Již po šesté uspořádal finanční server Měšec.cz anketu Nejoblíbenější finanční reklama roku 2007. V průběhu celého února bojovalo o přízeň veřejnosti i odborné poroty dvacet reklamních spotů finančních institucí působících na českém trhu. Hlasování probíhalo prostřednictvím hlasovacího formuláře na stránkách ankety.
Výsledky letošního ročníku se oproti loňsku zcela liší a na prvních místech se objevují úplně nové společnosti. V hlasování veřejnosti zvítězil spot České pojišťovny, který se naopak u poroty na předních příčkách vůbec neobjevil. Přesto někteří porotci vyzdvihují atmosféru „serióznosti“ a zároveň „dynamičnosti“, kterou spot obsahuje.
Vítězem hlasování odborné poroty se stala reklama úvěrové společnosti Home Credit, zdůrazňující absenci poplatků za předčasné splacení půjčky. Porotce zaujal především vtip reklamního spotu a herecké výkony protagonistů. Popularitu si reklama získala i u čtenářů, kteří ji ocenili stříbrnou medailí. Takové úspěchy zaznamenal Home Credit vůbec poprvé v historii ankety.
Podrobné výsledky a komentáře najdete v celé zprávě nebo na stránkách ankety.