Mám obecný dotaz: co vede redakci Měšce k tomu, že tyto podomní prodejce nazývá "poradci"?
Nepochybuji, že víte, že to žádní poradci nejsou. Kdyby kvůli nikomu jinému, tak už jen kvůli takovým chudákům, jako byl ten z článku. To je svinstvo, když takto napomáháte jejich vymývání mozků. Sebeiluzi, že radí a pomáhají, když si strýček z útrpnosti k synovci nechá něco bouchnout.
Takové předstírání nikomu nepomůže, ani jim samotným. Jsou to úplně stejné oběti, jako se snaží udělat ze svých klientů.
Souhlasím, takto napsaný článek nemá na podobném serveru co dělat. Je totiž úplně jedno, v jakém oboru ten dotyčný člověk pracuje, podle toho, jak se vyjadřuje a jak uvažuje by neuspěl nikde. Doporučuji nechat se zaměstnat na osm hodin denně za fixní plat, dvacet dnů dovolené za rok a šlus. Práci (a je jedno v jakém oboru), kde je člověk zodpovědný sám za sebe a za své výsledky, a kde platí pravidlo co si nezasloužíš, to nemáš, by se měl vyhnout velkým obloukem.
Nepleťte si pojmy s dojmy.
a) nejednalo se o zaměstnání, ale o práci na vlastní IČO.
b) na každý prd musí mít speciální školení, na které musí jet pokud možno 100 a více km. Toto cestování + telefonování ho vyjde na takový peníz, že se nelze divit, když z finančních důvodů odpadne.
takova je dneska proste uz terminologie. Financni poradce = pojistovak. Jestli chcete nekoho, kdo rozumi peneznim tokum, potrebujete financniho analytika. Tak uz to je. Ja se tem lidem fakt divim, ze to muzou delat jinak nez z uplne nouze. I z clanku je naprosto jasne, ze prodavaji proste neco, co nikdo nechce. Jinak by lidi chodili za nima. A jestli par "poradcu" dobrych, tak to neznamena, ze pomahaji, ale umi ukecat a maji oko na pitomce.
Přesně tohle mne napadlo. Nevidím finančního poradce, ale dealera produktů konkrétní pojišťovny a tohle mne na těchto lidech odrazuje.
Od někoho, kdo se nazývá finanční poradce bych očekával, že mi bude opravdu radit napříč celým spektrem finančních institucí a ne jen vybírat jakž takž použitelný produkt ústavu, který zastupuje.
"Znám" snad jediného člověka, kterého bych si dovolil nazvat finanční poradce a tím je Patrik Chrz, který se vyskytuje tady na měšci. Položil jsem upřesňující dotaz zde ve fóru na konkrétní produkt a byl mi doporučen produkt jiný, který se osvědčil. Vynáší to o několik tisíc ročně víc. Tzv. "finanční poradkyně" mé banky se plácala na místě a nebyla mi schopna rozumně poradit, protože prostě vhodný produkt pro mne neměli.
Děkuji oběma za poklonu :D.
V rámci férovosti by ale chtělo uvést, že mě tento obor neživí, je to čistě můj koníček a proto si mohu dovolit to, co si prodejce dovolit nemůže (říkat pravdu :(, odkázat na "konkurenční" produkt a nebo - a to je největší "jed", doporučit, "klientovi", aby nedělal nic, že současný stav věcí je v jeho případě optimální a jakoukoliv změnou by si jen pohoršil. ). Jenže tím bych si jako prodejce nevydělal ani na slanou vodu :(.
Občas mě někdo i soukromě napíše, někdy znám odpověď, někdy neznám. A pokud neznám, nemám problém řici "nevím", což prodejce (a to je úplně jedno čeho, to je základní poučka kterou potvrdí jakýkoliv marketingový specialista) nikdy, ale opravdu nikdy nesmí vypustit z úst.
Byl jsem i kontaktován s dotazem, jak "tohle" dělat lépe - a abych se přiznal, tady opravdu nevím. Lidé jsou zvyklí platit za produkt - jdete do pekárny, koupíte si chleba, jdete do elektra - koupíte si ledničku, jdete do pojišťovny - koupíte si pojistku. Někdy si vyberete sami, někdy vám prodejce poradí, neřešíte jakou má prodejce marži - prostě zhodnotíte, jestli je ta lednička za 10 tisíc "drahá" nebo "levná" a podle toho se rozhodnete zda ji koupíte, nebo zvolíte jinou značku či prodejnu. Bohužel u pojistek to ne vždy platí, zvláště u těch rezervotvorných (="spořicích"). Běžný klient nemá šanci určit cenu pojistky, není schopen rozlišit kolik z placené částky jde na rezervu a kolik činí ostatní výdaje (tedy riziková část pojistného, náklady (většinu z nich tvoří provize - když se klienti dozví, že až první dva roky z jejich životního pojištění jdou na provizi, tak se cítí býti okradeni, jenže z čeho má ten prodejce žít, když prodá třeba jen 2 smlouvy do měsíce?) a zisk pojišťovny). Ale zaplatit si za radu? Zaplatili byste si za radu při výběru ledničky? Ne? No tak proč byste to měli dělat při výběru pojistky. Navíc jak máte poznat toho opravdového poradce, který věnuje několik hodin skutečně individuálnímu posouzení vašeho návrhu, aby vám nakonec třeba ani nic neprodal (ať proto, že dojde k názoru, že nic nepotřebujete, nebo že na trhu není produkt, který by odpovídal vašim nárokům)? Budete mu pak ochotni zaplatit "za nic", nebo pokud jste zaplatili předem, nebudete se cítit podvedeni? Bohužel opravdu nevím jak z tohohle ven :(
Chybí mi na trhu tzv. bezprovizní produkty. Tedy produkty osekané v nákladech úplně "na kost", bez nákladů na marketing a provizi pro prodejce, postavené tak, aby byly konkurenční na odborném trhu (tedy v rámci skutečných poradců, kteří by nebyli placeni provizí za prodaný produkt, ale paušálem či nějakou hodinovou odměnou od klienta). I tu takový pokus v minulosti byl (v oblasti průmyslového pojištění), bohužel neuspěl. Nebyl nikdo, kdo by ho prodával :(
Což o to, kdo by to prodával. Internet.
Na mě to spíše dělá dojem, že to nikdo nechce nabízet. Přitom web už mají, tak by stačilo to tam jen přidat, k tomu podmínky, kalkulačka. Jen zanést na pobočku, či poslat z pošty, kde před odesláním ověří podpis.
Snad jim nějaký marketingový mág vyargumentoval, že se to neprodává (což je pravda), tudíž zde není trh, tudíž obrat ani zisk, tudíž to nemá smysl.
Možná se bojí kanibalizace současných pojistek. Jenže spíše to první. Protože pokud by se báli kanibalizace, mohli by si založit obchodní značku, nebo novou firmu, pro takový prodej. Jediné co tu je vidět je Direct... s mírně nadprůměnýma cenama. Takže zase nic.
Pokud mám na mysli bezprovizní produkty, tak tím myslím naprosto osekané náklady a to včetně podpory (kterou by dělal poradce). V momentě, kdy by zájemci o tento druh pojistek volali na hotline s dotazy, tak to již znamená pro pojišťovnu zátěž (poslední náklady, které jsem zachytil, byly někde kolem 200 Kč / hovor), kterou by musela promítnout do ceny.
Bylo by to prostě něco jako OEM verze software, kde podporu poskytuje prodejce.
Čistě telefonní prodej bez silné (a tedy patřičně drahé) marketingové podpory dle mého názoru nemůže fungovat. Lidé se aktivně nezajímají o finance (99 % se o ně začne zajímat až po návštěvě exekutora), produkt jim musí někdo "natlačit", ať přímo, nebo reklamou. Příkladem byl neúspěch Callin (a ještě jedné společnosti před ní) a Direct (pokud vím) je také ve ztrátě.
Jediný potenciálně funkční model, který mě napadá, je prodej s nějakou věcí. Např. se dohodnout s výrobcem/dovozcem automobilů, že připravím bezkonkurenční pojistku (povinné/havarijní), kterou on bude prodávat k vozu bez nároku na odměnu. Výměnou by byla nízká cena, kterou by mohl použít jako marketingový argument typu: "Kupte si novou Škodu Citigo a získejte povinné a havarijní pojištění za 5000 Kč" (částku jsem si vycucal z prstu). Prodejce by získal na trhu konkurenční výhodu (pojistka na jeho vozy by byla výrazně nižší, než na obdobné vozy konkurence) a pojišťovna zdarma prodejní kanál.
Jenže právě to pojištění je věc, na kterém se mohou prodejci aut slušně napakovat... Např. Ford měl nedávno akci - půjčku "Zero", prý s nulovým navýšením. Ovšem pojištění k tomu bylo dvojnásobně dražší, než jde naprosto bez problémů sehnat u většiny pojišťoven. Pořídit si Ford na tuto půjčku s tím, že si pojištění zajisím sám, samozřejmě nešlo.
Nikoli telefonní prodeje. Internetové. Hledám pojištění? Najdu pojistné podmínky a cenu. Telefon tam nemá místo. Nejde o to nahradit prodejce z OVB, Partners atd. telefonistkou.
No pravda, ono to vyžaduje srozumitelné smluvní podmínky. A to by byla revoluce v pojišťovnictví.
200 Kč/telefonát je sice zajímavé číslo, ale zde irelevantní. Proč: když si sjednám pojistku na barák, tak to se mnou externí prodejce sice sepíše, ale ve finále s tím stejně musím na pobočku. Když mám něco, cokoli než sjednání, se stavebkem, stejně musím na pobočku. Prodejce neví, a ani nemá motivaci vědět a řešit. Ten mi jen bude koukat vnutit něco s provizí, a ne řešit můj problém. Kontrolní otázka: který prodejce dokáže klientovi s nejoblíbenějším IŽP říci "kolik tam teď mám"? Budu se mýlit mýlit, když řeknu že žádný? Takže zase pobočka.
Direct: to se nedivím. Kombinace nízkonákladového servisu a nadprůměrné ceny. To nemůže fungovat. Pravda, na podzim v rodině testována nabídka, už to nebyla nadprůměrná cena, ale relativně slušná - i když zdaleka ne nejlepší. Jenže už jsou takhle špatně zavedeni...
Callin nemám zkušenost.
To poslední není nízkonákladové řešení, ale jen další varianta oblbování klienta. V podstatě podvod. Ne ne jure, ale přesto v podstatě podvod. A tudy cesta nevede. Minimálně proto, že už je to dost profláklý trik.
Dobrý den, Patriku... Takto se ale dnes už povinné ručení prodává :-)
Produkt bez marketingové podpory? Jak byste se o něm dozvěděl :-)
Takové produkty ale jsou... Osobně mám úrazové pojištění pro účastníky penzijního připojištění u PFČS.. Dostal jsem to k "penzijku" a zatím mi nikdo nenabídl nic lepšího... Odměna za tuto pojistku pro poradce? Pár desítek korun..
Kdo se o tomto produktu ale dozví? Málokdo...
Ja synku, tak ten byznys chodi. kdo nastupi pozdě, je v prdeli. Než sem přišel na to, jak odpovidat, tak moje připominky su vic dole.
Jinak je to rovno tak. Přideš, stoju tam auta, bavoraky, audiny, i ta škodovka se najde. Tak se budeš synku mit. Budeš fajny poradce, ludi ti polezu do řiti aby ti dali vydělat. Bo tak to chodi v finančnim poradenstvi. Všeci chcu byt bohati, dobře zabezpečeni a mít v duchodě miliony, aspoň raz - když jim o tym povidaš.
Jaja, dobru noc.
,Jako pojišťovací agent jedné pojišťovny musím uznat,že se nechytám.Nemám problém uzavřít smlouvu,ale pak si to klient rozmyslí a mám po provizi.Jelikož ručíme 2roky za smlouvu a v případě zrušení vracíme plnou provizi,dostala jsem se do takové finanční situace,že jsem to raději vzdala a dělám práci,která je fajn a hlavně co si vydělám to mi zůstává.Do pojišťovny nebo dělat finančního poradce už ani náhodou.
"Práce" finančního poradce má tolik názvů, že se vždy někdo chytí. Smutné na tom je, že v době krize, kdy se lidé snaží uživit jakkoli, je pro ně i tato práce zajímavá. Souhlasím se vším, co autor článku napsal. A podle mě je to jen přelévání provizí mezi tzv. "poradci", kteří vůbec netuší, o čem mluví. Znám plno FINANČNÍCH PORADCŮ, kteří mají i víc než 10 let praxi a kroutí hlavou nad tím, jak tyto "rychlokvašky" dokážou člověku profesionálně radit už po pár seminářích a ještě se hanlivě vyjadřovat o svých kolezích jako o vykopávkách, kteří nemají v kšeftu co dělat. Jen jednou mi jeden uhrovitý mladíček posměšně mluvil o poradkyni, jejíž auto s logem stálo u sousedů - a jel jak namydlený blesk! Chválím lidi, co se snaží pracovat - ale za každou cenu?
Na takovou práci jsem nikdy nepomyslel ani náhodou. Asi proto, že tomu sám rozumím o dost lépe, než kdokoliv z nich. Každého takového poradce buď slušně vyhodím hned a nebo jej vhodnými dotazy (v jeho oboru) rozložím natolik, že tam stejně hodí ručník. Každej na mě vybalí penzijko, investičko a stavebko. To ovšem umí každej moula. Pak že se mi každej chce postarat o peníze a opět začně kolovrátkovat svou. Tak mu říkám pokaždé stop! Svěřím ti peněz kolik chceš, ale mám dvě podmínky. Jednak mi v nejhorším případě vrátíš minimálně tu svěřenou částku a za druhé, tvůj zisk bude polovina z toho, o co mi to zhodnotíš. Když si pak znechuceně seberou brady, tak mě koukají jako z Marsu. Já říkám, vokrást mě na začátku o třetinu a pak možná v budoucnu něco slíbit, to umí každej trouba. Jsi profík, tak přistup na tohle. Já jim vždycky nabízím totéž. Ale zatím každej vypadl a už se nikdy nepřišel.
No, to záleží na tom, kolik tam máte. Myslel jsem to sle spíše tak, že není umění skásnout provizi a pak možná někdy a něco. Ta provize je zpravidl atak velká, že třeba u 100 tisíc korun je to cca třetina. A než se na tohle úrokově dostanu, jde to celé mimo čas. Ale takle blbě to umí asi každej.
rikal "dam ti penez kolik chces" a ty jeho podminky jsem schopnej dodrzet, takze ja bych do toho taky sel :) Sporici ucet bylo prvni co me napadlo, kdyz jsem si precetl "zpatky minimalne to co jsem vlozil" :) Clovek, ktery neni ochotny riskovat ani konzervativnich 10-20% se muze tak leda prosporovat k chudobe :)
O víkendu jsem zavítal do paláce Flora. Vedle sebe tam byly 2 prodejní stánky. Jeden byl nějaká sušička prádla (vypadalo to docela zajímavě, za necelých 17 stovek, takový jako nafukovací stan, do kterého se jednotlivé kousky pověsily, kdybych neměl balkon asi to koupím :) ) a druhý kreditní karty Citi. Přestože se oba snažili, tak musím uznat, že ti ze Citi byli o mnoho dravější (zatímco u sušičky byl 1 pán a 1 pani, u Citi jich bylo snad pět). Zvlášť jeden mladý kluk, hádám ještě student, až mě ho bylo líto, protože by si zasloužil mnohem důstojnější práci. Takhle jen "útočil" na lidi, kteří kolem něj museli projít, když se chtěli dostat k nebo z eskalátorů.
Mám s těmito nabízeči zkušenost i v rodině, kartu vnutili i tatínkovi ( tehdy necelých 70 let), který vůbec netušil, že podepisuje úvěrový produkt, myslel si, že je to věrnostní karta do Intersparu. Naštěstí jsem to včas zachytil, než došlo k nějakému průšvihu a šli jsme to hned zrušit.
Jak tak čtu ty komentáře, tak je mi zle. Je rozdíl mezi finančním poradcem a finančním poradcem. V dnešní době kdy je na trhu spousta podivným makléřských společností, které dělají na tomto trhu akorát paseku je velmi těžké být finanční poradce. Každý už je znechucen z té tuny telefonátů, stále čte z novin kde kdo koho podvedl a jak je toto povolání jen banda zlodějů. Ale už se nerozlišuje dál. Já osobně bych si od makléřských společností nic zařídit nenechal. Když opominu že jim nevěřím, tak to jsou jen prostředníci... přeprodávají službu která není jejich poradcema za které se většinou nechtějí zaručit.
Pak je ale rozdíl poradce od Obchodní služby přímo dané Pojišťovny/banky. Ta si často potřebuje udržet své jméno a proto si tyto své poradce dobře hlídá a má na to své předpisy koho berou/neberou, jak dlouho si ho zaškolují než ho pustí do terénu atd...
Takový poradce to má složité z několika stran. Jednak jak jsem uvedl pracuje na dezolátním trhu kde se za poradce vydává každý i bez licence ČNB a lidi se bojí těmto lidem důvěřovat. Dále je takový poradce ale v podstatě podnikatel. Pracuje na ičo, sám na sebe a daná pojišťovna/banka mu buď poskytne zázemí, nebo ne. A tito lidé si často neuvědomují že každý podnikatel je první rok rád pokud není ztrátový a pokud je, tak je to první rok v podstatě normálka. Takže pokud už k něčemu přirovnávat tak k podnikání, ne k zaměstnání.
Z vlastní zkušenosti vím že ze začátku, několik prvních měsíců, jsou prostě hrozné => člověk si musí najít klientelu. (=> Když chci podnikat, musím si najít klientelu -> tzn. nemůžu počítat, že to bude ze dne na den).... Ale pak se to začne kupit a nahrnovat a je ta práce báječná. Ovšem start spousta lidí nevydrží, mají pohádkové představy, dělají tu práci jen a pouze kvůli snu o penězích a pak mají pojišťovny/banky velkou fluktuaci poradců a vydrží tak 1 z 10...
To že je to práce podivného charakteru je nesmysl. Jenom je jako každá jiná o lidech. Někdo to dělá protože chce lidem pomoct a chce být dobrý - pak musí vytrvat - A někdo to dělá jen pro rychlé peníze o které stejně rychle příjde a naštve pak akorát lidi kteří nedají šanci dalšímu poradci.
P.S.: Co se týče třeba pojištění tak každý poradce svojí provizi musí vrátit pokud klient smlouvu vypoví do 2 let... A vrací ji v plný výši. Tudíž dobrému poradci nejde o to uzavřít obchod a zmizet, ale starat se o klienta aby byl spokojený.
Na ten oblek bych byl opatrný. Znám pojišťováka, kterému ke štěstí stačily rifle a svetr a o klienty neměl nouzi. Naopak v obleku by vypadal nepatřičně. Teoreticky to nebyl ani jeho hlavní zdroj obživy, i když v praxi to určitě sypalo slušně. Pracoval ve fabrice - cca 1500 zaměstnanců na takové střední pozici v hierarchii podniku. Když někdo potřeboval tenkrát velmi oblíbené stavebko, penzijko, ..., tak se to spíchlo o pauze a všichni byli spokojení.
Oficiálně: poradce pro finanční plánování a musí mít licenci ČNB (10 000 Kč), není to zprostředkovatel, to jsou tzv.makléři, kteří vás klidně podfouknou. Když (mluvím za sebe) udělám sebemenší chybu ve smlouvě, nebo se o klienta nepostarám, když to potřebuje, musím všechno zaplatit ze svého. Zdravím mladíka od jedné podobné ŽP.
Tak nevím. Kolem mě se docela pohybuje dost "poradců" v podstatě všichni OVB. Převážně lidi ke, kterým nemám vůbec důvěru. A nechat si od nich radit v oblastí financí...to je asi lepší si o tom přečíst 5 minut na netu...
Ale jelikož OVB pořád funguje tak to asi tak špatně nedělají?
no nesleduji, jakou mají flotilu....
usuzují z toho, že už nějaký pátek fungují. ale pro mě lidi, co "znám", co tam dělají nejsou důvěryhodní...takže mě to trochu zaráží.
Osobně bych preferoval třeba poradenství přes net...v podstaatě by stačili srovnávače, které by byl skutečně hodně konkrétní a aktuální.
Záleží na tom, na jaké pozici ten člověk je. Dle mého "špeha" v OVB není problém ani 2 miliony měsíčně (a to ne nárazově, ale dlouhodobě). Jenže to je všechno z lidí "pod ním". Strategie je jednoduchá - přesně jak je napsáno v článku.
Nabrat lidi, co nic nestojí (na IČO) a přimět je, aby prodali pár produktů alespoň ve své rodině a mezi přáteli (někde je dokonce povinností uzavřít si produkt (nebo i několik produktů) sám, např. ZFP) a pak ať nastoupí další. Pokud se náhodou někdo z nich "udrží" a dokáže prodávat déle (několik měsíců, několik let) jen dobře, když ne, každý rok vychází ze škol spoustu lidí, kteří o tomhle nemají tušení a než to zjistí, tak stihnou prodat pár pojistek (a rozhádat si rodinu a znechutit přátele).
Vlastně je úplně jedno, jestli prodáváte pojistky nebo drogerii, princip je úplně stejný.
tak 2mil měsíčně se bude týkat těch hodně nahoře, kteří do dělají již několik let.
Když jsem slyšel, jakou provizi mají z jedné uzavřené smlouvy. Tak je fakt, že jim stačí, když to ten dotyčný udělá ve své rodině a tím skončí...pak se najdou zase nový. Nikdy jsme se o tohle nezajímal a asi 3x mi to bylo nabízeno..už i na VŠ...
Mě by stačilo, jak jsme řekl takový online rádce, jaké si pořídit finanční služby a které jsou nejvýhodnější. Takový web pitvajíci finanční produkty do detailu. A myslím, že by i takovej web hodně slušně vydělával...s tím, že by uzavírání produktů probíhalo přes ně. Asi jdu udělat startup:)
tak 2mil měsíčně se bude týkat těch hodně nahoře, kteří do dělají již několik let.
To samozřejmě. Takový člověk pod sebou bude mít mnoho set, či spíše tisíc poradců. V terénu je takový výdělek nerealizovatelný, tedy pokud se někdo nedostane k akci typu "sjednat penzijní/životní v podniku o 1000 zaměstnancích, kde začali právě poskytovat příspěvek zaměstnavatele", při těchto akcích si sekretářky, které zajistily "hodnou paní z pojišťovny, aby zaměstnanci nemuseli nikam chodit" přišly na velmi slušné peníze.
Mě by stačilo, jak jsme řekl takový online rádce, jaké si pořídit finanční služby a které jsou nejvýhodnější. Takový web pitvajíci finanční produkty do detailu. A myslím, že by i takovej web hodně slušně vydělával...s tím, že by uzavírání produktů probíhalo přes ně. Asi jdu udělat startup:)
Bohužel nevydělával. Jednoho takového (vlastně dvou) jsem se pokoušel účastnit a bohužel to nefunguje. Má to moc překážek:
1) největší překážka je, že je zde velmi malá cílová skupina. Nám to tady může připadat jako pupek světa, ale o finance se skutečně zajímá minimum lidí. A z těch, co ano, tak 99 % jsou zájemci o půjčku. A malá cílová skupina = malé získy
2) problém je se sehnáním odborníků. Kolik by si takový web mohl dovolit finančních analytiků s platem řekněme 200 tisíc / měsíc? Hádám, že ani jednoho.
3) dostat do porovnání a případného prodeje všechny pojišťovny a všechny produkty - opět v podstatě nemožné. Konkrétně jeden z těchto webů měl zájem o spolupráci s pojišťovnou Direct - odezva, že si to chtějí dělat výhradně sami. Jim totiž vyhovuje taková ta aureola levné nízkonákladové firmy o kterou by při přímém srovnání přišli.
Takže tu máme x srovnávačů povinného ručení, jejichž výsledky se často od reality liší (lze najít výhodnější produkty, než nabízejí jako nejlepší).
Chápu, že Direct má založené podnikání na tom, že jedou "na přímo", jak už název napovídá. Ale myslím, že většina společností by s tím neměla problém. Pokud si prodají produkt po svém kanálu ok. Ale když někdo další prodá jejich produkt tak jim to jistě vadit nebude.
Analyzovat všechny finanční produkty na trhu by jistě nebylo snadné. Ale ani nemožné. Je pravda, že hodně lidí(většina) finanční produkty neřeší a bere, co jim přijde pod ruku. Podle mě ale bude přibývat těch, co to řešit budou. A i inteligentní člověk stráví analýzou produktů klidně měsíc dva a ještě nemusí podchytit všechny aspekty. Pokud by byl online rádce, který by byl schopen dodat kvalitní srovnávací tabulky ale i konzultaci konferečním hovorem (ono ne všechno lze podchytit prostým srovnáním a tím i vhodnost), apod. Když si vezmu provize ve finančnictví tak pokud by ten web jel ve velkém (a jinak ani nelze) tak by měsíční výnosy v řádu mil až desítek...měl být možný. Samozřejmě to není nic, co se dá dělat v pár lidech, že...
Problém je právě v tom, že "většina". Ano, nejspíš přesvědčím většinu, ale pokud se chci tvářit jako naprosto nezávislý porovnávač, tak musím zahrnout všechny a toho se - obávám se - nepodaří dosáhnout nikdy. Když navíc na přepážkách mají kolikrát jiné produkty, než nabízejí externím distribučním sítím (týká se hlavně rezervotvorného životního pojištění, kde tarify pro externí sítě jsou dražší kvůli vyšším provizím).
Zvláště u některých produktů nemají pojišťovny moc zájem na cenovém porovnávání (opět kategorie rezervotvorných životních pojistek) a případné cenové válce. Jedna prodaná pojistka nevyváži 20 neuzavřených protože si lidé konečně dokáží spočítat, že se jim nevyplatí.
Na telefonu by nemohl sedět klasický telefonní operátor s platem 20 hrubého, který je akorát schopen zapsat něco do počítače nebo přečíst co má před sebou - opět jsme zde u nedostatku kvalifikovaných sil a peněz na jejich zaplacení. Ti by navíc nesměli být placeni podílem na uzavřených smlouvách, pokud by měla být zachována jejich nezávislost.
Podle mého názoru nemá taková služba šanci na úspěch a nemůže si na sebe vydělat. Ale jak se říká "nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde nějakej blbec, kterej neví, že to nejde a půjde a udělá to" :D.
Ještě u povinného ručení to může fungovat, protože to je specifické v několika bodech:
1) je povinné - není třeba klienta přesvědčovat, aby si ho uzavřel (tedy vzbudit dojem, že ho potřebuje), každý kdo má automobil ho mít musí
2) je jednoduché - není třeba složitě vysvětlovat jeho podmínky, jeho princip je srozumitelný většině populace
3) značná část klientů se zajímá (jen) o cenu, která se snadno porovnává
i tak mám pocit, že takovéhle různé srovnávače spíše skomírají - soudě alespoň dle toho, že kromě nárazových reklamních kampaních na ně není pravidelná reklama (na rozdíl od pojišťoven) a z nedostatku financí se uchylují i ke spamu v diskusích.
"Na telefonu by nemohl sedět klasický telefonní operátor s platem 20 hrubého, který je akorát schopen zapsat něco do počítače nebo přečíst co má před sebou - opět jsme zde u nedostatku kvalifikovaných sil a peněz na jejich zaplacení."
Problém je, že kdyby ten člověk byl kvalifikovný, tak by nemohl nevědět, že prodává sračky. Takže by buď nic neprodal, nebo by lhal. A na to nemusí být kvalifikovaný. Naopak, kvalifikovanost je zde nevýhodou.
Proto by museli přehodnotit celý svůj kšeft téměř ve všem. Což z mnoha důvodů neudělají. Tudíž jak jsem napsal výše, jedině nová firma. Tohle nejde naroubovat "s vyššími náklady na telefonistu" na současný systém.
A pokud to přesto někdo udělá, tak souhlasím, že se to neuživí.
Tak pozor. Většina z vás tady nadává a konkrétně mluví o různých makléřských společnostech s podivnou historií a ještě podivnějšími poradci kteří dost často ani nemají licenci ČNB o dalších zkouškách nemluvě.
Otázka zní, víte vůbec o tom že pojišťovny samy mají svojí obchodní službu v drtivé většině případů naprosto odlišnou od té makléřské služby? Pracuje jinak, provizně je hodnocen jinak. Musí dodržovat určitý kodex a rozhodně musí být řádně proškolen a licencován.
Nechte si poradit od těchto lidí. Neberte v potaz firmy kteří na vás hulákají ze všech stran vietnamským stylem "titapadé", nekoukejte na to že poradce je z rodiny, že vám zaručuje to nejvýhodnější, ale koukejte na společnost, na její kvalitu, jestli s ní byly problémy, jestli byly problémy s jejími poradci.
Problém lidí je ten že jsou všichni strašně chytří, koukají se jenom na to "nejlevnější" kývnou na každou novou společnost a potom jenom hulákají.
pro finanční poradce máme speciální nabídku - prostřednictvím Dukascopy Europe si můžete vyzkoušet spravovaný účet již od 100USD. Platíme vysoké zprostředkovatelské provize. http://www.managed-forex-account.eu
Jste v jakékoli financní krizi? Potrebujete úver na refinancování svého domu nebo rozšírení svého podnikání? Potrebujete úver k vyporádání naléhavých dluhu a pobytu u jednoho veritele? Potrebujete zaplatit za zaplacení úctu? atd. Získejte svuj úver od $ 2,000 do $ 150,000,000.00 USD / EURO / POUNDS ve výši 3%. Peníze prevedené na váš úcet do 3 hodin od schválení. Pokud máte zájem o získání úveru, neváhejte nám zaslat žádost prostrednictvím e-mailu: ardaselim248@gmail.com
Teď jsem si přečetla právě o finančních poradcích zajímavý článek - https://www.financni-navigator.cz/1003897-financni-poradce-nebo-financni-zradce/. Doporučuju přečíst. :)