Hlavní navigace

Nespokojenost s letním táborem? Můžete jej reklamovat

Sdílet

Nejdůležitějším aspektem při výběru dětského tábora je samotný organizátor a místo, kde se bude tábor konat. V nabídce se totiž čím dál častěji objevují i zahraniční lokality. O to více je důležité, aby byl vhodný a osvědčený organizátor zárukou v dodržování hygienických podmínek nebo ochraně či eliminace před nejrůznějšími riziky. Krajské hygienické stanice provádějí po celé léto namátkové hygienické kontroly dětských táborů. Pokud se však na tyto hygienické stanice obrátíte s konkrétním podnětem, tak ho samozřejmě také řeší a případně udělí organizátorovi tábora sankci za porušování zákonných hygienických norem, krajním řešením je dokonce i zrušení a uzavření celého tábora, uvedl tiskový mluvčí Sdružení obrany spotřebitelů Jan Mišurec.

Dalším důležitým hlediskem jsou podmínky při stravování. Na táboře musí například být vymezené prostory určené ke skladování potravin. Uvařená jídla se zas nesmí uchovávat pro pozdější konzumaci. Zjistíte-li po jeho skončení pochybení, máte právo jej reklamovat. Na reklamaci máte tři měsíce od návratu vašeho dítěte domů. Důvody pro reklamaci mohou být nejrůznější – na jazykovém pobytu nebyl například zajištěn lektor, nebo hygienické podmínky neodpovídaly normám. Bohužel pokud vám organizátor reklamaci ve 30denní lhůtě zamítne, je poté možné se obrátit pouze buď na mimosoudní řešení sporů nebo na soud, doplnil Mišurec.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).