Partner serveru

Wüstenrot

Názory k článku
Dovolená zadarmo. Vyzkoušeli jsme předváděcí akci na vlastní kůži

jezevec
jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz
10. 4. 2012 1:15 Nový

myslím že každý by měl deset takových akcí navštívit

celé vlákno

jsou to profesionálové, a člověk se může dost přiučit.
jak nenaletět.

cml11
cml11 (neregistrovaný) 62.209.192.---
10. 4. 2012 10:26 Nový

Re: myslím že každý by měl deset takových akcí navštívit

celé vlákno

Souhlasím. Návštěva podobných akcí rozhodně není pro slabé povahy, na druhou stranu je to mnohem funkčnější lekce marketingu než kdejaká přednáška.

báraPJ
báraPJ (neregistrovaný) 77.48.88.---
11. 4. 2012 11:11 Nový

Re: myslím že každý by měl deset takových akcí navštívit

celé vlákno

Přesně na tehle predvadecce jsem byla pred 3lety s mamkou,a bratrem a hlavne s nasim tatinkem,ktery veceri vyhral...ikdyz se konala vecere v krasnem senku,tak jidlo opravdu bylo težce poživatelne - místo vepřoveho jsme meli zrejme jen zuzvy (asi kuchar nemel to perfektni nádobí na vaření) . A tatík,ktery cely život se desne boji,ze ho nekdo okrade,napalí, zhrabne mu penize na provizich atd. si ty hrnce koupil. Bohuzel ikdyz jsem na cenu hledela s otevrenou pusou,neslo ho zastavit. Hrnce ma doma, jsou splacene a pán prodavač má zase o neco vic na konte :-/

Kverulant
Kverulant (neregistrovaný) 89.233.128.---
10. 4. 2012 9:44 Nový

Libive predvadecky

celé vlákno

Dobry den, od te doby, co mam na telefonu zakazane prijimani skrytych cisel (telefon ani nezazvoni, volajici ma stale obsazeno), je svatej klid, ani jeden opruz - nutic uz nevola....

Ještě Větší Kverulant
Ještě Větší Kverulant (neregistrovaný) 213.195.215.---
10. 4. 2012 10:25 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Hm, tak to už jsi velký kluk, už nemusíš chcát do plenek. Obdivuhodné.

Ještě Větší Kverulant2
Ještě Větší Kverulant2 (neregistrovaný) ---.238.broadband4.iol.cz
10. 4. 2012 11:36 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Tvůj řitní výlev opravdu na úrovni. Inteligente :(

qyq
qyq (neregistrovaný) 85.132.128.---
10. 4. 2012 11:39 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

:) blokace hovorů ? nevím, až se ti tratí auto nebo budeš mít někoho v nemocnici třeba změníš názor. jak PČR a ZZS apod. mívají skytou identitu. Doba, kdy skrytou identitu měli jen pofidérní nabídky je pryč. Co mám zkušenosti od pojišťoven, bank, O2 apod. molochů všichni volají z obou možností skryté/veřejné číslo.

bob
bob (neregistrovaný) 194.228.18.---
10. 4. 2012 12:55 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Souhlas, 100% reklamních hovorů za posledních pár let bylo u mě z viditelného čísla. Jediný kdo mi volal ze skrytého byla opravdu jen policie. :-)

Kverulant
Kverulant (neregistrovaný) 89.233.128.---
10. 4. 2012 14:19 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Neexistuje legitimni duvod, proc volat ze skryteho cisla. Pokud je nekdo trotl a neumi si nastavit GSM branu ci telefon tak, aby cislo bylo videt a presto na nej neslo volat zpet (treba zadouci u GSM brany) , ma smulu, mne se nedovola. Jiny legitimni duvod opravdu neexistuje, netusim proc by cajti nebo zachranka musela skryvat sve cislo, z jakeho duvodu by to delala ?

Méďa Béďa aura:56
10. 4. 2012 15:15 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Asi tě to překvapí, ale policajti a třeba NBÚ volají ze skytého čísla. Aby jim na něj nemohl volat zpátky každej trotlík. Tak abys nebyl překvapenej, až si pro tebe místo zavolání rovnou přijedou.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) 62.168.1.---
10. 4. 2012 21:37 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Nejen cajti, občas i pracovníci finančního nebo jiného úřadu, popř. ministerstva.

misch
misch (neregistrovaný) ---.ext-brno.czechin.cz
12. 4. 2012 7:35 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Hm, a co by se stalo tak strašného kdyby se hovor od policie zobrazoval jako že pochází z čísla "158", od záchranky jako a "155", a od finančního úřadu jako "obecné_kontak­tní_číslo_zmí­něného_FÚ"?

Ale ne, lepší je určitě skryté číslo, je přece mnohem užitečnější vůbec nevědět kdo volá :-(

Méďa Béďa aura:56
12. 4. 2012 7:43 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Strašný by na tom bylo to, že by lidi našli zmeškaný hovor z tohoto čísla a 90% by jich volalo zpátky.

Kverulant
Kverulant (neregistrovaný) 89.233.128.---
10. 4. 2012 14:21 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

prave proto volaji ze skryteho cisla, aby je clovek napodruje jiz nemohl blokovat / resp. nezvedl telefon, protoze by vedel, ze jde o reklamni opruz

karl
karl (neregistrovaný) 188.120.212.---
11. 4. 2012 21:42 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

njn, tak to se vám nedovolá nikdo, žádná organizace, která jede přes ústřednu.. lékař, policie, úředník, příbuzný z práce.. jste borec....

misch
misch (neregistrovaný) ---.ext-brno.czechin.cz
12. 4. 2012 7:37 Nový

Re: Libive predvadecky

celé vlákno

Houby s octem. Pokud ústřednu nenastavoval idiot, tak se u odchozích hovorů posílá obecná identifikace zmíněné organizace (typicky recepce, atd.).

AnthonyX
AnthonyX (neregistrovaný) 89.177.19.---
10. 4. 2012 14:47 Nový

Bordeláři

celé vlákno

A mne ne a ne pozvat. Svých 37 let se na takovouto akci těším... <smajlik Freddyho Krugera>

qyq
qyq (neregistrovaný) 109.80.95.---
10. 4. 2012 18:04 Nový

Re: Bordeláři

celé vlákno

správná otázka proč mají má někdo skryté číslo.
skryté číslo se dá předpokládat u GSM brány. pokud dotyčný vlastní digitální GSM brány poskytují mnoho možností nastavení, včetně blokace příchozích hovorů/služeb, ale cena je vyšší. PČR a spol. předpokládám, že tyhle vyšší náklady cca 3x více než analog brána nedá.(digitál umožňuje zajisté další služby SMS počínaje a lepší nastavení směrování apod.) Další možností jak blokovat příchozí hovory je nastavením u operátora. Má zkušenost Vodafone to umí, ale jestli i TM a O2 to netuším.
A důvod proč skrývat je zamezit příchozím hovorům, předejít situaci kdy hovor spadne na spojovatelku a ta nemůže přepojit na správnou linku, protože neví kdo klientovi volal, když v budově je např. 100 policajtů, 50 doktorů apod..
Neznám běžného zaměstnance, který by si skrýval vlastní číslo mobilu, to zajisté považuji za hloupé a zbytečné.

Méďa Béďa aura:56
10. 4. 2012 19:07 Nový

Re: Bordeláři

celé vlákno

Na druhou stranu chytrá brána a patřičný tarif umí zobrazit číslo tak, že se volající zpět dovolá přes bránu dotyčnému na aparát na stole...

qyq
qyq (neregistrovaný) 109.80.95.---
10. 4. 2012 22:36 Nový

Re: Bordeláři

celé vlákno

naprostý souhlas, ale na to by PČR a spol. musela mít :).

doonio
doonio (neregistrovaný) ---.dragon.cz
10. 4. 2012 23:18 Nový

Jak se zůčastnit

celé vlákno

nevím proč, ale já jsem zatím tímto businessem nepolíbem, do schránky mi nechodí žádné nabídky na předváděčku, na ulici mě nikdo nestaví na večeři zdarma.... jak se k těmto akcím dostanu, rád bych obohatil své nevědomoucí znalosti z tohoto oboru...
Jou nějaké webovky kde se můžu dobrovolně hlásit.... ani mi nejde o ten oběd, ale fakt o ten jejich propracovanej marketing, kde ani jedno slovo nepadne vniveč.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
11. 4. 2012 8:21 Nový

Re: Jak se zůčastnit

celé vlákno

Tobě to do schránky nechodí? To žiješ na Marsu? Každý týden máme ve schránce minimálně dvě, i víc. Někdy nákupní zájezdy, jindy prezentace někde v hotelu, jen si vybrat.

Mira0
Mira0 (neregistrovaný) 209.117.74.---
11. 4. 2012 10:59 Nový

velikou tabulkou pro uvedení dalších kontaktů

Pokud je format tabulky jmeno + telefon, obavam se, ze timto se dana firma dostava do problemu se zakonem, konkretne o ochrane osobnich udaju.

dáda
dáda (neregistrovaný) 80.188.216.---
11. 4. 2012 15:23 Nový

Re: Dovolená zadarmo. Vyzkoušeli jsme předváděcí akci na vlastní kůži

Majonézu bez vajíček dělám též,to se ned.ivte jde to

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.formlessnetworking.net
12. 4. 2012 17:47 Nový

autoři asi nenašli co hledali

celé vlákno

Tak nejvíc mě pobavila ta závěrečná věta „Jak je vidět, narazili jsme ještě na velice slušnou prezentaci. Nebyli jsme nikde zamykáni, nikdo nám nechtěl kontrolovat věci ani brát mobily, nikdo nebyl protivný“. V tom případě se ptám: kde je jako problém? Celé to na mě dělá dojem, že autoři se vydali na akci s dychtivým očekáváním něčeho právě takového, a byli zklamáni, že tam k žádným takovým excesům nedošlo. Tak na sílu vyplodili aspoň něco. Není to o nic méně nebo více manipulativní než běžná reklama v televizi, teleshopping, billboardy nebo letáky zvoucí na úžasné slevy. Každá reklama je svým způsobem zavádějící. Tady je například zřejmé, že zájezd zdarma není zdarma, ale pouze se slevou. Běžná marketingová záměna, se kterou se člověk v mnoha obdobách setká při běžném nakupování v obchodech. Myslím, že uděláte lépe, když se budete soustředit na ty opravdové podvodníky, které popisujete v závěru článku a které jste evidentně nenašli..

JirkaZ
JirkaZ (neregistrovaný) 77.48.17.---
15. 4. 2012 17:13 Nový

Re: autoři asi nenašli co hledali

celé vlákno

Pokud nerozlišujete mezi pojmem "zavádějící" a "lživý", pak máte samozřejmě pravdu.

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.torservers.net
15. 4. 2012 22:13 Nový

Re: autoři asi nenašli co hledali

celé vlákno

Vysloveně lživá reklama je nelegální, takže pokud se něco takového v souvislosti s touhle předváděčkou dělo, mohou autoři článku podat podnět např. na ČOI... Já osobně s eurofitem zkušenost mám, a bez ohledu na to, co si myslím o poměru kvalita/cena jejich zboží, tak vše ohledně prezentace bylo z mého pohledu v pořádku. To, že si v rámci pobytu v lázních budu muset platit penzi a léčebné kůry jsem věděl už předem - řekla mi to do telefonu přímo jejich operátorka. Na rovinu mi řekla, že zdarma mám jen to ubytování. Proto mě udivuje, že autorka to líčí jinak... Jestli mi přijde něco zavádějící, tak tenhle článek. Například jsem vůbec nepobral, proč je v článku užito video z předváděčky úplně jiné firmy. Prezentace eurofitu asi nenabídla dostatečně bulvární materiál, tak si vypůjčíme odjinud, že? že to spolu nijak nesouvisí, nevadí...

Forleni
Forleni (neregistrovaný) 109.80.4.---
25. 5. 2012 13:23 Nový

Re: autoři asi nenašli co hledali

celé vlákno

Vy a Vám podobní budete jistě z Eurofitu a spol. že?

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.torservers.net
26. 5. 2012 16:29 Nový

Re: autoři asi nenašli co hledali

celé vlákno

No jasně, oblíbená, ale zároveň ubohá strategie, jak diskreditovat oponenty v diskuzi. Jakmile někdo projeví jen trochu jiný názor a nehodlá plivat negativa jako všichni ostatní, tak samozřejmě musí být z eurofitu. Je to podobně ubohé a nesmyslné, jako bych napsal, že každý, kdo tu nadává na eurofit je ve skutečnosti zaměstnancem konkurenční firmy a snaží se poškodit eurofit v zájmu vlastní firmy.... Jinými slovy říkáte, že všichni musí mít jednotný názor - jediný možný správný je ten negativní a žádný jiný není přípustný. Všichni jak stádo musíme papouškovat, že eurofit jsou podvodníci a zloději, a když řeknu jiný názor, tak místo reakce na můj argument řeknete, že jsem jeden z nich, takže taky zloděj a podvodník. Jak jednoduše se dnes lze vyhnout argumentaci... gratuluji...

Teta
Teta (neregistrovaný) ---.74.broadband4.iol.cz
16. 4. 2012 16:22 Nový

Dovolená zdarma?

celé vlákno

I mi se jednou stalo,že prý jsem vyhrála zdarma dovolenou na Maltě.Já na to:,,Hm,, Vy nemáte radost? druhá strana na to.Zaplatím pouze dopravu a stravu!! Telefonistka se velice divila,když jsem ji řekla,že nemám zájem,ať podstoupí zájezd někomu jinému.

patrik
patrik (neregistrovaný) ---.a185.priv.bahnhof.se
17. 4. 2012 15:52 Nový

Re: Dovolená zdarma?

celé vlákno

a mně se zase stalo, že jsem vyhrál dovolenou na horách v Itálii. A prý si mám všechno zaplatit sám. Kromě ubytování. V luxusním hotelu, nutno podotknout. Jel jsem a nelitoval. Na hory bych jel stejně, a když mi někdo nabídl zadara ubytko, proč bych nejel. Pro někoho jsem možná socka, ale mně to za to stálo. Ne všechny tyhle firmy musí být zákonitě podvodníci. Ostatně sami autoři zde uvádí, že zrovna prezentace eurofitu byla velmi slušná a korektní (na což poukazoval už Luboš)...

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.snydernet.net
23. 4. 2012 12:50 Nový

eurofit

musím souhlasit s Lubošem a vlastně i s autorkou článku. Díky své manželce, která neumí na takovéto nabídky říkat ne, už jsem byl nucen se takových prezentací účastnit vícekrát. A musím říct: zlatej eurofit. Opravdu. Ve srovnání s jinými šejdíři, kde jsem fakt měl namále, abych se udržel, abych tam někoho neinzultoval, tak eurofit byl úplně v pohodě. Když někdo nejevil zájem o zboží, tak moderátoři mile poděkovali za pozornost a nic se nedělo. Vůbec se to nedá srovnávat s arogancí, se kterou jsme se potkali na jiných akcí (raději nebudu jmenovat). Opravdu škoda, že si autorka nevzala na paškál jiný experty. Z toho, co jsem viděl (cca 15-20 různých prezentací) by eurofit mohl sloužit bezmála za vzor, jak má slušná předváděcí akce vypadat.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem