Hlavní navigace

Jak přežít v digitálním světě? Tajné tipy pro pojišťovací a finanční poradce

12. 11. 2012

Sdílet

Finanční poradci, pojišťovací zprostředkovatelé a všichni, kteří aktivně pracují v oblasti finančního poradenství se budou moci poprvé setkat na neutrální půdě. Má jim k tomu pomoci První kongres finančních poradců. Kongres pořádá komunitní portál Poradci-sobě.cz, se kterým dlouhodobě spolupracuje i server Měšec.cz, a proběhne v sobotu 8. prosince 2012 v hotelu Aquapalace Praha.

Na jednom místě se tak budou moci potkat poradci z velkých konkurenčních společností AWD, Broker Consulting, ING, OVB, Partners a dalších firem, které se této oblasti věnují. Kongres je určen všem, kteří vnímají práci ve finančním poradenství vážně a ne jen jako nástroj rychlého zisku.

Na kongresu vystoupí profesionálové na koučing, finanční poradenství či na specialisté na digitální marketing, kteří mohou poradcům ukázat výhody práce s klienty online.

Mezi probíraná témata patří:

  • Tipy pro digitálního pojišťováka.
  • Digitální investiční specialista.
  • Tajné investiční tipy pro digitální poradce.
  • Jak snížit počet odmítnutí na polovinu.
  • Poznejte svou konkurenci v digitálním světě.
  • Tajné triky pro networking v digitálním i živém světě.
  • Je to marný, je to marný, je to marný…
  • Ovládejte emoce druhých přes internet.
  • Odhalení know-how: Desatero digitálního marketingu pro finanční poradce.

Pokud ještě nevíte, jak strávíte sobotu 8. prosince 2012 a pracujete, nebo chcete začít působit v oblasti finančního poradenství, neměli byste tento kongres vynechat. Tolik kvalitních profesionálů a odborníků na jednom místě nenajdete (a prozatím jste ani najít nemohli). Za takto strávený den zaplatíte 5900 Kč, ale při troše štěstí a píli se vám tato částka může brzy vrátit na vašich úspěšných obchodech.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).