Hlavní navigace

Názory k článku Chcete snížit životní pojistku?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 2. 2002 7:59

    Lubo (neregistrovaný)

    Mám obdobné ,neli horší zkušenosti se změnami u pojištění Rendite ,které nabízí společný podnik společnosti Kapitol a.s. a Pojišťovny Kooperativa.Zjistit nebo změnit je v tomto systému skoro detektivní záležitost na několik měsíců.Vzhledem ktomu ,že se jedná o Kapitálové životní pojištění,domnívám se,že bude asi nutné u tohoto pojištění pokud se něco nezmění,žádat o výplatu o několik let dříve, aby pojistka byla vypořádána včas.Provedení změny v pojistce trvalo v mém případě téměř rok.

  • 13. 2. 2002 21:35

    Bochi (neregistrovaný)

    při jednání se Zlínskou pobočkou této pojišťovny nevycházím z údivu, přemýšlím o tom, zda mají takové množství klientů, že další jsou jim na obtíž, tak je raději odrazují než by jim vyšli vstříc, po telefonu se mnou slušně jednala pouze spojovatelka. V roce 2001 v létě jsme prodali auto a na pobočce v UH nahlásili potřebné údaje ke zrušení smlouvy o povinném ručení, poté nám přišel dopis, že nám vrátí přeplatek asi 450,-Kč, když jsem si asi po 4 měsících uvědomila, že nic nepřišlo, tak jsem telefonovala na pobočku ve Zlíně, na můj dotaz, proč ještě nic nepřišlo mi pracovnice oznámila, že jsem smlouvu zrušila a že jim nic nedlužíme a řekla mi jméno pracovnice,která mi řekne víc. Ta další pracovnice se mě nejdříve ptala, co mě má kdo odkazovat na ni, že mi to měla říct ta první (jako bych to mohla vůbec tušit), pak se mě zeptala jak je možné, že jsem až za čtyři měsíce zjistila, že mi chybí peníze, až jsem se zastyděla, pak zjistila, že složenka byla zaslána na bývalou adresu, i když dopis i složenky na platby chodily již půl roku na novou adresu, za to ovšem mohli zaměstnanci z Pražské centrály, kde to automaticky tisknou a ne ona, důležité ovšem bylo, že během dvou týdnů mi peníze vrátily, ale já se k ním už nevrátím...:)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).