Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Desetník: Drahoušci České spořitelny

uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2008 7:48 Nový

Jsem na tom podobně.

celé vlákno
Autor to popsal pěkně. Já taky neskrývám to, že mám účet u mbank jen kvůli těm 3,5 %, kam jsem přešel z ing konta :-) Ale hlavní účet mám u Komerčky, ta stovka za ekstra konto mě nezabije, mám už v ní svoji historii s dobrými výhodami a v paušálu už mám všechny platby. Navíc chodím do Makra a tam berou jen jakousi ok kartu a pak tu od komerčky.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2008 10:10 Nový

Re: Jsem na tom podobně.

celé vlákno
Nechápu. ING konto přece má 3,5% !!
Lázslo
Lázslo (neregistrovaný)
17. 3. 2008 10:15 Nový

Re: Pleteš se, měla 3% teď má 3,25%

celé vlákno
Momentálně zvýšila ze 3% na 3,25% tedy pořád méně než u mBank, ke je 3,5%. Můžeš to ověřit na ING.cz.
JardaR
JardaR (neregistrovaný)
17. 3. 2008 11:49 Nový

Re: Jsem na tom podobně.

celé vlákno
Nyní po zvýšení má 3,25%! Můžete si to zkontrolovat na ING.
Jen mBanks má 3,5% při žádných omezovacích omezení, jako je výše vkladu, doba výběru či poplatky za vedení účtu, které jsou absolutně zdarma.
Peeeta
Peeeta (neregistrovaný)
31. 3. 2008 23:34 Nový

Re: Jsem na tom podobně.

celé vlákno
Historie na uctu...... zajimava vec. Je k necemu?
V.Mlich
V.Mlich (neregistrovaný)
17. 3. 2008 8:53 Nový

Falesne weby, odliv klientu

celé vlákno
Taky mi chodi nekolik desitek denne a prubezne sleduji, jak se kvalita postupne zvysuje. Uz jim prakticky chybi jen nektere hacky a carky. Kdyz uz se tam divam, vzdycky nejake ty kody zadam, at maji hosi radost a at pripadne mohou byt nacapani :-)

Zajimave je, ze ty falesne weby funguji, cekal bych, ze par hodin po objeveni se mailu s odkazem na ne bude server odstaven. Kdyz jej mohli hacknout podvodnici, tak proc by je informatici z banky nemohli primo sejmout? Ja bych to kvalifikoval jako opravnenou sebeobranu.

Co se tyka odlivu klientu, je hodnoceni predcasne, mne taky trvalo temer rok, nez se mi podarilo zbavit uctu v CSOB, ze zacatku jsem si ho drzel jako rezervu, pozdeji se ho drzela CSOB jako kliste, aby ze mne vysala co nejvice poplatku. Ale banky mohou mit signal v tom, z kolika jejich uctu se podstatna cast presunula na stejnojmenny ucet do mBank nebo FIO. Takovy ucet do pul roku bude zrusen, hned jak se clovek ujisti, ze jinde to opravdu funguje bez oskubavani klientu.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
17. 3. 2008 8:59 Nový

Re: Falesne weby, odliv klientu

celé vlákno
Přesně. Taky si myslím, že od stávajících velkých bank možná nenastal překotný úprk do mBank nebo Fio, ale ať mi nikdo neříká, že nelze vyselektovat pomocí data mining, že ten a ten účet vykazoval takové a jiné obraty a najednou se situace změnila, pohyby ustaly, účet stagnuje... To o něčem signalizuje, pokud si toho někdo včas všimne.
Lázslo
Lázslo (neregistrovaný)
17. 3. 2008 10:25 Nový

A co odesílat nepravdivé IČO, hesla a PIN

celé vlákno
A co kdybychom reagovali na falešné maily tak, že bychom všichni odesílali nepravdivé IČO, hesla a PIN. To by jim snad mohlo pěkně znepříjemnit práci při pokusech využití těchto údajů. Při větším množství by těžko byli schopni vše projít a zjistit, které zaslané maily obsahují pravdivé údaje.
Q
Q (neregistrovaný)
17. 3. 2008 9:12 Nový

z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
Mne minulý týden přišly 2 e-maily jakoby z ČS, vypadaly podvodně. Tuším, že nebyly směrovány na mou konkrétní e-mailovou adresu. Pak však přišly na zcela konkrétní adresy, odkaz byl na skutečnou adresu csas.cz ... s tím, abych něco "varifikoval" nebo nějak tak, s tím, že odkaz má platnost 24 hodin. Nevím, jestli se jednalo ze strany ČS o aktivitu zamezení "naletění" na původní, podvodné emaily ani nevím, odkud vzali můj email, když už u nich dost dlouho nejsem a co si vzpomínám, email jsem jim nikdy nesděloval, kromě korespondence se spořitelním ombudsmanem. Ale vypadalo to důvěrněji, než ty první maily, takže se domnívám, že byly pravé.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2008 9:17 Nový

Re: z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
nebyly, banka zadost o verifikaci mailem neposila. Ale dokud tady budou lidi jako vy, ...
Q
Q (neregistrovaný)
17. 3. 2008 12:36 Nový

Re: z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
1) nevěděl jsem, co to ta "verifikace" je
2) neměl jsem žádné informace o tom, že odkaz na stránku by mohl žádat o zadání přístupových údajů
3) samozřejmě by mne nenapadlo zadávat nějaké pravdivé údaje, a
4) odkaz, který byl v mailu obsažen, nešel stejně otevřít
5) v minulosti, co jsem viděl odkazy, tak ty směřovaly na jinou adresu než jakou je oficiální csas.cz
6) adresa odkazu směřovala na oficiální stránky csas.cz
7) domníval jsem se, že by se mohlo jednat o odkaz na stránku, kde ČS aktuálně informuje o možných podvodných útocích na Spořitelnu
8) mail neobsahoval žádné chyby, o kterých se všude mluví
joe
joe (neregistrovaný)
17. 3. 2008 13:13 Nový

Re: z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
Odkaz nevedl na csas.cz, pouze to tak vypadalo (text odkazu vypadal jako odkaz na csas.cz)
Klára
Klára (neregistrovaný)
17. 3. 2008 20:42 Nový

Re: z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
Dostala jsem také mail z ČS, vypadal takto /nevypadá příliš falešně, ale odkaz jsem otevřít nezkoušela, a i kdyby, žádné údaje bych tam nevyplňovala/:

Vazeni klienti,

radi bychom Vas upozornili na novou verzi podvodneho e-mailu (tzv. phishingu). Nova verze e-mailu ma jako ty predesle vzbudit dojem, ze byla odeslana z e-mailove adresy Ceske sporitelny, tentokrat vsak z oficialni e-mailove adresy banky csas @ csas . cz. Obsahuje odkaz v tele na udajne webove stranky internetoveho bankovnictvi banky a uzivatel je vyzvan k prihlaseni, tedy zadani osobnich bankovnich udaju.

Prosim, verifikujte tuto emailovou adresu kliknutim na spojeni nize:
https://www.servis24.cz/ebanking-s24/dispatcher.php?aid=19101203&lang=cs. Verifikovaci spojeni je platne do 24 hodin.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je to fakt falešné
Klára
Klára (neregistrovaný)
17. 3. 2008 20:44 Nový

Re: z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
Za slovem falešné má být otazník. Nebylo to konstatování, ale dotaz.
h.
h. (neregistrovaný)
19. 3. 2008 10:18 Nový

Re: z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
je.
Mayha
Mayha (neregistrovaný)
17. 3. 2008 9:58 Nový

Re: z ČS mi přišly falešné emaily, ale také pravé (aspoň se tak domnívám)

celé vlákno
Ach, jo. ČS může omílat pořád dokola, že žádné nevyždané e-maily s žádostí o zadání přístupvách údajů nerozesílá, ale stačí aby pdovbodníci nafixlovali odesilatele a je vymalováno.

1) Počítač do každé rodiny, účet přes internet do každé rodiny -> slzy v každé rodině.

2) SMTP je již opravdu silně zralý na náhradu. Stává se naprosto nepoužitelným.
Marčus
Marčus (neregistrovaný)
17. 3. 2008 10:00 Nový

chybi elektronicky podpis

celé vlákno
Celý problém je v tom, že banky neposílají legální maily s kvalifikovaným elektronickým podpisem. To by dostalo falešné borce na lopatky.
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
17. 3. 2008 13:24 Nový

Re: chybi elektronicky podpis

celé vlákno
mBank posílá výpis z účtu s elektronickým podpisem. Pokud se to přepošle na jiný mail, tak pro vykřičníky nevidíte obrazovku.
Lázslo
Lázslo (neregistrovaný)
17. 3. 2008 10:10 Nový

Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Ale, kdyby autor článku trochu přemýšlel, nemusel by dojít k závěru, že když nikdo nezaznamenal úbytek klientů a mnozí hlásí významný nárůst, muselo by to znamenat nárůst obyvatel státu, nebo neustálý přechod klientů z jedné banky do druhé. Vysvětlení je jednoduché. Noví klienti zvláště mBanky zatím nezrušili své účty u ostatních bank, protože je to spojeno s administrativou spojenou s převedením všech jejich plateb. A protože mBank v nejbližší době plánuje kromě příkazů k úhradě a trvalých příkazů zavést také svolení k inkasu a SIPO, vyčkávají její klienti s převodem plateb a zrušením účtů u ostatních bank na zavedení inakasa a SIPA v mBance. Zřízení a vedení účtu vč. výhodného 3,5% spořícího účtu bez poplatků v mBance je bezplatné, a proto klienti drží zatím účty v obou svých bankách.
Kylas
Kylas (neregistrovaný)
17. 3. 2008 10:33 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Á, pán je další jeden z mbank pijavic (bez urážky). Ne, mě už fakt začíná **stolice na řídko**, když v každém fóru na idnesu. aktuálně, měšci a já nevím kde ještě, se pořád píše o úžasné spásonosné mBank. Před rokem, jak to sleduji, bylo Fio a fiáci, dnes to je mBank a její fanklub. To je jak pomalu placené lobby či PR. Skoro není diskuze o penězích, kde by hned někdo nenapsal o "úžasné mBank". Nic proti, ať žije konkurence, ale mBank už mi fakt leze krkem. (Účet mám u UniCredit Bank a nezmění a nezměním.)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2008 11:44 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
...no a proč ne? Stejně tak jako jsou v každé diskusi lidé, co nadávají na to, jak jsou banky nenažrané, nebo nadávají na vládu (nyní je to ODS, v dalších volbách to může být ČSSD), tak jsou lidi, co jsou (někdy až nekriticky) oddaní své (nové/staré) bance, mobilnímu operátorovi, výrobci operačního systému nebo počítačového procesoru, značce auta/telefonu/oblečení,....
Ze začátku to byla FIO, protože tu v té době téměř nebyla cenová alternativa. Dnes kromě mB je to i Volksbank (Aktiv konto) a mezi nízkonákladové bych počítal i WSPK (tam se sice platí za všechno, ale poplatky jsou velmi nízké). Zvláštním případem je ING, jejich ING konto se samostatně jako bankovní účet použít nedá - i když může vhodně doplňovat ostatní produkty na trhu (např. vkladní knížky, kreditní karty,...).
Faktem je, že teprve mB přinesla tak trochu pohybu do "stojatých vod" našeho bankovnictví a vydělají na tom všichni, tedy jak ti, kdo se jejími klienty stanou, tak ti, co se jimi nestanou. Ano, je to nízkonákladová banka, jejich služby jso velmi omezené, ale svoje příznivce, stejně jako odpůrce si najdou, tak jako si je najdou např. low cost letecké společnosti.
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
17. 3. 2008 13:29 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Vysvětlení jsou dvě:
- někdo si založí alternativní účet, aby oddělil účet privátní a podnikatelský u FO, která je OSVČ a zároveň zaměstnanec
- k FIO a mBank přechází lidé, co mají přístup k internetu. Řada lidí stále ještě internet nezná, nemá a nepoužívá. Ti půjdou do banky, na poštu nebo využijí mobil.
V.Mlich
V.Mlich (neregistrovaný)
17. 3. 2008 13:37 Nový

Klidne zustan u sve banky

celé vlákno
I ona casem bude nucena snizit poplatky, takze kdyz vydrzis rok-dva, budes mit nizsi naklady i ty. Ale vez, ze to bude zasluhou lidi, kteri nevahali presne podle zakonu trhu prejit jinam. Ty se proste jen vezes a smer at udavaji jini.
Q
Q (neregistrovaný)
17. 3. 2008 15:14 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Samozřejmě, pisatel má pravdu. Žádné bance neubývají klienti, produkty, ale plány prodejů produktů se neustále nerealisticky zvyšují a nelze je plnit donekonečna. A přesto všem bankám roste počet klientů i prodaných produktů. Jak to asi dělají? Zvyšuje se populace, každý občan má přes nadávání na poplatky 2 - 3 účty? A když si poslechenete nějakého dobrého známého v bance zaměstnaného, když si pustí ústa na špacír, jak je furt jebou, jak jim klesají klienti i prodané služby ... Někde nám lžou. A samozřejmě, až klientům mBank začnou účty pracovat naplno, ve stávajících bankách účty zruší. Ale to nám zase dotčené banky nepřiznají.

Já mám konto taky u Unikreténů, za 169 si nemohu stěžovat, ale nyní nám poslali karty s novými piny. Volal jsem na zelenou linku pro aktivaci karty. Je prý aktivovaná (=automatická výměna) - což se mi při zasílání poštou nelíbí, nemusel jsem prý vůbec volat. Telefonního bankéře upozorňuji, že dle podmínek mám mít stejný pin, a oni mi posílají nový pin, což je podle jiného bodu podmínek chápáno jako nová karta s nutností aktivace. Za chvíli jsem šel do bankomatu s novou kartou. Byl v samoobslužné zóně, do které jsem se nemohl dostat. Tak jsem jel do pobočky, kde mi to nechtělo dát peníze. Tak znovu volám na zelenou linku, kde mi operátor po delší době vyšetřování zjistil, že nová karta je platná až od dalšího měsíce (a to bez aktivace) a ať zatím používám tu starou. Nikde v průvodním dopise ani zmínka, že se platnost karet nepřekrývá a nějaké datum, od kdy karta platí, také ne. Ještě že jsem starou kartu neznehodnotil ... A měl jsem zrovna jet na týdenní služební cestu na druhý konec republiky, tak jsem si musel vzít obě karty - byl přelom měsíce. Kdybych totiž onu věc s nefunkčností nové karty a absenci staré karty zjistil až když bych byl na druhém konci republiky, a jen s novou, dosud neplatnou kartou ... A pobočka pro výběr hotovosti pěkně daleko od místa pobytu.

Za dva měsíce mi pak přišlo oznámení, že pojištění s kartou spojené je u Generalli - co kdyby se mi mezitím něco přihodilo a já otravoval dosavadní AIG?

A pak mi přišel výpis, na kterém jsem měl stržen poplatek 2 x 750 za dvě karty. Tak jsem volal na pobočku, ze které jsem byl v rámic fúze převelen na jinou pobočku. Na té staré mi řekli, že ani jeden z osobních bankéřů v bance již nepracuje či není přítomen a dali mi kontakt pražské číslo. Nelíbilo se mi volat drahé meziměsto, ale byl jsem ujištěn, že poplatkově to bude místní hovor. Když jsem se dovolal, zkoušeli na mne, že v sazebníku jsou sice dvě karty v ceně účtu, ale jedná se o balíček Komplet, kdežto já mám Forte (v sazebníku je uvedeno, že Komplet je stávající Forte ze ŽB = za stejnou cenu 169,-), tak bych prý měl mít jen jednu kartu zdarma a druhou za polovic. Když jsem trval na 2 kartách v ceně balíčku, tak mi pak slíbili, že poplatky tedy odúčtují, tak jsem zvědav. A ještě mi naznačili, že ruší stávající internetové bankovnictví Živnobanky, a všichni klienti musí přejít na bankovnictví HVBank, kde je mimo jiné snad i aut. kalkulátor, u kterého jsem byl rád, že jej ŽB nepožaduje. A to ještě nevím, jestli si ten kalkulátor nemusím za drahé peníze koupit či pronajmout a následně platit jeho drahé opravy, jak tomu bývalo kdysi ve Spořitelně.
Moc se jim ta fúze tedy nepovedla. Uvidíme, co ukáže budoucnost. Jestli budou chtít klienty ždímat tak jako ČS (UCB nyní prezentuje své služby jako pro ty, co nechtějí stát v řadě - což chápu tak, že klienty je třeba pumpnout o větší peníz než bývalo zvykem v minulosti), tak bude třeba jít zase o dům dál ...
Pet
Pet (neregistrovaný)
18. 3. 2008 11:26 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
ŽB poplatky šroubuje od vstupu Italů, takže žádná novinka. Dřív blahé paměti tam byl fungující účet za 10,50 měsíčně, od té doby to jde cenama i kvalitou služeb forte z kopce. Ono je to vidět i na těch kartách, u Fio stojí embosovaná cca 300,- ročně - a to je skoro jediný, co se platí.
Patrik Chrz aura:91
18. 3. 2008 12:26 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Na dobu "předunicreditovou" u ŽB vzpomínám se slzou v oku ;-). V té době možná nejlevnější alternativa, jedna z mála možností jak získat za 200 Kč za rok platební kartu s rozumným limitem i bez historie a zůstatku, stejně jako revoluční možnost vkládání peněz prostřednictvím "bankomatu", nebo stejným způsobem zadávat některé (tuzemské) příkazy - nebylo tak potřeba mít doma počítač a internet, cena byla jako při zadání přes Internet.
Q
Q (neregistrovaný)
21. 3. 2008 12:12 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Právě že od vstupu Italů šly poplatky dolů.
Dřív byla v balíčku za 169,- jedna mezinárodní embosovaná karta v ceně a druhá za polovic, dnes jsou (nebo by měly být) dvě karty v ceně.
Dřív stála mezinárodní embosovaná karta 900,-, nyní je za 750,-
Výběr z cizího bankomatu stál dřívejc okolo 40,-, dnes je za 9,-, což u některých jiných bank platíte za výběr z vlastního bankomatu.
Nově byl zaveden 1 vklad v hotovosti na pobočce zdarma nebo 1 odchozí platba v rámci banky nebo do jiné banky předaná na papíře zdarma.

Účty za 10,50 měsíčně jsou pozůstatkem (v dobrém slova smyslu) socialismu. Krédem bank je nabízet balíčky - tady jde o to, co balíčky nabízejí v ceně a za co musíte ještě zvlášť připlatit. U Forte / Komplet za 169,- je snad vše, co člověk využije a nic tam naopak nechabí. Je to dobře namíchané.
SocPredator
SocPredator (neregistrovaný)
17. 3. 2008 15:15 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Spíš bych se divil, kdyby se pod článkem hovořícím o poplatcích v bankách nebo jiné bankovní problematice, nic takového neobjevilo. Dobré zboží se prostě chválí samo, ty "nadšence" nikdo neplatí.
Lázslo
Lázslo (neregistrovaný)
17. 3. 2008 15:19 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Ale to je přece fakt, že má mBank od začátku svého působení v ČR nebývalý příliv klientů. Když dosáhne něčeho podobného tvá UniCredit Bank, určitě se bude všude psát o ní. A že jí zůstaneš věrný, to je také pozitivní zpráva. Kdyby přešlo příliš mnoho klientů k mBank, mohlo by dojít k otřesu na bankovním trhu, některé banky by mohly i zkrachovat a byl by možná i problém s výplatou pojištěných účtů ze Zajišťovacího fondu, kde už v minulosti nastal problém s vyplácením většího objemu peněz najednou a to kvůli nedostatečnému zůstatku peněz ve fondu.
pvx
pvx (neregistrovaný)
20. 3. 2008 8:37 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Jenže služby Fio a mBank se vůbec nedají srovnat, Fio poskytuje prakticky všechny normální bankovní služby, mBank ani nemá ty nejzákladnější jako je například inkaso. Takový účet je naprosto k ničemu. A všiměte si také formuláře pro odeslání platby u mBank, kdo ho zná, dá mi za pravdu, že je to zoufalství.
Dwarf
Dwarf (neregistrovaný)
20. 3. 2008 11:35 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Znám ho a nedám Vám za pravdu :-) je to naprosto v pohodě...
Technik
Technik (neregistrovaný)
17. 3. 2008 15:34 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Naprosta pravda,tez stale drzim ucet u CS, ktery skomira s par stokorunama.Veskere pohyby,uz realizuji pres mBank a vzhledem k tomu,ze za 2 mesice jsem u mBank neshledal problem,budu pomalu s CS koncit.Sanci meli dost dlouho, druhou ode me nedostanou..
PAvel K.
PAvel K. (neregistrovaný)
17. 3. 2008 17:24 Nový

Re: Jednoduché vysvětlení

celé vlákno
Ano, souhlasím,

já jsem zářný případ, 2 spořící účty u mBank a nyní již zakládám klasický, který budu nejprve zlehka testovat (je to zadarmo, ne ?) a pak s plnou parádou odejdu z GE.
Můj názor je, že odliv klientů se nejvíce projeví po prázdninách, takže bych se závěry počkal.
Míša
Míša (neregistrovaný)
17. 3. 2008 20:29 Nový

Titulek editován

celé vlákno

některé weby stále fungují, nachytají se další hlupáci

30. 4. 2010 12:11 redakčně upravil Dalibor Z. Chvátal, důvod: Oprava v titulku z důvodu ochrany osobnosti a snahy poškodit konkrétní fyzickou osobu.
geri
geri (neregistrovaný)
19. 3. 2008 17:59 Nový

Drahoušci

celé vlákno
Dnes mi přišlo takových emailů 4.Jeden z výběru:


Vazeni klienti,

radi bychom Vas upozornili na novou verzi podvodneho e-mailu (tzv. phishingu). Nova verze e-mailu ma jako ty predesle vzbudit dojem, ze byla odeslana z e-mailove adresy Ceske sporitelny, tentokrat vsak z oficialni e-mailove adresy banky csas@csas.cz. Obsahuje odkaz v tele na udajne webove stranky internetoveho bankovnictvi banky a uzivatel je vyzvan k prihlaseni, tedy zadani osobnich bankovnich udaju.

Prosim, verifikujte tuto emailovou adresu kliknutim na spojeni nize:

http://www.csas.cz/banka/appmanager/portal/banka

Verifikovaci spojeni je platne do 24 hodin.


druhý:
Drahousek Zakaznik,

Ceska Sporitelna docasny prerusit tvuj ucet.
Duvod : Karta Cislo nedostatek. My naridit tebe az k cely neurc. clen ucet aktualizovat asi tolik my pocinovat odemknout tvuj ucet.
Az k dat na pretres clen urcity aktualizovat beh cvaknout zde :

http://www.csas.cz/banka/appmanager/portal/banka?_nfpb=true&_pageLabel=home

Druhdy tebe mit cely clen urcity beh , my vule poslat tebe neurc.

Clen elektronicka posta oznameni aby tvuj ucet is pristupny zas. Potom tebe pocinovat pristup tvuj ucet kdykoliv.

Clen urcity hlaseni darovat vule byt bajecna vec do drzost a opatreny do nas bezpecny databazovy .

-li tebe byt ve stychu az k darovat naridit hlaseni tvuj ucet vule byt automaticne odstranit dle Ceska Sporitelna databazovy


Copyright © Ceska Sporitelna , Vsechna prava

Ty ostatní ani nebudu kopírovat HaHa
Patrik Chrz aura:91
19. 3. 2008 20:44 Nový

Re: Drahoušci

celé vlákno
...jenom za posledních cca 5 hodin mi těch mailů přišlo asi osm :-) !
Qold
Qold (neregistrovaný)
20. 3. 2008 13:59 Nový

M banka ještě zamotá hlavu

celé vlákno
ostatním bankám. Mám účet u dvou bank. Na jednom není pohyb a tak přibývají úroky a odečítají se poplatky. Pokud bych to tak pár let nechal, tak bych bance dokonce dlužil. Zřídil jsem si účet u Mbanky a ostatní zruším. Co mi zatím vadí jsou problémy s inkasem. Odhaduji, že touto operací ušetřím minimálně 3000 korun ročně. Převod na nový účet chvíli trvá, než se převedou všechny platby. Pokud vím ze svého okolí, dost známých také přechází. Ostatní banky pocítí citelný úbytek klientů asi tak v červnu 2008.
jirka
jirka (neregistrovaný)
20. 3. 2008 14:37 Nový

Re: M banka ještě zamotá hlavu

celé vlákno
s tím plně souhlasím, mám účet u KB a MBank a i když Mbank nenabízí plno služeb i ty základní KB předčí. Např. rychlostí plateb, apod. Doufám, že se začnou stojaté vody bankovního sektoru rychle hýbat a ostatní banky začnou reagovat na novou konkurenci.
KPL
KPL (neregistrovaný)
20. 10. 2008 17:19 Nový

Re: M banka ještě zamotá hlavu

celé vlákno
Je zvlastni ze to ostatnim bankam vydrzelo tak dlouho. Poplatky za vsechno by melo byt podle meho nazoru trestne. Jsem uzivatelem nekolika zahranicnich bank ale platit poplatek za "vedeni uctu", za "transakci" a dokonce i za "vyber" vlastnich penez z domaciho bankomatu je podle mne NEHORAZNOST a krome ceskych bank jsem se s tim zatim opravdu nesetkal. Jedna banka s tim chtela pred nekolika lety zacit ale do mesice myslenku opustila nebot okamzite ztratila velke procento klientu. Tezko ale resit situaci kdyz jsou banky na domacim trhu vsechny stejne a vsechny stejne nehorazne. Nevim jeste jiste jak lepsi je M-Banka ale to asi neni az tak slozite zjistit. Nekde nejaky hacek urcite bude....
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem