. Rok potom jsem odejel na rok na zahraniční VŠ a na účet jsem nějak zapomněl, navíc expozitura, kde jsem měl vedený účet byla mezitím zrušena (Národní třída), přesunula se do Spálené ulice.
Až loni na podzim mne volala pracovnice KB, že můj účet vykazuje debetní zůstatek 90 Kč, a že by bylo záhodno jej uhradit. DOcela nme to překvapilo a ji taky, když jsem ji tvrdil, že účet u Komerční banky nemám a něměl jsem (ach ta skleróza). Stovku jsem zaplatil, dokonce mne ve Spálený překecali, ať si tam účet nechám a nakonec jsem zjistil, že se mi komerčka líbí víc než spořka, tak na tom ve finále vydělali. Ale mohli mne kontaktovat dřív, necítil bych se tam tak trapně.
bych rekl, ze mimo je spis ta banka ... chtit za dva mesice takove poplatky za vedeni uctu ... za co? ... za ty prachy by ta zenska za mnou musela prijet domu, a sama by si musela zjistit, kde zrovna jsem, a rict mi, ze mi nejak dochazi kredit u jejich superbanky
i kdyz ten klient je asi taky mimo, platit takove poplatky za tokovou kvalitu ... hmm
Jak je psáno dole, je tam na vteřinu doplněn mrňavými písmeny text... Ten text tam ovšem byl doplněn až na popud SOS. A z vrozené skromnosti se jeBanka nezmiňuje o tom, že zatímco u jiných bank dáte např. za příkaz k úhradě většinou 2-4 Kč, u nich to je "pouhých" 8,10 Kč, takže si vedení účtu zdarma vynahradí více než bohatě.
Když občas koukám na televizi a nestihnu od ní včas odejít, když začnou reklamy, zaslechnu také občas reklamu na účet u eBanky, kde se hovoří o tom, že za vedení účtu se platit "nemusí". Že by zase klamavá reklama?
K.
vemte si lupu a digitalni kameru ;-) v posledni vterine si zvetsete obraz a v dolni casti uvidite cosi jako ze kdyz mate kreditni prijem vetsi nez 15000 mesicne... nic neni zadarmo :-) Auto za 500Kč! PS: nabidka plati do vycerpani zasob. A kdo by do nich rekl ze auto bylo na baterky a v zasobe meli jenom jedno :-D
Zajímavé, ale trochu mlhavé. Že za dva měsíce se z +1000 stalo -600 říká jen, že klient si objednal služby asi hodně nadstandardní nebo je banka drahá... nicméně pan XY měl jaksi plnit své závazky. A pokud banka říká pravdu a jako osoba /dokonce jednatel společnosti/ nebyl k zastižení 2 měsíce na telefonu, emailu ani ze své viny písemně, tak to o serioznosti nesvědčí:(
A trochu mimo mi připadá chlubit se firemním účtem a obratem - penězi které mu nepatří a dále, že je převáděl z firmy na soukromý účet...
Uvádí se, že se zaplacením "problém s komunikací se tím vyřeší", nejsem si jistý, zda tím myslí, že se učet obnoví? Asi ano. Ale pak není jasný odpověď banky, která pro změnu uvádí že pan XY žádal založení nového účtu....a o tom, že byl zákazník ujištěn o "vyřešení", se mlčí.
A jestli se banka chlubí tím, že založením účtu ztrácí informace o nesolventnosti klienta, je její problém...
Je jasné, že banka zrušila klientovi účet v souladu s pravidly hry, která klient bezpochyby svým podpisem při uzavření smlouvy akceptoval. Přijít takto o účet je sice nepříjemné, leč vina je jednoznačně na straně klienta. Argumentovat tím, že na jiném účtu mám přece dost peněz, je nesmyslné. Banka může bonitním klientů poskytnout nadstadnarní péči, nikoliv ale porušovat předem stanovená pravidla. To by asi nebylo fér vůči ostatním klientům a do takové banky bych si nedal ani nedokouřený doutník.
A už vůbec nechápu, proč pisatel nazává eBanku "prestižní bankou, která má právo vybírat si zákazníky".
Dejme tomu, ze vyberu penize do vyse minimalniho zustatku a pak ho necham byt. Casem se zakonite dostane do zaporu. Ma banka nejake pravni paky na to, abych to uhradil nebo se spokoji se zrusenim uctu?
Poznamka: kdyby si banky sproste neuctovali poplatek za zruseni, tak takovehle nefer vylomeniny nedelam!