Spočítejte si...

Zavřít

Názory k článku
Chcete prodat byt: Sám, nebo s realitní kanceláří?

papouch
papouch (neregistrovaný)
16. 10. 2006 9:58 Nový

Realitka jsou ve vetsine normalnich pripadech vyhozene penize

celé vlákno
"odbornost" RK se meri:

- schopnosti kupujicimu mlzit o zavadach nemovitosti a donutit ho slozit zalohu (ve prospech RK, ne prodavajiciho)
- prodavajiciho vmanipulovat do nevyhodne mnohalete exkluzivni smlouvy a donutit ho slevit 10-15% z ceny (pricemz jejich provize se nezmeni)

pripadne vyinkasovat od nektere ze stran mastnou smluvni pokutu

standardni smlouvu o prevodu nemovitosti zvladne za par tisic sepsat kazdy koncipient, a penize je stejne nutne deponovat u notare nebo advokata (v realitce nikdy, vzpomente na nestastniky u Centy)

zapis do katastru u normalnich pripadu nijak neurychli (mimo Prahu to ani neni potreba)

podat inzeraty a zorganizovat prohlidky je natolik trivialni zalezitost, ze to snad nema cenu zminovat
Karel
Karel (neregistrovaný) ---.speednet.cz
31. 10. 2011 18:25 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
9. 1. 2014 13:14 redakčně smazáno, důvod: ***SPAM***
Karla
Karla (neregistrovaný) 82.119.243.---
23. 12. 2011 14:24 Nový

Re: Realitka jsou ve vetsine normalnich pripadech vyhozene penize

celé vlákno

Měl jste štěstí. Lidi z Proluxu jsou vydřiduši... Platíte provizi, i když nic neprodáte!!!! Buďte rád, že jste jako jeden možná ze 3 dopadl dobře... a že to množství, kdo se s nimi soudí je značné...

V druhém případě pracujete pro Prolux, když zadáváte odkaz... Takže lidi, v žádném případě ho neotevírejte a zadejte si prolux do vyhledávače na seznamu, hned jako druhý odkaz Vám vyjede neskutečné množství nechutností....!!!! Název stránky zmiňovat nebudu, ale za zkouknutí to stojí...

Mirek
Mirek (neregistrovaný) 109.164.87.---
12. 3. 2013 15:17 Nový

Re: Realitka jsou ve vetsine normalnich pripadech vyhozene penize

celé vlákno

Karlo, pod nickem Karel vystupuje někdo z podvodného Proluxu (pozna se podle speednet.cz).
Na chlup stejný příspěvek jsem našel i na jiném serveru, jen pod jménem "Jarda". Proluxáci mají s příspěvky do diskusních skupin tolik práce, že nemají ani čas PR příspěvky přeformulovat... :-))

antiprolux
antiprolux (neregistrovaný)
6. 8. 2008 22:04 Nový

Re: Realitka jsou ve vetsine normalnich pripadech vyhozene penize

celé vlákno
Odpovědět

Jsme na úplném začátku boje s proluxem a hledáme další podvedené lidi ! ! ! Kteří by se k nám připojili a nebo sdělili své zkušenosti a rady proti těmto podvodníkům.Naletěli jsme paní Pabelové Jiřině a budeme bojovat i proti její osobě. Kontaktujte nás prosím na adrese antiprolux@seznam.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 2. 2009 9:10 Nový

Re:Zlikvidovat PROLUX!!!!

celé vlákno
Dobrý den posílám info co s Proluxem!!!
Okamžitě podat trestní oznámení pro pokus o podvod na kterékoliv služebně policie ČR!!! To vše pak směřovat na adresu: Policie ČR, Obvodní ředitelství Praha IV,Přípotoční 300 - služba kriminální policie a vyšetřování - odbor hospodářské kriminality Praha 10 k rukám p.KOVÁČE!!!! Přímý telefon: 974 860 531!!! A hlavně nic NEPLATIT!!!! Další info na stránkách ANTIPROLUX.cz!! Přeju hodně štěstí!!!!!!!!!!!!!!!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 5. 2009 14:50 Nový

vyjadreni PROLUX

celé vlákno
Společnost PROLUX Consulting Int. jednoznačně odmítá lživé informace ve smyslu, že by jak koli mohla poškodit své klienty. Právě naopak společnost investuje vysoké částky do zveřejnění nabídek v kontinualní silné medialní kampani a servisu spojeného se zajišťováním prohlídek do 24hod, rezervací do 24hod, přípravy dokumentů k převodu do 24hod, správy zakázkového systému, silně obsazené call a prodejní centrum odborně vyškolenými zaměstnanci 7dní v týdnu, označení všech nemovitostí poutačem NA PRODEJ a mnoha dalších výhod, které běžně klienti v regionálních RK nedostávají. K tomuto je nutné poznačit, že do doby prodeje klient neplatí jedinou korunu a veškeré náklady nese naše společnost. Jedná se o desítky až statisíce Kč v závislosti na ceně prodávané nemovitosti. Uspěšnost prodeje nabízených nemovitostí je velmi vysoká. V případě, že k prodeji nedojde např. z důvodu, že prodávající nemůže nebo není ochoten upravit cenu nemovitosti na úroveň reálné tržní v daném čase a místě, pak taktéž nezaplatí jedinou korunu. Z tohoto důvodu není možné, aby byl jediný klient něčím poškozen. Naopak jsou někteří klienti, kteří svým neseriozním přístupem nezaplatili za námi poskytnutý profesionální servis zakončený zrealizovaným prodejem jejich nemovitostí za platnosti spolupráce, čímž naopak oni poškozují naši společnost.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 5. 2009 15:05 Nový

Společnost PROLUX lže *editováno*

celé vlákno

Zajímal jsem se celkem o 2 nemovitosti, které tato vypečená realitka prodávala.



V prvním případě mně řekli, že na majitele nemají telefonický kontakt (!!!), ale že mně dají adresu, ať si jedu prohlídku nemovitosti domluvit s majitelem sám. (Dnes už je mně tento fígl jasný, v případě, že bych se s majitelem na prodeji dohodl, by po něm chtěli smluvní pokutu).



V druhém případě mně poslali mail, že domluví prohlídku a ozvou se. Neozvali se dosud, je to cca půl roku.



Tož asi tak k "serióznosti" PRIOLUXu.

27. 4. 2011 14:46 redakčně upravil dalich ., důvod: Titulek upraven dle rozsudku Vrchního soudu v Praze ze dne 2.3.2011, č.j. 3 Cmo 197/2010-82
Zuzka
Zuzka (neregistrovaný) ---.speednet.cz
22. 9. 2011 14:57 Nový

Re: Společnost PROLUX lže *editováno*

celé vlákno

Prodala jsem za pomoci PROLUXu byt, zájemci chodili neustále (nezapoměla jsem jrealitce poslat svoje nové tel.číslo) a tak se našel kupujicí klient, jsem spokojena.

klávesnice
klávesnice (neregistrovaný) ---.116.broadband5.iol.cz
1. 10. 2011 13:04 Nový

Re: Společnost PROLUX lže *editováno*

celé vlákno

To nemyslíte vážně...obrovský úspěch,hmmm.No na to nikdo nenaletí,máte smůlu.

jste podvodníci
jste podvodníci (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 6. 2010 19:51 Nový

Re: vyjadreni PROLUX

celé vlákno

VÍME O VÁS VŠE!!!

Pepino
Pepino (neregistrovaný) ---.185.broadband5.iol.cz
3. 5. 2011 22:15 Nový

Re: vyjadreni PROLUX

celé vlákno

A není trochu divné, že o Proluxu není nikde ani zmínka o jediném spokojeném klientovi? Jediné kladné řádky o této rádoby realitce si napsali sami. S prodejem nemovitostí to nemá vůbec nic společného, dávejte si velký pozor, ať nespadnete do jejich pasti, já to bohužel neukočíroval. Prolux je parazit,

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.speednet.cz
31. 10. 2011 18:33 Nový

Re: vyjadreni PROLUX

celé vlákno

Čtu tady ty diskuse, a divím se.Já měl dům v Proluxu a po 2 marných
prohlídkách se na 3 našel kupující a já jsem prodal.Takže nechápu tady ty
reakce. Posílám odkaz, kde jsem měl dům v nabídkách. www.domy-prolux.cz

sunny
sunny (neregistrovaný) 82.119.243.---
23. 12. 2011 14:29 Nový

Re: vyjadreni PROLUX

celé vlákno

Je mi z Vás na zvracení!!!! Víc k tomu dodat nemůžu...

Za profesionální přístup???? Za reálnou možnou tržní cenu??? To je skoro o 70 % z ceny dolů bez předešlé domluvy... A ty Vaše rozhodčí doložky!!!!

Je mi z Vás špatně, že můžete spát s vědomím, že pro tuto kancelář pracujete... Jj, já vím, vy odejít taky nemůžete nebo budete mít milionové sankce.... !!!!

Do háje s Vámi.

uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 10. 2009 15:31 Nový

Re: Re:Zlikvidovat PROLUX!!!!

celé vlákno
poslech jsem vás a teď platím jedenkrát tolik a čeká mě exekuce. Opravdu "děkuji" ....
someone
someone (neregistrovaný) 82.100.0.---
22. 3. 2010 8:03 Nový

Re: Re:Zlikvidovat PROLUX!!!!

celé vlákno

Tohle spíš vypadá na nějakou proluxovou hlásnou troubu…
Což bude vidět i z toho, že zareaguje..

Nikola
Nikola (neregistrovaný) ---.speednet.cz
22. 9. 2011 14:51 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 2. 2012 13:57 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
Karel
Karel (neregistrovaný) ---.speednet.cz
31. 10. 2011 18:31 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 2. 2012 13:57 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
MAREK
MAREK (neregistrovaný) ---.speednet.cz
9. 11. 2011 18:02 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 2. 2012 13:57 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
martinbledy
martinbledy (neregistrovaný) ---.starnet.cz
3. 5. 2012 22:53 Nový

Re: Re:Zlikvidovat PROLUX!!!!

celé vlákno

Dobry večer , naleteli jsme PROLUXU jako ti lidi jak jsou na internete .desetkrat jsem zduraznoval makleři od PROLUXU že to chci nezavazne . makleř od PROLUXU mě předsvědčil že to neni zavazně, a že si tu svoji nemovitost mužu prodat kdykoliv chci . za cely rok mi kupce na nemovitost nenašli .a kdyš jsem jim zavolal že jsem si našel kupce na svoji nemovitost ,hned nam napsala pani VALENTOVA vona je ředitelka , že pomě chce 48 tisic . PROSIM VAS O POMOC.. PROSIM OZVĚTE SE .tel.čislo.723830121 .přeji vam hezky večer..bledy..

martinbledy
martinbledy (neregistrovaný) ---.starnet.cz
3. 5. 2012 22:57 Nový

Re: Re:Zlikvidovat PROLUX!!!!

celé vlákno

Dobry večer , naleteli jsme PROLUXU jako ti lidi jak jsou na internete .desetkrat jsem zduraznoval makleři od PROLUXU že to chci nezavazne . makleř od PROLUXU mě předsvědčil že to neni zavazně, a že si tu svoji nemovitost mužu prodat kdykoliv chci . za cely rok mi kupce na nemovitost nenašli .a kdyš jsem jim zavolal že jsem si našel kupce na svoji nemovitost ,hned nam napsala pani VALENTOVA vona je ředitelka , že pomě chce 48 tisic . PROSIM VAS O POMOC.. PROSIM OZVĚTE SE .tel.čislo.723830121 .přeji vam hezky večer..bledy..

antipro
antipro (neregistrovaný) 193.179.182.---
23. 2. 2010 11:50 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
7. 3. 2010 21:54 smazal Dalibor Z. Chvátal, důvod: Ochrana osobních údajů
lvice
lvice (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 3. 2010 9:47 Nový

Re: Realitka jsou ve vetsine normalnich pripadech vyhozene penize

celé vlákno

Dobrý den,připojuji se k stížnosti na prolux.cz nepíši umyslně fa nebot oni nejsou žádná firma ani něco podobného,, neustále mi píšou sms ,že mi zrealizují prodej nemovitosti,,když žádnou neprodávám.A I KDY­BY,,TAK JE KONTAKTOVAT NIKDY NEBUDU,,děkuji za vaše INFORMACE,které mnpha lidem pomohou od zbytečně vyhozených peněz!!!!!! Spozdravem Bajuszová

Martina
Martina (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
21. 6. 2010 19:49 Nový

Re: Realitka jsou ve vetsine normalnich pripadech vyhozene penize

celé vlákno

SOuhlasím, ale je třeba být opatrný, neměli jste se ukvapovat, my byli na Prolux upzorněni hned, že jsou to podvodníci a nemá to s nima úroveň
a že jsou již trestní oznámení na ně.

Michala
Michala (neregistrovaný) ---.speednet.cz
21. 9. 2011 16:26 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 2. 2012 13:56 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
lena
lena (neregistrovaný) ---.116.broadband5.iol.cz
1. 10. 2011 13:12 Nový

Re: Já jsem s Proluxem spokojená

celé vlákno

Fajn,určitě věřím,tomu co píšete...ach jo.

Luboš Blaha
Luboš Blaha (neregistrovaný) ---.dial-up.cz
13. 1. 2012 9:24 Nový

Re: Realitka jsou ve vetsine normalnich pripadech vyhozene penize

celé vlákno

Já jsem při prodeji bytu realitku nepotřeboval. Vložil jsem si inzerát na www.hyperreality.cz a během 14 dnů jsem měl zájemce. Doporučuji všem.

Lenka
Lenka (neregistrovaný) 178.72.224.---
3. 3. 2015 19:19 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
4. 3. 2015 6:17 redakčně smazáno, důvod: Porušení pravidel diskuzí.
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
16. 10. 2006 11:12 Nový

PR článek

celé vlákno
Není to sice tak označené, ale vypadá to jako PR-článek.
Realitka jen shrábne peníze. Pokud dojde k problému, postaví se k věci tak, že "kliente (prodávající), došlo k problému, ale to není závada na naší straně, holt si to musíš vyřešit sám".
Převod nemovitosti si průměrně vzdělaný člověk zvládne sám, stejně jako koupi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 10. 2006 13:46 Nový

Re: PR článek

celé vlákno
jj, s tím řešením problému máte naprostou pravdu. Já osobně jsem bohužel narazil na realitní kancelář, která se k problému stavěla přesně tímto způsobem. BTW její zaměstnankyně byly tak "znalé" produktů MS Office, že neměly tušení o nástroji "sledování změn" a poslaly mně návrh kupní smlouvy, kde byly adresy, jména klientů, rodná čísla, adresy nemovitostí, finanční částky atd. asi za 2 roky nazpět... Realitka prostě měla jednu univerzální smlouvu a měnila v ní jenom tyto údaje...
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
17. 10. 2006 9:00 Nový

Re: PR článek

celé vlákno
Typové smlouvy, stažené z internetu nebo - v lepším případě - zkopírované ze zakoupených vzorů právních podání a smluv používají nejen RK, abychom nepomlouvali jen je, ale třeba i právníci. Pochopím to, proč vymýšlet již vymyšlené, stačí dobře sepsaný vzor upravit na míru. Problém je jinde: my měli třeba převod části nemovitosti v rodině. Smlouvu sepsal právník (normálně by ji nepsal, taky bychom to stáhli z internetu, ale tady to bylo z určitého specifického důvodu potřeba), stavební spořitelna vyplatila peníze. Následně jsme dali smlouvu k registraci na katastrální úřad. Po měsíci jsem zjišťovala, dokdy to bude a dozvěděla jsem se, že smlouva neodpovídá požadavkům katastru a jsou dvě možnosti: buď to katastr zamítne a pak se s nemovitostí nesmí půl roku provádět žádný převod, je tam plomba, nebo se to vezmě zpět, přepracuje podle požadavku katastru a podá znovu. Takže jsme to vzali zpět, přepracovali podle připomínek katastru a podali znovu (za dalších 500,- Kč). Za měsíc to bylo zapsané. Problém je v tom, že správně bychom měli celý proces u stavební spořitelny anulovat a dělat ho znovu, protože podle právníků na katastru je smlouva, kterou má stavební spořitelna, právně neplatná, protože platí ta, na jejímž základě byl proveden zápis do katastru. Takže na to jsme se vykašlali, o nic nejde, stavební spořitelna svoje peníze dostane. Ale představte si, že prostřednictvím RK koupíte byt, zaplatíte, prodávající dostane peníze (třeba jen na základě návrhu vkladu do katastru!!, tak jsou třeba prováděny platby hypoteční bankou!!) a následně zjistíte, že máte v ruce neplatnou smlouvu a nejste majitel nemovitosti!! Bude s Vámi prodávající chtít věc dotáhnout do konce? Pokud to bude nějaký vyčuránek, tak má byt i peníze a z Vás je bezdomovec s hypotékou na krku. Takže u nemovitosti bych já osobně preferovala notářskou úschovu a platbu PO zapsání do katastru nemovitostí. Ani návrh na vklad NENÍ zárukou, že bude skutečně proveden a nemovitost zapsána na Vás.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 10. 2007 11:23 Nový

Re: PR článek

celé vlákno
ale vše se da vyřešit.... proč tedy by se nemněl vyřešit problém na Katastru??
Jako kdyby někdo dostal penize a zustala mu nemovitost, tak taky mu zustane třeba kulka v mozku... to taky je možné ne?? tady to není o zmlouvách , ty se daji vždy obejít, jde o dohodu mezi dvěma lidmi...asi takhle
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 5. 2008 18:09 Nový

Re: PR článek

celé vlákno
Týýýý jo, nezlob se na mě, ale jestli jsi tak inteligentní, jako máš pravopis, tak si tu realitku raději vem! I když ty vlastně nemáš na co, že?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2009 10:43 Nový

Re: PR článek

celé vlákno
To co popisujete, je ale chyba právníka. Ten nepříjemný stav lze bez větších obtíží řešit, jak už jste naznačila:
1. notářská úschova (nejdražší)
2. advokátní úschova (levnější)
3. jistotní účet v bance (nejlevnější)
jindra
jindra (neregistrovaný)
16. 10. 2006 12:12 Nový

raději s RK?

celé vlákno
Článek se tváří objektivně ale vyznívá trochu jako reklama na RK. Mám dost zkušeností s realitami a můj názor není jednoznačný. Např. u pronájmu bytů není RK potřeba. Inzerovat mohu sám a dobrou smlouvu mám připravenou. Není problém ji třeba stáhnout z netu a smlouvy,kterými se RK chlubí,nejsou o nic lepší.
Když mi však zavolá RK a nabídne zprostředkování bez provize,nemám důvod
okruh potenciálních zájemců nerozšířit.U pronájmů domů je situace odlišná.
Nájemci se obávají obracet se přímo na pronajímatele.Jedná se o dost peněz a
oni v RK vidí určitou záruku serioznosti.To je asi obecný rys:prostřednictvím RK je menší šance narazit na prohnaného šíbra.Ti se obávají,že by je profesionál prokoukl a raději to zkusí přímo na nějakého neznalého naivku.Ale podařilo se mi např. koupit výhodně byt přímo od prodávajícího.Platí tedy věta z úvodu článku:
máte-li odvahu,můžete transakci provést sám a ušetřit provizi ale s RK máte přeci jen větší jistotu.
papouch
papouch (neregistrovaný)
16. 10. 2006 13:00 Nový

Re: raději s RK?

celé vlákno
zadnou jistotu nemate

Smlouva je formulovana tak, ze strany vsechno vedi a zprostredkovatel za nic neruci a provizi nevrati, ani kdyby z transakce seslo. S jejich standardni smlouvou jsou jim pripadne problemy celkem jedno.

A to nepocitam obvykle autobazarnicke triky ("moc pekny dum, za dobrou cenu, sam jsem si ho chtel koupit, ale uz jeden mam...", "rozhodnete se hned, mame dalsiho zajemce...")
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 10. 2007 12:21 Nový

Re: raději s RK?

celé vlákno
aha.... jak to ale poznat?? že to není pravda ale blábol :-)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2008 21:55 Nový

Re: raději s RK?

celé vlákno
nevim jake máte zkušenosti,ale u seriozních realitek platí,že do půl roku lze odstoupit od prodeje nemovitosti!takže neplatí že realitka za to nezodpovídá!
jindra
jindra (neregistrovaný)
16. 10. 2006 12:13 Nový

raději s RK?

Článek se tváří objektivně ale vyznívá trochu jako reklama na RK. Mám dost zkušeností s realitami a můj názor není jednoznačný. Např. u pronájmu bytů není RK potřeba. Inzerovat mohu sám a dobrou smlouvu mám připravenou. Není problém ji třeba stáhnout z netu a smlouvy,kterými se RK chlubí,nejsou o nic lepší.
Když mi však zavolá RK a nabídne zprostředkování bez provize,nemám důvod
okruh potenciálních zájemců nerozšířit.U pronájmů domů je situace odlišná.
Nájemci se obávají obracet se přímo na pronajímatele.Jedná se o dost peněz a
oni v RK vidí určitou záruku serioznosti.To je asi obecný rys:prostřednictvím RK je menší šance narazit na prohnaného šíbra.Ti se obávají,že by je profesionál prokoukl a raději to zkusí přímo na nějakého neznalého naivku.Ale podařilo se mi např. koupit výhodně byt přímo od prodávajícího.Platí tedy věta z úvodu článku:
máte-li odvahu,můžete transakci provést sám a ušetřit provizi ale s RK máte přeci jen větší jistotu.
petr
petr (neregistrovaný)
16. 10. 2006 13:23 Nový

excluzivita

celé vlákno
Takže když nemám exluzivní smlouvu, tak bude spousta realitek nabízek můj dům bez toho, že by měly smlouvu se mnou, zatímco když s jednou budu mít exkluzivní smlouvu, tak to nějakým zázrakem zabrání zkopírování fotek? Promiňte, ale plkáte blbosti, to se vám ta poučka "mějte vždy exkluzivní smlouvu" moc zabalit nepodařila... Není v tom vůbec žádný rozdíl, samozřejmě že můžu mít smlouvu s několika RK a když nějaká další "ukradne" nabídku, tak se s ní nebavit.
franta
franta (neregistrovaný)
7. 10. 2008 11:58 Nový

Re: excluzivita

celé vlákno
V podstatě co jsem si tak všimnul tak makléř co dostane exkulzivní smlouvu obvolá všechny co inzerují v rozporu ze smlouvou a požádá je o stažení inzerce. Sám do svých inzerátů napíše, že se jedná o exkulzivní prodej a tím dá všem najevo, že se jim ani neoplatí znovu inzerovat, protože stejně majitel nic neprodá kvůli smluvní pokutě. A tu práci si s tím stoprocentně dá, jde přeci o jeho peníze.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2008 22:00 Nový

Re: excluzivita

celé vlákno
tak neznáte zákony,kdyby došlo k soudu tak vyhrává ta realitka která má exklusivitu,jelikož touto smlouvou je chráněn i kupující!
spiderik
spiderik (neregistrovaný)
10. 2. 2009 9:46 Nový

Re: excluzivita a soudy

celé vlákno
o soudy tu nejde, pro spoustu rk serverů jsou inzeráty vyhledávány i automaticky a nebo to na jejich stránky sádlí nějakej brigádník. nejde o to, že by to ta RK prodala, ale vatu potřebuje, aby měla hodně nabídek a tomu, že vaše nemovitost se objevuje na 50 serverech a navíc za jiné ceny, tomu nezabrání ani exklusivní smlouva. Názor, že makléř když uvidí jím prodávanou nemovitost jinde a zavolá do RK aby to nenabízela je nesmysl. Kdyby měl makléř sledovat všecky RK servery na trhu a najít v nich jím prodávané nemovitosti, musel by na každou prodávanou nemovitost pracovat full-time jeden makléř. Exklusivita je podle mého názoru zbytečnost, právě proto, že internetový RK jsou obšourníci a neberou si servítky s ničím. Klidně to budou inzerovat a ještě se budou pokoušet oblbovat lidi, že když to prodaj u nich, že jim zařídí aby pokutu neplatili.
spiderik
spiderik (neregistrovaný)
10. 2. 2009 9:42 Nový

Re: excluzivita

celé vlákno
přesně tak :) ušetřil jste mi datlování příspěvku :)
milan
milan (neregistrovaný)
16. 10. 2006 15:09 Nový

PR clanek

celé vlákno
No, muj nazor neni tak optimisticky, jako nazor autora. RK a jejich maklere zajima jen provize, ktera je mimochodem absolutne neodpovidajici jejich praci a z 99% i odbornosti. Ti lide ziji v uplne jinem svete, kde 100tis nejsou zadne penize. Jak muze clovek absolutne mimo realitu radit lidem?
zdeny
zdeny (neregistrovaný)
8. 7. 2007 15:48 Nový

Re: PR clanek

celé vlákno
Tak proč to nezkusíte sám vážený pane? vždyť realitní makléři jen sedí na svých židlích a pobírají statisíce. To by se vám nelíbilo?
Garant
Garant (neregistrovaný)
10. 11. 2007 11:23 Nový

Re: PR clanek

celé vlákno
Jasně, je to úplně jednoduché, stáhnete si smlouvu z netu ( kde tam ale najdete třeba prohlášení vlastníka, odstupitelnost či neodstupitelnost od smlouvy a za jakých podmínek atd.), zajistíte si notářský či bankovní deposit - min. 5000,- , zařídíte si odhad nemovitosti - cca2500 - 8000,- ,prověříte si klienta před podpisem smlouvy z hlediska jeho solventnosti, prostě když je to tak jednoduché jupíííííííííííííííííííííííííííííííííí zkuste si to sami. :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2008 22:04 Nový

Re: PR clanek

celé vlákno
a jste si jist že jsou tam pouze lidé kteří neví oč jde???????????
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 3. 2009 16:37 Nový

Re: PR clanek

celé vlákno
Vážený, vy jste taky mimo realitu, když jste přesvědčen jako řada laiků, že výše provizí u RK neodpovídají nákladům........ Kdyby to totiž byla pravda, tolik by jich nezanikalo. Jenže pravda je taková, že ty "nehorázné provize" stačí zhruba pokrýt "nehorázné" finanční požadavky majitelů realitních serverů, realitních tištěných časopisů, poskytovatelů internetového připojení a pevných linek, mobilních operátorů, majitelů čerpacích stanic a v neposlední řadě též vyčůraných klientů (majitelů i kupujících), kteří za odvedenou práci nezaplatí, s gustem nedodržují dohody a podvádějí, jak to jen jde. Proč to nezkusíte, když je to tak lukrativní a jednoduchý zdroj příjmů?!?
JH
JH (neregistrovaný)
16. 10. 2006 20:12 Nový

RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
Tak tento článek mě dost nazdvihl. Před nedávnem jsme se ženou nejprve byt kupovali a pak ten starý prodávali. I když jsme inzerovali jasně "KR nevolat" tak ti otravové volali pořád - a to je asi jediná věc, která je na článku pravdivá - volali znovu a znovu. Po 14 dnech, kdy jsme na nic vhodného nenarazili, žena začla ztrácet nervy a tak jsme zkusili pár realitek. Hrůza - předražené byty u kterých bagatelizovali nedostatky a vyzdvihovali běžné věci jako - byt se skvěle hodí k úpravám - a který ne? výborně dispozičně uspořádán = měl naprosto neyužitelnou chodbu přes celý byt, utulná koupelna = cca 1,5m2 volné plochy, krásná parketová podlahas 3mm spárami. Vrchol byl 90m2 byt, který po přeměření měl 72m2. Když jsme na to poukázali, tak odvětili, že to je uvedeno v dekretu k bytu.
Všichni ti tzv. odborníci nás měli za naprosté pitomce. Nakonec jsme byt našli, smlouvu jsem stáhli z inetu, mírně ji upravili peníze jsme uhradili přes notáře (vázaný účet)=bez rizika (nepočítám osobní bankrot prodávajícího).
Prodej bytu jsme nechali na RK. Nejprve jsme podepsali smlouvu - s exluzivitou znamenající pokutu i v případě, že si byt prodáme sami. Když nám za cca 6 týdnů poslali pouze 2 zájemce tak žena smouvu vypověděla. Pak se teprve něco začalo dít. Nepůjdu moc do detailů - smlouva s mnoha nedořešenými místy (např vady, doplatky a nedoplatky, ...). Vrchol tzv. "jistoty přes realitku" byl že připravili smlouvu, kterou jsem podepisoval já ačkoliv jediným majitelem byla manželka. Odborníky zmátl fakt, že na inkasu bylo uvedeno moje jméno - hradil jsem nájem. Chtěli jsme je se ženou trochu zmáčnout a vzít si byt zpět (peníze už byly na kontě) jenže to by odnesl pouze nový vlastník - dle smouvy realitka nenesla za nic zodpovědnost.
Ponaučení - nikdy více s RK.
n/a
n/a (neregistrovaný)
18. 10. 2006 9:31 Nový

Re: RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
Také mám s realitkami vcelku špatné zkušenosti. Když jsme kupovali byt, tak třeba realitka prodávala byt, který majitel vůbec neprodával (!). Řada realitek jsou šibalové, co si přivydělávají k práci. Vcelku zajímavým případem byl člověk, který vystupoval jako RK a nakonec nám jako kontakt dal svůj pracovní mail do Státního zdravotnického ústavu. Nebo baba, která nám jde ukázat byt 80m2, vyštukovaný, prodávaný vybavený, pěkný byt na pěkném místě, včera už tam měla klienty a moc se jim líbil, ale nemůžou složit zálohu. Na místě zjistíme, že je to byt 65m, vyštukovaný jeden pokoj a vybavený znamená původní kuchyňská linka a jeden starý rozvrzaný gauč. Když jsme se začali rozčilovat, co to na nás vymyslela (protože bylo zcela evidentní, že ten byt ANI JEDNOU neviděla, natož aby tam měla nějaké klienty), začala to svádět na majitele a nakonec se s ním dost hádala. No prostě v realitách jsou velmi často podobné kurvy, jako v autobazarech.
Rodiče prodávali byt. Jednak vůbec není pravda, že jim RK ušetřila čas, protože na prohlídky museli tak jako tak, druhak vůbec není pravda, jak ta exkluzivita je výhodná. Přesně jak tu popisoval někdo v diskuzi - dáte jim exkluzivitu a oni nic neriskují. Zatímco vy, když si nemovitost prodáte mezitím sami, jim budete platit penále, oni nezaručují, že vám byt prodají. S pohledem "máme je jistý" k zakázce také tak přistupují. Proč by se snažili, když na kšeft mají monopol? V nejhorším případě neprodají, nic horšího se stát nemůže.
Hlavně, že když se jich ptáte na výhody, tak je plno keců o právních radách, záruce apod. a když do toho šťouráte, zjistíte, že stejně se žádné záruky nijak nedočkáte.
Asi podobně, jako zástupci Microsoftu pomlouvají open-source programy, že jsou pro firmy nevýhodné, protože na ně nemají žádnou záruku. Logicky čekáte, že software od firmy Microsoft tedy nějakou záruku má. Přitom se ve smlouvě s Microsoftem dočtete mimo jiné:
Souhlasíte s tím, že žádný Produkt není bezchybný a rozhodně vám doporučujeme pravidelně zálohovat vaše soubory. Za předpokladu, že máte platnou licenci, vám společnost Microsoft zaručuje, že a) po dobu 90 dnů od data přijetí vaší licence na užívání Produktu nebo po nejkratší období povolené rozhodným právem bude Produkt v podstatných rysech fungovat v souladu s doprovodnými písemnými materiály;
....
Vyloučení všech ostatních podmínek - v maximálním rozsahu povoleným rozhodným právem a na základě výše uvedené záruky odmítá společnost Microsoft veškeré záruky a podmínky, ať již výslovné nebo předpokládané (zákonem, obyčeji, jako zajištění či jinak) včetně, ale nikoli výhradně, předpokládaných záruk uspokojivé kvality a vhodnosti pro určitý účel vzhledem k Produktu a písemným materiálům doprovázejícím Produkt. Jakékoli předpokládané záruky, které nemohou být vyloučeny, jsou omezeny na 90 dnů nebo na nejkratší lhůtu povolenou rozhodným právem, podle toho, která z nich je delší.

Podobnost se zárukami RK čistě náhodná?
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
18. 10. 2006 16:48 Nový

Re: RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
Podobnost je čistě náhodná, až na to že byty se nedají kopírovat jako MS Office. To by bylo po problémech.
n/a
n/a (neregistrovaný)
19. 10. 2006 8:06 Nový

Re: RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
Tady nejde o kopírování, ale o to, že obě strany (jak RK, tak MS) halasně halekají o zárukách a když přijde do tuhého, zjistíte, že ony záruky jsou jen fikce, virtuální realita, která ve skutečnosti neexistuje. Ačkoliv tím (opět jak RK, tak MS) zdůvodňují cenu svých služeb/produktů - máte na to záruku, proto je to o něco dražší!
Jarmila
Jarmila (neregistrovaný)
19. 10. 2006 9:05 Nový

Re: RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
Vy jste moji poznámku nepochopil. Tím, že MS Office někde nelegálně zkopíruju, třeba jen pro vlastní potřebu, jsem je de facto ukradla. Takže pokud mi vzniknou nějaké škody nebo mám na programu závadu, nemůžu to reklamovat, neb jaksi není co. Nemůžu přece reklamovat závadu na ukradeném zboží. Můžu nadávat jen sama sobě. Což - jak jistě uznáte - s bytem nelze.
n/a
n/a (neregistrovaný)
19. 10. 2006 12:43 Nový

Re: RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
Vy nechápete rovněž. Nikde jsem o nějakých ukradených Office nepsal, celkem nechápu, jak jste na to přišla.
Já psal o tom, že Microsoft haní open-source systémy a aplikace, že na ně uživatel nemá záruku a přitom na OFICIÁLNÍ a KOUPENÉ programy/systémy MS záruku de facto nemá taky žádnou. Viz moje citace. A také o tom, že podobně to se "zárukou" bývá u RK, které zárukou obhajují vyšší cenu a když dojde na lámání chleba, zjistíte, že neručí za nic.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2006 16:12 Nový

Re: RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
Koukám, že netušíte, že program se nemusí jen krást, ale že se nechá naprosto legálně koupit?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2008 22:17 Nový

Re: RK- nekompetentní vyžírkové

celé vlákno
prosím,budte tak hodný a neházejte všechny realitky do jednoho kotce!jsem již bývalá realitačka ale vždy jsem mohla říct že mám čisté svědomí co se týče prodeje a kort exklusivní smlouvy pro mne byli opravdu exklusivní záležitostí a že jsem je dělala s devadesáti procent jelikož my zákazníci věřili
savanaN
savanaN (neregistrovaný)
8. 1. 2008 13:28 Nový

RK

celé vlákno
Hezký den přeji, no tak zkušenosti s realitkami máme asi všichni různé já jsem narazila většinou na ty špatné.Nebo alespoň na jejich makléře.
Prodávali jsme dům a jelikož byla jeho situace trošku složitější žádalo si to i právní služby. Když jsme narazili na real.PROLUX ze začátku to vypadalo velice dobře, slušné vystupování ochota spolehlivost po několika měsících se to obrátilo absolutní nezájem, vypnuté telefony a nakonec když jsme po roce chtěli ukončit smlouvu jsme zjistili že makléř který naši nemovitost spravoval zmizel a veškeré podklady a smlouvy s ním.
Další jsme si po dlouhém váhání a vybírání vybrali STUDIO REALIT-tak to jsme taky nevěděli co nás čeká.Opět ze začátků neskutečná snaha ochota pomáhat a řešit.Po čase se chvíli nic nedělo a nakonec jelikož i odkupovali nemovitosti tak nám nabídli za mnohem nižší cenu že dům odkoupí i se všemy závazky a nedostatky.Domluvili jsme se tedy na pro nás celkem nevýhodných podmínkách ale potřebovali jsme prodat tak jsme si řekli alespoň něco.Jediné co jsme chtěli tak aby daň tedy uhradili oni stím souhlasili proto byla cena ještě nižší.To vše bylo uvedeno v kupní smlouvě.Vše bylo v pořádku až do nedávna kdy se opět ozvali s tím že musíme uhradit daň z prodeje.Když se to manželovi nelíbilo a řekl jim svůj názor makléřka nebo jednatelka společnosti byla velice vulgární a sprostá a dokonce pro svůj prospěch i lhala o věcech o kterých jsme spolu přímo jednali.Takže této realitní společnosti STUDIO REALIT se raději vyhnout obloukem. Jinak mám zkušenosti celkem takové neutrální akorád tedy jsem byla docela příjemně překvapena s jednáním českomoravské a také Hot reality ale zatím nedošlo ke smlouvám, tak nemůžu říct jak postupují.S přáním hezkého dne ..
Radim
Radim (neregistrovaný)
18. 9. 2009 12:25 Nový

Re: RK

celé vlákno
Durazne varuji pred Hot Reality - jedini v cem jsou pruzni je inkasovani blokacniho deposita - pak jejich aktivita klesa na nulu!! Priserne jednani!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2008 22:28 Nový

Re: Názoř

celé vlákno
NESUD!!!!!!!!!!!
oli
oli (neregistrovaný)
13. 9. 2008 12:10 Nový

Prolux

celé vlákno
Nikdy jsem si nemyslela jaká jsem s prominutím husa a naletím podvodníkům,jinak je nazvat nemůžu.V roce 2005 jsem uzavřela smlouvu s Proluxem.Přijely dvě ženy,makléřka a zaučující se:Působily solidně a přesvědčivě,bohužel v zásadních věcech lhaly,například exkluzivita atd.Makléřka mi lhala a řekla,že u družstevního bytu bych se stejně nemusela ničeho obávat,protože se nečinní přepis na katastru.Ale nemá cenu se dopodrobna rozepisovat.Makléřka omylem odvezla mou smlouvu a tu jsem dodnes neviděla,prolux odmítá vydat kopii.Žila jsem s vědomím,že smlouva po půl roce skončila,ale to jsem narazila.Za celou dobu nepřivedli jediného zájemce,pouze poslali několik sms zpráv kolik lidí si byt na netu prohlídlo.Vždy po dodání sms jsem volala,upozornovala je,že již nemám platnou smlouvu.Tel.asistentka si ode mě vzala číslo,že se mi někdo ozve,nicméně se nikdy nikdo neozval a já to přestala řešit.Ale ouha,letos v dubnu mi znovu přišla od proluxu sms zpráva s tel.číslem zájemce at mu zavolám,domluvím si prohlídku bytu a dám jim potom vědět.Dost divné praktiky u ex.smlouvy.Kupci jsem zavolala,omluvila se mu a vysvětlila,že jsem byt převedla už v červenci 2006.Jak jsem byla překvapená,když mi v červenci přišla od proluxu výzva k zaplacení smluvní odměny.Brala jsem to jako nehoráznost a napsala přímo generální ředitelce.Zavolal mi pán,půl hodiny jsme se dohadovali,načež mi snížil požadovanou částku z necelých 34 tis.na 18.Poté,že vypoví smlouvu.Kopii smlouvy mi odmítl poslat a já odmítla dohodu a odvolala se.Asi za 14 dnů mi přišla žaloba od rozhodčího řízení,kde už chtějí téměř 60 tisíc.Poslala jsem rozhodci své vyjádření,ve kterém jsem odmítla platit za služby,které mi nebyly poskytnuty.Věc je v řízení a právní zástupkyně mi poslala dohodu uhradit polovinu právních nákladů 7500kc a 18 000kc RK.Nevím co mám dělat a protože si na každou částku budu muset půjčit,začínám ztrácet nervy a asi zaplatím.Nic to,ale nemění o mém názoru na RK.5íká se,co tě nezabije,to tě posílí a já si dám do konce života pozor co a komu podepisuji.člověk by měl asi počítat,že ne každý se živí poctivě.
Angela
Angela (neregistrovaný)
16. 10. 2008 17:23 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Zajímalo by mne, jak jste s Proluxem dopadla, protože mi právě dnes přišla faktura ve značné výši za služby, které tato RK neprovedla, jen proto, že mne makléř podvedl a podstrčil k podpisu exkluzivní smlouvu, podle které této "skvělé" realitní kanceláři náleží odměna i v případě, že nemovitost nebude jí prodána. To se i stalo, přestože jsem již při prvním hovoru s makléřem vysvětlila, že moji nemovitost již nabízí více RK a on tedy moc doře věděl, že exkluzivní smlouva nepřipadá v úvahu a využil mé nepozornosti a nedostatku času k pročtení toto smlouvy. Především jsem nepostřehla, že je tam lhůta platnosti smlouvy 12 měsíců ! Proboha, kdo dnes může čekat na prodej 1 rok?Toto datum je nastaveno od počátku tak, aby se plno lidí spálilo. Tato RK totiž zřejmě vydělává velké peníze-jinak by nemohla sídlit na Václavském nám., jen zásluhou těchto podvodů a podvůdků na lidech, kteří si nedají dostatečný pozor. Je to o to kuriózněnjší, že na hlavní stránce najde zájemce o jejich služby podrobný Etický kodex této firmy. Cha cha! Je to opravdu výsměch, obzvlášť, když se člověk porozhlédne po netu. Nejsme zdaleka sami, kdo Proluxu naletěl. Prosím, ozvěte se,pisatelko tohoto článku, ale i jiní, obzvlášť ti z vás, kteří vědí jak na něj (PROLUX). Bohužel podvodníci mají stále v našem státě zelenou, nám obyčejným lidem, zůstávají jen oči pro pláč.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
20. 10. 2008 16:30 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Dobrý den, jsem realitní makléřka z jedné realitní kanceláře...chtěla jsem Vás jen upozornit. PROLUXU v žádném případě nic neplattě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je na ne podáno už přes 80 žalob a všechny případy jsou úplně navlas stejné!!!!V naší kanceláři se s tím velmi často setkáváme, protože když má přijít k uskutečnění obchodu, prodávající si nakonec všimnou, že podepsali exkluzivní smlouvu aniž by si toho vůbec všimli a Polux není nikde k sehnání. CHci Vás dále varovat před realitkami jako je REMAX-ten dělá úplně to samé, dále FM REALITY, ten vůbec nevyplácí kupní cenu, MM reality-ty mají statisícové provize. Nejhorší na tom je, že takovéto realitky poškozují dobré jméno solidních realitek a i když jsem makléřka, vůbec se nedivím, že lidé o realitkách nechtějí ani slyšet.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 6. 2009 9:57 Nový

Re: Prolux a FM Reality

celé vlákno
Dobrý den,přidávám se k upozornění real makléřky na FM Reality.Jsem jedna z klientek a chování p.Červíka by mělo být výstrahou pro všechny tuto RK obcházet obloukem.Neplatí mimo jiné daň z prodeje,i když mu byly tyto peníze svěřeny a vy to zjistíte po dlouhé době,když vás začne uhánět finanční úřad,který to mimo jiné vůbec nezajímá a ještě vám napaří penále.Je proti němu rovněž podána hromadná žaloba, tak ruce pryč od FM REALITY!!!!
napaleny
napaleny (neregistrovaný)
5. 8. 2009 16:13 Nový

Re: Prolux a FM Reality

celé vlákno
Jo FM Reality s p. Červíkem v čele je pěkná firma. Složili jsme zálohu na byt kterou nikdy neposlal prodávajícímu a již 3 měsíce se z něho snažíme peníze dostat. Podali jsme trestní oznámení, které bylo již 11 v řadě. Bohužel ani po 1,5 měsíci policie ani nezavolala nikoho k výslechu a nepředpokládám, že něco ve věci udělala. Tak to v té naší demokratické republice bez zákonů a s ochránci zákonů(zvanou policie) funguje.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2008 22:40 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
je my vás velice líto!i i já zažila nepříjemné raekce na tyto makléře,ale prosím nesudte všechny podle nich!
Julie
Julie (neregistrovaný)
27. 11. 2008 7:15 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
paní Oli a Angelo, lidí,kteří jsou ve stejné situaci jako Vy dvě je už pořádný zástup. Ozvěte se mi 732 870 248 zdraví Julie
Kaba
Kaba (neregistrovaný)
27. 11. 2008 15:47 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Paní Julie, běžte se podívat na www.diskuze.slansko.cz a tam budete mít další zástup klientů této realitky.
Jana
Jana (neregistrovaný) ---.0.broadband14.iol.cz
26. 2. 2010 9:47 Nový

Re: Prolux

celé vlákno

Také jsem byla podvedena,co mám dělat?605370419

Andrea Rolfesová
11. 12. 2008 11:00 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Výzva:
Původní trestní oznámení na pracovníky společnosti PROLUX Consulting Int. s.r.o., které bylo dne 2.10.2008 podáno na Státním zastupitelství pro Prahu 4 pod č.j.: 1 ZN 753/2008, bylo postoupeno odboru hospodářské kriminality.
Proto kdokoliv se k tomuto trestnímu oznámení doposud nepřipojil a má podezření, že na jeho osobě byl spáchán trestný čin ze strany společnosti PROLUX Consulting Int. s.r.o. se sídlem Václavské náměstí 819 na Praze 1, nechť se přihlásí na Polici ČR, Obvodní ředitelství Praha IV, Službě kriminální policie a vyšetřování, odbor hospodářské kriminality, ulice Přípotoční 300, Praha 10, tel.: 974 860 531 a připojí se k trestnímu oznámení č.j.: OR IV - 21925/TČ-2008-93.
Pomůžete tím nejenom sobě, ale i všem ostatním klientům, kteří se cítí být touto realitní kanceláří podvedeni a kteří již podnikli kroky ke své obraně.
Děkuji, A. Rolfesová
Iris
Iris (neregistrovaný)
26. 4. 2009 8:50 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Určitě se připojíme k danému trestnímu oznámení ! Jsme jako stovky dalších - možná tisíce podvedených . Přišli k nám a slibovali hory doly - byli jsme v časové i finanční tísni a tak jsme smlouvu podepsali . Smlouva se nedala ani přečíst - byla na průsvitném kopírovacím papíře napsaná světle oranžovým hodně malým písmem. Pochopili jsme celý systém jejich podnikání až po 6 -ti měsících - po celou tuto dobu se nikdo od nich ani neozval . Pak jsme si na webu přečetli, že se ani neobtěžují nějakým způsobem nemovitosti prodávat - mají statisícové provize i když si nemovitost prodáme sami, tak proč by se obtěžovali ! Je mi jen divné jak tato společnost tady může stále ještě fungovat ! Jen podvádí lidi a všichni k tomu přihlížejí a nedá se s tím nic snad dělat ???
Poškozený
Poškozený (neregistrovaný)
3. 8. 2009 21:19 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Dobrý den, nevíte náhodou v jakém stádiu akce "Prolux", mám s RK a makléřkou
drobné nedořešené problémy....děkuji za případné info.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 9. 2009 12:54 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
bohuzel jsme naletely taky jenze nevime kde mame podad zalobu jsme s frytku-misku jsme starsi manzelsky par a ted nevime kudy kam muze nam nekdo poradit co mame udelat predem dekujeme
Míťa
Míťa (neregistrovaný) ---.slunr.net-connect.cz
16. 12. 2009 19:28 Nový

Re: Prolux

celé vlákno

Dobrý večer,prosím je stále ještě aktuální podávání tr.oznámení na tuto podvodnou organizaci jakou dle názorů lidí a pomalu se přesvědčuji sama Prolux je?
Byl u mne jistý pan Bogdan a nafotil si byt,s tím že ho bude nabízet k prodeji na int.stránkách­.Jelikož jsem nerozumněla popisovaným podmínkám,odmítla jsem cokoliv podepsat.Pouze jsem mu poskytla info o bytě a své nacionály.Řekl mi,že to nevadí a dal mi pouze jednu kopii kde jsou vypsány dospozice bytu.Až dnes jsem si všimla že jeto podepsaný nějakou čmáranicí,ale ani truchu podobnou mému podpisu a jménu.Dnes kdy jsem zavolala na „firmu“ a řekla že si více nepřeji,aby můj byt nabízeli,že s nimi nechci spolupracovat a nepřeji si aby můj byt nabízeli mi bylo řečeno,že chtějí jakousi smluvní pokutu 6%z prodejní ceny!
Nevěřím vlastním uším a očím.Pokud si něco podepsali sami a nyní s tím chtějí operovat,chci na ně podat tr.oznámení za falšování podpisu a jiné podvody.
Prosím sdělte mi,jak postupovat.Dě­kuji Míťa

hanka
hanka (neregistrovaný)
7. 3. 2009 21:07 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Jestli už máte po soudě, nemůžete nám ostatním podvedeným napsat
co nás taky čeká? Předem děkuji a děsím se odpovědi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 3. 2009 15:28 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Dobrý den,
prozatím stále probíhá shromažďování důkazů.
Průběžně aktualizované info ke kauze naleznete na adrese:
http://geocities.com/anti.prolux
Božena
Božena (neregistrovaný)
14. 3. 2009 21:51 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Mně se stalo něco podobného, pouze s tím rozdílem, že po mně původně chtěli 128 tis a po písemném handrkování se spokojili s 18 tis. Z toho je vidět, jak pofiderní jsou ty jejich faktury. Já to raději zaplatila. Nechtěla jsem riskovat exekuci svého právě zrekonstruovaného domu v Praze, neboť vím, že jsou schopni naprosto všeho. Přinejmenším můžu klidně spát.Podala jsem ale na ně po zaplacení požadovaných 18 tis. žalobu, aby jim to jen tak lehce neprošlo, když vím že mě sprostě okradli...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
15. 5. 2009 8:05 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
PROLUX NEWS!!!
vzkaz od A. Rolfesové pro osoby poškozené výše uvedenou společností. Včera PČR provedla zátah na kanceláře této "realitky". Byla zabavena PC, účetnictví a žaloby na základě jejich pochybných smluv (nemohou tedy v současné době probíhat jejich oblíbená rozhodčí řízení)... přeji všem podvedeným hodně štěstí a naděje ve zdárné ukončení jejich martýria. Jana Pilátová
kukis
kukis (neregistrovaný)
24. 9. 2009 9:47 Nový

Re: Prolux

celé vlákno
Dobrý den,
chci se zeptat, zda někdo nemá smlouvu od proluxu...potřebovala bych ji poslat na mail: five.petra@seznam.cz, děkuji moc.
Světlana
Světlana (neregistrovaný) ---.160.broadband7.iol.cz
22. 4. 2010 14:12 Nový

Re: Prolux

celé vlákno

Pokud máte někdo zájem připojit se ke společné zápůrčí žalobě, která by mohla být vyřízena rychleji, než trestní oznámení! A činnost RK, by mohla být tímto pozastavena, aspoň do doby, než se vše prošetří na OHK.
Kontaktujte mě prosím na zapurci@seznam.cz
více o mě a mých aktivitách najdete na:
http://glaserova.blog.idnes.cz/

CO JETO ZÁPŮRČÍ ŽALOBA:
Dne 1.5.2009 bylo v Úředním věstníku Evropské unie zveřejněno nové znění směrnice o žalobách na zdržení se jednání v oblasti ochrany zájmů spotřebitelů.
Původní směrnice z r. 19981 byla několikrát změněna a aby nedocházelo k chybnému výkladu v různých jazykových verzích, byla z důvodu srozumitelnosti a přehlednosti kodifikována. Nové znění bylo vydáno jako směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/22/ES ze dne 23. dubna 2009 o žalobách na zdržení se jednání v oblasti ochrany zájmů spotřebitelů. Transpozice byla provedena do zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád.
Na základě směrnice mohou subjekty k tomu oprávněné zahájit řízení o zdržení se protiprávního jednání, tedy podat tzv. zápůrčí žalobu. Touto žalobou se subjekty mohou domáhat určitého negatorního nároku, tedy aby daný podnikatel, který svým jednáním poškozuje kolektivní zájmy spotřebitelů, v tomto jednání ustal. Předpokladem je, že se protiprávního jednání rušitel dopouští opakovaně, popř. hrozí nebezpečí, že se jednání dopustí v budoucnu. Žalobou se tedy nelze domáhat individuálních nároků spotřebitele, jakým je např. náhrada škody, protože cílem směrnice je veřejný zájem spotřebitelů a dosažení preventivního ú­činku

PROTIPROLUXU
PROTIPROLUXU (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
3. 6. 2010 18:30 Nový

Re: Prolux

celé vlákno

JSOU NESKUTEČNOU POVODNÍ V CELÉ ČR. NEPODNIKAJÍ JAKO REALITNI KANCELÁŘ , ALE VYMAHAČI PENĚZ. NIC JIM NEPLATIT A TÁHNOUT PROTI NIM VŠEM. JE TO ORGANIZOVANÝ ZLOČIN!!

motolol
motolol (neregistrovaný) 93.99.6.---
17. 8. 2011 13:14 Nový

Re: Prolux

celé vlákno

také jsem byl podveden společností prolux..hřeje mě ale pocit že se nad nimi dá vyhrát. přikládám odkaz ze stránek občanského sdružení práv podvedených help s rozsudkem od soudu..
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.201273459886950.57239.175350079145955&type=1

braňte se také..!!

samča
samča (neregistrovaný)
24. 2. 2009 18:06 Nový

Jmenujte ty špatné RK

Proč tady všichni ti co si stěžují na RK nejmenují o které jde? Aspoň tím zabráníte dalším lidem aby nenaletěli. Nebo že by se tu projevila typická česká vlastnost "když jsem naletěla já tak i oni".
Já chci varovat před Real Group SDK z Brna, makléřka vám na prohlídce navykládá samé nesmysly, je to absolutní neprofesionál, před složením blokace naslibuje hory doly a potom neumí ani připravit smlouvy ( špatné adresy, chybí pozemek který je součástí prodeje......) zajímá ji jenom kdy donesete další peníze, naštěstí jsme složili jenom část a zbytek jim dáme až budou smlouvy, jinak by jsme se ničeho nedočkali...... bohužel majitelé jim podepsali exkluzivitu a teď velmi litují, protože museli slevit z ceny díky nehorázné provizi RK.
.........
......... (neregistrovaný)
16. 6. 2009 13:16 Nový

FM Reality

Dobrý den.
FM Reality realitní kancelář s.r.o. . Jsou asi ve velkých problémech a doporučuji s nima neobchodovat. My jsme jim bohužel dali zálohu a poté vyšel článek tento článek
http://fm.denik.cz/zlociny-a-soudy/zena-realitka-dluzi--tisic20090608.html
a teď je problém s nich peníze dostat. Realitka tvrdila, že peníze poslala prodávajícímu, což se nestalo, jelikož jsme se s prodávajícím spojili. Detaily rozepisovat nebudu, ale věřte mi že jednatel je opravdu dobrý herec.
syky
syky (neregistrovaný)
10. 10. 2009 12:11 Nový

Prolux

celé vlákno
Ahoj, také jsem obětí bezcharakterní a lživé firmy Prolux.Chci se zeptat, má právo si RR snižovat cenu dle své libosti? má to někde ve smlově, že tak může činit, nebo to dělat nesmí a jde se proti tomu bránit!Máte někdo zkušenost a radu od právníka, zda je to možné nebo ne? Ikdyž mi připadá, že u RR Prolux je možné všechno!!!!!!!!!!!!!Díky za info
kaktus
kaktus (neregistrovaný) ---.mpb.cz
9. 4. 2010 12:28 Nový

Re: Prolux

celé vlákno

Nam naopak realitka zvedla cenu po sepsani smlouvy, kdyz uz byla slozena rezervacni zaloha, ovsem jsme na druhe strane, tedy jako kupujici. Uz je to u pravnika.

Světlana
Světlana (neregistrovaný) ---.160.broadband7.iol.cz
22. 4. 2010 14:19 Nový

Re: Prolux

celé vlákno

Přidávám přípis ještě jednou, neboť ho nemůžu zpětně dohledat. Je to zde kapku nepřehledné! :o)
Pokud máte někdo zájem připojit se ke společné zápůrčí žalobě, která by mohla být vyřízena rychleji, než trestní oznámení! A činnost RK, by mohla být tímto pozastavena, aspoň do doby, než se vše prošetří na OHK.
Kontaktujte mě prosím na zapurci@seznam.cz
více o mě a mých aktivitách najdete na:
http://glaserova.blog.idnes.cz/

CO JETO ZÁPŮRČÍ ŽALOBA:
Dne 1.5.2009 bylo v Úředním věstníku Evropské unie zveřejněno nové znění směrnice o žalobách na zdržení se jednání v oblasti ochrany zájmů spotřebitelů.
Původní směrnice z r. 19981 byla několikrát změněna a aby nedocházelo k chybnému výkladu v různých jazykových verzích, byla z důvodu srozumitelnosti a přehlednosti kodifikována. Nové znění bylo vydáno jako směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/22/ES ze dne 23. dubna 2009 o žalobách na zdržení se jednání v oblasti ochrany zájmů spotřebitelů. Transpozice byla provedena do zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád.
Na základě směrnice mohou subjekty k tomu oprávněné zahájit řízení o zdržení se protiprávního jednání, tedy podat tzv. zápůrčí žalobu. Touto žalobou se subjekty mohou domáhat určitého negatorního nároku, tedy aby daný podnikatel, který svým jednáním poškozuje kolektivní zájmy spotřebitelů, v tomto jednání ustal. Předpokladem je, že se protiprávního jednání rušitel dopouští opakovaně, popř. hrozí nebezpečí, že se jednání dopustí v budoucnu. Žalobou se tedy nelze domáhat individuálních nároků spotřebitele, jakým je např. náhrada škody, protože cílem směrnice je veřejný zájem spotřebitelů a dosažení preventivního ú­činku

l...
l... (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 3. 2010 6:02 Nový

remax

take mam stejny nazor,vysoke provize a pracovnici dostavaji jen 40 procent a z toho palti vse kancelar,telefon a skoleni na kterem remax jen vydelava.....­.........

eliška
eliška (neregistrovaný) ---.ludik.cz
23. 3. 2010 11:55 Nový

Re: Chcete prodat byt: Sám, nebo s realitní kanceláří?

pište všichni zlodějům jen na adresu Chelčického3119,Te­plice 1,41501,a notářsky ověřený text,co jim posíláte,tito bezpáteřníci typu Konečná Bronislava se neštítí ve svém okrádání ničeho,kromě toho co mají skutečně dle smlouvy dělat a nedělají-prodávat či kupovat nemovitost!
A nebojte se ,soudem je prokazatelné jejich nehezké bezpáteřní chování,kdežto pomluva prokazatelná není,pomluva je totiž podle zákona něco co třetí člověk říká o někom,paní Valentová,moc se neorientujete,vy ani vaše paní Mgr.ne osobní zážitek,ten je jen můj,a já si ho můžu sdělovat komu chci a kdy chci,stejně jako shromažďování ani na internetu,není trestné…děláte bububu,dochází vám penízky a na vás spousta trestních oznámení a představte si,že BOŽÍ MLÝNY MELOU POMALU ALE JISTĚ a i VÁS TO DOŽENE TO ZLO?CO PÁCHÁTE?TAM KAM PATŘÍTE :smiley15: ,je toho jen proti vám konkrétně tolik,že se divím,že se nestydíte ještě někde ozývat,a divím se,že vás ještě někdo s prudší povahou cholerika za to vaše jednání netrefil cihlou do hlavy,to můžete děkovat jenom Bohu,že vás dostane do ruky zákon,místo nějakého cholerika!!!

Valkous
Valkous (neregistrovaný) 158.52.254.---
31. 3. 2010 15:44 Nový

Jak v krizi (ne)prodat byt

Jak v krizi (ne)prodat byt

Dnes a denně čteme na stránkách médií informace o tom, že realitní trh se potýká s problémy a je vhodná doba ke koupi nemovitosti. Zřejmě ne všechny realitní kanceláře tento názor sdílejí.
Do jednání s realitní kanceláří Real Development jsme se pustili ve chvíli, kdy jsme narazili na velmi zajímavý byt. Majitel projektu měl navíc stanovenou vyšší cenu a pouze jedno parkovací místo oproti nabídce realitní kanceláře. Byt jsme si prohlédli a stanovili si cenu, za kterou jsme ochotni ho koupit. Následovalo jednání, které vyústilo v dohodu o ceně a o datu podpisu kupní smlouvy. Písemně nám bylo sděleno, že byt je rezervován do středeční schůzky, na které bude podepsána kupní smlouva. Na základě toho také realitní kancelář požadovala osobní údaje.
V úterý odpoledne nám bylo sděleno, že byt byl prodán jinému zájemci. A to i přes tuto informaci od Real Development: „A poprosím Vás pro jistotu, aby se byt do středy neprodal, pošlete mi na sebe Vaše iniciály, tj. rodné číslo, trvalé bydliště a telefonní spojení, Já v systému již na Vás byt vyblokuji, že je již prodaný.“
A zde se dostáváme k problému. Byt byl písemně přislíben. Vznikli nám tedy náklady na právní služby, potvrzení pro banku, předjednaný hypotéční úvěr, o času ani nemluvě. Navíc jsme již zajistili prodej bytu stávajícího.
Fascinující je, že nikoho, kdo má zkušenosti s realitním trhem, tato situace nezaráží. Vždyť vlastně jen nedodrželi slovo, navíc písemné. Dovolím si tedy pochybovat o tom, že realitní trh se potýká s problémy. Zdá se, že ani krize nenaučila realitní makléře slušnému chování.

Světlana
Světlana (neregistrovaný) ---.160.broadband7.iol.cz
22. 4. 2010 14:09 Nový

Žaloba na Prolux

celé vlákno

Pokud máte někdo zájem připojit se ke společné zápůrčí žalobě, která by mohla být vyřízena rychleji, než trestní oznámení! A činnost RK, by mohla být tímto pozastavena, aspoň do doby, než se vše prošetří na OHK.
Kontaktujte mě prosím na zapurci@seznam.cz
více o mě a mých aktivitách najdete na:
http://glaserova.blog.idnes.cz/

CO JETO ZÁPŮRČÍ ŽALOBA:
Dne 1.5.2009 bylo v Úředním věstníku Evropské unie zveřejněno nové znění směrnice o žalobách na zdržení se jednání v oblasti ochrany zájmů spotřebitelů.
Původní směrnice z r. 19981 byla několikrát změněna a aby nedocházelo k chybnému výkladu v různých jazykových verzích, byla z důvodu srozumitelnosti a přehlednosti kodifikována. Nové znění bylo vydáno jako směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/22/ES ze dne 23. dubna 2009 o žalobách na zdržení se jednání v oblasti ochrany zájmů spotřebitelů. Transpozice byla provedena do zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád.
Na základě směrnice mohou subjekty k tomu oprávněné zahájit řízení o zdržení se protiprávního jednání, tedy podat tzv. zápůrčí žalobu. Touto žalobou se subjekty mohou domáhat určitého negatorního nároku, tedy aby daný podnikatel, který svým jednáním poškozuje kolektivní zájmy spotřebitelů, v tomto jednání ustal. Předpokladem je, že se protiprávního jednání rušitel dopouští opakovaně, popř. hrozí nebezpečí, že se jednání dopustí v budoucnu. Žalobou se tedy nelze domáhat individuálních nároků spotřebitele, jakým je např. náhrada škody, protože cílem směrnice je veřejný zájem spotřebitelů a dosažení preventivního ú­činku

andreasaksik
andreasaksik (neregistrovaný) ---.hqhk.net
26. 10. 2010 21:07 Nový

Re: Žaloba na Prolux

celé vlákno

Prosím naletěli jsme, přečetli jsme si smlouvu až o 2 dny později, protože pan Bláha do čtení neustále kecal a ujišťoval manžela, že je to normální postup jako mají jiné realitní kanceláře a že se kničemu nezavazujeme, že v případě prodeje námi sehnaného zájemce, jim prostě jen zavoláme. Manžel mu řekl, že nechce žádnou exkluzivitu, že už to u realitních kanceláří máme a že chceme 1 750 000 pro nás bez provize. Takže samozřejmě je to vše jinak a navíc si relitní kancelář cenu naprosto změnila bez oznámení na 1680 000. Když jsme jim volali tak mi řekli, že to je prostě tržní cena a že víc nedostaneme, a že oni jsou tak hodní, že nám shánějí zákazníky. Chttěli jsme smlouvu vypověďet ale prý máme smůlu. Co máme dělat jsme úplě nadně. Zájemce o byt už máme ale bojíme se to prodat, protože jim nechceme dát 6 %, není totiž za co, oni nám k ničemu nepomohly max. do hrobu!!!!!!! Děkuji za info 739 657 486

Lenicka131313
Lenicka131313 (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 5. 2010 15:56 Nový

no..

No, je to zajímavé, ale hlavně aby byla ta RK kvalitní. Například http://www.hitreality.cz/ jsou velice dobrá plzeňská RK;)

leontinka
leontinka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
17. 10. 2010 15:21 Nový

REMAX

Chci upozornit ne ze se realitky muzou dobre napakovat z provize,ale oni prodavaji i podle ksichtu ,kdyz to tak musim nazvat.Mam dost provize nato abych uskutecnila koupi bytu,ale makleri asi nejsem dost hezka a tvrdi ze byt uz neni,ale kdyz mu odpovidal 2dny pote zetak tak tomu tvrdi ze byt je stale k dispozici,tak kde to sakra zijem.Vazeny pan je M.Gavenciak,tak nesympaticti lide neobtezujte tohoto pana,sam je nesympaticky!!!

Fery
Fery (neregistrovaný) ---.trcz.cz
4. 3. 2011 9:59 Nový

Prolux

Když zadáte do googlu vyhledání firmy "Prolux", již od 5-tého! odkazu vám vypadnou pouze negativní reference ohledně hromadných masových žalob na firmu Prolux a velmi špatných osobních zkušeností. Hodně dobrá "reklama", realita a přistup firmy již jednoznačně vyplul na povrch a už se to všichni dozvěděli... Vsadím se že Proluxu spadly obraty a tržby o polovinu, proto se neustále jen soudí (ať už Finexpert.cz, Měšec.cz, a desítky osobních žalob). Prolux podle mě do roka končí, jejich špatný přístup jim zlomil vaz..

Milan Čížek
Milan Čížek (neregistrovaný) ---.chvalsiny.net
1. 5. 2011 14:24 Nový

S realitní kanceláří AAABYTY.CZ už nikdy více!

TOTO JE VAROVÁNÍ PRO VŠECHNY, KTEŘÍ UVAŽUJÍ O SPOLUPRÁCI S AAABYTY.CZ

V listopadu 2009 nás zaujal inzerát nabídky bytu 2+1 v Českých Budějovicích. Po cca 15ti minutové prohlídce se nám byt jevil jako velmi pěkný – 47m2, pěkné místo poblíž centra, částečně zrekonstruovaný, vybavený, okna do zahrady… pro mladý pár ideální koupě.
Postup byl zcela standardní, složení rezervačního poplatku ve výši 50.000 Kč, předkupní smlouva, čekání na poskytnutí úvěru, následně pak kupní smlouva a převod prostředků ve výši 1.150.000 Kč. Neměli jsme vůbec žádný důvod pochybovat, vše probíhalo bez problémů a my se těšili na nový byt. S RK jsme byli neustále v kontaktu. V koupelně našeho nového bytu byla na stropě mokrá skvrna, o které jsme se všichni domnívali, že je důsledkem přetečení vany z hořejšího patra a bude stačit oškrábat a strop znovu nabílit. A tady začínají naše problémy. Při přebírání bytu v březnu 2010 jsme zjistili, že se skvrna zvětšila a možná půjde o vážnější problém. Přestože jsme na tuto skutečnost realitní makléřku upozorňovali, dle jejích slov bylo nutné byt nejprve převzít, abychom následně mohli zjistit rozsah poškození a domluvit další postup. Dnes už víme, že situaci šlo řešit jinak, převzetí bytu nepodepsat hned, ale trvat na vyřešení problému s promáčeným stropem.

Když byl byt náš, postupně jsme zjistili další „skryté vady“. Byt koupený jako 47 m2 má po přeměření pouhých 36 m2! Údajně nově dělaná elektroinstalace neprošla revizí, verdikt revizního technika zněl jednoznačně – nechat kompletně předělat (odhad 50.000,- Kč). Problémy pak vyvrcholily zřícením stropní konstrukce v koupelně bytu! Vzhledem k tomu, že se jednalo o havarijní stav, byli jsme nuceni na pokyn Stavebního úřadu neprodleně zjednat nápravu, což obnášelo kompletní vyhotovení nové stropní konstrukce v rozsahu cca 22 m2. Po celou dobu jsme byli v kontaktu jak s prodávající, tak s RK, snažili se hledat nějaké východisko a řešení. Po prodávající jsme opakovaně požadovali slevu z kupní ceny + podklady k elektroinstalaci. Zcela bez úspěchu. Proto nám nezbývá nic jiného než se po více než roce od převzetí bytu obrátit na soud. Podali jsme žalobu na bývalou majitelku bytu a věříme, že spravedlnost nebude slepá.

Splácíme úvěr na byt, platíme právní služby, soudí poplatky, soudní znalce, posudky, opravy… Platíme každý měsíc fond oprav (dáno zákonem), přestože zde nebydlíme ani bydlet nemůžeme – byt je neobyvatelný. Zatím naše výdaje činí více než 120.000,- Kč od podpisu převzetí bytu. Naivně jsme se domnívali, že koupě bytu přes realitní kancelář AAABYTY.CZ je zárukou kvality. Za zprostředkování takto špatné koupě si naúčtovali provizi ve výši 50.000,- Kč a přes naše opakované žádosti nám sdělili, že k vrácení provize nedojde.

Realitní kancelář AAABYTY.CZ nás jako klienta nedokázala žádným způsobem ochránit. Na úkor kvalitních služeb a spokojenosti upřednostnila svůj jediný zájem – zisk provize. Neposkytla nám v podstatě žádné kvalitní služby ani ochranu před podvodným jednáním a od celé věci se následně zcela distancovala. Bohužel ani kupní smlouva vyhotovená touto RK není provedena příliš kvalitně, což nám vše částečně komplikuje.

Považujeme AAABYTY.CZ za nekvalitní RK a koupi bytu jejím prostřednictvím rozhodně nedoporučujeme. Tato společnost není ani členem Asociace realitních kanceláří.

Kdokoli by měl zájem o bližší podrobnosti a informace, můžete nás kontaktovat na emailu spatnarealitka@gma­il.com.

Milan Čížek

Milan Čížek
Milan Čížek (neregistrovaný) ---.chvalsiny.net
1. 5. 2011 14:25 Nový

S realitní kanceláří AAABYTY.CZ už nikdy více!

celé vlákno

S realitní kanceláří AAABYTY.CZ už nikdy více!
TOTO JE VAROVÁNÍ PRO VŠECHNY, KTEŘÍ UVAŽUJÍ O SPOLUPRÁCI S AAABYTY.CZ

V listopadu 2009 nás zaujal inzerát nabídky bytu 2+1 v Českých Budějovicích. Po cca 15ti minutové prohlídce se nám byt jevil jako velmi pěkný – 47m2, pěkné místo poblíž centra, částečně zrekonstruovaný, vybavený, okna do zahrady… pro mladý pár ideální koupě.
Postup byl zcela standardní, složení rezervačního poplatku ve výši 50.000 Kč, předkupní smlouva, čekání na poskytnutí úvěru, následně pak kupní smlouva a převod prostředků ve výši 1.150.000 Kč. Neměli jsme vůbec žádný důvod pochybovat, vše probíhalo bez problémů a my se těšili na nový byt. S RK jsme byli neustále v kontaktu. V koupelně našeho nového bytu byla na stropě mokrá skvrna, o které jsme se všichni domnívali, že je důsledkem přetečení vany z hořejšího patra a bude stačit oškrábat a strop znovu nabílit. A tady začínají naše problémy. Při přebírání bytu v březnu 2010 jsme zjistili, že se skvrna zvětšila a možná půjde o vážnější problém. Přestože jsme na tuto skutečnost realitní makléřku upozorňovali, dle jejích slov bylo nutné byt nejprve převzít, abychom následně mohli zjistit rozsah poškození a domluvit další postup. Dnes už víme, že situaci šlo řešit jinak, převzetí bytu nepodepsat hned, ale trvat na vyřešení problému s promáčeným stropem.

Když byl byt náš, postupně jsme zjistili další „skryté vady“. Byt koupený jako 47 m2 má po přeměření pouhých 36 m2! Údajně nově dělaná elektroinstalace neprošla revizí, verdikt revizního technika zněl jednoznačně – nechat kompletně předělat (odhad 50.000,- Kč). Problémy pak vyvrcholily zřícením stropní konstrukce v koupelně bytu! Vzhledem k tomu, že se jednalo o havarijní stav, byli jsme nuceni na pokyn Stavebního úřadu neprodleně zjednat nápravu, což obnášelo kompletní vyhotovení nové stropní konstrukce v rozsahu cca 22 m2. Po celou dobu jsme byli v kontaktu jak s prodávající, tak s RK, snažili se hledat nějaké východisko a řešení. Po prodávající jsme opakovaně požadovali slevu z kupní ceny + podklady k elektroinstalaci. Zcela bez úspěchu. Proto nám nezbývá nic jiného než se po více než roce od převzetí bytu obrátit na soud. Podali jsme žalobu na bývalou majitelku bytu a věříme, že spravedlnost nebude slepá.

Splácíme úvěr na byt, platíme právní služby, soudí poplatky, soudní znalce, posudky, opravy… Platíme každý měsíc fond oprav (dáno zákonem), přestože zde nebydlíme ani bydlet nemůžeme – byt je neobyvatelný. Zatím naše výdaje činí více než 120.000,- Kč od podpisu převzetí bytu. Naivně jsme se domnívali, že koupě bytu přes realitní kancelář AAABYTY.CZ je zárukou kvality. Za zprostředkování takto špatné koupě si naúčtovali provizi ve výši 50.000,- Kč a přes naše opakované žádosti nám sdělili, že k vrácení provize nedojde.

Realitní kancelář AAABYTY.CZ nás jako klienta nedokázala žádným způsobem ochránit. Na úkor kvalitních služeb a spokojenosti upřednostnila svůj jediný zájem – zisk provize. Neposkytla nám v podstatě žádné kvalitní služby ani ochranu před podvodným jednáním a od celé věci se následně zcela distancovala. Bohužel ani kupní smlouva vyhotovená touto RK není provedena příliš kvalitně, což nám vše částečně komplikuje.

Považujeme AAABYTY.CZ za nekvalitní RK a koupi bytu jejím prostřednictvím rozhodně nedoporučujeme. Tato společnost není ani členem Asociace realitních kanceláří.

Kdokoli by měl zájem o bližší podrobnosti a informace, můžete nás kontaktovat na emailu spatnarealitka@gma­il.com.

Milan Čížek

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.speednet.cz
14. 10. 2011 16:03 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
6. 2. 2012 13:56 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
honza
honza (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 6. 2011 17:25 Nový

prolux podvodný

O podvodných praktikách realitky, rádoby realitky Prolux, bylo napsáno dost, reportáží v TV bylo taky nepočítaně, furt na to lidi tlemíte, snad u toho ani nemyslíte, nebo si myslíte, že se zrovna vás týkat toto nebude.
A co si myslíte? Nám taky volali podvodníci z Proluxu, když jsme nabízeli pozemky k prodeji, a furt mi volali opakovaně, pak i psali emaily, ale prostě když jsem jim řekla, že o JEJICH PODVODNÝCH PRAKTIKÁCH VÍM, A TAKY VÍM, ŽE PŘED ROKEM ČI DVĚMA ROKY, BYLA V SÍDLE FIRMY ZÁSAHOVKA, A TAKY VÍM, ŽE JIM ZABAVILI ÚČETNICTVÍ, A ŽE S PODVODNÍKY A KRIMINÁLNÍMI ŽIVLY NEUZAVÍRÁM OBCHODY, TAK SE ODMLČELI.
Proč to nemůžete udělat jako já? Odpověď znám - Češi (já mám naštěstí pár německých genů) jsou tupé stádo ovcí, kterým není pomoci, a kteří musí padnout na hubu. To už věděli Germáni za 2.světové války, proto věděli, jak na český "národ", aby byl poslušný. Když se ze dne na den začalo jezdit vpravo, tak tento příkaz platil ze dne na den, a jeho porušení se trestalo zastřelením.To i ted připomnělo to, že debilním českým vemenům nepomůžou žádné zprávy, vykřičníky, varování, diskuze na internetu, články v novinách, nic. Musí si tu zkušenost zažít, aby si mohli stěžovat jak debili. Když máte IQ tykve, tak říci jediné - ZMETCI, DOBŘE VÁM TAK!!!!!Kdyby do těch šmejdů nikdo nestrkal peníze a neplatil jim, a nic nepodpisoval, tak už ti haj*z*li dávno zkrachovali. Ale jak praví staré přísloví "Hlupý kdo nabízí, ještě hlupější kdo kupuje".

Nikola
Nikola (neregistrovaný) ---.speednet.cz
22. 9. 2011 14:44 Nový

Redakčně smazáno

6. 2. 2012 13:56 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
komanc
komanc (neregistrovaný) ---.speednet.cz
22. 9. 2011 15:04 Nový

chcete prodat ale nechcete platit?

Objednali jste si sluzby, Prolux Vam to prodal a Vy nechcete zaplatit? tak si to prodavejte sami, ja jsem prez PROLUX prodal RD a koupil byt, slo to hladce

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.speednet.cz
14. 10. 2011 15:56 Nový

Redakčně smazáno

6. 2. 2012 13:56 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
normalkupujici
normalkupujici (neregistrovaný) ---.13.broadband5.iol.cz
1. 12. 2011 13:00 Nový

Chcete prodat byt: Sám, nebo s realitní kanceláří?.

Chtěl bych také přispět trošku se svoji zkušenosti s RK Prolux.Po zavolání na jejich inzerát se nebylo možno více než 14 dní s nikým spojit a získat tak bližší info na prodávanou nemovitost.Po asi třech týdnech začaly na můj tel.chodit nabídky nějakých nemovitostí .Znova jsem se snažil kontaktovat RK a po úspěšném spojení mně bylo řečeno,že nejprve musím složit nějaké peníze,aby vůbec se mnou někdo jednal.Na můj dotaz ohledně nabídky první nemovitosti o kterou jsem původně projevil zájem nebyla kontaktní osoba schopna vůbec cokoli říci.Můj závěr-opatrnost matka moudrosti,v tomto případě firmy "PROLUX" ,je plně na místě.

:)
:) (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 12. 2011 19:58 Nový

Re: Chcete prodat byt: Sám, nebo s realitní kanceláří?

Nikola, Pavel, Marek, Katel... Šašci z Proluxu, pošlete alespoň 1 komentář z jiného připojení než: speednet.cz..

Roman
Roman (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 12. 2011 13:16 Nový

GONIO nikdy!

Jako kupující mám velmi špatnou zkušenost s RK GONIO (http://www.gonio.cz/). Makléři arogantní. Neúměrně vysoká provize více než 5%. Když jsem trval na tom, že takto vysokou provizi platit nebudu, vyžádali si zbytek doplatit od prodávající. Právní služby jsme platili k tomu zvlášť u externí firmy, tak opravdu nevím, za co si tu provizi berou - nemovitost skoro neinzerovali. V jejich kanceláři jsou skryté kamery!!!, takže „v klidu si to tu rodino rozmyslete, my zatím půjdeme vedle“ - tomu se můžete leda tak zasmát. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!

Mirek
Mirek (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
5. 2. 2012 14:19 Nový

Vítězná právní bitva nad Proluxem z ledna 2012!

Konečně další rozsudek, kdy klient realitní kanceláři nemusel zaplatit za jejich podvod ani korunu! Gratuluji a všem podobně postiženým, kteří už mají naději na lepší vývoj v jejich kauzách a vřele doporučuji si přečíst tyto řádky: http://www.poradnaveritele.cz/kauza-prolux/

Myška
Myška (neregistrovaný) ---.infos.cz
17. 2. 2012 14:35 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
19. 2. 2012 1:37 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
Viktor Korbelík
Viktor Korbelík (neregistrovaný) 109.80.188.---
18. 2. 2012 0:53 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
27. 2. 2012 14:39 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
Michaela
Michaela (neregistrovaný) ---.infos.cz
19. 2. 2012 14:06 Nový

Redakčně smazáno

27. 2. 2012 14:39 smazal dalich ., důvod: Nepovolená reklama.
Mgr. Pavla Kantorová
Mgr. Pavla Kantorová (neregistrovaný) 80.188.226.---
19. 4. 2012 12:50 Nový

Provizi realitní kanceláři neplatíme, najmeme si odborníky

Proč platit provizi 4 a více procent z ceny nemovitosti, když kompletní právní servis u notáře včetně notářské úschovy nás bude stát do 20 tisíc korun (platí u nemovitosti do 3,5 mil. Kč), prezentace na webu pár stokorun a inzerce v realitních novinách několik tisíc ? Neimprovizujme sami. Zaplaťme to, co skutečně potřebujeme. Provize s cenou lineárně roste, náklady prodeje s cenou rostou jen nepatrně. Vyzkoušejte kalkulačku notářského tarifu na http://www.bezrealitky.kvalitne.cz

mickyn1
mickyn1 (neregistrovaný) 188.175.142.---
30. 4. 2012 9:35 Nový

Boj proti proluxu

Já mám velice špatné zkušenosti z proluxem a všem doporučuji,nenechte se napálit od podvodníků.Prodával jsem pře z jejich společnost,kde mi neustále lhali a nekomunikovali,tel­.nebrali,na doporučený dopis neodpověděli.Mohu jen doporučit,chcete mít problémi,tak svěřte svůj majetek proluxu a problémů budete mít nespočetně

RK NE!
RK NE! (neregistrovaný) 195.39.70.---
15. 10. 2012 14:42 Nový

Neřeště přes RK

Dobrý den, momentálně je u nás poměrně slušná nabídka webů, kde mohou inzerovat přímo majitelé. Tyto weby poskytují i smlouvy a rady, co je potřeba při prodeji či pronájmu vyřídit. Řešit přes RK nedoporučuji, jedná se vetšinou o amatérské služby, které samotný prodej či pronájem jenom zdržují. Třeba tady můžete inzerovat úplně zadarmo www.realitka-zdarma.cz

Martin74
Martin74 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
27. 10. 2012 21:43 Nový

www.bez-rk.cz

já jsem se spálila s realitkou asi před rokem a to se Zvonkem ve Zlíně. Už nikdy... Kamarád mi dal odkaz na http://www.bez-rk.cz/ a začínají sice, přesto jsem zkusila. Mají tam skvělé články a kamarád říkal, že to tam vede nějaký Harper, což je specialista v oboru. Nevím nechci se přít. Zatím jsem neprodala tak nechci přechvalovat,ale články mají super. Doporučuji kouknout :)

Andrea Nová
Andrea Nová (neregistrovaný) ---.197.broadband12.iol.cz
9. 7. 2013 19:34 Nový

Re: Chcete prodat byt: Sám, nebo s realitní kanceláří?

Vřele doporučuji realitní kancelář Archer reality, a.s., obchod proběhl hladce, rychle a bez problémů.

Kyseline
Kyseline (neregistrovaný) 194.228.32.---
12. 8. 2013 13:28 Nový

Dopručení Realitní Kanceláře

celé vlákno

My jsme prodávali dvě nemovitosti přes REAL SMART, s.r.o. a rovnou i přes tuto RK kupovali byt. Za nás teda maximální spokojenost - kvalitní právní servis a výborný osobní přístup. Myslím, že toto je docela slabé místo většiny RK a proto dávejte pozor při výběru RK!!!

Vladimír

miky
miky (neregistrovaný) 46.47.135.---
5. 1. 2014 16:53 Nový

Re: Dopručení Realitní Kanceláře

celé vlákno

Projel jsem fora o realitkach a na co jsem narazil? Skoro všude se SEBEPREZENTUJE rk real smart :-) Takže radím,dejte si na tut RK REAL SMART radši velký pozor. Buď to znamená,že nemá klienty a nebo od nich všichni po špatné zkušenosti utíkají....
Bezproblémová realitka si nebude dělat sama sobě reklamu v podobě perfektních a spokojených recenzí,které si píše sama, že....

Lucka Kalinová
Lucka Kalinová (neregistrovaný) 193.179.208.---
10. 6. 2014 13:32 Nový

Pokud sám...

Pokud si chcete prodat byt sami, bez realitní kanceláře tak doporučuji aby jste alespoň prodejní smlouvy sepsali u odborníka. Určitě to není něco co by se vyplatilo sepsat doma "na koleni", může se vám to pořádně vymstít.
Pokud, ale nechcete využít ani služby právníka tak alespoň použijte některou ze vzorových smluv.
Některé, které by se vám mohly hodit najdete třeba tady
http://www.realitnirevoluce.cz/pravni-sluzby/vzory-smluv

Tamara
Tamara (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 2. 2015 1:50 Nový

Redakčně smazáno

13. 3. 2015 10:56 redakčně smazáno, důvod: ***SPAM***
Teri
Teri (neregistrovaný) ---.222.21.185.level.giganet.cz
18. 2. 2015 11:14 Nový

Redakčně smazáno

13. 3. 2015 10:56 redakčně smazáno, důvod: ***SPAM***
Dalibor
Dalibor (neregistrovaný) ---.digicube.fr
25. 2. 2016 9:39 Nový

Určitě s realitkou

Sám bych určitě do prodeje ani do koupě ničeho nešel, známý si nedal poradit šel do prodeje bytu bez realitky a byla to katastrofa a výsledek takovej že měl akorád ze všeho hlavu v pejru.Já sem si kupoval byt přes coloseum reality ..Všechno za mě vyřídili,a neustále jsem snima byl v kontaktu takže sem byl v obraze co a jak.Nedokážu si představit že bych to všechno papírování atd. musel řešit já sám a zjištovat, obíhat úřady apod.. já určitě preferuji a doporučuji jednání přes realitku.