Hm tak těch 9 Kč za výběr z jakéhokoli bankomatu mě vážně štve a zdražení plateb je v dnešní době nesmysl. Platit 30 Kč za výběr rozhodně nemám zájem. Unicredit je mi sympatický, dobré služby za rozumné ceny. Mám právě tu Mozaiku, měsíčně se vlezu do těch 100 Kč, do zahraničí však nejezdím, takže když mi ji zdraží o 20 Kč, plus výběry budou za 30 (jeden "zdarma" mě nezachrání), tak to už rovnou mohu jít do GE, kde mi dají za stejnou cenu alespoň neomezené převody, nebo do Rajfky, která výběry z bankomatů neomezuje na své bankomaty. Spíše to vidím na Rajfku. Kontokorent nemám-nevyužívám, ale zdražit ho o 3 % je taky síla.
Krize dopadla a český Unicredit asi musí sypat do Itálie penízky, aby si italové poukali rozfrncané peníze...
Názory k článku
Bankovní zdražení v italském stylu
27. 7. 2009 7:24
Nový
Re: Škoda, byli fajn.
celé vlákno
Njn, mladý Ital v létě nepracuje a v zimě lyžuje, tak se mu penízky z Česka hodí...
V (neregistrovaný)
27. 7. 2009 8:36
Nový
Re: Škoda, byli fajn.
celé vlákno
Asi Italy neznáte, ale vězte, že jsou velmi pracovití, i když si někdy práci přidělávají sami a spoustu věcí by mohli dělat méně náročně.
27. 7. 2009 8:47
Nový
Re: Škoda, byli fajn.
celé vlákno
...a nebo využít jeden z trojice bezplatných účtů:
FIO - karta (Maestro), vedení, tuzemské transakce (včetně hotovostních vkladů a výběrů) - naopak se platí za výběr z bankomatu 6/30 Kč (ČSOB/ostatní)
mBank - karta (Visa Classic), vedení, tuzemské bezhotovostní transakce, 3 výběry z bankomatu (v zahraničí neomezeně), kreditní karta
Poštovní spořitelna, produkt Postžiro zadarmo - karta (Visa Electron), vedení, tuzemské bezhotovostní transakce, neomezený počet výběrů z bankomatu ČSOB
Všechny 3 mají i spořící účty (Červené konto 2,25 %, FIO konto s 2,3 % a eMax+ s 2,5 %) s on-line možností převodu (Poštovní spořitelna tuším nefunguje mimo pracovní dobu (o víkendu určitě ne), ale prý se na tom pracuje)
Pro ty, co opravdu často potřebují vybírat z bankomatu a nemohou (nemají k dispozici) hledat ten "svůj", tak nemusí být špatnou volbou ani LBBW a její konto 5 za 50, které při určitém specifickém způsobu využívání (max 5 nebo 10 (dle nastavení) odchozích plateb, 1 SIPO a 4 inkasa) může vyjít i levněji než mBank.
FIO - karta (Maestro), vedení, tuzemské transakce (včetně hotovostních vkladů a výběrů) - naopak se platí za výběr z bankomatu 6/30 Kč (ČSOB/ostatní)
mBank - karta (Visa Classic), vedení, tuzemské bezhotovostní transakce, 3 výběry z bankomatu (v zahraničí neomezeně), kreditní karta
Poštovní spořitelna, produkt Postžiro zadarmo - karta (Visa Electron), vedení, tuzemské bezhotovostní transakce, neomezený počet výběrů z bankomatu ČSOB
Všechny 3 mají i spořící účty (Červené konto 2,25 %, FIO konto s 2,3 % a eMax+ s 2,5 %) s on-line možností převodu (Poštovní spořitelna tuším nefunguje mimo pracovní dobu (o víkendu určitě ne), ale prý se na tom pracuje)
Pro ty, co opravdu často potřebují vybírat z bankomatu a nemohou (nemají k dispozici) hledat ten "svůj", tak nemusí být špatnou volbou ani LBBW a její konto 5 za 50, které při určitém specifickém způsobu využívání (max 5 nebo 10 (dle nastavení) odchozích plateb, 1 SIPO a 4 inkasa) může vyjít i levněji než mBank.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 10:26
Nový
Levněji než mBank?
celé vlákno
Levněji než mBank? Ve tvém srovnání asi těžko. Takových magorů co vybírají z bankomatu 9x a více za měsíc asi moc nebude. mBank mám druhým rokem, dlouho jako jediný účet a nyní k ní ještě FIO. Za tu dobu jediným mojím poplatkem bylo asi 5 Kč za 3x VOIP telefonování pro nastavení limitů karty (dnes jde již v IB) a odblokování účtu po mojí chybě. Je pravda, že některé specifické služby nepoužívám a platební styk mám jen se Slovenskem.
V (neregistrovaný)
27. 7. 2009 8:32
Nový
RE: Bankovní zdražení v italském stylu
celé vlákno
Dobrá práce. Takže pro mne toto údajné "zdražení" znamená to, že ušetřím 9-18 Kč měsíčně za výběr z bankomatu mimo Unicredit. Supr.
AP (neregistrovaný)
27. 7. 2009 9:11
Nový
RE: Bankovní zdražení v italském stylu
celé vlákno
Jo, ušetříš, pokud máš jejich dražší balíček. Já mám taky Mozaiku a že bych ušetřil se říct nedá. Mě to připadá jako neoficiální tlak na to, aby klienti přešli na vyšší a dražší balíčky, minimálně ten Komplet. Takto sice mám "zdarma" 2 výběry z bankomatu, ale zaplatím nějakých 170 měsíčně. S Mozaikou jsem se vešel do cca 120. Ať to beru, jak to beru, je to zdražení. :-(
V (neregistrovaný)
27. 7. 2009 9:34
Nový
RE: Bankovní zdražení v italském stylu
celé vlákno
Já platím 169 a budu platit stále, navíc ušetřím těch 9-18 Kč, takže spokojenost. Pokud UC moc nevyužíváš, tak je lepší nějaká zdarma banka typu Mbank.
kek (neregistrovaný)
27. 7. 2009 9:19
Nový
korektor spal?
celé vlákno
"Zásahy do ceníku úvěrů banka příliš nezasahovala."
Q (neregistrovaný)
27. 7. 2009 10:10
Nový
Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
Já mám balíček Komplet (dříve za ŽB forte) a tak se mě zdražení vlastně netýká. Platební styk - je tam neomezený počet položek v ceně, takže mi je jedno, jestli se mimo balíčky účtovalo 4 a nyní se účtuje 6 Kč. Naopak, přibyly 2 výběry z cizích bankomatů zdarma. Další výběry za 30 Kč z cizích bankomatůuž tuším v minulosti byly, některé banky účtují podobný poplatek za výběry z cizích bankomatů. Zůstal neomezený počet výběrů z vlastních bankomatů a je tam i neomezený počet vkladů hotovosti jak na pobočce, tak prostřednictvím ATM. A výběr v síti bankomatů Unicredit pomalu v celé Evropě zadarmo taky není k zahození, zvláště v době dovolených. Ne že bych bankomaty nějak hojně využíval, snažím se platit všude kartou, ale když si někdy v práci zapomenu hotovost na oběd, a nechci se vracet, tak jdu kolem ATM a vyberu si několikrát do měsíce po 2 stovkách, což bych se jinde nedoplatil na poplatcích za výběr. Ale mají omezený počet bankomatů i pobočkovou síť, ale tu se snaží rozšiřovat. Asi typickými klienti UCB nebudou lidé chodící každý den zjišťovat na pobočku nebo do bankomatu, jestli jim tam už dorazila výplata, kterou v průběhu následujích 14 dnů rozfofrují, aby dalších 14 dní žili o chlebu a vodě. Nebo lidé, kteří to mají do pobočky skutečně daleko a po zkušenostech např. se spořkou se obávají častých návštěv kvůli různým reklamacím, vysvětlením atp. Je podivné, že od listopadu mají naše banky přestat účtovat poplatek za výpis, tak tady jej ještě zvyšují. Ale poplatek za výpis může být v budoucnu nulový, stačí jej nějak jinak nazvat a vybírání poplatku může fungovat dál. Mne osobně, nevím proč, se poplatek za měsíční výpis na výpise vůbec neobjevuje (v sazebníku je výpis zdarma - ale čtvrtletní), ale hrotit to nebudu. je tam za celý měsíc jen jediná suma: 169 Kč. Hodně zdražení se týká papírových nosičů nebo položek mimo balíčky - a kdo dnes má jen základní účet? Většina lidí, troufám si tvrdit, má nějaký ten balíček; u mého balíčku Komplet jsou snad všechny jinak zdražované položky v onom balíčku v ceně, takže bych skutečně žádnou změnu k horšímu zaznamenat neměl, ale uvidíme tak po 3. září, až přijde výpis za srpen, jestli nebudu nemile překvapen něčím, co jsem přehlédl.
Hlavně mi ale nedýchají v nekonečných frontách upocení spoluobyvatelé na záda, nevnucují mi kdejaký superprodukt - prostě komfort úplně jiný než v ČS, kde jsem kdysi byl a kam občas musím zavítat služebně a je to tam stále děs a běs.
Článek tedy vypadá děsivě, ale vhodným typem balíčku lze zdražení eliminovat do rozumného, neřknu-li nulového nárustu. Když jsem si téměř před měsícem stáhnul nový sazebník a udělal jeho rozbor a dokonce udělal porovnání s (v článku hodně zmiňovaným) balíčkem Mozaika, kde si mohu nakombinovat položky zdarma dle vlastního výběru, tak ona Mozaika stojí 119 Kč měsíčně a když k tomu připočtu položky, které v Mozaice zdarma nejsou, tak by mi měsíc vedení vyšel pomalu dráž než u Kompletu. Půjde-li ale ovšem UniCredit po vzoru ČS cestou, kde lidem nabulíkují, jak jsou jiné balíčky výhodnější (pro koho asi?) a lidi se na ně bezhlavě vrhnou a platí více než platili doposud a ty lidi nějakým vhodným způsobem přesvědčí k přechodu na méně výhodný balíček ... Ostatně, i tady na Měšci někteří přispěvatelé nemlčeli, že sedli Spořitelně na vábničku, podepsali změnu a nyní vidí, že platí víc.
Je fakt, že kdysi ŽB přistupovala ke zdražování či zavádění nových poplatků vždy mezi posledními a ke zdražení nabídla i zlevnění čehosi jiného.
Samozřejmě, kdyby ve snaze zvyšovat zisk po vzoru České Spořitelny nadále necitelně zdražovali, není problém udělat "výběrové řízení" (na internetu jsou k dispozici porovnávače, kde po zadání počtu transakcí v měsíci lze vybrat nejlevnější produkt - ostatně já kdysi takto postupoval při přechodu od ČS k Živnobance) a jít jinam. Ale kvůli ušetřenému bůru za měsíc si koleno vrtat nenechám a jak píšu o kus výše, komfort obsluhy je též důležitý, i když nejsem na pobočce pečený vařený, občas je něco lepší vyřídit či poinformovat se přímo na pobočce. V obchodě taky nejdu za každou cenu nakupovat do Lidlu, i když se tváří, jak je levný. Láce neznamená vždy skutečnou úsporu, natož kvalitu
1.3. Konto KOMPLET 169 Kč měsíčně
(do 7. 10. 2007 byl produkt nabízen pod názvem Osobní Menu Forte)
Zahrnuje tyto produkty a služby:
– otevření a vedení běžného účtu v Kč
– čtvrtletní výpis z účtu zaslaný poštou (v rámci ČR)
– otevření a vedení druhého běžného účtu v Kč nebo v cizí měně
– všechny tuzemské příchozí platby
– všechny tuzemské odchozí standardní platby do jiné banky i v rámci banky pořízené elektronicky
– tuzemský trvalý příkaz, souhlas s inkasem a SIPO – zadání, změna, zrušení elektronicky
– všechny vklady hotovosti v Kč na pobočce
– vklady hotovostí v Kč a cizí měně prostřednictvím bankomatu UniCredit Bank na účty vedené UniCredit Bank
– výběry z bankomatů skupiny UniCredit Group v ČR a v zahraničí*
– 2 výběry z bankomatů ostatních provozovatelů v ČR*
– poskytnutí, správa a vedení kontokorentního úvěru na běžném účtu
– Online Banking – internetové bankovnictví
– Telebanking – telefonické bankovnictví
– GSM Banking – mobilní bankovnictví
– Smart Banking – mobilní bankovnictví vyšší generace
– zaslání 5 SMS zpráv měsíčně
– vydání a vedení 2 platebních karet dle volby klienta:
elektronická debetní karta Visa Electron nebo Maestro
embosovaná debetní karta Visa Classic nebo MasterCard Standard včetně cestovního pojištění TRAVEL Basic
kreditní karta Visa Classic
kreditní karta Visa ČSA se slevou 50 % z poplatku za vydání/použití karty
Poznámka: Klient může mít v rámci Konta KOMPLET maximálně 2 platební karty ve složení
2 debetní karty v kombinaci elektronická a embosovaná nebo 1 debetní a 1 kreditní karta.
Do konta je možné zahrnout pouze základní kreditní kartu.
* Platí pouze pro debetní karty.
Pokud se podíváme na jednotlivé položky mimo balíček, tak jsou cenově dost vysoko a jejich prostým sečtením vychází daleko vyšší cena než 169 Kč, u balíčků však cena vždy vychází méně než součet jednotlivých položek v balíčku obsažených. Osobně víceméně všechny položky v balíčku využívám, nemusí to být vždy každý měsíc (např. zavedení, změna či zrušení trvaláku).
Hlavně mi ale nedýchají v nekonečných frontách upocení spoluobyvatelé na záda, nevnucují mi kdejaký superprodukt - prostě komfort úplně jiný než v ČS, kde jsem kdysi byl a kam občas musím zavítat služebně a je to tam stále děs a běs.
Článek tedy vypadá děsivě, ale vhodným typem balíčku lze zdražení eliminovat do rozumného, neřknu-li nulového nárustu. Když jsem si téměř před měsícem stáhnul nový sazebník a udělal jeho rozbor a dokonce udělal porovnání s (v článku hodně zmiňovaným) balíčkem Mozaika, kde si mohu nakombinovat položky zdarma dle vlastního výběru, tak ona Mozaika stojí 119 Kč měsíčně a když k tomu připočtu položky, které v Mozaice zdarma nejsou, tak by mi měsíc vedení vyšel pomalu dráž než u Kompletu. Půjde-li ale ovšem UniCredit po vzoru ČS cestou, kde lidem nabulíkují, jak jsou jiné balíčky výhodnější (pro koho asi?) a lidi se na ně bezhlavě vrhnou a platí více než platili doposud a ty lidi nějakým vhodným způsobem přesvědčí k přechodu na méně výhodný balíček ... Ostatně, i tady na Měšci někteří přispěvatelé nemlčeli, že sedli Spořitelně na vábničku, podepsali změnu a nyní vidí, že platí víc.
Je fakt, že kdysi ŽB přistupovala ke zdražování či zavádění nových poplatků vždy mezi posledními a ke zdražení nabídla i zlevnění čehosi jiného.
Samozřejmě, kdyby ve snaze zvyšovat zisk po vzoru České Spořitelny nadále necitelně zdražovali, není problém udělat "výběrové řízení" (na internetu jsou k dispozici porovnávače, kde po zadání počtu transakcí v měsíci lze vybrat nejlevnější produkt - ostatně já kdysi takto postupoval při přechodu od ČS k Živnobance) a jít jinam. Ale kvůli ušetřenému bůru za měsíc si koleno vrtat nenechám a jak píšu o kus výše, komfort obsluhy je též důležitý, i když nejsem na pobočce pečený vařený, občas je něco lepší vyřídit či poinformovat se přímo na pobočce. V obchodě taky nejdu za každou cenu nakupovat do Lidlu, i když se tváří, jak je levný. Láce neznamená vždy skutečnou úsporu, natož kvalitu
1.3. Konto KOMPLET 169 Kč měsíčně
(do 7. 10. 2007 byl produkt nabízen pod názvem Osobní Menu Forte)
Zahrnuje tyto produkty a služby:
– otevření a vedení běžného účtu v Kč
– čtvrtletní výpis z účtu zaslaný poštou (v rámci ČR)
– otevření a vedení druhého běžného účtu v Kč nebo v cizí měně
– všechny tuzemské příchozí platby
– všechny tuzemské odchozí standardní platby do jiné banky i v rámci banky pořízené elektronicky
– tuzemský trvalý příkaz, souhlas s inkasem a SIPO – zadání, změna, zrušení elektronicky
– všechny vklady hotovosti v Kč na pobočce
– vklady hotovostí v Kč a cizí měně prostřednictvím bankomatu UniCredit Bank na účty vedené UniCredit Bank
– výběry z bankomatů skupiny UniCredit Group v ČR a v zahraničí*
– 2 výběry z bankomatů ostatních provozovatelů v ČR*
– poskytnutí, správa a vedení kontokorentního úvěru na běžném účtu
– Online Banking – internetové bankovnictví
– Telebanking – telefonické bankovnictví
– GSM Banking – mobilní bankovnictví
– Smart Banking – mobilní bankovnictví vyšší generace
– zaslání 5 SMS zpráv měsíčně
– vydání a vedení 2 platebních karet dle volby klienta:
elektronická debetní karta Visa Electron nebo Maestro
embosovaná debetní karta Visa Classic nebo MasterCard Standard včetně cestovního pojištění TRAVEL Basic
kreditní karta Visa Classic
kreditní karta Visa ČSA se slevou 50 % z poplatku za vydání/použití karty
Poznámka: Klient může mít v rámci Konta KOMPLET maximálně 2 platební karty ve složení
2 debetní karty v kombinaci elektronická a embosovaná nebo 1 debetní a 1 kreditní karta.
Do konta je možné zahrnout pouze základní kreditní kartu.
* Platí pouze pro debetní karty.
Pokud se podíváme na jednotlivé položky mimo balíček, tak jsou cenově dost vysoko a jejich prostým sečtením vychází daleko vyšší cena než 169 Kč, u balíčků však cena vždy vychází méně než součet jednotlivých položek v balíčku obsažených. Osobně víceméně všechny položky v balíčku využívám, nemusí to být vždy každý měsíc (např. zavedení, změna či zrušení trvaláku).
Rafter (neregistrovaný)
27. 7. 2009 12:10
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
UCB nemam, ale nelze si nevsimnout jejich snahy vnutit lidem ty nejdrazsi balicky. Ti nejaktivnejsi muzou i neco usetrit, zbytek bude proste pravidelne platit i kdyz to nevyuzije. Tech 169 mesicne dela pres dva litry rocne a to uz je mazec. Za to se da v nekterych pojistovnach poridit povinne ruceni na auto..
V (neregistrovaný)
27. 7. 2009 12:26
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
To je logika, panečku :-). Ale zase auto stojí půl mega a proti tomu je 169 měsíčně směšně levné !!!!! :-))))
Rafter (neregistrovaný)
27. 7. 2009 13:24
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
Logika je takova, ze 169 mesicne je pomerne dost. Ne pro uplne kazdeho ale pro vetsinu ano. Nic vic jsem tim naznacit nechtel, ucet v UCB jsem nikdy nemel a ani neplanuju.
V (neregistrovaný)
27. 7. 2009 13:34
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
No jo, někdo jezdí ve Favoritu a někdo v BMW. Tak je to správné. Každý ať má na to, co si zaslouží.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 13:38
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
V bance to je spíš podle potřeby, kdo chce kolik platit a za co, má svobodnou volbu. Záleží, co člověk využije a co je ochoten platit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 8:50
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
To jo. UniCredit je hodně vytuněný a nablískaný Favorit.
Viz. jednodenní čekání na připsání příchozí platby.
Viz. jednodenní čekání na připsání příchozí platby.
V (neregistrovaný)
28. 7. 2009 9:03
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
Jaké čekání? To mají snad všechny banky. Alespoň já byl v KB, ČSOB, ČS a Mbance a všude stejné lhůty.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 9:21
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
Mně přijde do FIO výplata ve výplatním termínu, kolegovi do ČS o den později.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 11:10
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
Mně u UCB chodí o den dřív než ostatním kolegům (ČS, KB, ČSOB).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 7. 2009 16:00
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
nejdražší balíčky ... jak se to vezme.
Já když jsem byl u České spořitelny, tak ten základní poplatek moc nekřičel.Ale korunky vesele přiskakovaly na dalších transakcích do základního poplaztku nezahrnutých a bylo to daleko více, než nyní platím za onen Komplet balíček.
Třeba v onom Kompletu byly dvě mezinárodní embosované karty s pojištěním, jinde si na ty karty připlácíte a někde platíte zvlášť pojištění. Donedávna jsem si říkal, nač v balíčku 3 druhy elektronického bankovnictví /telefén klasický, mobil a internet/. Přednostně řeším přes internet, ale když nám minulý měsíc v období svátků nešel díky O2 přes 1 týden internet (na poruchy voláte - čekáte 20 - 40 min. !!!!!!!!!!), jak přišel mobil vhod.
Jestli někdo nevyužije služby v balíčku, jeho mínus - může si zvolit jiný. Ale v Kompletu je to tak dobře namixováno, že není služby, která by se nedala nevyužít. Já nepoužívám snad jen SMSky a kontokorent. A zas nepoužívám nic mimo balíček. Takže platím jen těch 169 Kč a ani o korunu víc. Abych ušetřil pár korun za rok a nervoval se, kam s reklamací, když mi něco zvojtí /UCB mi zatím nic nepo..., ale u Spořky to bylo docela běžné - proto asi taky zastánci nedají na Spořku dopustit, protože mají kam chodit reklamovat, což při návštěvě pobočky ČS nemohu nevyslyšet, zvláště v období, kdy jsou rozesílány výpisy a lidi se chodí divit, proč tohle mají strženo 2x a tohle zase vůbec, i když tam prostředky byly/.
Jak tady někdo píše ve smyslu: někdo jezdí ve Škodovce, je spokojen a když někdo přesedne na BMW, je taky spokojen, ale přesedlat zpět na Škodovku už nechce.
Já když jsem byl u České spořitelny, tak ten základní poplatek moc nekřičel.Ale korunky vesele přiskakovaly na dalších transakcích do základního poplaztku nezahrnutých a bylo to daleko více, než nyní platím za onen Komplet balíček.
Třeba v onom Kompletu byly dvě mezinárodní embosované karty s pojištěním, jinde si na ty karty připlácíte a někde platíte zvlášť pojištění. Donedávna jsem si říkal, nač v balíčku 3 druhy elektronického bankovnictví /telefén klasický, mobil a internet/. Přednostně řeším přes internet, ale když nám minulý měsíc v období svátků nešel díky O2 přes 1 týden internet (na poruchy voláte - čekáte 20 - 40 min. !!!!!!!!!!), jak přišel mobil vhod.
Jestli někdo nevyužije služby v balíčku, jeho mínus - může si zvolit jiný. Ale v Kompletu je to tak dobře namixováno, že není služby, která by se nedala nevyužít. Já nepoužívám snad jen SMSky a kontokorent. A zas nepoužívám nic mimo balíček. Takže platím jen těch 169 Kč a ani o korunu víc. Abych ušetřil pár korun za rok a nervoval se, kam s reklamací, když mi něco zvojtí /UCB mi zatím nic nepo..., ale u Spořky to bylo docela běžné - proto asi taky zastánci nedají na Spořku dopustit, protože mají kam chodit reklamovat, což při návštěvě pobočky ČS nemohu nevyslyšet, zvláště v období, kdy jsou rozesílány výpisy a lidi se chodí divit, proč tohle mají strženo 2x a tohle zase vůbec, i když tam prostředky byly/.
Jak tady někdo píše ve smyslu: někdo jezdí ve Škodovce, je spokojen a když někdo přesedne na BMW, je taky spokojen, ale přesedlat zpět na Škodovku už nechce.
Jája (neregistrovaný)
27. 7. 2009 13:30
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
Kdo je opravdu tak aktivní a využije to, co toto Komplet konto nabízí za 169 měsíčně, ať je mu libo, nemám s tím problém.
Já to dělám jinak:
Mám už pár let účet u GE a neřeším platby, úvěry a tuzemské výběry z bankomatů. To vše za cca 119 měsíčně (či tak nějak). A mám ještě mBank, kde neřeším ty výběry v zahraničí. To je dozajista méně, než 169 měšíčně :-)
Já to dělám jinak:
Mám už pár let účet u GE a neřeším platby, úvěry a tuzemské výběry z bankomatů. To vše za cca 119 měsíčně (či tak nějak). A mám ještě mBank, kde neřeším ty výběry v zahraničí. To je dozajista méně, než 169 měšíčně :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 7. 2009 17:41
Nový
Re: Mé zkušenosti, zastím kladné, s balíčkem Komplet
celé vlákno
no ono u Zivnobanky bylo taky konto za 99Kc mesicne a to co zahrnovalo, bylo pro normalni smrtelniky dostacujici. A parametry tohoto konta zustavaji porad stejne
SocPredator (neregistrovaný)
27. 7. 2009 11:37
Nový
Padnou jako první?
celé vlákno
Ta tabulka je skvělá, jeden pohled stačil na spadnutí ze židle. Oni zdražují elektronicky zadané příkazy o korunu?! :-D
Mimoni potvrdili svoji pozici.
V anketě hlasuji pro všechny možnosti - škoda že to nejde
Mimoni potvrdili svoji pozici.
V anketě hlasuji pro všechny možnosti - škoda že to nejde
pk (neregistrovaný)
27. 7. 2009 14:14
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
ja mam fio a mbanku a touto kombinaci mam vse zdarma
Jarmila (neregistrovaný)
27. 7. 2009 18:17
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
Já taky. A ještě mám vkladní knížku Poštovní spořitelny, to když chci kupovat něco dražšího a nejde to kartou, pouze keš. Já holt nemám odvahu tu vyšší sumu vybrat z bankomatu. Tak si ji přepošlu na vkladní knížku, potřebnou sumu vyberu na poště a zaplatím keš. Trvá to asi týden, ale naprostá pohoda (naposledy jsem takhle platila instalatérovi, kdy nám dělal nějaké opravy, ale ani jeden z nás na provedené práce jaksi nepotřeboval fakturu. Tam holt nastoupila platba keš. Spokojenost na obou tranách: já práci bez DPH, on peníze keš).
Roman (neregistrovaný)
27. 7. 2009 21:40
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
No Vy jste, paní Jarmilo, byla vždycky hloupá soudružka. Díky za potvrzení tohoto faktu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 7:07
Nový
roman na úrovni
celé vlákno
Nechápu, proč romane někoho urážíš? Co je na příspěvku pí. Jarmily hloupého, soudružského?
Zamysli se ty, soudruhu romane, nad svojí inteliigencí. Zatím jsi asi nejen mne svými myšlenkami nepřesvědčil, že nějakou oplýváš.
PS: normálně netykám, ale v případě romana učiním soudružskou výjimku.
Zamysli se ty, soudruhu romane, nad svojí inteliigencí. Zatím jsi asi nejen mne svými myšlenkami nepřesvědčil, že nějakou oplýváš.
PS: normálně netykám, ale v případě romana učiním soudružskou výjimku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 7:37
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Se obávám, že v tomhle případě není nad čím se zamýšlet...
Roman (neregistrovaný)
28. 7. 2009 8:31
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Jarmila je kádrovačka z jednoho závodu tady u nás. Soudružka jako poleno. Co ta nadělala škody a kolik zničila rodin....
V (neregistrovaný)
28. 7. 2009 12:00
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
A co to má společného s novým sazebníkem UCB?
Řada dnešních vlivných v čele s funkcionáři ODS byla rovněž v KSČ, uděláte na ně atentát. A co dnešní "personalisté", ti vám již tolik nevadí?
To zachvíli tady můžete napadat další pisatele, že mají pleš, nosí brýle nebo neumějí řádně vyslovit "ř".
Nejsem Jarmila, ale vy jste primitiv, Romane.
Řada dnešních vlivných v čele s funkcionáři ODS byla rovněž v KSČ, uděláte na ně atentát. A co dnešní "personalisté", ti vám již tolik nevadí?
To zachvíli tady můžete napadat další pisatele, že mají pleš, nosí brýle nebo neumějí řádně vyslovit "ř".
Nejsem Jarmila, ale vy jste primitiv, Romane.
Roman (neregistrovaný)
28. 7. 2009 12:26
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Vy jste hlavně zloděj nicků, soudruhu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 12:48
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Ty musíš fakt bejt vůl jak anděl...
Roman (neregistrovaný)
28. 7. 2009 13:00
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Jestli nic, kromě urážek nemáš, tak nás tady nezdržuj. My tu diskutujeme, halekat a urážet si jdi na Novinky.cz.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 14:10
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
No jestli tím svým výblitkům říkáš diskuze, tak seš buď bývalej tajemník OV KSČ nebo estébák...
Roman (neregistrovaný)
28. 7. 2009 14:54
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Odmítám toto komentovat. Jsem zde kvůli diskusi a ne kvůli hádání se. Hezký den!
Roman (neregistrovaný)
28. 7. 2009 15:23
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
A navíc jsem hloupej, zakomplexovanej a nezaměstnanej idiot, kterýmu manželka už nedá, tak nemám nic jinýho na práci než anonymně urážet lidi na internetových diskusních fórech. Bohužel je to pro mě jedinej způsob, jak si alespoň trochu zvýšit sebevědomí.
Roman (neregistrovaný)
28. 7. 2009 21:21
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
No krást přezdívky umíš, to jo.
28. 7. 2009 22:15
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Hádej 3x, k čemu je vpravo nahoře odkaz "Registrace"...
Roman (neregistrovaný)
29. 7. 2009 12:55
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Jistě, auto jsem nezamkl, ale to zloděje neomlouvá...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 7. 2009 7:00
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Píšete zde, Romane, že »jsem zde kvůli diskuzi«. Domníváte se, že vaše ataky jsou diskuzí? Divím se, že vaše ubohé slinty nemající s diskuzí nic společného nebyly adminem vyřazen.
Roman (neregistrovaný)
29. 7. 2009 12:56
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Máte evidentní problém s rozlišením akce a reakce. Není to tím, že jste trošku hloupější?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 8. 2009 10:56
Nový
Re: roman na úrovni
celé vlákno
Romane Romane, stačí se podívat na vaše příspěvky do jiných diskuzí, tam také aktivně "přispíváte k tématu", že? :-D
28. 7. 2009 7:40
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
Vkladní knížka PS není špatná věc, rodiče ji taky mají. Pro starší lidi, co si netykají s internetovým bankovnictvím a počítačem vůbec, to není špatná volba.
Stálé platby navést na SIPO (za 8 Kč) a výplatu posílat na vkladní knížku PS je taky volba. V Praze je možné se penězům dostat 23 hodin denně (na hlavní poště), při cestování po ČR vybrat na kterékoliv poště.
Ale vybírat z bankomatu větší částku bych se nebál, je možné vybrat i přímo v pobočce banky, minulý týden v pátek jsem bez problémů vybral z bankomatu 240 000 Kč (to by mi bez objednání na přepážce pošty nevydali).
Stálé platby navést na SIPO (za 8 Kč) a výplatu posílat na vkladní knížku PS je taky volba. V Praze je možné se penězům dostat 23 hodin denně (na hlavní poště), při cestování po ČR vybrat na kterékoliv poště.
Ale vybírat z bankomatu větší částku bych se nebál, je možné vybrat i přímo v pobočce banky, minulý týden v pátek jsem bez problémů vybral z bankomatu 240 000 Kč (to by mi bez objednání na přepážce pošty nevydali).
guest (neregistrovaný)
28. 7. 2009 9:07
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
Někde jsem četl, že z bankomatu je možné vybrat max. 80 000 Kč. Což jest 40 dvoutisícových bankovek. Je to tedy jinak? Nebo jste vybíral víckrát po sobě?
28. 7. 2009 9:19
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
Vybíral jsem 3 x po sobě (ale protože jsem v tomto měsíci ještě nevybíral, tak jsem to měl zdarma).
Ano, většina bankomatů umí vydat max. 40 bankovek. Některé bankomaty údajně disponují i pětitisícovkami, ale na ten jsem nenarazil. Zklamal mě i bankomat sítě Pharro, který prý bez problémů vydá i 100 bankovek, tady jsem začal na 265 tisících a snižoval až na 100, nic z toho neprošlo :(. Tak jsem nakonec vybral vše v bankomatu Unicreditbank.
Ano, většina bankomatů umí vydat max. 40 bankovek. Některé bankomaty údajně disponují i pětitisícovkami, ale na ten jsem nenarazil. Zklamal mě i bankomat sítě Pharro, který prý bez problémů vydá i 100 bankovek, tady jsem začal na 265 tisících a snižoval až na 100, nic z toho neprošlo :(. Tak jsem nakonec vybral vše v bankomatu Unicreditbank.
28. 7. 2009 9:21
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
....jinak je možné využít i službu "cash advance" a z karty vybrat přímo na přepážce banky. MBank si za tuto službu účtuje 19 Kč.
Jarmila (neregistrovaný)
29. 7. 2009 13:11
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
No jo, ale třeba já mám nejbližší pobočku mBank 65 km. Což jest ztráta času a další náklady na dopravu. Proto ta vkladní knížka...
29. 7. 2009 13:26
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
S Cash advance se dá vybírat (za těch 19 Kč) na pobočce jakékoliv banky (v praxi spíše jen ČS a KB, neboť personál ostatních bank to většinou neumí).
A jinak zdarma 3 x vybrat z bankomatu (obvykle vydává bankomat max. 40 bankovek, a největší bankovky mívá obvykle dvoutisícové, takže na 1 výběr je možné zpravidla vybrat 80 000 Kč.
A jinak zdarma 3 x vybrat z bankomatu (obvykle vydává bankomat max. 40 bankovek, a největší bankovky mívá obvykle dvoutisícové, takže na 1 výběr je možné zpravidla vybrat 80 000 Kč.
guest (neregistrovaný)
28. 7. 2009 9:10
Nový
Re: Padnou jako první?
celé vlákno
Já mám raifku, mbanku a kreditku od CITI a mám taky vše co potřebuju zdarma, navíc slevu 3% na palivo od Shellu. Pro rýpaly, Shell u nás ve městě je stejně drahý jako ostatní benzínky :-) a je levnější než v Brně.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 7. 2009 8:23
Nový
UniCredit v ČR končí
celé vlákno
UniCredit v ČR končí.Po tomhle zdražení (elektronické platby, změna/zrušení inkasa/trvalého příkazu) je jasná, že UniCredit má závažné problémy s likviditou a peníze se snaží získat za každou cenu.
"Česká" Citibanka tohle udělala, když byla v problémech, před rokem také.
"Česká" Citibanka tohle udělala, když byla v problémech, před rokem také.
28. 7. 2009 11:00
Nový
Re: UniCredit v ČR končí
celé vlákno
Likvidita banky s tím nemá nic společného!
Suschi (neregistrovaný)
1. 8. 2009 11:22
Nový
??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Já nestačím zírat. Zajímalo by mne, z jakého důvodu chce někdo i nadále zústat u této banky. Vyhodit i několik tisíc korun ročně za poplatky, které jinde máte ZDARMA??? ! ! ! ???
Tak tady už opravdu nevím na které svaté se obrátit aby lidem otevřeli oči.
Tak tady už opravdu nevím na které svaté se obrátit aby lidem otevřeli oči.
Roman (neregistrovaný)
1. 8. 2009 14:36
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Ony jsou služby a "služby". Nic není zdarma..
Suschi (neregistrovaný)
3. 8. 2009 11:24
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Jistě, služby se dají rozlišit do několika kategorií.
Ale když je rozdíl v cenách SLUŽEB, které jsou na stejné úrovni i několik tisíc tisíc korun ročně, tak opravdu nevím co jste chtěl svým příspěvkem zdělit.
Ano, nic není zadarmo, alespon vám to neúčtují v sazebníku.
Platit 119,-kč za vedení účtu a nebo 0,-kč , platit za došlé platby, za odchozí platby, nebo za ně neplatit. To je VELKÝ rozdíl, který se nedá už nijak obhájit.
A jestli je někde rozdíl na normálním bankovním kontu 0.1 procenta zúročení rozdíl, ALE haloo, to už opravdu nehraje žádnou roli, když vám tam chodí ,, normální,, výplata. A těch několik tisíc KORUN ČESKÝCH dle mého názoru za to nestojí.
Ale je to normální, dokud jsou lidé, kteří platí, budou lidé, kteří si nechají platit... .
Ale když je rozdíl v cenách SLUŽEB, které jsou na stejné úrovni i několik tisíc tisíc korun ročně, tak opravdu nevím co jste chtěl svým příspěvkem zdělit.
Ano, nic není zadarmo, alespon vám to neúčtují v sazebníku.
Platit 119,-kč za vedení účtu a nebo 0,-kč , platit za došlé platby, za odchozí platby, nebo za ně neplatit. To je VELKÝ rozdíl, který se nedá už nijak obhájit.
A jestli je někde rozdíl na normálním bankovním kontu 0.1 procenta zúročení rozdíl, ALE haloo, to už opravdu nehraje žádnou roli, když vám tam chodí ,, normální,, výplata. A těch několik tisíc KORUN ČESKÝCH dle mého názoru za to nestojí.
Ale je to normální, dokud jsou lidé, kteří platí, budou lidé, kteří si nechají platit... .
F (neregistrovaný)
3. 8. 2009 12:59
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
na hypo usetrim oproti mBance pres deset tisic rocne, protoze mam vyrazne nizsi sazbu nez bych mohl ziskat u nich. Ucet je podminkou teto urokove sazby, kdyz zapoctu poplatky za ucet, pak jsem stale oproti bankam co jsou zdarma v plusu. Takze zalezi na konkretnim pripadu a zdarma nemusi byt vzdy levnejsi.
Roman (neregistrovaný)
3. 8. 2009 13:00
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Vy opravdu věříte, že banka může svou činnost dělat zdarma? Ach jo. Další z těch, kteří jak vidí cedulku "ZDARMA" letí hned nakupovat hlava nehlava, co?
Suschi (neregistrovaný)
3. 8. 2009 14:02
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Vy opravdu věříte, že banka může svou činnost dělat zdarma? Ach jo. Další z těch, kteří jak vidí cedulku "ZDARMA" letí hned nakupovat hlava nehlava, co?
Ne, Romane, nevěřím, že banka může svou činnost dělat zdarma.
Ale nevidím důvod, proč platit jinde za vedení účtu, několik výběrů z bankomatu a pár koložek SIPO ročně tolik peněz, když na tom mohu ušetřit tolik, kolik mne stojí čtvrtletní jízdné MHD v Praze.
Samozřejmě je to každého věc jak nakládá se svým rozpočtem. Jen říkám, že není dobré krmit banky víc, než je nutno. Můj osobní názor.
Ne, Romane, nevěřím, že banka může svou činnost dělat zdarma.
Ale nevidím důvod, proč platit jinde za vedení účtu, několik výběrů z bankomatu a pár koložek SIPO ročně tolik peněz, když na tom mohu ušetřit tolik, kolik mne stojí čtvrtletní jízdné MHD v Praze.
Samozřejmě je to každého věc jak nakládá se svým rozpočtem. Jen říkám, že není dobré krmit banky víc, než je nutno. Můj osobní názor.
F (neregistrovaný)
3. 8. 2009 14:14
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Ja jsem Vam ten duvod napsal, takze jsou situace, kdy je zdarma drazsi.
Suschi (neregistrovaný)
3. 8. 2009 14:33
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Ano, omlouvám se, že jsem nezareagoval.
Jistě máte pravdu, že nálepka ZDARMA nemusí být vždy ta levnější varianta. Můžeme se s tím setkávat každý den.
Konkrétně Váš příklad mBank, pokud se nemýlím mBanka na mKontu má úrokovou sazbu 0%. Ale zase mají vedení účtu a nějaký ten výběr měsíčně bez poplatků. Pro někoho kdo nemá jiné nároky je to docela slušné.
Jistě máte pravdu, že nálepka ZDARMA nemusí být vždy ta levnější varianta. Můžeme se s tím setkávat každý den.
Konkrétně Váš příklad mBank, pokud se nemýlím mBanka na mKontu má úrokovou sazbu 0%. Ale zase mají vedení účtu a nějaký ten výběr měsíčně bez poplatků. Pro někoho kdo nemá jiné nároky je to docela slušné.
F (neregistrovaný)
4. 8. 2009 9:54
Nový
Re: ??? On chce někdo zústat u UniCredit Bank???
celé vlákno
Ano, pro ty, kteri nemaji jine naroky to je vyhovujici to souhlasim, jen pozor na zobecnovani, ne vzdy je to vhodne pro vsechny.