Spočítejte si...

Zavřít

UPC dostalo milionovou pokutu, klamalo podle ČTÚ zákazníky

Společnost UPC obdržela od Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) pokutu ve výši 1 miliónů Kč. Důvodem udělení pokuty je, že společnost v období od září 2011 do září 2012 nabízela balíčky, u kterých uváděla slogan „jedinečná cena, která platí napořád“. Od 1. ledna 2013 je však společnost přestala účtovat v původních, garantovaných cenách.

Pokuta je jedna z nejvyšších, kterou kdy ČTÚ udělil, podle úřadů bylo jednání společnosti klamavé. Uvedla také v omyl spotřebitele, který je podle úřadů ve vztahu tou slabší stranou. Údajně nemá prostředky ani možnosti, jak se tomuto klamavému jednání bránit.

V rámci bankovní unie vznikne "superfond". Bude podporovat rizikové jednání? Centrální banka jmenovala likvidátora MSD. Kdy uvidíte své peníze?        
marek
marek (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz
19. 12. 2013 21:27 Nový

UPC je dobrá služba, ale....

Vzhledem k zákazníkům se chová přinejmenším divně. Zákazníci musí mít 1.zavedený kabel
2,mít modem, který odebírá trvale proud
3.Vrácení modemu je o ústa a hrozí exekuce- kam až došli
Takže omezený trh. Změny programu, výpověď, dohody, vše velmi těžkopádné.
Sami si podřezávají větev. Jak jednoduše by šlo měnit služby in line, a chovat se slušně.

GERGE.K
GERGE.K (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
21. 12. 2013 23:37 Nový

Směšná pokuta vzhledempočtu uživatelů, které okradli!

Směšná pokuta vzhledem k počtu uživatelů, které okradli!