Hlavní navigace

ČSOB Premium: zvýhodněné podmínky a exkluzivní péče

2. 6. 2016
Doba čtení: 6 minut

Sdílet

 Autor: Isifa.com
Nový balík produktů pro afluentní klienty pod značkou ČSOB. Kromě prémiových produktů získají i péči asistenta, preferenční servis a slevy u partnerů.

Ekonomice se daří, skupina bohatších Čechů bobtná a mládne. ČSOB si chce z tohoto koláče také ukousnout, a proto připravila komplexní balík prémiových produktů a nadstandardních služeb. Petr Hutla, člen představenstva a vrchní šéf pro retail, doufá, že by mohla tato segmentace a zvýraznění struktury paradoxně veřejnosti napovědět i to, že ČSOB umí být kromě afluentních klientů i bankou pro tzv. core klientelu.

Do roka plánuje banka získat do programu Premium 65 tis. klientů, z toho desítky tisíc nových, kteří na službu nepřejdou v rámci ČSOB. Z dlouhodobého hlediska se chce stát lídrem v tomto segmentu.

Vstupenkou je příjem, depozit nebo velká hypotéka

Vstupenkou ke službě Premium jsou prostředky na depozitních produktech nejméně ve výši 1,5 mil. Kč nebo příjem na účet nejméně ve výši 50 tis. Kč měsíčně nebo hypotéka minimálně na 3 mil. Kč. Banka ale nyní nabízí 3měsíční testovací období, kdy nebude daná kritéria sledovat.        

Premium Konto

Účet nabízí běžné služby bez poplatků a právě prostřednictvím pořízení Premium konta získáte nabídku služeb ČSOB Premium. Plníte-li stanovená kritéria, máte účet zadarmo. Banka do benefitů tohoto konta po úvaze nakonec zařadila i výběry ze všech bankomatů v ČR i zahraničí bez poplatku. Neplatíte tedy za tuzemské příchozí a elektronické odchozí platby, inkasa/SIPO a zmíněné výběry, stejně jako papírový či elektronický výpis z účtu. Součástí je i devizové konto v jedné ze tří měn (EUR, USD, GBP), prestižní karta VISA Infinite a bezkontaktní karta Debit MasterCard pro vašeho partnera. Banka také umožňuje výběr čísla účtu dle vlastního výběru, pokud je ještě volné.

V případě, že byste dlouhodobě neplnili stanovená kritéria pro službu Premium, zaplatíte za konto (a všechny návazné služby a výhody) 900 Kč měsíčně. Než se vám ale tato položka objeví na výpise, banka vás kontaktuje a zkonzultuje s vámi, zda nepřejít na jiné produkty.

Sazebník ke všem službám ČSOB Premium najdete na webu ČSOB Premium. Protože je součástí klasického sazebníku ČSOB (bude integrován při nejbližší změně ceníku), pro všechny transakce, které nenajdete tady, platí standardní ceník.

VISA Infinite

Jak jsme zmínili, k účtu je prestižní karta VISA Infinite, která nezpoplatňuje výběry. Karta je pojištěná (v nejvyšší variantě) pro případ ztráty či krádeže a pojistka se vztahuje i na další osobní věci, jako je například mobil, tablet, kabelka, brýle, doklady nebo klíče atd. Podmínky pojištění a podrobnější informace najdete na webu.

Na účet se dá navázat i další karta VISA Infinite, její držitel už za ni ale bude platit měsíčně 200 Kč. Majitel konta neplatí nic.


Autor: ČSOB

S kartou máte přístup do sítě VISA Luxury Hotels a můžete zde rezervovat za zvýhodněné ceny. Ke kartě jsou platební nálepky navázané na běžný účet.

Kreditní karta MasterCard World Elite

Dalším produktem „v ceně“ je exkluzivní kreditka MasterCard World Elite nabízená se sazbou 17,9 % ročně, vydávaná spolu s bezkontaktní nálepkou navázanou na kreditní účet. Bezúročné období je v délce 55 dnů a vztahuje se i na výběry z bankomatu. Za ty u ČSOB zaplatíte 50 Kč, u jiných bank 100 Kč a za výběr v zahraničí pak 150 Kč.

Banka může kartu vydat i držiteli, který není majitelem Premium Konta, pak za ni ale zaplatí 450 Kč měsíčně. Karta je opět pojištěná proti ztrátě a krádeži ve variantě Extra a držitel s ní získá i nejvyšší variantu cestovního pojištění s rozšířenými asistenčními službami. Pokud si řekne, bude se cestovní pojištění vztahovat bezplatně i na celou rodinu (pro klienty mimo program Premium za 2500 Kč ročně). K cestovnímu pojištění, a tudíž i ke kreditce, patří také pojištění storna letenek a zájezdů, opět „v ceně“.


Autor: ČSOB

S kartou se pojí členství v Elite programu od MasterCard a členství v klubu Priority Pass, což znamená čtyři vstupy volné do letištních salonků po celém světě (potom za 30 USD + 21 % DPH – ekvivalent v CZK) a neomezené volné vstupy do MasterCard salonků. Držitel také při nákupu vybraných výrobků získá o rok delší záruku a pojištění proti poškození či odcizení nákupu, která se vztahuje i na tablety a mobily (pojistka trvá prvních šest měsíců).

Investice a Investiční kompas

K výhodám prémiových služeb patří i nadstandardní poradenství a tvorba investičního portfolia na míru s Fondy ČSOB Premium, exkluzivními investičními certifikáty a dluhopisy (dle situace na trhu). V souvislosti s tím ČSOB představila novou službu Investiční kompas (pravidelná analýza portfolia a doporučení), kterou mají klienti se službou Premium zdarma, musí o ni ale požádat. Ostatním se služba zatím nenabízí, takže funguje jen v jakémsi pilotním režimu.

Dále banka nabízí bezplatné členství ve službě Investor Plus (roční, dále pak za polovinu ceny), 50% slevu na první tři obchody, bezplatně přístup na více než 30 světových burz a zpravodajský servis, možnost účastnit se pravidelných online seminářů o investování a další služby od společnosti Patria Finance (spadá pod ČSOB) – například dvě bezplatné konzultace s makléřem během roku atp. Plánuje také online platformu pro analýzu a úpravy portfolia.

Bezplatné a zvýhodněné pojistky

Kromě cestovního pojištění k platební kartě si klienti mohou zvolit jedno ze tří nabízených pojištění zdarma:

Pokud byste se rozhodli jako klienti se službou Premium dokoupit ostatní dvě pojištění, můžete zvolit z několika variant pojistek s odlišnou cenou. Pojištění internetových rizik pořídíte za 1188 Kč za rok, právní ochrana stojí podle varianty od 840 Kč do 2700 Kč ročně a pojištění odpovědnosti pak podle varianty od 730 Kč do 5150 Kč ročně. U pojištění odpovědnosti je v ceně varianta za 1120 Kč.

Kromě toho může klient samozřejmě pořídit další pojistky, které nabízí ČSOB a může získat 5% slevu na pojistném za propojištěnost.

Přednostní vyřizování a výhody u úvěrů

ČSOB klientům se službou Premium obecně slibuje preferenční servis, tedy žádné čekání ve frontách nebo na lince (služba má vlastní linku 800 370 370) a přednostní vyřizování požadavků obecně. To platí i pro hypotéku a další úvěry, které banka vyřídí přednostně, bez poplatku a s možností získání individuální sazby a zvýhodněné ceny pojištění úvěru u hypoték. (Hypotéky poskytuje Hypoteční banka).

Osobní asistent dokáže zajistit podpultovky

K ruce budou mít klienti se službou Premium nepřetržitě v ČR i ve světě také osobního asistenta, který zajistí rezervaci letenek, koupí kytici pro manželku, může sehnat i vstupenky na vyprodanou akci, zajistí opravu rozbitého kola, sežene dárek pro obchodního partnera nebo třeba sežene podpis fotbalové hvězdy. Služby asistenta klient neplatí, reálné náklady svých přání samozřejmě ano.

Partnerský program

Kromě programů k platebním kartám banka nabízí ještě svůj ČSOB Premium, který zahrnuje slevy u partnerů nebo třeba přístup na výjimečné akce (například golfový turnaj apod.). Partneři, jejichž seznam se má dál rozšiřovat, jsou z oblasti gastronomie, sportu, wellness, módy, kultury, cestování, volného času atd.

Pro uplatnění slevy nebo vstup na společnou akci s partnerem se klient prokazuje kteroukoli ze dvou zmíněných platebních karet Premium. Kartou se přitom nemusí platit.

skoleni_15_4

Každý klient při vstupu do služby Premium získá také dárkový voucher – může si vybrat z několika možností. Například sleva 70 tis. Kč na vůz značky Volvo XC90, 400 Kč kredit na služby Uber nebo sleva 5000 Kč na vybrané modely hodinek Garmin atd. Pro uplatnění některých voucherů je nutná platba jednou ze dvou platebních karet Premium.

Kvalitu a servis by měli zajišťovat zkušení bankéři. Těch prémiových by na pobočkách mělo sedět 250 s tím, že banka chce jejich počty korigovat tak, aby každý měl na starost maximálně 250 klientů. Na přání by měli být schopni vyrazit i do kanceláře nebo domů, v pracovní dny i o víkendu. Klient jejich služby může a nemusí využít. Dříve přitom prémiové bankéře banka přidělovala automaticky bez ohledu na preference klienta, nyní jejich služby může klient odmítnout s tím, že využije místo toho třeba jednoho ze šesti specialistů pro online a telefonickou obsluhu.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).