Spočítejte si...

Zavřít

Zuno Bank má výpadek internetového bankovnictví a potíže s komunikací

Od pátku 1. 3. 2013 jsou klienti Zuno Bank nazlobení. Nefunguje totiž přihlášení do internetového bankovnictví a chat s bankou. Některým klientům neodešly trvalé platby, jiní nezaplatili kartou.

Ani jeden z nich o výpadku nevěděl. Své zkušenosti popisují přímo na facebookovém profilu Zuno Bank. Například:

Pátek 1. 3. 2013, 9:34, Víťa Vondra

Co je za problém s Internet banking? padá to a neskutečně dlouho načítá. Chtělo by to vyměnit celý tým IT poněvadž to je každou chvíli. Jinde tyto problémy nejsou. V tomto je Zuno opravdu jednička. Ale tato priorita je spíš k pláči.

Pátek 1. 3. 2013, 10:11, Milan Hyka Míňa

Unable to connect to destination service. Co to je ? já chci na svůj účet a HNED!!!!

Pátek 1. 3. 2013, 18:41, Klára Bisová

Koukám, že nejen mně dnes neodešel trvalák…Doufám tedy, že odešel, pouze se to jaksi ještě nezobrazilo, stejně jako platba kartou…A na chatu jsou linky obsazené…Doufám, že Váš výpadek nebude trvat dlouho…

Pondělí 4. 3. 2013, 14:50, Lukáš Maršálek

Milé ZUNO chtělo by to začít trochu více komunikovat. Pokud máte problém, tak nedělejte mrtvého brouka. Hláška na stránkách IB nestačí, potřebujeme vědět, proč se to děje a kdy to konečně bude fungovat. Co vlastně všechno nejde? Jen IB? Nebo nelze i kartou platit? Atd. atd. Tohle klidně můžete odeslat emailem, nebo i přes SMS, ať jsou zákazníci v obraze. Jinak vaše důvěryhodnost padá každou minutou.

A ani opožděná reakce banky klienty příliš neuklidnila:

Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situaci. Právě probíhá údržba našich systémů. Dáme vědět hned, jakmile bude vše opět fungovat. Děkujeme za trpělivost.

Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situaci. Právě probíhá údržba našich systémů. Ozveme se, jakmile bude vše opět fungovat. Děkujeme za trpělivost.

Březen je pro Zuno Bank zakletým měsícem. Podobný výpadek Zuno Bank totiž postihl i loni. Jakmile budeme mít vyjádření Zuno Bank, zveřejníme jej.

Loňská omluva za výpadek internetového bankovnictví

Vyjádření Zuno Bank

V sobotu jsme provedli několik důležitých úprav systému, které se bohužel dotkly internetového a mobilního bankovnictví spolu s onlinem chatem. Celý proces trval necelou hodinu a ihned poté byly všechny služby opět dostupné všem našim klientům. V současné době probíhají další systémové operace, které mohou na několik hodin ovlivnit fungování internetového a mobilního bankovnictví. Jakmile budou všechny systémové úpravy zdárně ukončeny, budeme o tom naše klienty, kterým se tímto velice omlouváme, neprodleně informovat, zdůvodňuje výpadek Lukáš Tomis, PR manažer Zuno Bank.

Lednové snížení počtu insolvencí byla výjimka Ve druhém pilíří je více než 13 500 lidí        
Radek
Radek (neregistrovaný) ---.33.broadband18.iol.cz
4. 3. 2013 22:25 Nový

Re: Zuno Bank má výpadek internetového bankovnictví a potíže s komunikací

ZUNO mělo problémy již 15/2 tento rok (některé trvalé příkazy neodešly včas, ale až odpoledne). V pátek minulý týden neodešly žádné mé trvalé příkazy, dnes ráno tyto (páteční) příkazy také neodešly, pak kolem poledního celý internet banking spadnul. Teď po desáté večer běží v takovém režimu, že vše trvá minuty, pokud se to vůbec podaří. Už půl hodiny se pokouším podívat na přehled transakcí na účtu (abych věděl, které platby zadat v bance kam dnes večer od ZUNO odcházím) - stále se o to marně snažím. Jejich komunikace je čirá mlha ... vlastně dost neprůhledná mlha.

Jerry001
Jerry001 (neregistrovaný) ---.capitol.cz
5. 3. 2013 9:14 Nový

hlavni problem je v tom

celé vlákno

ze ZUNO patri pod Raiffeissen a s temi mam velmi spatne zlusenosti, tak se nedivim, bude to asi podobny "tym". Jedine co jim fungovalo bylo kdyz odkoupili eBanku a na internetove bankovnictvi vubec nesahali protoze uz ho vytvoril nekdo jiny. Ovsem zase ztratili klienty tim, ze zacali nasazovat nesmyslne poplatky, takze klienti eBanky byli zvykli neplatit nic, pripadne minimum a najednou jim Raifka zacala uctovat nesmyslne poplatky pomalu za kazdy pozdrav ;-)

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
11. 10. 2013 15:20 Nový

Re: hlavni problem je v tom

celé vlákno

Naprostý souhlas. Zjistil jsem to na vlastní kůži, jejich bankovnictví většinou nefunguje, než funguje. Naprostá katastrofa. Opravdu nechápu, jak může někdo spustit banku s nefunkčním systémem. Copak to tam dělala banda amatérů?