Spočítejte si...

Zavřít

Finanční reklama 2006: "Do klubu, Alfréde."

Banky a další finanční instituce na nás celý rok útočily svou reklamou. Mnozí z nás podlehli. Teď jsme jim to ale vrátili - a řekli jim, co si o jejich reklamě myslíme. Letošní ročník měl jednoznačného vítěze... na dalších postech se svedl lítý boj. Jak dopadly ostatní reklamy?

Dne 28. února 2007 bylo ukončeno hlasování v tradiční anketě Finanční reklama 2006, která již v pátém ročníku hodnotila reklamy uvedené v českých televizích v uplynulém roce. K vítězům z minulých let tak můžeme připsat další jméno: Raiffeisenbank.

Vítězové minulých ročníků ankety Finanční reklama
Ročník Veřejnost Odborná porota
2005 GE Money Bank Česká pojišťovna
2004 Česká spořitelna Česká spořitelna
2003 ČSOB Česká spořitelna
2002 Komerční banka Komerční banka

Raiffeisenbank se svou reklamou Do klubu, Alfréde okouzlila jak čtenářskou veřejnost, tak odbornou porotu.

„Do klubu Alfrede.“ Vtipné, situační. Vynikající herecký výkon ženy i dítěte. Reklama diváky nejen zaujme vtipem, ale jednoduše a nenuceně předá potenciálním zákazníkům i vzkaz, který potřebuje, hodnotila reklamu Pavlína Jurzykowská z České televize.

Vtipná, srozumitelná a dobře zapamatovatelná reklama, která slibuje duálně jak komfort služeb samotné banky, tak konkrétní produkt – peníze bez omezení. Je snadné si zapamatovat i název banky, na kterou reklama upozorňuje, uvedl na konto reklamy Jiří Louthan, šéfredaktor serveru Fincentrum.cz.

Reklama zaujala též Otakara Schlossbergera, Finančního arbitra ČR: Je to opravdu dobře udělená reklama, která musí zaujmout už jen díky výkonu pána, který se nechal produktem banky unést… Opravdu se mi líbí a dokonce jsem se i zasmál…

Ovšem nebyla to pouze vítězná reklama, která zaujala. Názor odborné poroty a čtenářské veřejnosti se ale na dalších místech značně liší.

Finanční reklama 2006 – výsledky hlasování
Čtenářská veřejnost Odborná porota
1 Raiffeisenbank Raiffeisenbank
2 ING pojišťovna eBanka
3 GE Money Bank UNIQA
4 Česká pojišťovna Česká pojišťovna
5 Česká spořitelna ING pojišťovna

Reklamu ING pojišťovny, která je druhým nejúspěšnějším spotem, hodnotila Pavla Renčínová z České televize slovy: Další z povedené série reklam, které staví na odiv sílu brandu. Skupina ING prezentovaná jako světový lídr, ať už jde o pojišťovnictví nebo akciové fondy. A k tomuto účelu dobře zvolený mix barev, prostředí, prostřihů. Dá se zahrát kdekoliv na světě a poselství bude pořád stejné: jsme nejlepší.

Třetí nejúspěšnější reklamu – GE Money Bank, která se umístila jak v hodnocení odborné poroty, tak veřejnosti, charakterizoval výstižně Aleš Klika ze společnosti ARBOmedia: Spot prezentuje snadnost dosažení úvěru analogicky s nákupem věcí běžné denní spotřeby a zbavuje diváka dojmu administrativní složitosti vyřízení úvěru. Všudypřítomné štůčky bankovek vyvolávají touhu utrácet a asociují touhu splnit si svoje sny – vyřídit si u nás úvěr je přeci tak snadné!

Ceny a výherci

Stejně jako každý rok jsme pro hlasující připravili slosování o hodnotné ceny od partnerů ankety. Letos jsme jich rozdělovali rovných 25. Do slosování o ceny mohli být zařazeni všichni hlasující. Pro zařazení do slosování bylo nutné se zaregistrovat nebo přihlásit.

1. – 3. místo
  • Trilogie knihy „Osobní a rodinné bohatství“, autor Miloš Filip, nakladatelství C. H. Beck
  • Jana Kopecká
  • Jiří Uriánek
  • Jana Černá
 Osobní a rodinné bohatství - kam s penězi
Osobní a rodinné bohatství - jak chytře investovat
Osobní a rodinné bohatství - jak se dobře zajistit













4. – 6. místo
  • Jaroslav Macháč
  • Vendula Hojerová
  • Kryštof Rössler
Strategie






7. – 9. místo
  • roční předplatné týdeníku Profit
  • Petr Marek
  • Lenka Jakubcová
  • Jiří Baudyš
Profit - logo








10. – 16. místo
  • Kniha „Osobní a rodinné bohatství“, 1. díl, autor Miloš Filip, nakladatelství C. H. Beck
  • Věra I.
  • Helena Jirásková
  • Igor Matena
  • Tomáš Kofroň
  • Blanka Lorencová
  • Martin Šikuda
  • Pavel Nováček
 Osobní a rodinné bohatství - kam s penězi











17. – 21. místo
  • Zbyšek Schlick
  • Tomáš Majer
  • Josef Wrobel
  • Jan Salava
  • Radek Steuer
Marketing Magazine





22. – 25. místo
  • Vladimír Novotný
  • Michal Halasa
  • Petr Hlávka
  • Vladimír Hajduček



Partneři ankety

Bez partnerů se neobejde žádná větší akce. Bez nich bychom vám nemohli nabídnout atraktivní ceny. Proto všem partnerům děkujeme za jejich účast.

Partner

C.H.Beck - logo


TNS media intelligence - logo


Mediální partneři

Profit - logo


Strategie


Marketing Magazine


Anketa

Jak se umístil váš favorit?

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 3. 2007 21:15