Doporučuji všem zavolat na linku zdarma 800 207 207 a sepsat reklamaci na vrácení poplatku za používání servisu 24. Jde sice jen o pár korun, ale v globále se jedná o několik desítek milionů. Dokud nedostane ČS konečně přes držku za svůj slavný Servis 24 (rozumějmě 24 hodin je to potřeba udržovat v jakémsi chodu aby to nelehlo úplně), tak se stav věci nikdy nezmění
A u jaké banky jste? Také uvažuji o změně. Internetové bankovnictví využívám každý den a Česká Spořitelna mně už dost štve. Buď tam mají plánovanou odstávku nebo web vůbec nenačítá... no teď je pro změnu přetížený.... točí takové peníze a nejsou schopni si zajistit adekvátní servery, které by ustály větší počet přihlášení. Dyť s tímto přece musí počítat, jak to pak dopadne v případě klasického kybernetického útoku, kdy se v jeden okamžik dostane na server enormní počet uživatelů. Zase to spadne? No jak jinak...
Jj, souhlas, Lloyds TSB na Fio, spořku a vůbec jiné CZ banky fakt nemá. Výtah se jejího sazebníku:
- Neprovedená platba pro nedostatek finančních prostředků: 290 Kč, max. 870 Kč za 3 platby (min. 10, max. 30 GBP)
- Kontokorent 145 Kč měsíčně (5 GBP)
- 1,5 % min. 58 Kč (2 GBP) za výběr mimo Link v UK a kdekoli jinde
- 29 Kč (1 GBP) za KAŽDOU platbu kartou kartou mimo území UK
- 203 Kč (7 GBP) za příchozí zahraniční platbu nad 2900 Kč
- 58 Kč za příchozí zahraniční do 2900 Kč (2 GBP)
- 580 Kč (20 GBP) za odchozí zahraniční platbu do 145 000 Kč, na to je to 1015 Kč (35 GBP)
Takže si to shrneme.
Miluji tyhle žvásty o tom, jak je to v zahraničí úžasné a skvělé. A jsem si jistý, že by příjemci plateb měli "radost" z klientů, co jim budou korunové platby posílat z UK banky. A mám strach, že by odesílatel za jednu platbu do CZ chtěl dát 20 GBP. Ale třeba se mýlím :-)
Všechno co jste vyjmenoval se mě netýká, kontokorent, záporné zůstatky a podobně nejsou pro mě a jediný důvod, proč jsem to napsal je, že jsem věděl, že se tady objeví nějaký blázen, který bude vychvalovat FIO, většinou jsou to stejní lidé, kteří dříve vychvalovali mBank. Navíc jsem nikde nenapsal, že je to v zahraničí úžasné a skvělé. Nicméně by mě zajímlo, jaký má sazebník FIO za tyhle věci? Kolik si účtují za příchozí a odchozí zahraniční platby? Jaké úroky u hypotéky FIO nabízí? Dá vám FIO vůbec hypotéku?
Každopádně české banky se budou muset ještě hodně učit, aby nabídly stejné jednání s klienty, investiční příležitosti a v případě Lloyds TSB i stejně dobré internetové bankovnictví. I když je pravda, že třeba Natwest má lepší internet banking včetně velmi pěkné bankovní aplikace pro iPhone. Lloyds TSB tuto aplikaci pro mobily teprve připravuje.
Jinak můj kolega má HSBC advanced account a má například neomezený počet výběrů v zahraničí zdarma.
Take mam ucet u Lloyds, zalozila jsem si ho, kdyz jsem jedno leto kratkodobe pracovala v UK, aby mi mely kam posilat vydelek. Jednani v bance bylo tak skvele a rychle, ze jsem odchazela v soku. Pri zalozeni uctu chteli pouze kopii OP ci pasu a nahlaseni kontaktni adresy a zamestnavatele. Za ucet nic neplatim, ani za operace, ktere na nem provadim. Naopak jsem zjistila, ze mi tam pribyvaji jakasi zurocena procenta za to, ze mam v bance vklad! Kdyz to srovnam se svym ceskym uctem u Ceske Sporitelny, kde neustale za neco platim a v poplatcich se nemam sanci vyznat, pripada mi, ze v CR jsme jaksi osizeni na sluzbach a jeste za to bankam davame penize.
Česká spořitelna se poslední dobou hrozně zhoršila. Od dubna zavedla zase další vysoké poplatky za podání příkazu k úhradě. Pokud nebudete používat její Servis 24, zaplatíte až 40,- Kč za jeden řádek. Všichni se vrhli na její internetové bankovnictví, protože, kdo má toto platit a je to zhroucené. Zdražení vysvětlila tím, aby lidé neprudili pořád na pobočkách. Přitom mají poboček plno a kdykoliv tam příjdete, tak tam čeká armáda klientů. Zajímalo by mě, co tam pořád všichni dělají. Jinak ještě asi vyházeli starší pracovnice a nabrali mladé, které tomu povětšinou nerozumějí a zvorají i to, co byste vůbec nečekali. Je třeba si tam vše bedlivě ohlídat. Bohužel, po krachu malých bank v devadesátých letech nemá řada klientů k malým bankám typu Fio a m Bank důvěru a raději setrvává i přes různé nepříjemnosti ve velkých bankách.
Finanční instituce by měla ohlásit odstávku a vše udělat o víkendu tak, aby to klienti ani nepoznali. Volala jsem tam a slečna mě chtěla pořád někam přepojovat a vůbec se ani nesnažila mi odpovědět, co se děje! (nemohla jsem se dostat ani na stránky ČS). Kromě nich mám ještě účet u mBank a přemýšlím, že k nim přejdu úplně - ačkoliv zavedli poplatky, přesto fungují daleko solidněji než ČS. ČS je obdoba O2.
Přidávám se s nespokojeností, nejen nemožnost obhospodařovat své peníze nyní přes nefunkční Servis24, ale když jsem přišla převést peníze na pobočku (nejmenovanou) ČS, tak mladý muž jaksi pozapomněl, že má převod peněz ověřit, tudíž mi to neprovedli a vrchol všeho naúčtovali mi za neprovedený převod 20,-Kč, při sjednávání hypotéky také ne zrovna fér a solidní jednání.
Odešla bych už několikrát jen mne odrazuje to množství formalit, které musím s převodem provést (všude nahlásit, vše zrušit apod.). Pokud to jde i jendoduše, tak děkuji za tip.Zastávám shodný názor, že za tak velké poplatky a tolik klientů by služby měly být na jiné úrovni.
Pokud nová banka přistoupila ke kodexu mobility, tak ji můžete požádat ať zařídí vše a vás, přechod by se tím měl významně usnadnit. http://www.czech-ba.cz/aktivity/kodex-mobility-klientu
Dobrý den, tak konečně dnes od soboty se mi podařilo dostat se ke svému účtu. A dost mě to celé naštvalo!!! Nejdřív plánovaná odstávka, potom neplánovaná odstávka a nakonec příliš mnoho přihlášených klientů, takže bohužel. S tím mohla ale Česká spořitelna počítat, že ten následný nápor po nemožnosti připojení bude velký, ne?
Se nesměj, to se mi u ČS fakt stalo... před hodně lety, to je fakt, tuším 1993, ale poslali peníze a nevěděli kam. Řešili to asi tři týdny a NIKDY se mi neomluvili. (Peníze nakonec našli, bylo to tenkrát dost peněz, 40 tisíc na počítač...) Takže zní to jako sranda, ale pozor, stalo se to :/
Tak nevím, jsem v ČS, využívám dost služeb, už jsem na ně i vletěl, ale jsem víceméně spokojený. Ano, není to zadarmo, ale něco za to dostávám. Např. 100% dostupnost okamžitého výběru i větších částek v sobotu a neděli, bankomaty skoro na každém rohu, levný výběr z bankomatů např, v Rakousku atd. Problém je v tom, že si někteří sjednají služby které nevyužívají a pak nadávají. To nemluvím o některých příspěvcích, které jsou pohou propagací konkurenčních bank.
Jo jo, bankomaty skoro na každém rohu, stále obložené tykváči vybírajícími po pětikile, zatímco bankomat konkurence 5 metrů vedle je stále volný (konkrétně Metro A Dejvická).
A další probém je asi v tom, že jedinec z MVČR není schopen založit si účet nikde jinde než u spořky. A svoji Schade Fóbia pojistit nikde jinde než u České pojišťovny, že?
My jsem to zkoušeli v noci (!) a taky přetížený, dostali jsme se tam až na popáté, jenže autorizační SMS přišla až za deset minut a po jejím zadání to celé zkolabovalo. To jsme ještě celé třikrát opakovali se všemi těmi prodlevami a teprve pak se po hodině a půl pokusů povedlo odeslat příkaz. Takže ty kecy o tom, že si chtějí uživatelé vyzkoušet ty nové funkce, si můžou strčit někam. Realitou spíše bude, že jejich servery ten nový systém výpočetně nezvládají i při normální zátěži.
Myslím, že kdo tam byl doteď, bude i nadále. Ono změnit banku taky není tak úplná trivka a zejména časově to docela dost vytíží. S24 mi jede normálně, ano lze očekávat drobné problémy, ale to je normální, kdo z vás není programátor? Mám účty u všech v současné době zmiňovaných bank a jejich IB stají za starou belu. Ono to FIO je taky dost zvláštní. Podle mého názoru je současný S24 jeden z nejlepších IB, co je mezi bankami. A to znám ČSOB, mBank, FIO a RB jsem pouze viděl. Jsem u ČS už nějaký pátek a nemohu si stěžovat. Neplatím přirozeně žádné poplatky, full servis, ale to je věc jiná. Těch pár dní bych ČS pardonoval.
Co je na tom těžkého změnit banku? Dnes skoro všechny podepsaly kodex mobility, tj. dám bance plnou moc a ona za mne převede všechny trvaláky, apod. Osobně co šlo mám přes SIPO, které lze převést jednoduše z internetového bankovnictví. Zbytek trvalé příkazy a jediný, komu jsem hlásil změnu účtu byl zaměstnavatel. A mám klid, žádné poplatky za příchozí peníze, účetní položky, jiné účetní položky, ...
A co je na S24 tak skvele? Treba ze kdyz si chci na konci roku vyjet souhrnny vypis z uctu za cely rok, tak to musim delat rucne po 90 dnech? Nebo to ze si nevyjedu vypis starsi nez rok a neco? Mam i mBank a tam to jde lehce na vypis od 1.1. Do 31.12 a je to... A ted se k tomu jeste pridala ta neskutecna pomalost a problemovost S24, hlavne ze furt chte za neco poplatky!
oni neumí ani přesměrovat servis24.cz na www.servis24.cz takže škoda slov.
Jak píšu výše, nám se to povedlo v hluboké noci, po hodině a půl pokusů. Krom toho jsem teď od známého slyšel, že včera večer mu potvrzovací SMS přišla za 46 minut! Takže i když se tam dostal, tak mu to bylo na nic, protože tak dlouho čekat nevydržel, aby příkaz odeslal (stejně by to po tak dlouhé době asi už nefungovalo).
Co se tyce ceske sporitelny, jeji kvality jsou uplne v hajzlu. Jeslti to byla banka před třemi lety top, nyní je uplně v prdeli. Sazby z vkladu na minimu, protoze maji prebytek cashe, sazby na hypoteky nic moc, pritom by mohli pujcovnat. Servis 24 dotedka mu nic nechybelo, a ted uz nema nic. Vlastne ani není. Za to bych jednoznačně vyhodil šéfa výpočetního, takové faux pas si nemuze dneska tak vyspely bankovni ustav dovolit.
VIdim to tak na cely tyden nez to daji dohromady, mezitim jim to spadne jeste xkrat, protoze lide tam porad lezou a chteji pracovat se svými penezmi.
Ale vzdyt kecate hlouposti! Overte si ty plky, nez neco reknete (sazby, cash a hyposky). Mimochodem, ktera banka ma dnes na svem beznem (nikoli sporicim) uctu uroceni 1,5%? Pravda, jenom ze zustatku do 50tisic, ale stejne. A zadne pasmove. Kdo chtel, uz odesel. Kdo nechce, neodejde. A komu se to nelibi a jenom tu nadava, je trouba. Asi jako james bond.
Od pátku se snažím provést platby přes internet. Vůbec to nefunguje. Budu žádat o vrácení poplatku za bankovnictví a penále za zpožděné platby. Na interfnet již chodím záměrně až v noci a stejně to nefunguje!
Jestliže chtějí něco dělat, tak ať to mají vychytané diletanti. Asi půjdu od České spořitelny pryč po 30 letech.
Jsem (vlastně byla jsem) dlouholetým klientem ČS, ale poslední rok mě štvali čím dál víc vč. toho, že mě stále obtěžují voláním na můj soukromý mobil.
Zadržovali mi také výplatu 7-10dní. Nyní mám současně účet u FIO banky a tam zatím spokojenost bez problémů, výplata se na účtu objeví o 9 dní dříve.
Po dnešní "poslední kapce" s nejapně nazvaným Servisem24, přemýšlím, že účet tam zruším úplně.
Na trapnou a vlezlou otázku (kterou se vždy tady loučí na přepážce či do telefonu):" co pro mě ještě můžou udělat" jsem ji odpověděla ať kráčí do Prčic (bohužel jsem slušná a správně mělo být "ať jsou s celou ČS bandou do pr....") a ať lidem aspoň nelžou když už nic jiného.
Mám to ověřené. Z účtarny odchází výplata 16.dne v měsici. Na účtě se objeví u ČS až 27. dne ( oficiální výplat.termín od zaměstnavatele). Na účtě FIO již 19.. Ověřovala jsem to i svých kolegů, kteří mají účty jinde než
u ČS, všichni mají výplatu na účtě také dříve kolem 20.každý měsíc. Tak to je myslím dostatečný důkaz, že ČS zadržuje záměrně peníze klientů.
Dokonce jednou se peníze na účtě objevili 27.den v měsíci až po 11hod.
Totéž se dělo i u předchozího zaměstnavatele. Nemám proč lhát, píšu jen svoji ověřenou zkušenost.
hm ...
Něco takového už jsem někde četl, když klient i zaměstnavatel má ČS. Ale nevím proč si stěžujete, když o tomto problému již dlouho víte. Možnost přejít k bezpoplatkové konkurenci je tu asi 3 roky.
Představa, že mám výplatu až tak pozdě je pro mě velmi kyselá.
Nevím na jakém principu to funguje, můžu se jen domnívat, že spořka peníze připíše až v den splatnosti, jaký uvedl odesilatel.
Já si nestěžuju, já už k jiné bance přešla.
Spíš to předávám dál jako informaci pro ostatní, kteří to nevědí a nechtějí tomu věřit.....
Bude asi opravdu tím, co píšete, když zaměstnavatel a zaměstnanec mají stejnou banku, pak opravdu peníze přijdou na účet až v oficiálně stanovený
výplatní termín.
Byl jsem u CS 15 roku (od studenstkych let, kdy meli opravdu dobry produkt pro studenty). Mam u nich hypoteku, mel jsem penzijko, mel jsem soukromy ucet, mel jsem firemni ucet a pojistku na byt (via Kooperativu). Nikdy se mnou nemeli zadne problemy, penez na me vydelali opravdu hodne. Dle jejich slov - bonitni klient. Pak me podrazili s hypotekou - na konci fixace hypoteky jsem zadal zvyseni splatek. Vse dolozeno zvysenymi rocnimi prijmy ("bohuzel" jsem se mezitim stal OSVC). Arogantne me odmitli.
Krome hypoteky jsem okamzite vse zrusil a presel k mBank a FIO.
Duvody nespokojenosti:
- predrazene poplatky
- arogatni jednani
- Servis24 obcas nedostupny mimo dobu ohlasky
- to co u konkurencni IB nastavim pres web a autorizuji pres sms, jsem musel v CS resit dodatkem ke smlouve, nebo ucasti na pobocce
- cokoliv mimo obvykle ukony bylo casto problematicke (dodatecne vypisy, zadosti o zmenu zasilani vypisu atd...)
Moje zkusenost - oplati se vam prejit jinam.
Alespoň, že za květen vrátí poplatek za S24... :-))) http://www.novinky.cz/ekonomika/233778-ceska-sporitelna-za-problemy-s-internetovym-bankovnictvim-odpousti-25-korun.html
Tak ani dnes (01. června) se mi nepodařilo přihlásit. Nevím jestli mám takovou smůlu, že se přihlašuji vždy, když to nefunguje nebo jestli to od 17. května stále ještě nefunguje, ale už bych fakt potřebovala odeslat nějaké platby.... Velká gratulace České spořitelně!!! Ještěže jdu od července jinam!!!