Spočítejte si...

Zavřít

Změnit banku je snadné, přesto ji mění jen zlomek lidí

Podle dat České bankovní asociace (ČBA) je změnit banku snadné, přesto však svou hlavní banku změnilo jen 2 % klientů: Snadnost přechodu klientů k jiné bance je výsledkem ostrého konkurenčního boje a fungování Kodexu mobility klientů. Jeho prostřednictvím může nová banka sama vyřídit přechod nového klienta od jeho původní banky, uvedl Jan Matoušek, náměstek výkonného ředitele České bankovní asociace. Banky se  podle něj stále více učí o klienty bojovat, ať už nabídkami snadné změny, nebo motivací svých klientů, aby zůstali.

Zajímavé také je, že došlo od roku 2011 k výrazné změně motivace klientů, proč u stávajících bank setrvat. Před 3 lety totiž dominovaly časové důvody (41 %) a složitost procesu (21 %) jako argumenty proč neměnit, v tomto roce uváděli respondenti jako druhý nejčastější důvod (18 %), že je stávající banka dokáže motivovat, aby u ní zůstali. Jiný průzkum ale si zpracovala UniCredit Bank, podle které jsou nižší poplatky jedním z hlavních důvodů, proč by lidé změnili banku. Čtěte také: „U konto“ Unicredit Bank: Skoro všechno bez poplatků s jednou podmínkou

Do kdy je třeba uhradit rozdíl mezi zálohami a skutečnou výši zdravotního pojištění Hlasy volající po delší době trvání devizových intervencí sílí        
Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
14. 4. 2014 22:18 Nový

No..

celé vlákno

Zase až taková trivka to není. Hlavně je to dost běhání a dost sevřené zadnice, aby všechno správně odešlo a tak dále. Jo, existuje ten bankovní kodex mobility, ale to je jenom polovina práce. Osobně je nutné si třeba oběhnout mzdovku, pak taky dohlédnout na správně provedené platby úvěrů a třeba hypotéky a tak dále.

Jsem na rozpacích
Jsem na rozpacích (neregistrovaný) 188.175.191.---
15. 4. 2014 9:27 Nový

Nejsem na rozpacích

celé vlákno

Hlavním důvodem je ale lenost.

Jerry001
Jerry001 (neregistrovaný) ---.capitol.cz
15. 4. 2014 9:23 Nový

neplette si to s mobilem

kde Vam zustane cislo! Tady je sice kodex mobility, ale cislo samozrejme mate jine, takze pro me jako zivnostnika je peklo vsechny upozornovat, ze mate jine cislo (vsichni automaticky plati tam kam driv), a i soukromy ucet mate par prichozich plateb kde musite myslet komu vsemu musite dat vedet.