Spočítejte si...

Zavřít

Věrnostní kartu má skoro každý. Výhody, které přináší, nezná třetina lidí

V České republice má věrností kartu asi 70 % lidí.Průměrně vlastníme tři takové karty, přičemž dvě z nich nosíme v peněžence stále s sebou. Na Slovensku je to ještě zhruba o pětinu více, tedy necelých 90 % obyvatel s průměrnými čtyřmi kartami, ze kterých s sebou nosí tři. Nejčastěji se jedná o karty obchodních řetězců. Vyplývá to z průzkumu společnosti GfK, který byl realizován u lidí ve věku od 15 do 65 let. 

Počet držených karet se do budoucna bude asi ještě zvyšovat, protože v posledních letech firmy významně investují do interakce se zákazníkem a budují věrností programy.

Dobře nastavený věrnostní program významně zvyšuje sympatie ke značce a motivuje zákazníka k častějším návštěvám prodejního místa. Až 85 procent vlastníků věrnostní karty v České republice a na Slovensku uvedlo vyšší frekvenci nákupů u poskytovatele klubu a odhodlanost u něj i nadále nakupovat, uvádí zpráva společnosti GfK s tím, že od věrnostních programů lidé očekávají hlavně slevy a nižší ceny. Zajímavé jsou pro respondenty průzkumu ale i programy, které sbírají body, vracejí peníze z nákupů a poskytují slevové kupony či dárky.

Zajímavé je, že ačkoli se členové klubu cítí být dostatečně informováni, třetina vlastníků karet není spokojena s výhodami, které členství přináší. Zároveň má asi třetina dotázaných pocit, že se o ně klub příliš nestará. Stejný podíl lidí pak dokonce ani nezná benefity členství v klubu.

Pochopení, a tím pádem využívání členství, je dnes komplikované například složitými podmínkami nebo příliš častým kontaktem členů s různými, zejména necílenými výhodami, řekl Martin Mravec, generální ředitel GfK Czech & GfK Slovakia. 

Politici si možná dnes zvýší své platy až o desetitisíce korun KIT digital opustí pražskou burzu        
Pardál II.
Pardál II. (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
19. 7. 2012 12:26 Nový

Věrnostní karty s možností vrácení CZK z nákupu

celé vlákno

Setkávám se s pohodlností a lenivostií v myšlení lidí tyto výhody využívat.Clubcard od Tesca je jen jedno zrnko ve spotřebitelském písku a moho obcí ani nemá po ruce tento řetězec.Tak se rojí jiní poskytovatelé věrnostních nebo provizních karet.Například spol.SMSKonto pro zákazníky Penny Marketu je alternativa pro ty co nemají Tesco na blízku.Členství v SMSKontu je třeba vhodné i v menších městech.zikja­sa@email.cz Není třeba neváhat a ani nedůvěřovat ale čas jsou peníze ne?

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.149.broadband11.iol.cz
19. 7. 2012 23:57 Nový

Re: Věrnostní karty s možností vrácení CZK z nákupu

celé vlákno

No já nevím, mám věrnostní kartu od Tesca už leta nic významného mi nepřináší. Zajímavý a pro zákazníka ziskový program stopli a současná verze není nic světoborného. Tesco je velmi předražené a mnohdy i dost nekvalitní. Nemyslím si, že by jejich věrnostní karta byla nějaké terno. Lepší je pořádně se rozhlížet a pěkně si vyzobat slevy všude. Mám na cestě z práce jak Tesco, tak i Penny a i Alberta. Když vím, co a kde koupit, dosáhnu lepších cen než nákupem v jednom byť s věrnostní kartou.