Dopadl jsem priblizne stejne, kdyz jsem si poridil u GE Eurocard MAstercard.
Nejprve byl problem ze nevyhovuji podminkam (a to byl muj cisty prijem nekolikrat vetsi
nez bylo pozadovano) a ze to mam zkusit za 3 tydny. Po trech tydnech schvalili moji
zadost ale vyvstal problem, a ted cituji "ze z nejakeho duvodu mi system odmitl
schavlit moznost vstoupit do debetu". Pokud jsem chtel vedet z jakeho mel jsem jiz smulu
to mi nebyl schopen nikdo rici. No co uz, rikam si. Stejne chci kartu vyuzivat pri
platbach do zahranici pres internet, takze si na ni poslu jen tolik kpenez
kolik budu moci. Nicmene do dnesniho dne se mi kartou nepodarilo zaplatit na vsech
strankach kde jsem to zkouse shodne stalo ze mam "BAd Expiration Day". Kdyz jsem tohle
napsal do GE odpovedi se mi nedostal :o(((
Myslim ze GE by se misto kvantity sluzeb melo zamyslet nad kvalitou!
To je další s prominutím bordel, protože váš nutí si za další peníze pořídit internetovou kartu a přitom její zabezpečení je na diskutabilní úrovni zrovna tak jako u klasické EC/MC. Nejlepší je si stěžovat na karetní asociaci, že banka neoprávněně blokuje použití EC/MC ke standardním platbám na dálku, k nimž internet bezesporu patří.