B.I.G. Expert - akcie: Č. Telecom, Unipetrol a IF Bohatství koupit

Český Telecom, Unipetrol a IF Bohatství byly experty doporučeny ke koupi v krátkodobém i dlouhodobém horizontu, Erste Bank v krátkodobém měla zápornou investiční atraktivitu a v dlouhodobém dva experti doporučili "koupit", dva "prodat" a jeden "žádná akce".

B.I.G. EXPERT – AKCIE

Názory expertů na budoucí vývoj vybraných akcií na českém kapitálovém trhu v horizontu jednoho měsíce a půl roku v týdnu od 4. 11. 2002.


Odhad pro období od 4. 11. 2002 do 2. 12. 2002 (1 měsíc)



Tabulka č. 599
Název Atrak
tivita
Cena
(úterý)
Rozhodně
koupit
Koupit Žádná
akce
Prodat Rozhodně
prodat
ČESKÝ TELECOM 50 230,5 1 3 1 0 0
UNIPETROL 40 33,79 0 4 1 0 0
IF BOHATSTVÍ 40 1501 0 4 1 0 0
ŽIVNOSTENSKÁ BANKA 20 4000 0 2 3 0 0
STŘEDOČESKÁ ENERG. 10 1500 0 1 4 0 0
ČESKÁ POJIŠŤOVNA 0 4210 0 0 5 0 0
SOKOLOVSKÁ UHELNÁ 0 255 0 0 5 0 0
TATRA 0 37,4 0 1 3 1 0
ERSTE BANK  –10 1851 0 1 2 2 0
KABLO KLADNO  –20 840 0 0 3 2 0


Odhad pro období od 4. 11. 2002 do 5. 5. 2003 (6 měsíců)



Tabulka č. 600
Název Atrak
tivita
Cena
(úterý)
Rozhodně
koupit
Koupit Žádná
akce
Prodat Rozhodně
prodat
ČESKÝ TELECOM 60 230,5 2 2 1 0 0
UNIPETROL 60 33,79 1 4 0 0 0
IF BOHATSTVÍ 60 1501 2 2 1 0 0
SOKOLOVSKÁ UHELNÁ 40 255 0 4 1 0 0
STŘEDOČESKÁ ENERG. 20 1500 0 2 3 0 0
ČESKÁ POJIŠŤOVNA 10 4210 0 2 2 1 0
ERSTE BANK 0 1851 0 2 1 2 0
KABLO KLADNO 0 840 0 1 3 1 0
TATRA  –10 37,4 0 0 4 1 0
ŽIVNOSTENSKÁ BANKA  –30 4000 0 1 1 2 1



HODNOCENÍ V TOMTO TÝDNU PROVEDLI:

Ivan KOLOVECKÝ – A&CE Global Finance

Pavel HADROUŠEK – Fio, burzovní společnost

Jiří ZENDULKA – HBS – poradenská

Michal SEMOTAN – J&T Securities

Martin PAVLÍK – PPF burzovní společnost

Statistika se každý týden zabývá deseti tituly náhodně vybranými z  nejlikvidnějších titulů obchodovaných na Burze cenných papírů Praha. Tabulky obsahují souhrn odhadů expertů uvedených v seznamu. Sloupec „Cena“ uvádí pondělní kurz vybraných titulů, ze které při svých odhadech experti vycházeli. S touto hodnotou budou odhady expertů po uplynutí období jednoho či šesti měsíců porovnávány pro vyhodnocení úspěšnosti.

Sloupec „Atraktivita“ uvádí vážený průměr počtu jednotlivých doporučení a může nabývat hodnoty od –100 do +100. Počet doporučení „Rozhodně koupit“, „Koupit“, atd. je publikován v dalších sloupcích.