Spočítejte si...

Zavřít

Názory k článku
Air Bank chystá novinky. Zruší ale TOP3 garanci a zdražila kurzy

---
--- (neregistrovaný) ---.dkm.cz
23. 11. 2016 1:31 Nový

Zhoršení kurzů

celé vlákno

Zhoršení kurzů proběhlo 2. října +- a vy o tom informujete až dnes?
Skoro dva měsíce po tom? Tomu říkám rychlost

VlK
VlK (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 11. 2016 9:54 Nový

Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Otázka je teď jednoduchá. Má se důvěřovat bance, co nedrží slovo a kampaň má založenou právě na opaku?

No možná další banka s nepoužívaným účtem.

SpookY
SpookY (neregistrovaný) ---.cr-hana.upol.cz
23. 11. 2016 10:26 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Když začala blbnout mBank (pošahaný internet banking, který navrhoval někdo po pár dávkách LSD... a následně pokuta klientovi za dostatečné nepoužívání platební karty), založil jsem si Fio a AirBank a pak jsem zašel na pobočku Bolka a Lolka a všechno mBankové jsem šmahem zrušil.

Teď začíná blbnout AirBank. Ještě že je zde Fio. To je aspoň čistě česká banka (zřejmě jediná na trhu), která navíc za 20 let (původně jako záložna) nikdy na klienty neudělala podraz.

Tomáš Marný aura:10
23. 11. 2016 10:36 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Jestli se ti to, že ti vypovězený NEPOUŹÍVANÝ kontokorent dají do registru jako zesplatněný úvěr, nezdá jako podraz, tak ti asi není pomoci.

DrVopylecVokurka
DrVopylecVokurka (neregistrovaný) ---.t-mobile.cz
23. 11. 2016 12:28 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

To je rozhodně od FIA svinstvo. Na druhou stranu takové praktiky na trhu s úvěry jsou a jsou i mnohem horší. Zkrátka dlužník musí umět leccos vytrpět a překousnout. Třeba mě KB při pouhém dotazu na hypo dala do systému rezervaci (to aby mi nevyšla bonita u jiné banky). No přepočítali se, bonitu jsem měl tenkrát takovou, že mi hypo u jiné banky vyšla stejně a dokonce jen na můj příjem. Takže jsem si hypo vzal jinde za lepších podmínek a pak zařizoval to vymazání u KB. Jak jsem tak vyrozuměl podobný postup je víceméně standardní. Jinak já s FIO ZATÍM zkušenost super.

L.
L. (neregistrovaný) 193.165.169.---
23. 11. 2016 12:25 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Ale Fio zrušila rozumné úročení na spořáku už dávno před AirBank :D

Tomáš Marný aura:10
23. 11. 2016 12:49 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Mám pocit, že FIO zrušila rozumné úročení ještě před tím, než Air Bank vůbec vznikla :-).

SpookY
SpookY (neregistrovaný) ---.cr-hana.upol.cz
23. 11. 2016 14:36 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Ale Fio nikdy netvrdila, že TOP3 garance zůstane napořád. Tady to AirBank tvrdila a teď porušila.

Stejně tak mBank tvrdila na začátku, že "to co je teď nula, zůstane nula napořád".
Pak najednou zavedli poplatek za platební kartu, pokud nebylo kartou za měsíc protočeno dost peněz. Prostě taková pokuta za nepoužívání karty. ... V tu chvíli jsem už měl záložní účty u Fia a u AirBank, takže jsem dával obratem v mBank výpověď na karty a rušil jsem účty.

L.
L. (neregistrovaný) 193.165.169.---
23. 11. 2016 15:32 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Kde konkrétně AirBank tvrdila, že TOP3 garance bude napořád? A jaký ta TOP3 garance dává smysl v současné situaci, kdy úrok bez dalších podmínek je efektivně na nule?

Já se mám naopak tendenci se přesunout druhým směrem, protože to IB Fio je fakt hrůza :(

lojza
lojza (neregistrovaný) 81.90.252.---
23. 11. 2016 15:56 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

pusťte si tu reklamu co je v článku. Říkají to tam pořád dokola.

yucca
yucca (neregistrovaný) 185.91.165.---
24. 11. 2016 14:19 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

IB FIO umi mnohem vic veci nez airbank. a je rychlejsi

L.
L. (neregistrovaný) 193.165.169.---
24. 11. 2016 16:58 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Rychlejší nevím, mě obě přijdou dost rychlé. Obě IB taky umí něco, co to druhé ne, nicméně Fio mě svými neschopnostmi vytáčí mnohem častěji:

1) Převést peníze mezi svými účty, vyžaduje spoustu klikání a dokonce i opisování kódu ze SMS!

2) Stejně tak neumí nic jako známé účtu v AirBank, takže přeposílání peněz rodině musím pokaždé potvrzovat kódem ze SMS.

3) Neumí jinou autorizaci než opisování SMS

4) Když člověk zadá platbu s budoucí splatností a chce ji změnit tak to nejde, musí i zrušit a znovu zadat.

Jaroslav Kolín aura:10
24. 11. 2016 20:17 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

ad 1) Tou spoustou klikání myslíte kliknutí na šablonu? To jste ještě neviděl ABO ČNB.
ad 4) Můžete dát příklad, která banka to umožňuje?

L.
L. (neregistrovaný) 91.219.246.---
24. 11. 2016 20:27 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Ad 4) Ano umí, třeba AirBank, proto jsem to zmiňoval :D

Ad 1) U Fio musím udělat následující:

- Najet myší na menu
- Najít tam převod mezi mými účty (třeba tuzemský platba je z nějakého důvodu až třetí - vždycky ji lovím)
- Kliknout na něj
- Vybrat v combu cílový účet
- Případně i vybrat v combu zdrojový účet
- Vepsat částku
- Kliknout odeslat
- Zkontrolovat
- Kliknout autorizovat
- Počkat na SMS
- Vepsat kód
- Kliknout na finální odeslání platby

U AirBank:

- Na homepage přetáhnu zdrojový účet na cílový
- Vyplním částku platbu
- Kliknu na odeslání
- Zkontroluji
- Potvrdím kliknutím

Mnohem jednodušší a hlavně tam není ta otravná SMS.

MMN
MMN (neregistrovaný) 2001:999:0:----:----:----:----:----
1. 12. 2016 17:10 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

3) Nekecej. Samozřejmě umí jinou autorisaci než opisování SMS.

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
28. 11. 2016 21:41 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Je uplne jedno, jaka je absolutni hodnota uroku na bankovnim trhu - jestli 0%, 10% nebo -5%.
Top 3 garance byla o tom, ze mezi vsemi bankami v CR budou mit nejhure treti nejlepsi uroky.
To mu mohli dodrzet i v pridade, ze maji vsechny banky treba 0% urok.

Jde o to slovo a take to, ze dokud nezacnou lhat, tak se to pak dobre marketivngove prodava.

Big Johny J
Big Johny J (neregistrovaný) 85.162.8.---
23. 11. 2016 12:37 Nový

Re: Banka co nedrží slovo

celé vlákno

Aho s timto naprosty souhlas. Psal jsem to jiz i na FB Airbank. Zacinaji se chovat podobne. Caste zmeny podminek a pravidel. Zneprehlednovani a celkove zhorsovani sluzeb. Od mBank jsem sel k AirBank, je cas aktivovat FIO, kde mam ucet zatim jen pro strycka prihodu.

K68
K68 (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
23. 11. 2016 10:34 Nový

Další zbytečná banka

Je na čase se s tebou Kellnere rozloučit!

Michal
Michal (neregistrovaný) 188.116.35.---
23. 11. 2016 11:15 Nový

kurzy

Pokud bude největší nešvar vysoký spread na směnných kurzech tak se to dá ještě přežít - dnes máte několik možností jak si vyměnit devizy za výhodný kurz.

Klient
Klient (neregistrovaný) 87.106.152.---
23. 11. 2016 12:52 Nový

Re: Air Bank chystá novinky. Zruší ale TOP3 garanci a zdražila kurzy

Ty Kellnerovy podvodně lživé praktiky je nutné vymýtit!
Stejně se jeho podržtašky chovají jak v Air Bank tak u O2.
Vypovídejme jim smlouvy a uvádějme jim písemně důvody do výpovědí!
Nemá smysl platit sedmilhářům!
Bič a pryč!

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.interlogic.cz
23. 11. 2016 12:56 Nový

Účet u Air Banky ruším

celé vlákno

Účet u Air Banky ruším a to z principu, protože nesnáším, když někdo začne aby si nalákal klienty a pak je začne postupně na výhodách omezovat. Z Air Banky se postupně stává banka, která by měla mít ve svých reklamách heslo "Air Banka - banka, kterou nemůžete mít rádi".
Máme u ní účty celá rodina a začneme je rušit, je to jejich hra...

lolík
lolík (neregistrovaný) 193.86.28.---
28. 11. 2016 11:48 Nový

Re: Účet u Air Banky ruším

celé vlákno

přešel jsem už před rokem... k Equa... vím, že pro mnoho z vás, co jste Airnazi je tato informace kontroverzní, ale je to tak

Klient
Klient (neregistrovaný) 87.106.152.---
23. 11. 2016 13:09 Nový

Re: Air Bank chystá novinky. Zruší ale TOP3 garanci a zdražila kurzy

Nový Sedmilhářův slogan:
"Air Banka - banka, kterou jste možná mohli mít rádi!"

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 11. 2016 13:28 Nový

ha ha ha

celé vlákno

tradičí banky se musí dlouho smát. Naprostý epic fail, ovšem to muselo být jasné každému od začátku. Účet zdarma je prostě mýtus stejně jako spořicí účet. Ty produkty musí banka odněkud dotovat, a pokud nemá kvalitní business jinde (investice. úvěry, hypotéky) celý produkt se jí při poklesu úrokových sazeb zbortí jako domeček z karet.

AiB má sice 0.5 mil klientů, ale zisk je prakticky na nule :-) (pár milionů)

jezevec
jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz
23. 11. 2016 14:59 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

nikdo netvrdí, že chce účet zdarma.
lidi tvrdí, a sám patřím mezi ně - že ze základní správy zústatku na účtu by si banka měla být schopná pokrýt náklady na základní bankovní služby. případně je křížově zadotovat ze služeb s přidanou hodnotou, které si u ní budu chtít koupit proto, že jsem spokojen se svým základním bezpoplatkovým účtem.
pokud-dokud tohle moje banka zvládá, může se příplatková konkurence lochčit jak chce a potřebuje. a banky, které někoho nalákaly na podmínky, které pak změní k horšímu, i když klient stále ještě má kam odejít - at klidně chcípnou. a je mi jedno zda smíchy nebo lítostí.

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 11. 2016 16:12 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Proč by měla být základní správa zůstatku automaticky zadara? Když si představíte klienta typu PatrkChrž, který je pro banku velmi ztrátový, zavání tahle teorie nějakým odpudivým socialismem.

Daleko rozumnější přístup je vedení zdarma za určitých podmínek. Klientů s 10 prázdnými účty, používající jeden pro výběry, další pro určitý typ platby atd... je lepší se okamžitě zbavit.

az
az (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
23. 11. 2016 21:20 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Podobně by mohl uvažovat i obchodník, zda nezpoplatnit možnost u něho nakupovat nebo dát třeba poplatek za platbu nákupu u pokladny. Určitě se najdou i zákazníci, kteří jen se projdou po obchodě a pak si nic nekoupí. Nebo jen koupí právě výhodnou maličkost.

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 11. 2016 22:14 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

vaše analogie je úplný nesmysl. Podobně by uvažoval obchodník v případě, že by pečivo "prodával" zdarma s tím, že možná si pak někdo u někdo koupí šunku, máslo nebo marmeládu s přirážkou za ten rohlík. Ve skutečnosti by davy individuí chodily jen pro ten rohlík zdarma.

Skutečnost, že vám banka vede účet, pro ni představuje nezanedbatelné náklady. Za samotnou návštěvu pobočky však nikdo neplatíte.

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
23. 11. 2016 23:08 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Proč by nemohl obchodník dávat rohlík zdarma, pokud by věděl, že někteří zákaznici u něj nakoupí jiné zboží a jemu se to vyplatí.
Mě třeba vede Fio banka účet zdarma. Najednou bylo potřeba zaplatit do zahraničí 1000 Eur. Zaplatil jsem poplatek za platbu a 600 Kč navíc za nevýhodný kurz. Prostě jsem z lenosti a za rohlíky zdarma zaplatil drahý produkt.

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 11. 2016 8:08 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

> Proč by nemohl obchodník dávat rohlík zdarma, pokud by věděl, že někteří zákaznici u něj nakoupí jiné zboží a jemu se to vyplatí.

Protože by v praxi zkrachoval. Kdyby to byl tak skvělý obchodní model, nemyslíte si, že by už náhodnou v některých obchodech fungoval? Proč si asi myslíte, že to v žádném obchodě takto nefunguje?

> Mě třeba vede Fio banka účet zdarma.

Na základně vlastních zkušenosti mohu konstatovat, že "služby" této "banky" odpovídají "ceně". Je to skutečně low-cost po všech stránkách a takto to mají cíleně nastaveno. To že jste vy zaplatil nevýhodný urz neznamená, že vedle vás existuje 100 dalších, kteří neplatí nic, jen využívají některé služby zdarma. Nicotný zisk banky tomu odpovídá.

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
24. 11. 2016 17:06 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Ale funguje jen o tom nevíte. Právě teď nám v tašce lísteček z Tesca a pokud tam přijdu budu mít těch rohlíků zdarma 15. Pokud pojedu kolem, budu mít dobrou náladu,čas a nebude pršet tak se stavím. Záleží pouze na obchodníkovi zda si odnesu pouze oněch 15 rohlíků a nebo nákup.

Do Fio banky jsem přešel z České spořitelny a kvalita služeb i schopnost personálu byla ve Fio lepší. Samozřejmě srovnávám 1 pobočku Čs a 1 pobočku Fio při mých individuálních bankovních potřebách.

az
az (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
24. 11. 2016 18:26 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Určitě to funguje. Třeba Babiš rozdával zadarmo koblihy a je ministrem financí. :-)

Pokud mohu porovnat personál ČS a Fio - u ČS jsou zdvořilejší a zdánlivě vstřícnější, ale pokud jde o odborné schopnosti, jednoznačně vítězí Fio.

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
24. 11. 2016 22:10 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Ano personál ČS je rozhodně zdvořilejší. Zejména se pak velmi slušně a zdvořile omlouvá pokud Vám poskytl špatné informace o produktu a vy jeho vinou přijdete o peníze.

nemam prezdivku
nemam prezdivku (neregistrovaný) ---.equitana.cz
28. 11. 2016 22:30 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

no u bank jde o to zda vam zaplati vase vicenaklady a samozrejme i samotnou skodu vzniklou podanim spatne informace..
Keci a omluvy at si strci do...a at to zacaluji.
Kdyz udela klient chybu, tak mu omluva nepomuze a plati jako mourovaty..

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
29. 11. 2016 12:48 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Bohužel ne. Spořitelna se vždy omluvila a to bylo tak všechno.Proto jejich služby využívám minimálně.

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
25. 11. 2016 8:32 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Fio a odborné znalosti? To není dobré ani jako vtip.

*
* (neregistrovaný) 193.35.105.---
25. 11. 2016 11:09 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Co mohu posoudit, tak jakmile dojde na nějkaou trochu méně obvyklou záležitost, tak dělají chyby, dovedou člověka taky naštvat - ale nejsou o nic horší, nežli v jakékoli jiné bance. Spíše lepší. (Proč by také měli být dokonalí, pracují tam +- stejní lidé, jako kdekoli jinde. A proč by měli být horší, když je to poměrně nová a malá "nezaplevelená" banka, tudíž je systém jednodušší s menším počtem změn. To je předpoklad být mírně nadprůměrně lepší).
Je mi líto, ale bez ohledu na peníze nikde dokonalou službu nedostaneš.

Anebo ty snad o nějaké bance víš? Poraď nám, méně znalým.

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.kundenserver.de
25. 11. 2016 14:07 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Tak zrovna pokud jde o ono srovnání výše uvedených FIO a ČS, kompetentnost zaměstnanců moc srovnatelná nebude. Přepážkový zaměstnanec v ČS obsluhuje mnohem více produktů a velmi pravděpodobně bude taky lépe zaplacen tj. motivován. Ale i když je to nováček nebo úplný blb, má prakticky non-stop podporu ze strany banky, když neví, neumí, zvedne telefon a během minuty má kompetentní odpověď. Rozdíl mezi FIO a ČS je v tom, že vedle těch co neví, neumí nemohou, existují v ČS také zaměstnanci kteří umí, jsou velmi komentnetní a flexibilní. A hlavně pro přepážkového zaměstnance ani pro klienta s telefonem v ruce není žádný problém se ke kompetentní osobě a rychlému řešení dostat. Ve Fio naprosté sci-fi.

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
25. 11. 2016 15:30 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

No vidíte a já mám přesně opačnou zkušenost. Daleko lepší zkušenost nám se zaměstnanci u přepážky Fio.
Ale máte 100% pravdu s tou telefonickou podporou pro přepážkové zaměstnance ČS. Je radost čekat na přepážce pokud rušíte učet, pracovník neví jak a volá na podporu. Nejprve se nedovolá na 1 pokus. Po 5 minutách se zadaří a potom s podporou dlouze rozpráví, které tlačítko zmáčknou. Pokud to udělá 3 x po sobě je to vyloženě radost.

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.clienthosting.fr
25. 11. 2016 15:40 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Až budete banální úkon na 5 minut v ČS řešit ve FIO polobance několik měsíců, s tím že obvolávat centrálu musíte sám v denní době, kdy na to nemáte čas, pak možná pochopíte co znamená termín zákaznický servis.

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
25. 11. 2016 16:32 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Až můj problém budou ve Fiobance řešit 5 měsíců, tak bude čas se s nimi rozloučit a jít jinam. Zatím se to nestalo. V ČS ale můj problém řešili déle a dokonce se do toho vložil i jejich omb. a stejně nic nevyřešili. Problém pochopila asi jen 1/2 pracovníků. Problém jsem vyřešil pomocí Unicredit bank. Nicméně měl jsem zájem (cvičně) jej dořešit i v ČS nezadařilo se.

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.clienthosting.fr
25. 11. 2016 17:36 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Vzhledem k tomu, že jste problém odešel místo do Fio řešit do jiné standardní banky, jste nakonec podpořil mou argumentaci. :-)

btw, čistě ze zvědavosti, o jaký problém se jednalo?

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
25. 11. 2016 18:55 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Byl to můj 1 odchod od ČS. Náhodou padla volba na Unicredit. K Fio jsem odešel později s jinými produkty. V tom co nábízí je lepší.

No a co byl problém? Spořitelna nechtěla uznat jistý doklad, začalo to tím, že si úřednice za přepážkou postavila hlavu. Nakonec doklad uznala, (v té chvíli jsem z nich měl už jen legraci) ale nezklamala a v zápětí vymyslela novou překážku. Tu už jsem samozřejmě nepřekonával.

JirkaZ
JirkaZ (neregistrovaný) 62.240.181.---
25. 11. 2016 21:46 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Vzdycky záleží na konkrétní osobní zkušenosti, která se moc zevšeobecnit nedá. V obou těchto bankách už se mi stalo, že se telefonovalo kamsi pro podporu - v obou to to bylo vyřešeno rychle a k mojí spokojenosti.

Já jsem spojený klient FIO - jsem tam už dlouho, já po nich nic moc nechci (nepotřebuji kontokorent, úvěr, kreditní kartu, konverze měn řeším jinde) a oni po mne nechtějí poplatky. IB je spolehlivější než u ČS, u které je práce s certifikátem někdy o nervy.

DrVopylecVokurka
DrVopylecVokurka (neregistrovaný) 109.233.66.---
25. 11. 2016 23:10 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Tyjo, máme stejný model používání. A přesně o tom to je, jednoduché, ryhclé, pohodlné a zadara. To se pak nemůžou divit, že je z člověka FYJOFANATIK co ostatní na víru obrací. Ale quertze asi neobrátíme, že ne? :-)

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
26. 11. 2016 0:48 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Mě připadá jako velký fanda ČS to se nepodaří.

DrVopylecVokurka
DrVopylecVokurka (neregistrovaný) 109.233.66.---
26. 11. 2016 12:47 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Je úplně zaťatý, to musí být AKCIONÁŘ. :-)

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.clienthosting.fr
26. 11. 2016 11:01 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

qwertz používal ve fio několik účtů jako fyzická i právnická osoba, takže pohádky o super bance vám nežere. Tvrdit, že fio účet je super protože je zdarma je stejné jako tvrdit, že kaufland salám (do kterého namleli psy i s boudama) je super, protože je nejlevnější. Jako fakt ne.

DrVopylecVokurka
DrVopylecVokurka (neregistrovaný) 109.233.66.---
26. 11. 2016 12:35 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

To byla jen taková nadsázka s tím obracením, což nemění nic na tom, že s Vámi nesouhlasím viz naše minulá (úplně stejná) debata na téma cena/výkon. Naštěstí máme každý alespoň trochu na výběr co budeme a nebudeme používat.

az
az (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
25. 11. 2016 17:46 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Ještě větší odborníky jsem potkal v KB. Odprodej jednoho podílového fondu s následným zrušením majetkového účtu se mnou nakonec řešili společně 4 pracovníci banky. Zřejmě je zaskočil takový neobvyklý požadavek. Ale uznávám, společným úsilím to zvládli úspěšně.

Tomáš Marný aura:10
25. 11. 2016 21:15 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

No vidíte, já vystřídal skoro všechny banky, co v ČR existují, ale tak svinsky, jako Fíííííííjo, se ke mně ještě nezachovala žádná. Tak si to s Fíííííííjo užijte a plaťte jejich nechutnou reklamu.

-
- (neregistrovaný) ---.cheapernet.cz
25. 11. 2016 15:46 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Áha, říkáš tedy, že
- Více než na rozsahu a složitosti problematiky záleží na platu.
- Plat neznáš, ale podle tebe ho budoui mít v ČS lepší.
- Pracovník ČS se může zeptat, tudíž je lepší. Že to samé může udělat ten ve FIU, ignoruješ. Vlastně neignoruješ, říkáš že nemůže. Proč? "vysvětluješ", že... prostě proto.

Jo a v ČS mají flexibilní hadice. Teda zaměstnance. Co to znamená, to nejspíš sám nevíš.

Děláš ČS jen ostudu. Oni tam nejsou všichni pitomci, ale ty z nich pitomce děláš.

DrVopylecVokurka
DrVopylecVokurka (neregistrovaný) 109.233.66.---
24. 11. 2016 0:12 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

No já teda účet zdarma chci. Už jsem si na něj zvykl ve FIO a jakmile si zvyknete je přechod jinam těžký, byť se jedná o relativně malé částky. Za sebe můžu říct, že to je vysoce návykové. Lámali mě v Air na BU ale nezlomili, neměl jsem jediný důvod přejít. Stovka sice není moc ale když jste zvyklí na 0 přijde Vám to jako majlant. Však to taky majlant je za těch x let.Jako soukromá osoba toitž optimalizuju svoje náklady, náklady banky mne opravdu nezajímají. Doufám, že to tomu Fiu ještě nějakou dobu vydrží.

medrit
medrit (neregistrovaný) 93.185.5.---
23. 11. 2016 15:03 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Zisk různých bank na jednoho klienta.
Banka .............­........klien­tů........zisk (mld)..zisk/klient
ČS...........­.............­.5 milionů .......14,3..­....2860
ČSOB ................2,9 milionu .......14,0..­....4827
Komerční banka.1,6 milionu .......12,8..­....8000
GE Money Bank ...1 milion ............?
mBank .............­....534 tisíc ...........0,3­........562
Raiffeisenbank..cca 500 tisíc ........2,5..­.....5000
Fio banka ...............480 tisíc ........0,1..­......208
Air Bank .............­.....343 tisíc .......0,3...­.....875
UniCredit Bank ........343 tisíc ......5,6....­..16326
Zuno Bank ...............250 tisíc
Equa bank ..............140 tisíc
Sberbank .............­.....86 tisíc .......0,02..­.....232

https://zpravy.aktualne.cz/finance/jak-velke-jsou-banky-v-cesku-novy-zebricek-klientu-i-vkladu/r~c6b9b70efe0211e499590025900fea04/
http://www.finparada.cz/3400-Vysledky-bank-v-roce-2015.aspx

qwertz
qwertz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
23. 11. 2016 16:07 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

srovnáváte jabka s hruškama a vůbec vám to nevadí. Např. ČS uvádí počet klientů za celou skupinu, tj. včetně stavebního spoření nebo penzijní společnosti což ani není "banka". Počet osobních účtů je řádově poloviční. Další banky to můžou mít podobně. Srovnává se to blbě.

Zisk Airbank za rok 2015 je 268 milionů (dle jejich výroční zprávy) a výsledky za první 3 kvartály znamenají pokles zisku o 57% při nárůstu počtu klientů na 495tis. takže skončí někde na úrovní Fio.

medrit
medrit (neregistrovaný) 93.185.5.---
24. 11. 2016 8:14 Nový

Re: ha ha ha

celé vlákno

Ono to ani tak nejde porovnat, proto jsem raději jen uvedl zdroj, než nad tím strávit více času. Velké banky mají více služeb a zisk mají i z jiných služeb než jen z úroků a poplatků.

pavel
pavel (neregistrovaný) ---.interlogic.cz
23. 11. 2016 16:21 Nový

FIO banka

Mně se po zkušenostech s ČS, ČSOB, Sberbank, FIO bank, Air Bank jeví jako nejlepší a nejserióznější FIO banka. Funguje naprosto spolehlivě, drží své podmínky a stále je nemění směrem k horšímu. Hlavní účet mám u ČSOB, ale postupně vše převádím na FIO, Air jsem měl jen kvůli spořicímu účtu a s tím tam ke konci roku končím, na to je dobré ING Konto a Sberbank...

*
* (neregistrovaný) 193.35.105.---
23. 11. 2016 16:41 Nový

Kelner

celé vlákno

Za sebe říkám, že mě to těší. Těší mě to proto, že jsem měl pravdu, když jsem hned na začátku této firmy říkal, že dnešní podmínky jsou sice dobré, ale je to Kelnerova firma. A Kelner až dosud vždy jak to jen trochu šlo, udělal podraz na malé akcionáře, klienty atd. Takže ty dobré podmínky jsou jen dočasná záležitost.

Vlastně ten dnešní kšeft není tak úplně složitá záležitost. Člověk neví co udělat má, ale velmi spolehlivě ví, co dělat nemá. Stačí si jen pamatovat, co je kdo zač, a kdo co ovládá.

az
az (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
23. 11. 2016 20:17 Nový

Re: Kelner

celé vlákno

Souhlasím s Vámi, Kelnerovo chování k drobným akcionářům při převzetí O2 bych rozhodně nenazval férovým.

Alespoň mě dnes pobavil starý reklamní klip, kde se Air bankéř chlubí Top3 garancí napořád a ..ční bankéř se mu na to hurónsky směje.

xls
xls (neregistrovaný) 93.157.128.---
24. 11. 2016 0:48 Nový

Re: Kelner

celé vlákno

Přesně, šmejd zůstane šmejdem, vekslák vekslákem. Ale za tu dobu budování kapitalismu rozumný člověk už ví, komu a čemu se vyhnout.

Pavell+
Pavell+ (neregistrovaný) ---.151.broadband7.iol.cz
23. 11. 2016 23:17 Nový

Air Bank moc rád nemám

celé vlákno

Spořící účet jsem zakládal při úroku 1,6 banka úrok postupně snižovala. Nakonec mne dotlačila k běznému účtu a úrok navýšila na 1,5.
Tento úrok opět postupně snižovala. Nyní degradovala protukt,který je jiný než v době kdy jsem ho uzavíral. Tímto se řadí po bok Čs a bude potřeba se s ní rozloučit.

DrVopylecVokurka
DrVopylecVokurka (neregistrovaný) ---.t-mobile.cz
24. 11. 2016 10:29 Nový

Re: Air Bank moc rád nemám

celé vlákno

Mám tam spořák. a zlstanu i pozměnách. Drží mě tam obálky. Až je zruší, půjdu.

David
David (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 11. 2016 21:26 Nový

Zimbabwe

Air bank ma design okopirovany od jedne africke banky.
Ze Zimbabwe.

Lalok
Lalok (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz
25. 11. 2016 14:49 Nový

500 000 klientů

Air banka se chlubí, že má půl milionů klientů. Myslím, že po 1.1.2017 to už rozhodně platit nebude! Jejich sliby o úročení TOP Garance vyprchaly hodně rychle. Jdou pomalu ale jistě do kopru!