Spočítejte si...

Zavřít

Co si to ty banky dovolují aneb naštvaný klient v praxi

Do redakce nám chodí nejrůznější tipy a náměty na články. Některé z nich jsou smysluplné, jiné přinejmenším zajímavé z různých úhlů pohledu. Když je klient banky naštvaný, umí to dát najevo všem. A e-maily nešetří ani média.

Náš čtenář Tomáš nám poslal několik e-mailů s tipem do rubriky Zlámaná grešle. Tuto rubriku server Měšec.cz provozoval v minulých letech a nabízel v ní srovnání dvou úhlů pohledů: klienta a finanční instituce. Postupem času však tato rubrika ztratila svoji funkci, protože redakce finančního serveru není tím pravým prostředníkem, který může spravedlivě posoudit, kdo má a kdo nemá pravdu. Zákon na ochranu osobních údajů i bankovní tajemství navíc znemožňují mediálně rozebírat soukromé zkušenosti čtenářů včetně podrobností. Přesto tuto možnost Měšec.cz stále nabízí: Váš problém s finanční institucí můžeme zveřejnit a zajistit její oficiální vyjádření v rámci dostupných možností. Ovšem je potřeba dodržet pár pravidel slušnosti a přehledné komunikace.

Čtenář Tomáš, pravděpodobně rozezlen, špatně pochopil způsob fungování finanční společnosti poskytující bankovní služby, v tomto případě České spořitelny. Nechceme se nijak zastávat bank, jen je potřeba si uvědomit, že smlouva s bankou je dvoustranný akt, kdy se svobodně rozhoduji za daných podmínek, výhod a nevýhod využívat její služby. Pokud mi její služby časem nevyhovují, nic mi nebrání změnit banku. Naopak, jsou-li avizované služby nefunkční, je potřeba je reklamovat.

V jednom e-mailu, který nám od čtenáře Tomáše do redakce došel, jsme napočítali 22 adresátů. Kromě Servisu 24 šlo i o nejrůznější pracovníky České spořitelny, konkurenčních finančních společností a spotřebitelských organizací. V kopii byl dokonce Josef Tošovský, bývalý guvernér České národní banky, nepočítaje v to e-maily médií, které stejný e-mail obdržely. I když může komukoli připadat nespravedlivé a do nebe volající nefunkčnost některé služby, je potřeba dodržet pravidla komunikace. Při jejich nedodržení je výsledkem e-mail, který je natolik nepřehledný, že nejenže ho nelze bez podrobného zkoumání přečíst, ale hlavně svým charakterem nabádá ke stisknutí tlačítka „delete“.

Rádi uvítáme vaše zkušenosti a náměty, mnoho z nich jsme již zveřejnili anebo se staly inspirací pro naše témata a články. Ovšem autentický e-mail (upravili jsme pouze jména), který je uvedený níže, k větší informovanosti nijak neprospěje, právě naopak. Osobní útoky, záměrné komolení jmen a zesměšňování odpovídajících v e-mailech jen ukazují na to, s čím se v praxi denně setkávají desítky pracovníků různých společností. A nemusí jít jen o Českou spořitelnu. Tudy rozhodně cesta nevede.


---------- Forwarded message ----------
From: Tomas
Date: 2008/6/4
Subject: Fwd: Zlámaná grešle: RE: CHYBA: SERVIS 24 NAPROGRAMOVANÝ NESTANDARDNĚ … ad CO JE TOHLE ZASE ZA NESMYSL?! JAKTOZE JSTE TO JESTE ZA TY 2 ROKY NEPREPROGRAMOVALI DLE WEBOVYCH STANDARDU!?
To:

---------- Forwarded message ----------
From: Tomáš
Date: 2008/6/3
Subject: Zlámaná grešle: RE: CHYBA: SERVIS 24 NAPROGRAMOVANÝ NESTANDARDNĚ … ad CO JE TOHLE ZASE ZA NESMYSL?! JAKTOZE JSTE TO JESTE ZA TY 2 ROKY NEPREPROGRAMOVALI DLE WEBOVYCH STANDARDU!?

To: „CEN 5310, S24 klienti“ <servis24@csas.cz>, „CEN 1310, OMBUDSMAN“ <ombudsman@csas­.cz>, xxx@csas.cz, yyy@csas.cz, ccc@csas.cz, vvv@csas.cz, radaprofilantropii@csas.cz, ggg@csas.cz, info@csas.cz, redakce@spotrebitele.info
Cc: <ddd@gmail.com>, <sss@fio.cz>, fio@fio.cz, ihned@ihned.cz, www@interval.cz, redakce@interval.cz, penize@penize.cz, redakce@mesec.cz, finance@finance.cz, redakce@euro.cz, sefredaktor@mfdnes.cz, sefredaktor@lidovky.cz, ttt@cpress.cz, redakce@lupa.cz, zzz@iinfo.czinfo@coi.cz

pozn. redakce: osobní jména v e-mailech byla nahrazena


Toto hlášení NENÍ VŮBEC v pořádku, PROTOŽE VY NEMÁTE CO ROZHODOVAT, S JAKÝM PROHLÍŽEČEM VÁŠ ZÁKAZNÍK ŽIVITEL NA WEB PŘISTUPUJE, PROTOŽE VY TO MÁTE PROGRAMOVAT DLE WEBOVÝCH STANDARDŮ VČ. PRAVIDEL PŘÍSTUPNOSTI A POUŽITELNOSTI! VIZ NÍŽE Z PŘED 2 LET! ČETLI JSTE TO VŮBEC?! NEDIVTE SE, ŽE KDO MŮŽE, ODCHÁZÍ KE KONKURENCI, KTERÁ SE CHOVÁ DLE PRAVIDEL A STANDARDŮ!

zn. další nasraní zákaznícia odbornícia

BCC: (odborná) média vč. rubriky Zlámaná grešle, SOS, COI, znami, … Dne 3. červen 2008 11:24 CEN 5310, S24 klienti <servis24@csas.cz> napsal(a):

Vážený pane Tomáši,

děkuji Vám za důvěru, s níž jste se obrátil na klientskou schránku služby SERVIS 24.

Toto hlášení je zcela v pořádku a zobrazuje se v případě, že pro přihlášení do aplikace SERVIS 24 Internetbanking použijete službou nepodporovaný internetový prohlížeč.

Podporovanými internetovými prohlížeči aplikace služby SERVIS 24 Internetbanking jsou Microsoft Internet Explorer 6.0 a 7.0 a Mozilla Firefox 1.5. a 2.0. U těchto prohlížečů je zaručeno, že aplikace bude pracovat správně.

Přihlášení můžete provést i v jiném alternativním internetovém prohlížeči, zde ale nemůžeme zaručit, že všechny nabízené funkčnosti budou zpracovány korektně.

Pokud si budete přát další informace, kontaktujte nás na transakčních linkách služby SERVIS 24: pevná síť 844 111 144, Vodafone 776 991 144, Telefónica O2 726 111 144, T-Mobile 605 661 144 (ze zahraničí: +420 582 405 405).

S přáním příjemného dne

xxx (jméno bylo vynecháno)
Klientské centrum České spořitelny
mailto:servis24@csas.cz

----------------------------------------------------------------------------------------------
pozn. V případě, že se rozhodnete reagovat na tento email, ponechejte, prosím, veškerou dřívější komunikaci.
Bezpečnostní tip pro Vás:
Nikdy nesdělujte své klientské číslo a celé heslo při ústní a telefonické komunikaci (mimo komunikaci s telefonním bankéřem služby SERVIS 24) a neuvádějte jej v písemné komunikaci (dopis, e-mail).
Své heslo pro Internetbanking nesdělujte ani při komunikaci s pracovníky podpory služby SERVIS 24 Internetbanking.

_____________­________________________­___
From: Tomas
Sent: Tuesday, June 03, 2008 10:12 AM
To: CEN 5310, S24 klienti
Cc: CEN 1310, OMBUDSMAN
Subject: CO JE TOHLE ZASE ZA NESMYSL?! JAKTOZE JSTE TO JESTE ZA TY 2 ROKY NEPREPROGRAMOVALI DLE WEBOVYCH STANDARDU!?
Vážený kliente, používáte internetový prohlížeč, který není plně podporován službou SERVIS 24 Internetbanking.

Aplikace Internetbanking není optimalizována pro internetový prohlížeč, který používáte. Je možné, že stránky aplikace nebudou zobrazeny správně, některé funkčnosti nebudou dostupné, případně nebudou fungovat korektně. Podporované prohlížeče pro SERVIS 24 Internetbanking jsou Microsoft Internet Explorer verze 6 a 7 nebo Mozilla Firefox verze 1.5 a 2.0.

VIZ OPETOVNE NIZE! VYPICHUJI

Muzete mi prosim napsat, jak je vubec mozne, ze v takove velkofirme, jako jsme mi:

* vznikne takova aplikace tak, ze ji postavite na nejhorsi mozne variante, tj. MS IE? To Vam ten Mrkvo$oft za to snad plati? Spravny postup je preci postavit ji na webovych standardech a jak to ktery prohlizec zvladne je jiz na dodavatelskych firmach prohlizecu?! Pokud nektery z nich nezvladne Vase reseni postavene na zavaznych http://www.w3.org standardech (The World Wide Web Consortium (W3C) develops interoperable technologies (specifications, guidelines, software, and tools) to lead the Web to its full potential.), je to jednoznacne chyba dodavatele prohlizece, pripadne uzivatele, ktery neco takoveho pouziva a sam si pod sebou podrezava vetev. NAVIC JSEM VAS NATO TO UPOZORNOVAL JIZ PRED TREMI LETY!

* nema nekdo z Vas v IT/IS objednano MSDN, aby hned vedel, ze je nova verze prohlizece MS IE, respektive nesleduje, jake prohlizece existuji a netestuje funkcnost drive nez se ozve nekdo jako ja?! primarni je vsak chyba, ze je to postaveno na MS IE a ne standardne. To u Vas neexistuje system vnitrni kontroly, oponentury, testovani?! To jste IT odbornicia?! Zatim to mate jako inzultacia, teda konzultacia zdrama, teda zdarma.

To, ze je neco ZATIM minoritni Vas neopravnuje vnucovat Vasim zakaznikum VADNE reseni, ktere neni dle vicemene vseobecne zavaznych webovych standardu a pravidel pristupnosti aneb cetl u Vas nekdo neco o pristupnosti na webu (http://jyxo.cz/s?…), na kterou jsou zakony (pro stadni spravu) a takova instituce, jako jste Vy, by se jimi mela dobrovolne ridit a byt lidrem na trhu a mj. si na tom vzlepsovat image!? Vysvetlenim je bud parcialni idiocie a neinformovanost (neodbornost) casti Vaseho IT oddeleni, popr. i uplacenost Mrkvo$oftem!? Znovu opakuji RANNI VAROVANI: DOVEDETE SI VOUBEC PREDSTAVIT, ZE JE NEKDO NA DOVOLENE CI OBCHODNI CESTE V INTERNETOVE KAVARNE, KDE MAJI POUZE MODERNI PROHLIZEC (NAPR. OPERA 9 APOD.) A DIKY TOMU, ZE VY MATE RESENI ZAVISLE NE NA STANDARDECH, ALE NA VADNYCH VERZICH MRKVOSOFTU, VAM NEMUZE ZASLAT PENIZE!?

Diky. Tomáš

---------- Forwarded message ----------
From: Tomas
Date: 1.8.2006 16:22
Subject: P. S. FYI: Fwd: BANKOVNÍ DOHLED… 1–686093357 – pan Tomáš
To:
P. S. FYI: Dalsi na rade k poinformovani po odborne i vseobecne verejnosti budou investori, coz Vam jiste ucini radost, pokud na tom nezapracujete!? BT

---------- Forwarded message ----------
From: Tomas
Date: 1.8.2006 16:16
Subject: Re: BANKOVNÍ DOHLED… 1–686093357 – pan Tomáš
To:
Cc: josef.tosovsky

NEvazeny pane Podsedniku,

>více než 1 000 000 kilentů
Dalo by se rici killentuu DeBilla Gatese a jeho neinformovanych prisluhovacu.

>ČS však v nejbližší době neuvažuje o zajištění kompatibility s minoritně využívanými prohlížeči.
To, ze je neco ZATIM minoritni Vas neopravnuje vnucovat Vasim zakaznikum VADNE reseni, ktere neni dle vicemene vseobecne zavaznych webovych standardu a pravidel pristupnosti aneb cetl u Vas nekdo neco o pristupnosti na webu (http://jyxo.cz/s?…), na kterou jsou zakony (pro stadni spravu) a takova instituce, jako jste Vy, by se jimi mela dobrovolne ridit a byt lidrem na trhu a mj. si na tom vzlepsovat image!? Vysvetlenim je bud parcialni idiocie a neinformovanost (neodbornost) casti Vaseho IT oddeleni, popr. i uplacenost Mrkvo$oftem!? Znovu opakuji RANNI VAROVANI: DOVEDETE SI VOUBEC PREDSTAVIT, ZE JE NEKDO NA DOVOLENE CI OBCHODNI CESTE V INTERNETOVE KAVARNE, KDE MAJI POUZE MODERNI PROHLIZEC (NAPR. OPERA 9 APOD.) A DIKY TOMU, ZE VY MATE RESENI ZAVISLE NE NA STANDARDECH, ALE NA VADNYCH VERZICH MRKVOSOFTU, VAM NEMUZE ZASLAT PENIZE!?

BUDE VASE CHYBA, ZE VAM NEDORAZI!!!

>Vážený pane Tomáši, považujte prosím toto téma ze strany ČS za uzavřené. Dovoluji si Vás zároveň požádat, abyste v případě dalších kontaktů využíval pouze klientské emailové schránky. Věřte prosím, že je v rámci ČS dokážeme příslušným kolegům efektivně postoupit.

VY MI NEBUDETE RIKAT, KOHO MAM INFORMOVAT A KDY TO JA BUBU POVAZOVAT ZA UZAVRENE! PRAVDEPODOBNE AZ BUDE VASE RESENI DLE WEBOVYCH STANDARDU! ALE TO JIZ PRAVDEPODOBNE (S VASI RYCHLOSTI TO VIDIM NA DESETILETI …) NEBUDU MIT U VAS ZADNY UCET A TO SAME DOPORUCIM ZNAMYM A PRES ODBORNOU VEREJNOST A MYDIA I VEREJNOSTI!

S neuctou

Tomáš

2006/8/1, CEN 1310, OMBUDSMAN <OMBUDSMAN@csas­.cz>:

Vážený pane Tomáši,

děkuji za čas, který věnujete sdělení svých námětů a připomínek ke službě Servis24 Internetbanking.

Česká spořitelna, a.s. nabízí svým klientům moderní přímé bankovnictví, které využívá více než 1 000 000 klientů. Průběžně se věnuje rozšiřování možností služby Servis 24 (např. od 1.8.2006 nabízí elektronické výpisy z účtu a další novinky).

Rozumím Vašim požadavkům na rozšíření kompatibility na jiné operační systémy a prohlížeče než ČS v současné době garantuje. Již paní Magdaléna je postoupila k dalšímu posouzení. ČS však v nejbližší době neuvažuje o zajištění kompatibility s minoritně využívanými prohlížeči.

Vážený pane Tomáši, považujte prosím toto téma ze strany ČS za uzavřené. Dovoluji si Vás zároveň požádat, abyste v případě dalších kontaktů využíval pouze klientské emailové schránky. Věřte prosím, že je v rámci ČS dokážeme příslušným kolegům efektivně postoupit. Děkuji Vám za pochopení.

S úctou

yyy
Česká spořitelna, a.s.

Řízení kvality služeb – tým ombudsmana

_____________­________________________­___
From: Tomas
Sent: Tuesday, August 01, 2006 10:22 AM
To: CEN 5310, S24 klienti; CEN 1310, OMBUDSMAN; CEN 1640, RECRUITING Subject: BANKOVNÍ DOHLED… 1–686093357 – pan Tomáš
DOVEDETE SI VOUBEC PREDSTAVIT, ZE JE NEKDO NA DOVOLENE CI OBCHODNI CESTE V INTERNETOVE KAVARNE, KDE MAJI POUZE MODERNI PROHLIZEC (NAPR. OPERA 9 APOD.) A DIKY TOMU, ZE VY MATE RESENI ZAVISLE NE NA STANDARDECH, ALE NA VADNYCH VERZICH MRKVOSOFTU, VAM NEMUZE ZASLAT PENIZE!?

-----Original Message-----
From: Tomas
Sent: Thursday, July 20, 2006 12:44 PM
To: ‚CEN 5310, S24 klienti‘
Cc:
Subject: BANKOVNÍ DOHLED ~ RE: SERVIS 24
Importance: High
> děkujeme Vám za důvěru
Chtěla jste snad napsat nedůvěru, pokud se nepletu!? o)

> Česká spořitelna, a.s., dle obchodních podmínek, garantuje plnou funkčnost aplikace Internetbanking pro prohlížeč MSIE.
To je však zásadní chyba a jasný důkaz neschopnosti přinejmenším části IT oddělení, které akorát donutí killenty odejít ke konkurenci! Vy nemáte v dnešní době nic garantovat ohledně Mrkvo$oftu, Vy máte mít řešení na základě závazných webových standardů včetně zásad přístupnosti a o prohlížeče ať se již postarají jejich dodavatelé, respekt. konkurence a zejména uživatelé prohlížečů se již sami postarají o to, aby vylikvidovali ty neschopné!

> V současné době i přes zvyšující se zastoupení alternativních prohlížečů, patří stále Internet Explorer mezi nejvíce rozšířené. Z pohledu České spořitelny a vývoje aplikace SERVIS24 se pouze přizpůsobujeme stávajícímu trendu na poli webových prohlížečů.
To je však další zásadní chyba a další jasný důkaz velice snížené inteligence (nejméně na úrovni demence) přinejmenším části IT oddělení, které akorát donutí killenty odejít ke konkurenci! Vy se nemáte co přizpůsobovat výrobcům prohlížečů, ale oni se mají přizpůsovat závazným standardům, tj. Vaše aplikace má být dle nich vyvinuta.

> Co se týče neaktualizovaného přehledu kompatibility jednotlivých internetových prohlížečů a operačních systémů, uvedeného v Uživatelském manuálu v kapitole 1.1.6., předávám Váš podnět k rozšíření odpovědným kolegům.
Tato tabulka je tam víceméně zbytečná. Máte mít web dle standardů a při příchodu detekovat typ prohlížeče a v případě, že je vadný (= není dle standardů) informovat uživatele, že používá vadný prohlížeč (dle standardů, tj. ne že Vaše aplikace je vadná, jako že vadná je, pokud je přizpůsobena primárně vadnému M$! To, že je něčeho většina, Vás neopravňuje k tomu to doporučovat, navíc když je to plné chyb, a ještě navíc dle toho něco vyvíjet!) a nabídnout seznam bezVadných prohlížečů! Tj. misto Wonanovani se s tabulkou kompatibility to preprogramujte co nejdrive dle standardu! Případně máte nechat uživatele narazit ve vadném prohlížeči na vady, nechat se Vám ozvat a dát mu seznam bezvadných! < ⇒ Tabulka v nápovědě může zůstat pomocnou a zejména aktuální!

> Aplikace Internet Explorer 7 Beta 3 je však software dostupný dosud pouze v testovací verzi … VÝMLUVY VÝMLUVY VÝMLUVY! Ostatní je také v testovací verzi a proto je tu verze 7, která alespoň něco řeší pod tlakem konkurence a lidí, jako jsem já!
Vy mate byt prvni, kdo to na nem otestuje a doplni jej do Vasi nadbytecne tabulky, k dyz uz to delate takto vadne.
S tim tez souvisi, kdyz uz to delate takto vadne, jaktoze tam jeste nemate davno dostupne prohlizece Opera 8 a vice apod.? Protoze se tim u Vas pravdepodobne nikdo nezabyva a cekate, az se Vam nekdo ozve. To je doopravdy vynikajici pece o killenta a majoritniho akcionare.TOMas

-----Original Message-----
From: CEN 5310, S24 klienti [mailto:servis24@csas.cz]
Sent: Thursday, July 20, 2006 12:17 PM
Cc: CEN 1310, OMBUDSMAN; CEN 5310, NAPIŠTE NÁM
Subject: RE: SERVIS 24

Vážený pane Tomáši,

děkujeme Vám za důvěru, s níž jste se obrátil na klientskou schránku služby SERVIS 24.

Česká spořitelna, a.s., dle obchodních podmínek, garantuje plnou funkčnost aplikace Internetbanking pro prohlížeč MSIE. Aplikace je však vytvořena tak, aby ji bylo možné využívat také s alternativní mi internetovými prohlížeči. S aplikac í služby SERVIS 24 Internetbanking úspěšně pracují klienti i z jiných prohlížečů a operačních systémů než je MSIE a OS Windows.

V současné době i přes zvyšující se zastoupení alternativních prohlížečů, patří stále Internet Explorer mezi nejvíce rozšířené. Z pohledu České spořitelny a vývoje aplikace SERVIS24 se pouze přizpůsobujeme stávajícímu trendu na poli webových prohlížečů.

Co se týče neaktualizovaného přehledu kompatibility jednotlivých internetových prohlížečů a operačních systémů, uvedeného v Uživatelském manuálu v kapitole 1.1.6., předávám Váš podnět k rozšíření odpovědným kolegům.

Aplikace Internet Explorer 7 Beta 3 je však software dostupný dosud pouze v testovací verzi. Z tohoto důvodu nemusí být přihlašování do aplikace SERVIS 24 Internetbanking, s touto verzí internetového prohlížeče, který je ve vývoji, bezpečné. Tuto informaci uvádí i samotný výrobce na svých webových stránkách. Česká spořitelna, a.s. nemá možnost upravovat aplikaci služby SERVIS 24 na dosud oficiálně nevydaný software, který je prozatím určen uživatelům pouze k otestování. Věřím, že po oficiálním vydání bude otázkou několika dnů, kdy bude možno používat novou verzi prohlížeče Microsoft IE v 7 pro přístup na stránky služby SERVIS 24. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na transakční lince služby SERVIS 24 na telefonních číslech dle svých možností (pevná linka 844 111 144, Eurotel 726 111 144, T-Mobile 605 661 144, Vodafone 776 991 144, ze zahraničí 420 582 405 405) nebo na e-mailové adrese servis24@csas.cz.

S přáním pěkného dne

FFF
Klientské centrum České spořitelny, a. s.

Bezpečnostní tip pro Vás:
Nikdy nesdělujte své klientské číslo a celé heslo při ústní a telefonické komunikaci (mimo komunikaci s telefonním bankéřem služby SERVIS 24) a neuvádějte jej v písemné komunikaci (dopis, e-mail). Své heslo pro Internetbanking nesdělujte ani při komunikaci s pracovníky podpory služby SERVIS 24 Internetbanking.

_____________­________________________­___
Sent: Thursday, July 20, 2006 10:26 AM
To:
Cc: ‚Tosovsky, Josef‘
Subject: URGENT:BANKOVNI DOHLED ~ URGENT: CHYBA (dodatky) + IT architekt PR AHA
Importance: High

> SERVIS24 – Přehled kompatibility na https://www.servis24.cz/…ser_req.html Mimo MS 7 tam take chybi jiz davno vypustena Opera 8 a 9, Firefox mam v tuto chvili 1. 0.7.

Muzete mi prosim napsat, jak je vubec mozne, ze v takove velkofirme, jako jsme mi:

* vznikne takova aplikace tak, ze ji postavite na nejhorsi mozne variante, tj. MS IE? To Vam ten Mrkvo$oft za to snad plati? Spravny postup je preci postavit ji na webovych standardech a jak to ktery prohlizec zvladne je jiz na dodavatelskych firmach prohlizecu?! Pokud nektery z nich nezvladne Vase reseni postavene na zavaznych http://www.w3.org standardech (The World Wide Web Consortium (W3C) develops interoperable technologies (specifications, guidelines, software, and tools) to lead the Web to its full potential.), je to jednoznacne chyba dodavatele prohlizece, pripadne uzivatele, ktery neco takoveho pouziva a sam si pod sebou podrezava vetev. NAVIC JSEM VAS NATO TO UPOZORNOVAL JIZ PRED TREMI LETY!

* nema nekdo z Vas v IT/IS objednano MSDN, aby hned vedel, ze je nova verze prohlizece MS IE, respektive nesleduje, jake prohlizece existuji a netestuje funkcnost drive nez se ozve nekdo jako ja?! primarni je vsak chyba, ze je to postaveno na MS IE a ne standardne. To u Vas neexistuje system vnitrni kontroly, oponentury, testovani?! To jste IT odbornicia?! Zatim to mate jako inzultacia, teda konzultacia zdrama, teda zdarma. Diky. Tomáš

-----Original Message-----
Sent: Wednesday, July 19, 2006 5:55 PM
To:
Cc:
Subject: URGENT: CHYBA + IT architekt PR AHA … RE: Doporučený prohlížeč pro SERVIS 24 Internetbanking je Microsoft Internet Explorer 5.5 nebo vyšší verze.
Importance: High

Dobry den, mam verzi 7, takze je problem na Vasi strane!? Jak muzete stavet takovou aplikaci ne na zaklade webovych standardu bez ohledu na pristupujici prohlizec (Pokud chcete, zaplatte si u MI napravu …!)!? Konkurence tak necini! Ocekavam okamzite napraveni. Dekuji. Tomas

P. S.
Stáhněte si novou Beta 3 verzi aplikace Internet Exlorer 7
Aplikace Internet Explorer 7 Beta 3 pro Windows XP představuje významný krok kupředu v jednoduchosti použití a bezpečnosti. Prohlédněte a stáhněte si ji ještě dnes.

P. P. S.
… nelze bohuzel otevrit mimo velmi nekvalitní, pomalý a standardy nedodržující, rozvoj www brzdící Microsoft Internet Explorer. „Proč nepoužívat Internet Explorer, MyIE2, AvantBrowser?“ např. na http://hulan.info/…avantbrowser

. Srovnání rychlosti prohlížečů na http://www.webtip.cz/…browser.html?… !

TIP: Stáhněte si, prosím, co nejdříve ZDARMA rychlejší malou Operu z http://www.opera.com/download (českou verzi) či [a] Firefox http://www.czilla.cz/…ukty/firefox

Anketa

Už jste někdy posílali do některého zpravodajství tip na článek?

55 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 23. 11. 2010 12:46