Pojišťovna Kooperativa začala svým klientům nově nabízet možnost pojistit se po telefonu. Na bezplatné zelené lince pojišťovny si klienti mohou zatím sjednat pojištění majetku občanů (domů, bytů, domácností a rekreačních objektů), pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli, povinné ručení a havarijní pojištění. Jako odměnu získají 10% slevu.
Klient zavolá na naši zelenou linku, operátor se ho vyptá na všechny potřebné údaje a pojištění s klientem uzavře, následně operátor sjedná schůzku s regionálním zástupcem Kooperativy. Ten klientovi zanese hotovou smlouvu v požadovaný čas k podpisu. V některých případech ještě týž den, kdy k nám klient volal. Je-li potřeba, učiní zástupce Kooperativy i další potřebné kroky – např. v havarijním pojištění nezbytnou fyzickou prohlídku vozidla zástupcem pojišťovny,
vysvětluje postup uzavření smlouvy Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory Kooperativy.
Zdroj: Tisková zpráva Kooperativy