Spočítejte si...

Zavřít

HYPO: Informace nedáme!

Položit dotaz HYPO stavební spořitelně se panu Hinnerovi ukázalo být neřešitelným problémem: obsazeno, výpadky spojení, rady typu "nevzdávejte to, zkoušejte dál" a přepojování klienta jako přehazování horkého bramboru... Najde HYPO řešení, nebo nenajdou klienti odpovědi na své dotazy?

Čtenářská zkušenost:

Jsem opravdu nemile překvapen jednáním HYPO stavební spořitelny. Po čtyřech letech spoření jsem se chtěl zeptat, jak je to se sloučením smluv či účtů stavebního spoření. Po vyhledání oficiálních stránek (jménem HYPO stavební spořitelny se na Internetu ohání kde kdo z obchodních zástupců) jsem zavolal na modrou linku – bez úspěchu, neustále obsazeno, přepojení přes centrálu – rovněž bez úspěchu. Bylo mi řečeno, že to musím zkoušet, jiná cesta prý není.

Když jsem se konečně dovolal přes neuvěřitelný systém „hypotelu“, který má zřejmě zájemce o informace spíše odradit od dalšího volání, nechal jsem se přepojit na operátora. Po 10 minutovém čekání, kdy mi došlo, že operátor je tam maximálně jeden, mi nějaká slečna, která nepovažovala za nutné představit ani službu, ani sebe, po dvou slovech sdělila, že mě přepojí – načež se ozval tón „obsazeno“.

Opravdu vřele děkuji za poskytované služby a informace. Jednání se zákazníkem, který má u spořitelny nemalé finanční prostředky, je opravdu pozoruhodné.

Jan Hinner
(text prošel redakční úpravou)

Vyjádření HYPO stavební spořitelny

Klient se na infolinku naší společnosti nedovolal pravděpodobně proto, že všichni operátoři vyřizovali předchozí hovory. Pokud se klient dovolá tzv. „do fronty“, musí počkat na vyřízení všech předchozích hovorů a pak je vyřizován jeho požadavek. Pokud při čekání zvolí jakékoli tlačítko na telefonu, je vyřazen z fronty a převeden do příslušného menu odpovídajícímu stisknutému tlačítku.

V uplynulém období, v době, kdy byly rozesílány výpisy našim klientům, byla naše infolinka velmi využívána a mohlo dojít k jejímu dočasnému přetížení, proto nemůžeme bohužel vyloučit situaci, která byla popsána.

Co se týká problému při přepojení, výjimečně bohužel dojde k výpadku při přesměrování hovoru. Tato skutečnost nás velmi mrzí a panu Hinnerovi se omlouváme.

V současné době navyšujeme počet operátorů naší infolinky a rozšiřujeme kapacitu linek o další digitální trakt (PCM), čímž se vyřizování hovorů značně urychlí.

marketingové odd. HYPO stavební spořitelny a. s.

Redakce

Tabulka č. 881
Pan Hinner chtěl zodpovědět dotaz týkající se jeho smluv stavebního spoření u HYPO stavební spořitelny. Z důvodu neúměrného přetížení informační linky a výpadků při přepojování se ale nedostal ani k možnosti dotaz položit. Navíc jednání pracovnice spořitelny neodpovídá nejen konvencím renomovaných finančních domů, ale ani základům společenského chování. Proto HYPO stavební spořitelně udělujeme Zlámanou grešli.

Řešení, s kterým přichází HYPO stavební spořitelna, snad do budoucna zamezí podobným případům.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Anketa

Získal/a jste vždy potřebné informace na infolince stavební spořitelny?

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 6. 2003 15:07