Hlavní navigace

eBanka říká: "Mlčte!"

29. 3. 2002
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

eBanka na svých stránkách zrušila on-line diskusi, čímž pobouřila celou řadu věrných klientů. Co ji k tomu vedlo?

Čtenářská zkušenost:

eBanka minulý pátek zrušila diskusní fóra pro své zákazníky poté, co došla k závěru, že slouží pouze k tomu, aby v těchto fórech zákazníci eBanky svorně nadávali na to, že se služby této banky čím dál tím více zhoršují.

Teď už zákazníci nenadávají – nemají kde. Myslím, že jsou adeptem na Zlámanou grešli.

Zbyněk Pospíchal, Praha
(text prošel redakční úpravou)

Reakce eBanky:

eBanka ukončila k 22.3.2002 ban­kovní diskusi, neboť její původní cíl (on-line chat související s konkrétními dotazy a požadavky klientů k jejich účtu) přestal být naplňován a diskuse se stala prostředím k řešení obecných otázek nesouvisejících s funkčností účtu a službami poskytovanými bankou. Klienti v mnoha případech diskusi zneužívali. V každém případě se jednalo na naprosto nadstandardní a ojedinělou službu klientům banky na českém trhu.

Kontakt klientů s bankou zůstává naprosto stejně otevřený. Na jakékoliv dotazy a požadavky klientů související s účtem a službami eBanky jsme stále připraveni odpovídat 24 hodin denně na Klientské lince 0800 124 200 nebo na e-mailu klient@ebanka.cz.

Lenka Petroncová
Manažerka PR a tisková mluvčí

Redakce

Redakce souhlasí s tvrzením eBanky, že služba on-line diskuse nad produkty banky byla nadstandardní. Zejména proto zvyšovala spokojenost klientů banky, kteří mohli komunikovat v reálném čase nejen s bankovními úředníky, ale i vzájemně mezi sebou. Zrušení diskuse poškodilo současné klienty banky (jak se o tom můžete sami přesvědčit v diskusi pod jedním z článků), kteří jsou zvyklí na jistý standard služeb, proto eBance udělujeme Zlámanou grešli.

Zajímá vás, kdo již získal naše ocenění? Podívejte se na Zlámaná grešle / Zlatý dukát.

Máte také nějakou špatnou zkušenost? Nebo chcete naopak někoho pochválit? Příspěvek do nové rubriky Měšce můžete zasílat i vy! Tešíme se na ně na adrese redakce@mesec.cz, autor každého zveřejněného zážitku od nás navíc obdrží tričko s logem Měšce. Ti z vás, kteří do konce roku pošlou nejvíce zkušeností, případně nejzajímavější příspěvek, se kromě toho mohou těšit na zajímavé dárky.

dan_z_prijmu

Pro finanční instituci, jíž se ohlas týká, bude mít vaše zkušenost trvalé následky. Za kladný ohlas jí totiž redakce jménem čtenářů udělí „zlatý dukát“, záporný ohlas bude oceněn „zlámanou grešlí“.

Každá instituce, které se čtenářská zkušenost týká, přitom přímo v článku dostane prostor pro vyjádření. Jakým způsobem jej využije – zda k omluvě, poděkování, osvětlení situace či jinak – je plně na jejím uvážení. Takže – vzhůru do toho!

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).