Hlavní navigace

Názory k článku Internetové bankovnictví GE Capital Bank - Standard

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 2002 13:28

    fras (neregistrovaný)

    O svých negativních zkušenostech s GE Capital Bank jsem již jednou psal.
    Toto jsou moje zkušenosti asi dva měsíce staré:
    .
    Využívám IB u jine společnosti a mohu říci, GE není schopna konkurence na trhu .
    Po založení běžného učtu jsem požádal o IB a flexikonto.Nejak mi uniklo, že v GE nejde přes IB zadávat trvalé příkazy ( do dneška!!!). Mam jich 5 a vzhleddem k tomu, že je musíte zadat na přepážce platíte za každý 10Kč ( tzv. manualní trans.= 5x10=50 Kč/měs.) Poplatky: vedení učtu 30 kč, IB 30 Kč, flexikonto 20Kč. Když jsem uvidel na webu možnost balíku Genius lehce jsem si spočítal,že když přejmenuji svuj učet na Genia, budu mít stejné produkty ( a nějaké ještě navíc) za jednotný poplatek 50Kč. Protože nedůvěřuju jenom reklamním trikum volal jsem minim. 2x do GE a ptal se, jestli tomu dobře rozumím....a že když ted využívám IB a flexikonto jestli opravdu dobře počítám a ušetřím na měs. poplatcích.....atd. Ujistili mne , že ano. Šel jsem tedy založit Genia. Hned v bance mne však hned zarazilo, že Genius IB se dá ovládat z jakéhokoliv PC a je to chránené pouze heslem!!! Všechny banky píšou statě na webu ohledně ochrany IB...ale GE to chrání HESLEM!!!!!Hned na příštím výpisu z banky mne zarazilo,že platím pořád poplatek 30kč za IB (myslel jsem , že v balíku Genius je IB taky...a za 50Kč/měs.). A tak po dalším rozhovoru jsem se teprve dovedel, ze v GE jsou dvě IB!!! Tzv Standard...chraněný ....a Genius IB chranený heslem. Mam tedy IB dve. ...a kdyz chcete tu první zrušit zaplatíte 200Kč. Chcete tedy zrušit Genia?Poze 500Kč. V souč. dobe platím měsíčne na polatcích cca 140 Kč /měs. ( a to nemam platebni kartu!!!)
    Přes IB nejde zadávat trv. příkazy, na výpis se můžete podívat max.3 měs. zpět! Je to celý nějaký "dřevěný" než to naběhne, špatně graficky udělaný,
    vypadává to uprostred transakcí,u jednotlivých operací jsou tajuplné názvy...nevíte co to je za platbu a poplatky.!
    Uvažujete -li začít si s GE radím Vám JDETE OD TOHO!

    Některé výše uvedené věci se již změnily.
    Ještě že jsem nezrušil IB Standart. Nyní je každá IB jiná. Genius neumožňuje zadávat trvalé příkazy apod.
    Je to dobře,nic proti tomu...ale nikdy nikdo by vám to předem v GE neřekl. Nikdo tam totiž nic neví. Poslední týden jsem si s GE opět užil a stálo to zato!!!
    I když jejich produkty nevypadají špatně "negramotnost" lidí v GE mne neuvěřitelně zaráží!
    Od 1.7.2002 se služby IB změnily. Je možno si po síti založit termínové a spořící účty. Se spořícím účtem jsou spojené pojmy jako limit odvodu a limit dotace. Nejste-li si jisti nebo nevíte proč vám po založení daný produkt nepracuje tak jak si myslíte, že by měl, napadne vás obrátit se na linky informační, např. 0800 103060 a nebo na technickou podporu . A tady končíte! Viz moje zkušenost:
    Založil jsem si spořící učet a nastavil limity . Nefungovalo to jak jsem myslel a tak jsem kontaktoval GE na 0800.... . Děvče na druhé straně infolinky asi den předtím prodávalo rohlíky protože nevědělo o daných pojmech nic. Dostal jsem však číslo na technickou podporu. Tam prý sedí experti na IB. Po mém dotazu na IB a spořící účet jsem se nedověděl nic. Odborník se podíval sice na můj účet a konstatoval, že je to divný a že neví.Prosil jsem odborníka ať mne přepojí na někoho kdo tomu rozumí. Odborník však mlčel. Dál už to nešlo přepojovat. Tak skončil den.
    Druhý den jsem volal opět do GE. Doufal jsem, že na lince budou jiní odborníci. A bylo tomu tak.
    Opět mne přepojovali,opět jsem všem vysvětloval produkty GE. Co je to, jak to má fungovat a ptal jsem se proč to nefunguje mne! Divili se , kroutili hlavami, radili se a pak chytrý odborník z technické podpory přišel na to , že mne přepojí na linku kde sedí odborník na spořící účty. Seděl. Ten však nerozumí obhospodařování účtů přes IB. Hned měl tendenci mne přepojit na odborníky na IB. Zastavil jsem ho a vysvětlil,že ti zase nerozumí spořícímu účtu!Konstatoval taky , že je to divný, že to tak nefunguje a vymyslel nakonec, že nejlepší bude když pudu do pobočky.
    Abych to shrnul. Potřeboval jsem odpovědi na:
    - jak pracuje limit odvodu a dotace
    - lze změnit po síti spořící účet?
    Paní na pobočce , jak jsem předpokládal, nebyla chytřejší než všechny infolinky a technické podpory. Ale snažila se a byla ochotná. Nakonec přišla další paní ( asi vedoucí) a řekla, že (asi) limity nekorespondují s účetním zůstatkem ale s disponibilním. Když máte flexikonto musíte to k tomu přičíst! Asi to tak je. Kvůli tomu jsem však musel na pobočku!!
    Změnit spořící účet můžete jenom na pobočce ( 30Kč). Nechcete-li chodit do banky ,můžete přes internet účet zrušit (100 Kč) a založit nový.
    Požadoval jsem úpravu Flexikonta a chtěl jsem podat žádost o Platební kartu! Nechodí software! Přijďte zítra!
    Změnit fakturační adresu taky jenom na pobočce.
    SIPO nejde!
    Pro zasílání zůstatku na mobil musíte mít GSM banking (30Kč/měs).
    Žádost o vydání karty : musíte na pobočku !
    Ke kartě vydávají na pobočce na Karl. Nám. v Praze 2roky staré!!! Podmínky k pojištění ( Amcico). ( Ověřeno a porovnáno s Amcico).
    Před týdnem jsem strávil v bance asi 3 hodiny! ... a od doby co jsem si založil účet..nepočítaje!!!


    To, že jsou produkty banky takové nebo makové je jedno! Buď si je vyberete nebo ne!
    Chtěl jsem tímto jenom poukázat na to, že kvantita infolinek ( infolinka, technická podpora, chat...) převyšuje kvalitu! Myslím, že GE CB by se měla zamyslet nad vzděláváním a kvalitou personálu! .
    Vzhledem k poplatkům by si každý klient zasloužil lepší služby!!!
    Uslyšet od technické podpory IB , že software pro ně dělá externí firma takže "tomu nerozuměj " je otřesné !!!






  • 23. 10. 2002 16:35

    CWAMaster (neregistrovaný)

    Vidím, že ani za půl roku se nic nezměnilo, stále se musí kvůli každé blbosti lítat na pobočku, kde stejně nic nevyřídíte, protože jim věčně nefunguje systém (viz včera na pobočce Flora). Nebýt IB, kterou sice nemůžu rozhýbat pod WinXP (na helpline už také nevolám a mám kvůli tomu na svém PC dva operační systémy:-) ), ale jinak mi vyhovuje, tak už jsem účet u GE dávno zrušil.

  • 23. 10. 2002 16:40

    CWAMaster (neregistrovaný)

    Vidím, že ani za půl roku se nic nezměnilo, stále se musí kvůli každé blbosti lítat na pobočku, kde stejně nic nevyřídíte, protože jim věčně nefunguje systém (viz včera na pobočce Flora). Nebýt IB, kterou sice nemůžu rozhýbat pod WinXP (na helpline už také nevolám a mám kvůli tomu na svém PC dva operační systémy:-) ), ale jinak mi vyhovuje, tak už jsem účet u GE dávno zrušil. A kdo si vymyslel tu nesmyslnou podmínku mít dvě pevné telefonní linky, když chcete úvěr nebo Flexikredit. Nikdy jsem pevnou linku neměl a mít nechci - to jim nestačí, že mám dva mobily s tarifem ?

  • 31. 7. 2002 0:03

    Mi.Svobodova (neregistrovaný)

    Helpline GE cb je otřesná. Jeden "poradce" na můj dotaz,co mám dělat, když nemohu odeslat příkaz, který ještě den předtím odeslat šlo, mi sdělil, že je to proto, že mám starou verzi IE (5). Nainstalovala jsem si tedy vyšší verzi (6), a problém se neodstranil. Opětovným dotazem mi jiný " poradce" poradil, abych se vrátila k té starší verzi IE (5), protože " bude spolehlivější". Vyřešení problému s tak táhlo více než týden, nakonec jsem se dostala k někomu, kdo věděl, oč jde. Další věc, kterou se marně dožaduji, je vysvětlení, co mám dělat, když účet, kam chci poslat peníze nemá předvolbu. Vypsání "nul" pomáhá jen někdy.

  • 5. 8. 2002 22:15

    hovnous (neregistrovaný)

    A vite proc ? Protoze zamestnavaji na infolinkach studenty vsechny na nichz se da usetrit a ty se porad meni, jelikoz to tam je neunosne, tak potom to takhle vypada.

  • 10. 10. 2010 12:02

    David (neregistrovaný)

    Podle me je
    Internet banka tím nejlepším vynálezem, nemusím čekat alespoň v bance.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).