Hlavní navigace

Finanční reklama 2006: Vyberte nejlepší televizní spot

1. 2. 2007
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Finanční instituce na nás útočí reklamou na každém kroku. Zaútočte pro změnu vy na reklamu finančních institucí! Podpořte svou oblíbenou televizní reklamu v 5. ročníku ankety "Finanční reklama 2006". Obhájí prvenství GE Money Bank, nebo se vrátí předloňský vítěz, Česká spořitelna?

Finanční reklama 2006 je již tradiční anketa, v níž čtenáři a odborná porota vybírají nejlepší reklamní spot finanční instituce, který byl uveden v daném roce na českých televizních obrazovkách. Letošní ročník je již pátým v řadě, a tak vám můžeme představit osm minulých vítězů.

Vítězové minulých ročníků ankety Finanční reklama
Ročník Veřejnost Odborná porota
2005 GE Money Bank Česká pojišťovna
2004 Česká spořitelna Česká spořitelna
2003 ČSOB Česká spořitelna
2002 Komerční banka Komerční banka

Hlasování v anketě

Nyní ale začíná ročník nový a vše můžete ovlivnit. O vaši přízeň se utká 23 televizních reklamních spotů nominovaných finančními institucemi. Hlasovat můžete od 1. do 28. února 2007 na stránkách ankety. Při hlasování zvolíte jeden klip, který považujete za nejlepší.

Vedle veřejnosti nejlepší reklamu roku volí též odborná porota sestavená z významných osobností ekonomického dění, žurnalistů, designérů a představitelů mediálních agentur. Na rozdíl od hlasujících čtenářů a návštěvníků musí své hodnocení doplnit stručným komentářem, proč zrovna ta či ona reklama je podle jejich mínění nejlepší.

Výsledky ankety budou zveřejněny 8. března 2007 na stránkách Finanční reklamy a finančního serveru Měšec.cz.

Pozor, změna!

Oproti minulým ročníků dochází k jedné zásadní změně. Technologie, rychlost připojení a kvalita softwarového vybavení kráčí dlouhými kroky kupředu. A s nimi i anketa Finanční reklama. V letošním hlasování naleznete všechny reklamy k on-line shlédnutí.

Ceny pro hlasující

Každý hlasující má možnost zapojit se do slosování o hodnotné ceny. Jedinou podmínkou, vedle „odevzdání“ hlasu, je přihlášení či registrace na serveru Měšec.cz (či na kterémkoli sesterském serveru – Lupa.cz, Root.cz, DigiZone.cz, Slunečnice.cz, Navrcholu.cz…). Registraci je možné uskutečnit přímo při hlasování.

A co můžete vyhrát?

Hlavní výhrou je tématická kniha, či lépe řečeno trilogie Osobní a rodinné bohatství od Miloše Filipa, kterou věnovalo nakladatelství C. H. Beck, partner ankety. Celou trilogii získají tři výherci, pro dalších sedm vylosovaných je připraveno po prvním díle.

 Osobní a rodinné bohatství - kam s penězi
Osobní a rodinné bohatství - jak chytře investovat
Osobní a rodinné bohatství - jak se dobře zajistit













I další ceny napomohou získat přehled ve světě financí:

A na závěr malá pozornost finančního serveru Měšec.cz – tričko Měšce (4×). Celkem si hlasující rozdělí 25 hodnotných cen.

skoleni_15_4

Partneři ankety

Finanční reklama 2006 má celou řadu partnerů a mediálních partnerů, bez jejichž přispění by bylo nemožné uspořádat anketu tohoto rozsahu a dopadu. Vždyť ocenění nejlepší finanční reklamy je jediným barometrem úrovně reklamních spotů finančních institucí v České republice.

Všem partnerům děkujeme.

Partner

C.H.Beck - logo


Mediální partneři

Profit - logo


Strategie


Marketing a Média


TNS media intelligence - logo

Sledujete televizní reklamy?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).