Spočítejte si...

Zavřít

Startuje nová služba Virtuální pomocník. Má nabídnout chybějící placené asistenční služby

Jestliže pravidelně nebo občas zažíváte situace, že byste se potřebovali rozpůlit, abyste stihli vše, co máte, pak na vás cílí nová služba s názvem Virtuální pomocník. Svým charakterem jde o komplex asistenčních služeb, která vám pomohou např. vyhledat informace, najít a objednat vhodné dopravní spojení, domluvit schůzku, rezervovat lékařské vyšetření, přepsat nahrávku z diktafonu apod., tj. vše, co lze udělat na dálku bez nutnosti osobní návštěvy.

Služba je placená, na výběr máte z několika tarifů. Buď se platí za každý úkol, jehož doba plnění nesmí překročit 30 minut, anebo se účtuje hodinová sazba. Cena začíná od 1500 Kč/30 dní až k částce 12 900 Kč/30 dnů.

Služba je určena pro široké spektrum zákazníků, zejména však pro přetížené podnikatele, kteří potřebují získat pro ně tak důležitý čas. Virtuální pomocník nabízí své služby i pro zaměstnance nejrůznějších oborů, zaměstnané ženy, přetížené maminky, zapomnětlivé manžely např. automatickým zasláním květin, vyhledáním vhodné opravářské firmy, zajištěním odvozu dětí, zajištěním rezervací apod., uvádí tisková zpráva sdružení právnických osob s názvem Virtuální pomocník, jehož členy jsou zakládající společnosti Trends & Events a EI Design.

Samostaná a komplexní asistenční služba tohoto typu je na českém trhu ojedinělá. Kvalitní asistenční služby pomalu pronikají zvláště do oblasti bankovních služeb, kde vybrané banky ke svým platebním kartám dodávají špičkové concierge služby. Ty jsou nyní bezplatnou součástí vybraných karet Citibank, platinové karty Komerční banky anebo jako placená (a ne drahá) služba karet GE Money Bank. Ovšem ani concierge služby vám zatím nenabídnou např. vyřídit telefonické hovory, připravit prezentaci anebo vaším jménem odeslat písemnou korespondenci.

Víte, že malý dluh i penále za zdravotko vám může pojišťovna odpustit? Na výprodeje po vánocích se chystají dvě třetiny z nás