Spočítejte si...

Zavřít

Dočkáme se počítače zadarmo?

Po úspěšném vstupu na trh GSM bankovnictví akcí "Mobil zadarmo" je GE Capital Bank připravena předvést další produkt – internetové bankovnictví. S jakým překvapením přijde tentokrát?

Po Komerční bance a České spořitelně chce i GE Capital Bank umožnit svým klientům obhospodařovat finanční prostředky prostřednictvím internetu. Jen obtížně by se bance podařilo získat klienty z řad zákazníků, využívajících internetové bankovnictví u jiných bankovních domů, a představitelé banky si toho jsou vědomi. Proto se chtějí zaměřit na zákazníky, kteří o internetu a elektronickém bankovnictví sice již slyšeli, avšak nemají s ním praktické zkušenosti a jejich přístup k celosvětové síti je omezený. Jak na to?

GE Capital Bank získala zkušenosti v popularizaci moderních komunikačních kanálů mezi klientem a bankou na podzim loňského roku. Vzpomeňme na kampaň „Mobil zadarmo“, o níž blíže pojednává článek Jána Simkaniče Kolik stojí „Mobil zadarmo“. Tyto zkušenosti hodlá při tvorbě strategie zavádění internetového bankovnictví na trh využít.

Akce „Mobil zadarmo“ je představiteli GE Capital Bank hodnocena jako velmi úspěšná. Není se čemu divit, vždyť přivedla bance přes 80 tisíc uživatelů GSM Bankingu a vyhoupla GE CB na vedoucí místo v poskytování této služby v České republice. Akce využila pouze k získání mobilního telefonu pouhá 4 % zákazníků, to jest o 7 % méně, než se očekávalo. Navíc si GE Capital Bank zvolilo jako hlavní banku (tj. banku, kam si nechává posílat výplatu a provádí operace platebního styku) 90 % místo plánovaných dvou třetin zúčastněných. Tato čísla svědčí i o spokojenosti klientů s bankou, pro něž se moderní bankovnictví stává samozřejmostí.

Prioritou banky při zajišťování internetového bankovnictví je bezpečnost veškerých transakcí a kompletnost služeb již při spuštění, proto se očekává zahájení nabídky až v druhé polovině letošního roku. V současné době probíhá poslední fáze příprav – interní prověřování systému.

Jakým způsobem však chce GE Capital Bank přesvědčit zákazníky, aby zvolili právě tento peněžní ústav? Strategie je zatím tajná, přesto se nám podařilo získat základní nástin boje o klienty. V prvé řadě, jak již bylo naznačeno, se banka zaměří na zákazníky, kteří zatím internetové bankovnictví z různých důvodů nevyužívají. GE Capital Bank jim hodlá přiblížit internet a po vzoru internetových kaváren zavede internetové pobočky, kde si klienti za odborné pomoci budou moci internetové bankovnictví vyzkoušet „na vlastní kůži“.

To ovšem není zdaleka to jediné, co banka chystá. Připraveno je překvapení, které má na internetové bankovnictví GE Capital Bank uvést na trh fenomenálním způsobem. Dočkáme se snad počítače zadarmo? Nechme se překvapit!

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 11. 2004 22:14