Finanční reklama 2006 je již tradiční anketa, v níž čtenáři a odborná porota vybírají nejlepší reklamní spot finanční instituce, který byl uveden v daném roce na českých televizních obrazovkách. Letošní ročník je již pátým v řadě, a tak vám můžeme představit osm minulých vítězů.
Ročník | Veřejnost | Odborná porota |
---|---|---|
2005 | GE Money Bank | Česká pojišťovna |
2004 | Česká spořitelna | Česká spořitelna |
2003 | ČSOB | Česká spořitelna |
2002 | Komerční banka | Komerční banka |
Hlasování v anketě
Nyní ale začíná ročník nový a vše můžete ovlivnit. O vaši přízeň se utká 23 televizních reklamních spotů nominovaných finančními institucemi. Hlasovat můžete od 1. do 28. února 2007 na stránkách ankety. Při hlasování zvolíte jeden klip, který považujete za nejlepší.
Vedle veřejnosti nejlepší reklamu roku volí též odborná porota sestavená z významných osobností ekonomického dění, žurnalistů, designérů a představitelů mediálních agentur. Na rozdíl od hlasujících čtenářů a návštěvníků musí své hodnocení doplnit stručným komentářem, proč zrovna ta či ona reklama je podle jejich mínění nejlepší.
Výsledky ankety budou zveřejněny 8. března 2007 na stránkách Finanční reklamy a finančního serveru Měšec.cz.
Vstup do hlasování: Finanční reklama 2006 – hlasujte
Pozor, změna!
Oproti minulým ročníků dochází k jedné zásadní změně. Technologie, rychlost připojení a kvalita softwarového vybavení kráčí dlouhými kroky kupředu. A s nimi i anketa Finanční reklama. V letošním hlasování naleznete všechny reklamy k on-line shlédnutí.
Ceny pro hlasující
Každý hlasující má možnost zapojit se do slosování o hodnotné ceny. Jedinou podmínkou, vedle „odevzdání“ hlasu, je přihlášení či registrace na serveru Měšec.cz (či na kterémkoli sesterském serveru – Lupa.cz, Root.cz, DigiZone.cz, Slunečnice.cz, Navrcholu.cz…). Registraci je možné uskutečnit přímo při hlasování.
A co můžete vyhrát?
Hlavní výhrou je tématická kniha, či lépe řečeno trilogie Osobní a rodinné bohatství od Miloše Filipa, kterou věnovalo nakladatelství C. H. Beck, partner ankety. Celou trilogii získají tři výherci, pro dalších sedm vylosovaných je připraveno po prvním díle.
I další ceny napomohou získat přehled ve světě financí:
- roční předplatné týdeníku Strategie (3×),
- roční předplatné týdeníku Profit (3×),
- roční předplatné měsíčníku Marketing Magazine (5×).
A na závěr malá pozornost finančního serveru Měšec.cz – tričko Měšce (4×). Celkem si hlasující rozdělí 25 hodnotných cen.
Partneři ankety
Finanční reklama 2006 má celou řadu partnerů a mediálních partnerů, bez jejichž přispění by bylo nemožné uspořádat anketu tohoto rozsahu a dopadu. Vždyť ocenění nejlepší finanční reklamy je jediným barometrem úrovně reklamních spotů finančních institucí v České republice.
Všem partnerům děkujeme.