Spočítejte si...

Zavřít

Více než dvě třetiny zákazníků svůj nákup v e-shopu nedokončí

Více než dvě třetiny on-line nakupujících nedokončí svůj nákup a zanechají po sobě tzv. opuštěný košík, tedy nedokončenou objednávku. Celosvětové statistiky Baymard Institute ukazují, že 68,63 % zákazníků nedokončí nákup, přičemž z tohoto množství nejméně 8 % po upozornění na opuštěný košík tuto transakci úspěšně dokončí, říká Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz, kde se zaměřují na inteligentní e-mail marketing. Stejná situace panuje v České republice.

Obecně také platí, že čím dříve je nakupující na opuštěný košík upozorněn, tím je šance na dokončení objednávky vyšší. Nejúčinnější je doba do 24 hodin. Zákazník je upozorněn například možností nějakého benefitu, když objednávku dokončí. Tím nemusí být nutně sleva, ale například dodatečné informace, recenze, doprava zdarma či jiné výhody. Dle Vladana Hejnice v takovém případě vzroste konverzní poměr o polovinu.

Britské e-shopy jsou u Čechů stále populárnější Třetina všech ojetých vozidel se v ČR prodá přes internet        
Jerry001
Jerry001 (neregistrovaný) ---.hhnet.cz
15. 3. 2016 9:25 Nový

nedokonceny kosik

je typicka znamka, ze ten clovek jhe svorcak :-) Proste si nakope do kosiku iPhony, Led TV apodobne a pak zatne zuby a de do prace :-)

vojtisek
vojtisek (neregistrovaný) ---.vivo.cz
15. 3. 2016 9:35 Nový

důvod

u mě je to třeba to, že až před dokončením objednávky se dozvím, jaká je cena za dopravu. Někdy platí, že nejlevnější zboží má nejdražší dopravu a vyjde mě to dráž, než dražší zboží a levnější doprava.