V anketě chybí ještě varianta: ano, ale nevnímám a tudíž se jí ani nemohu řídit.
Reklama v TV je tak dobrá na to, abych si při ní odskočil na WC, něco dobrého zakousnout či se napít. Absence reklamy na ČT mi bude chybět, protože čučet na 1,5 hodinový pořad bez přestávky (reklamy) nejenom mne bude činit problémy.
Reklamu opravdu obvykle nevnímám. Známí nebo kolegové něco probírají, já nevím, která bije. Třeba jsem i vysílání přítomen, ale opravdu nevnímám. Když pak jsem někým upozorněn, že na tento výrobek či službu běží reklama, tak ten výrobek nebo službu zásadně nekupuji. Kdyby místo nákladné reklamy, na které se napakuje mnoho nemakačenků a značně prodraží reklamovaný výrobek či službu, běžel v TV nějaký spot o tom, že z vysílaného spotu nebo výrobku jde peníz na nějaké humanitární účely, milerád si výrobek či službu pořídím. Ale aby si nějaká bulimička pořídila z reklamy luxusní barák a nevěděla pak, co roupama dělat, to ne ...
Vím, že z takovéhoto příspěvku nebudou mít reklamní agentury příliš radost, ale je to tak
Myslím si, že reklamkám to bude úplně jedno. Osobně mi taky lezou krkem výrobky s reklamou (ne však z důvodu toho, že reklama je drahá, ale proto, že mě oblbují vylhanejma věcma), avšak takových nás je procento, možná dvě či tři. Stádo, které kupuje zásadně to, co vidělo v TV, bude vždy masové.
To jen abyste neměl pocit, že svým chováním něco změníte. Můžete mít dobrý pocit, že nepodporujete vyžraný lháře, ale to je tak všechno.