Spočítejte si...

Zavřít

Zkuste řešit spotřebitelský spor mimosoudně

Nové možnosti, jak řešit spotřebitelské spory, využilo v prvním půlroce zhruba 200 zájemců. Projekt Ministerstva průmyslu a obchodu ČR na mimosoudní řešení sporů má zatím poměrně úspěch.

Spotřebitele k mimosoudnímu řešení sporů vede několik faktorů. Jednak jsou to nižší finanční náklady než při běžném soudním řešení a hlavně výrazně kratší doba řešení sporu. Spor je obvykle vyřešen do 3 měsíců. Službu poskytují kontaktní místa SOS – Sdružení na ochranu spotřebitelů. Prozatím žádný spor, s nímž se na nás spotřebitelé obrátili, nedospěl do fáze rozhodčího řízení. Několik se jich řeší s pomocí mediátora a zhruba pět desítek bylo dokončeno už na kontaktním místě, shrnuje mluvčí SOS Ivana Picková.

Nejčastěji se spory týkají zamítnutých reklamací. Více v tiskové zprávě.

Vláda chce dát více peněz na rekonstrukce panelových domů Úvěr, který si klient může rozmyslet a vrátit        
Petr Leitner
Petr Leitner (neregistrovaný)
1. 10. 2008 14:32 Nový

podvod!

Celý tento projekt je podvod! Jsem jeden z těch 200 lidí co to zkusili. K mediátorovi jsem se nedostal, protože hned v úvodu mi vysvětlili, že neuznaná reklamace jde řešit jen u soudu. Do poslední fáze se tedy NELZE dostat! Tedy celá tahle šaškárna lidem akorát dá falšenou naději na úspěch.